Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 7 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile undinov door markos

nieuw! bij 365 de familie undinov!: maandprofijtje! elke maand 30 screens op de eerste dag van de maand! en elke maand weer, en weer!
ja, het niewe maandprofijtje start vandaag al! na een warme dag heb ik weer een frisse up voor jullie met vandaag geen 15 geen 20 maar wel 30 screens :) ik hoop dat jullie maandprofijtje leuk vinden ;)

iedereen weer bedankt voor reacties :knuffel
17!
na lekker geslapen te hebben moet ze haar eerste examen al maken, vandaag is ze van plan nog een laatste afspraakje met henk te houden omdat de vorige zo kort was ;)!
Afbeelding

het is al winter aan het worden en ze geniet toch nog even van het mooie herfst landschap, omdat ze in zo'n goede stemming is besluit ze vandaag maar een goed voor het milieunemend voorwerp de fiets te nemen!
Afbeelding

Afbeelding

rennen! ze wil wel ruim op tijd zijn bij de eindexames! :)
Afbeelding

zet hem op meid! :thumbsup
Afbeelding

en ja hoor ze is geslaagd! nu nog het 2e examen!
Afbeelding

en naar het tweede examen waar ze ook ruim op tijd wil zijn :)
Afbeelding

en daar gaat ze dan, de college zaal in.
Afbeelding

en ja hoor hier is ze ook weer voor geslaagd! YES! vanavond krijgt ze haar rapport met de cijfers!
Afbeelding

om het te vieren gaat ze maar een lekker stuk taart eten in het altijd gezellige koffieshopje!
Afbeelding

Afbeelding

en daarna smikkelt ze hem tot de laatse kruimel op! dat was lekker :P
Afbeelding

en dan maar snel naar huis!
Afbeelding

ze gaat rond 5 uur nog een dutje doen want ze is moe! van al dat zwoegen en piekeren heeft ze dit wel verdiend :)
Afbeelding

als ze daarna rond een uur of 8 wakker word belt ze henk voor haar (voorlopige) afscheids-afspraakje!
Afbeelding

en ja hoor! ze gaat nu toch maar wel met de auto want ze vindt het maar koud!
Afbeelding

rennen! ze heeft zin om henk te zien :wub
Afbeelding

als ze henk ziet geeft ze hem meteen een kus, ze is nog nooit zo erg in haar leven verliefd geweest!
Afbeelding

na een aantal gesprekken gaan ze in de WC (weer ook niet waarom :)) nog even romantisch doen :wub
Afbeelding

+ hier had eigenlijk screens moeten staan dat ze samen aan het schaatsen waren, maar die was ik vergeten te maken.

uiteindelijk is het al weer tijd om te gaan, ze geeft hem nog een zoen en een knuffel en ze fluistert in zijn oor dat ze heel graag verder wil met hem en henk fluistert stilletjes teru"g :''ik ook!''
Afbeelding

Afbeelding

dan gaat ze naar huis!
Afbeelding

maar dan bedenkt ze nog iets wat ze vergeten te vragen is: waarom woon je nog steeds in een groot huis, liep je weg van het strand, praatte je toen die keer of het je niets boeide enz. ze loopt terug naar henk die een meter of honderd achter zich naar huis aan het lopen is. dan vraagt ze het aan henk en henk schrikt dat ze zo over haar heeft kunnen denken, hij legt alles uit.
Afbeelding

henk antwoordt en zegt dat het huis van een vriend is en dat hij daar logeerde, en zo praatte waar heb je het over? ik was gewoon moe en dat ik bij de zee weg ging was van de zelfde oorzaak, kom geef me en knuffel. het is allemaal weer goed hoor!
Afbeelding

en dan gaat jacky naar huis!
Afbeelding

thuis eet ze een magnetron maaltijd (heb haar oranje kleren nog niet uitgedaan :) )
Afbeelding

en dan krijgt ze opeens haar rapport, een huisgenoot geeft het haar en ze kijkt naar haar cijfer:
Afbeelding

ze is geslaagd met ene 10! geweldig toch! deze dag kan echt niet meer stuk :)
Afbeelding

ondertussen is het al ochtend en buiten zijn haar mede huisgenoten nog wat aan het dollen op hun eennalaatse dag maar jacky hoort het niet meer, want zij slaapt al als een blok...
Afbeelding

Afbeelding

hoe vonden jullie maandprofijtje?
tips welkom en morgen dag 17!
markos

BabyBrowny schreef:Heel origineel, dat maandprofijtje! (En lekker lang ;) )
Hele leuke screens. Henk begint mijn vertrouwen al een beetje te winnen (A)
bedankt :knuffel
maar af en toe vind ik hem nog een beetje raar doen,
ik wou hem een omhelzing doen, dat wijst hij dan af! maar zo zijn die onbestuurbare sims XD!

andere ook bedankt :)
markos

dag 18

jacky staat laat op omdat het gister laat is geworden en ze besluit maar even de laatste handelingen in de tuin te nemen.
Afbeelding

haar berg bladeren steekt ze in brand want ze is de lui om het wegtegooien XD
Afbeelding

dat is een mooi fikkie! :)
Afbeelding

dan harkt ze nog de laatse paar bladeren op, en die steekt ze weer in brand :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dan ziet ze dat de kraan kapot is, ze probeert het te repareren.
Afbeelding

Afbeelding

uiteindelijk eet ze nog wat verbrande kliekjes op. (dan krijg ik de melding dat ze over een uur naar huis moet!)
Afbeelding

en dan is het toch echt tijd om te vertrekken, de andere mede-huisgenootjes zwaaien haar uit.
Afbeelding

Afbeelding

en dan komt ze terug in haar oude vertrouwde dorpje appaloosa plains, daar is het inmiddels hartje zomer!
Afbeelding

en dan komt ze aan, oost west, thuis best :wub!
Afbeelding

sorry voor deze niet zo leuke up (vind ik zelf) want ik dacht dat ze pas op zondag naar huis gingen :).
dus daarom een extra bijlage vandaag XD!
------------------------------------------------------
Afbeelding
ja, jacky is aan het verbouwen!
ze heeft een verbouw bedrijf ingehuurd en ze doet er een flink stuk aanbouw bij! als ze van plan is henk in te trekken en ook nog een kind te krijgen werd het toch echt te klein, de plek bij de cirkel wordt de kinderkamer!
het huis is al af maar dat zien jullie morgen, ik ga dan ergens in de middag het huis laten zien en 's avonds weer een kakelverse up :)
ben benieuwd hoe jullie het huis gaan vinden aangezien ik niet echt een fantastiche bouwer ben!

Laatst gewijzigd door markos op do 02 mei 2013, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

markos

EXTRAATJE!:
Afbeelding
ja, het huis was under contstruction!
want de verbouwing is afgerond!
ik heb er maar een eenvoudig stuk bijgedaan en ik ben absoluut geen goede bouwer maar tips zou ik wel graag willen hebben XD!
komt ie!
-------------------------------------------------------------------------
buitenafzicht:
Afbeelding

woonkamer:(vooraanzicht)
Afbeelding

woonkamer: (achter aanzicht, vanuit de deur gezien dan :)
Afbeelding

keuken:
Afbeelding

toilet:
Afbeelding

Afbeelding

hal boven: (muur ingezet :p)
Afbeelding

kinderkamer:
Afbeelding

master bedroom:
Afbeelding

desnoods kunnen er 2 kinderen op een kamer zitten maar ik denk dat ze (waarschijnlijk) wel gaan verhuizen, een keer.

vanavond gewoon weer een update, markos
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wel ontzettend leuk! :D

Ik zou in de keuken een andere soort vloer geven, of dezelfde vloer van de woonkamer. Misschien kun je een (boeken)kastje of tafeltje in de overloop boven zetten? En wat ik ook altijd doe is de koelkast en het fornuis niet voor het raam te zetten, want van buiten af zie je die lelijke dingen ;)

Kijk maar wat je er mee doet! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie