@Ddeem. Er zit echt een klein pietepeuterig, vrij eng, gezicht in c:
Dankjewel allemaal!

Ik ben sinds gisteravond thuis. Maar omdat dat heel laat was, 2 uur in file gestaan in België enz, heb ik niet meer ge-updatet. Het is nu ook laat, maar ach.. Ik moest eerst al het Sims4 nieuws doorlezen en bekijken!
Dag 327:
Alex heeft haar nieuwe trouwjurk aangetrokken, haar haren opgestoken en een beetje oogschaduw aangebracht. Ze bekijkt zichzelf kritisch in de spiegel, zou Bruce het wel mooi vinden?
Nicoletta komt binnenlopen. Als ze haar aanstaande schoondochter ziet, begint ze te glimlachen. Haar zoon heeft het maar getroffen. 'Je ziet er prachtig uit, niks meer aan doen!' lacht ze. En geeft Alex een dikke knuffel.
Beneden is ook Bruce kritisch over zijn pak, niet te netjes? Hij en Alex hebben besloten om het niet te té te maken (wauw, dat zijn veel te's!) Liam probeert het hem uit zijn hoofd te praten, 'Alex zal het vast mooi vinden' meent hij.
Donnovan heeft nooit verstand van mode gehad, en besluit zich er niet mee te bemoeien. Hij vertroetelt Budge wel.
Uiteindelijk stemt Bruce toe, de bruiloft komt nu echt dichtbij! Alleen nog maar de locatie. En Liam, Donnovan, Nicoletta en Sammy moeten haast maken om het resort af te krijgen.