Hartstikke bedankt!
Ik had beloofd om gisteren drie dagen te posten, maar dat is me niet meer gelukt...
Ik heb eigenlijk ook geen zin om vier dagen in te gaan halen, dus ga ik maar gewoon verder waar ik gebleven was. Met één dag. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!
Dag 238:
De morgen begint vroeg en regenachtig, maar gelukkig kan iedereen lekker op bed blijven liggen want het is nog zondag! De herfst luidt zich in.
Behalve voor Jill, die meteen al op de stoep staat bij haar vriendje!
Ook Floyd krijgt niet meer tijd om te slapen, want zijn Melissa staat voor de deur. Ze is via de brandtrap gekomen?
Hoe dan ook, Floyd heeft meteen een bloemetje klaar!
Job, Kayleigh, James, Fay en Sascha zijn de enigen die tot lekker laat blijven ronken...
Op de namiddag heeft Fay haar jas aangetrokken en tuft ze op haar scootertje naar het mannen-studentenhuis. Ze gaat naar Jamie, om hem te vertellen wat ze gedaan heeft. Ze is erg zenuwachtig, hoe zal hij reageren?
Er is een prachtige regenboog te zien, Fay hoopt dat dit iets goeds betekent!
Jamie laat haar lachend binnen, hij heeft nog geen idee van wat hij te horen gaat krijgen...
Maar wanneer de avond valt, is het toch echt tijd om haar vreselijke fout te bekennen. Tegen haar hoop in wordt Jamie razend...
Zijn razernij gaat over in teleurstelling, hij loopt naar de hoek van de kamer en er valt een akelige stilte.
Noah komt op het lawaai af en staat verbaasd in de deuropening. Hij kijkt vreemd op als hij Fay, bijna in tranen, en Jamie ziet staan.
Fay besluit hem ook maar meteen te vertellen wat er aan de hand is, ze wil verder met Jamie. Maar wil ook nog gewoon vrienden blijven met Noah. Maar ook hij wordt woedend...
Jamie schrikt daar toch wel van, hij ziet hoe moeilijk Fay het vindt om iedereen kwijt te raken...
Jamie loopt naar de keuken, hij moet nadenken. De tranen staan Fay in haar ogen. Ze heeft vreselijke spijt, maar haar fouten zijn al gemaakt. Ze wil het zo graag goedmaken met iedereen!
Fay rent toch achter Jamie aan, ze biedt haar excuses aan. Het spijt haar echt verschrikkelijk. Gelukkig ziet Jamie in dat ze het niet zo heeft gewild en besluit hij hun relatie een kans te geven!
Ze kan het niet laten om te lachen, maar Jamie vertelt haar nog wel dat hij het eerst wat rustiger aan wil doen.
Het wordt al laat en Fay moet toch vertrekken, want morgen moet iedereen weer naar school. Maar ze heeft goeie hoop voor haar relatie. Ze wil ook nog eens met Noah praten, want vrienden zijn moet kunnen. Maar dat komt allemaal later, Jamie en school is nu belangrijker!