Werken aan het brouwseltje om Ettie levend te krijgen
En ook de ouderen en de katjes genieten van het nieuwe stekje.
Ik wil eigenlijk in de buurt van de begintdatum stoppen, en het liefst op de datum zelf, dus ga ik af en toe een extra dagje eraan plakken Ik neem aan dat jullie dat niet zo erg vinden (Ook in verband dat ik anders morgen de valentijnscreens niet kan plaatsen.
Dag 73
Er is er één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is BIG MÁÁÁÁÁMÁÁÁÁ.
* Froos kruipt in puberende rol: Pa doe niet zo stom! Dat is een cello natuurlijk. Wat ben je toch ouderwets En ma...gefeliciteerd hoor. Ik ga snel weer brouwen
* stapt uit acteursrol: Leuke screens, maar wat gebeurd daar met Guppie in die 9e screen
Geweldig leuke screens, ik heb echt het idee dat je steeds beter wordt in het nemen van screens.
De kleding die je me gegeven hebt met de nieuwe look is mijn lievelingskledingstuk uit dat pakket.
Hele leuke en mooie screens en ik zou ook graag willen weten met wie Guppie aan het vechten is op de 9e screen? Toch niet met Abctje hoop ik?
En Big Mama, natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind dat je er erg sexy uitziet in je nieuwe outfit! Deetui weet wel wat hij uitzoekt voor je!
Gister op de 9de screen ving Guppie voor Abctje een klein diertje.
Ze speelde eerst een beetje hart-to-get...
Maar uiteindelijk kwam ze Guppie toch weer neuzen.
Ook Froos en Ettie begon te romaniceren. (ofzo )
En het verliefde koppel kon ook niet van elkaar afblijven.
Deetui had ook een cadeautje voor Big Mama. Hij vindt dat Big Mama niet in d'r eentje het hele huis hoeft schoon te maken, dus heeft hij een Hiki in huis gehaald.
Hiki en Big Mama hebben al een praatje gemaakt.
En de jongens? Tsja, die houden het maar bij hun idolen aanbidden.
En waar de Forums zich morgen zullen bevinden? Hier alvast een voorproefje
Erg leuke screens! Ik zie nu pas dat ik ook de screens van gisteren gemist heb; die zijn ook erg leuk. Big Mama ziet er toch nog hip uit voor haar leeftijd!
Terwijl de kinderen op school zijn, zijn Big Mama en Deetui bij:
Big Mama geniet van haar ijsje.
Deetui leest in een boek waar hij helemaal niks aan vind.
Ze genieten veel liever van elkaar.
Big Mama heeft er een nieuwe vriendin bij. Haar achternaam is volgens mij Durwood
En toen Big Mama moest werken, ging Deetui door met appel happen.
Hij ging zelfs door toen de rest gestopt was...
Robin. had een vriendinnetje meegenomen! (En ik ben zo slecht in namen... Maar, als ze een blijvertje is (:P) dan wordt haar naam natuurlijk veranderd )
Dag 76
Buitenaardsleven.
Wegrennen had geen zin meer.
En er waren zoveel mensen in de tuin... En niemand, maar dan ook NIEMAND, had iets in de gaten