dankjewel weer iedereen
dag 24!
de volgende ochtend eten Gavin en Jacky nog een ontbijtje, het is zaterdag maar helaas moet jacky werken!
terwijl Gavin zich aan het douchen is maakt jaccy een lekkere bak koffie!
dan belt gavin een goede vriend van hem op, bertram!
Gavin vertelt het als jacky beneden komt nadat ze zichzelf even had omgekleed, leuk zegt Jacky!
en dan is Bertram er! hij maakt even een praatje met Gavin.
en dan zegt Gavin wil je mijn nieuwe vriendin zien, natuurlijk antwoordt bertram die hety nieuws nog niet heeft gehoord. Jackytje! kom eens! Jacky komt van boven, ze heeft een boek gelezen

ik wil je even voorstellen aan mijn oude school-vriend Bertram!
daarna praten Bertram en Jacky nog wat.
en dan, het is 2 uur, ze moet naar werk! ze zegt Bertram nog even gedag en ze moet gaan!
En Bertram en Gavin gaan naar de film! de film heet: Brouwsel en Ponden... spannend
en opeens staat er een vrouw buiten te schreeuwen en te mekkeren, Gavin, die bij het ziekenhuis werkt gaat er meteen op af! (er stond optie: Medische hulp verlenen, daar heb ik maar op geklikt

)
de mensen eromheen zijn ook bang wat er met de vrouw is, Gavin zegt: ''ik werk bij de medische zorg, blijf rustig en ik kijk wat er aan de hand is... de vrouw kalmeert eindlijk een beetje...
hij geeft haar een prik en het was over, je bent aangevallen door een bacterie zegt hij, je moet even rustig aan doen. de vrouw bedankt Gavin ronduit en vetrekt dan naar huis.
nu moet hij het Bertam nog uitleggen die raar keek toen hij de zaal uit rende, hij legt het allemaal uit.
eenmaal thuis zegt Bertram nog dat hij een goee daad heeft gedaan, hij gaat naar huis en Gavin zwaait hem uit
daarna maakt hij groentewraps voor zichzelf, hij maakt er een heel bord van dat andere dagen er ook nog van gegeten kan worden!
en daarna eet hij het weer alleen op!

'
daarna gaat hij nog een potje schaken want zijn inzicht moet omhoog!
en dan naar bed, en jacky, die komt er weer later bijliggen!
Laatst gewijzigd door markos op wo 08 mei 2013, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.