Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 108 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

Heel erg bedankt :knuffel

Na vandaag zal ik een week niet meer posten, omdat ik op vakantie ga. Ik hoop dat ik volgende week vrijdag weer kan posten, maar waarschijnlijk wordt het zaterdag. Zo, dan weten jullie dat even :3

Dag 326:

Bruce en Alex brengen hun avond door onder de sterrenhemel, in een prachtig park. Ze bespreken hun toekomst.

Afbeelding

Afbeelding

Zodra het wat kouder wordt, kruipt Alex dicht tegen haar verloofde aan. Ze blijven nog even zitten om te genieten van de sterren.

Afbeelding

Afbeelding

De volgende dag zijn Liam en Nicoletta al vroeg op pad om ... een nieuw huisje te zoeken? Jazeker, na de bruiloft willen Liam en Nicoletta het pasgetrouwde stel niet meer in de weg lopen om een gezin te starten. En dus hebben ze besloten om een eigen plekje te zoeken. Sammy en Donnovan hebben nog niets besloten.
(Ik wil het huishouden graag een beetje klein houden, omdat dat stukken makkelijker en fijner speelt.)

Het eerste huis...

Afbeelding

... te klein volgens Liam ;)

Afbeelding

Het tweede huis ...

Afbeelding

... is te modern. Daar zijn ze het beide gauw over eens.

Afbeelding

Het derde huis?

Afbeelding

'Dit ziet er perfect uit! Klassiek, maar toch van alle gemakken voorzien en met een prachtig uitzicht' volgens Nicoletta, en Liam stemt hier mee in.

Afbeelding

Afbeelding

Tot over een week! :knuffel

Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

@Ddeem. Er zit echt een klein pietepeuterig, vrij eng, gezicht in c:

Dankjewel allemaal! :knuffel
Ik ben sinds gisteravond thuis. Maar omdat dat heel laat was, 2 uur in file gestaan in België enz, heb ik niet meer ge-updatet. Het is nu ook laat, maar ach.. Ik moest eerst al het Sims4 nieuws doorlezen en bekijken!

Dag 327:

Alex heeft haar nieuwe trouwjurk aangetrokken, haar haren opgestoken en een beetje oogschaduw aangebracht. Ze bekijkt zichzelf kritisch in de spiegel, zou Bruce het wel mooi vinden?

Afbeelding

Nicoletta komt binnenlopen. Als ze haar aanstaande schoondochter ziet, begint ze te glimlachen. Haar zoon heeft het maar getroffen. 'Je ziet er prachtig uit, niks meer aan doen!' lacht ze. En geeft Alex een dikke knuffel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beneden is ook Bruce kritisch over zijn pak, niet te netjes? Hij en Alex hebben besloten om het niet te té te maken (wauw, dat zijn veel te's!) Liam probeert het hem uit zijn hoofd te praten, 'Alex zal het vast mooi vinden' meent hij.
Donnovan heeft nooit verstand van mode gehad, en besluit zich er niet mee te bemoeien. Hij vertroetelt Budge wel. :laugh

Afbeelding

Uiteindelijk stemt Bruce toe, de bruiloft komt nu echt dichtbij! Alleen nog maar de locatie. En Liam, Donnovan, Nicoletta en Sammy moeten haast maken om het resort af te krijgen.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie