Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 81 van 125

Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

#Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce

Afbeelding

Denise Hartverloren is een echte dierenvriend. Maar ze houdt voornamelijk van honden. Al sinds ze klein was had ze vele honden thuis. Als er iets was kon ze altijd bij de honden terecht, het bracht haar troost. Denise is erg verlegen, maar met een hond in de buurt is dat snel over. Maar tot nu heeft ze nog maar een droom, de wereld verkennen!

Afbeelding

Maar ze is nog steeds opzoek naar een leuke jongeman. En daarom wil ze veranderen. Ze wil zich niet meer verschuilen tussen al die honden. Ze wil een lieve jongeman die samen met haar iets avontuurlijks kan gaan doen. De vraag is alleen hoe en met wie?

Afbeelding

Naam: Denise Hartverloren

Eigenschappen:
-Handig
-Verlegen
-Avontuurlijk
-Hondenliefhebber
-Geweldige Zoener

Favoriete muziek: Alternatief
Favoriete eten: Tosti
Favoriete kleur: Oranje

Levenswens: de Hondenmakker (vrienden worden met 15 honden)

Download
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid

Wedstrijd

Afbeelding
Hoii, ik ben Farah Haile. Geboren en getogen in Sunlit Tides, maar sinds kort verhuist naar Monte Vista.

Afbeelding
Afbeelding
Ik ben een echt buitenmens. Lekker zwemmen en vissen in de buitenlucht, ik zou het uren achter elkaar kunnen doen. Ook vind ik het hartstikke leuk om te schilderen en Sunlit Tides was daar uiterst geschikt voor met zijn prachtige plekjes. In Monte Vista zal ik me zeker ook niet gaan vervelen!

Afbeelding

Eigenschappen:
- Houdt van buiten
- Kattenliefhebber
- Artistiek
- Goed gevoel voor humor
- Vriendelijk

De rest van de dingen ben ik vergeten :sweatdrop Die zal ik er later nog bijzetten.
Hoeveel foto's mochten er trouwens? Ik kon het niet vinden, dus ik hoop dat dit er niet te veel zijn..
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Die badeend xD

Dit is mijn sim voor Bruce! :D
Afbeelding
Dit is Sissy Van Bonken, ze is geboren in Appaloosa Plains, maar heeft haar hart verloren in het altijd zonnige Monta Vista.

Afbeelding
Haar favoriete hobby is koken, maar omdat ze milieuvriendelijk is opgegroeid zijn al haar gerechten Biologisch.

Afbeelding
Sissy is sociaal ongemakkelijk, daarom praat ze tegen haar zelf, doet gek tegen spiegels, speelt met badeenden.(Fay :fluit ) Ze is nogal kinderachtig...

Afbeelding
Eigenschappen:
- Kinderachtig
- Milieuvriendelijk
- Geboren kok
- Vriendelijk
- Sociaal Ongemakkelijk

Favorieten:
-Zuid-Amerikaans
-Ceviche
-Koraalrood

Laatst gewijzigd door SimsDreams op zo 19 mei 2013, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie