Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 74 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd!

Hartstikke bedankt! :knuffel

Ik had beloofd om gisteren drie dagen te posten, maar dat is me niet meer gelukt... :$
Ik heb eigenlijk ook geen zin om vier dagen in te gaan halen, dus ga ik maar gewoon verder waar ik gebleven was. Met één dag. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

Dag 238:

De morgen begint vroeg en regenachtig, maar gelukkig kan iedereen lekker op bed blijven liggen want het is nog zondag! De herfst luidt zich in. :laugh

Afbeelding

Behalve voor Jill, die meteen al op de stoep staat bij haar vriendje!

Afbeelding

Afbeelding

Ook Floyd krijgt niet meer tijd om te slapen, want zijn Melissa staat voor de deur. Ze is via de brandtrap gekomen? :P
Hoe dan ook, Floyd heeft meteen een bloemetje klaar!

Afbeelding

Afbeelding

Job, Kayleigh, James, Fay en Sascha zijn de enigen die tot lekker laat blijven ronken... :sweatdrop

Afbeelding

Op de namiddag heeft Fay haar jas aangetrokken en tuft ze op haar scootertje naar het mannen-studentenhuis. Ze gaat naar Jamie, om hem te vertellen wat ze gedaan heeft. Ze is erg zenuwachtig, hoe zal hij reageren?

Afbeelding

Afbeelding

Er is een prachtige regenboog te zien, Fay hoopt dat dit iets goeds betekent! :S

Afbeelding

Jamie laat haar lachend binnen, hij heeft nog geen idee van wat hij te horen gaat krijgen...

Afbeelding

Maar wanneer de avond valt, is het toch echt tijd om haar vreselijke fout te bekennen. Tegen haar hoop in wordt Jamie razend...

Afbeelding

Afbeelding

Zijn razernij gaat over in teleurstelling, hij loopt naar de hoek van de kamer en er valt een akelige stilte. :S

Afbeelding

Noah komt op het lawaai af en staat verbaasd in de deuropening. Hij kijkt vreemd op als hij Fay, bijna in tranen, en Jamie ziet staan.

Afbeelding

Fay besluit hem ook maar meteen te vertellen wat er aan de hand is, ze wil verder met Jamie. Maar wil ook nog gewoon vrienden blijven met Noah. Maar ook hij wordt woedend...
Jamie schrikt daar toch wel van, hij ziet hoe moeilijk Fay het vindt om iedereen kwijt te raken...

Afbeelding

Afbeelding

Jamie loopt naar de keuken, hij moet nadenken. De tranen staan Fay in haar ogen. Ze heeft vreselijke spijt, maar haar fouten zijn al gemaakt. Ze wil het zo graag goedmaken met iedereen!

Afbeelding

Fay rent toch achter Jamie aan, ze biedt haar excuses aan. Het spijt haar echt verschrikkelijk. Gelukkig ziet Jamie in dat ze het niet zo heeft gewild en besluit hij hun relatie een kans te geven!

Afbeelding

Afbeelding

Ze kan het niet laten om te lachen, maar Jamie vertelt haar nog wel dat hij het eerst wat rustiger aan wil doen.

Afbeelding

Het wordt al laat en Fay moet toch vertrekken, want morgen moet iedereen weer naar school. Maar ze heeft goeie hoop voor haar relatie. Ze wil ook nog eens met Noah praten, want vrienden zijn moet kunnen. Maar dat komt allemaal later, Jamie en school is nu belangrijker!

Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd!

Dankjewel allemaal! :knuffel
Ik denk dat ze ergens in de volgende week weer terugkomen van de universiteit, ik probeer dan hun nieuwe huis af te krijgen. :)

Dag 239:

De herfst is in volle gang en de temperaturen dalen al gauw op de campus.

Afbeelding

Maar er blijven mensen die denken dat een t-shirtje met rokje nog wel kan bij 5 graden... :fluit

Afbeelding

Afbeelding

Floyd zijn les begint pas op de namiddag, dus besluit hij om te gaan experimenteren!

Afbeelding

Afbeelding

James gaat naar de bieb om in alle rust te kunnen studeren, want die cijfers komen er niet vanzelf!

Afbeelding

Afbeelding

Jill, Sascha en Job springen rond twaalven ook op de fiets, op naar school voor weer een college... :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Kayleigh spijkert haar anatomie wat bij.

Afbeelding

Fay kan het niet laten om niet bij Jamie uit de buurt te blijven, ze gaat naar hem toe. Ze hebben een goed gesprek over hoe ze nu verder willen.

Afbeelding

Uiteindelijk pakt Jamie haar vast en beginnen ze romantisch te schuifelen, blijkbaar kan Jamie het ook niet laten!
Ze zeggen beide geen woord en kijken elkaar alleen maar diep in de ogen... :wub

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangemoedigd door hun dans, durft Fay wat verder te gaan en slaat ze haar armen om hem heen. Gelukkig vindt hij het goed en drukt hij haar ook stevig tegen zich aan. Er volgt zelfs een zoen <33

Afbeelding

Afbeelding

Als afsluiter gaan ze naar de sterren kijken, het is nog maar 2 graden en de twee kruipen dicht tegen elkaar aan om warm te blijven. (A)
Fay kan haar geluk niet op, ze wil nooit meer bij Jamie weg!

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie nu pas dat ik helemaal geen screen van Devon heb in deze update! Het is ook zo moeilijk om ze allemaal in de gaten te houden, sorry... Morgen wel weer! :sweatdrop

Laatst gewijzigd door abctje op vr 03 mei 2013, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie