nieuw! bij 365 de familie undinov!: maandprofijtje! elke maand 30 screens op de eerste dag van de maand! en elke maand weer, en weer!
ja, het niewe maandprofijtje start vandaag al! na een warme dag heb ik weer een frisse up voor jullie met vandaag geen 15 geen 20 maar wel 30 screens

ik hoop dat jullie maandprofijtje leuk vinden
iedereen weer bedankt voor reacties
17!
na lekker geslapen te hebben moet ze haar eerste examen al maken, vandaag is ze van plan nog een laatste afspraakje met henk te houden omdat de vorige zo kort was

!
het is al winter aan het worden en ze geniet toch nog even van het mooie herfst landschap, omdat ze in zo'n goede stemming is besluit ze vandaag maar een goed voor het milieunemend voorwerp de fiets te nemen!
rennen! ze wil wel ruim op tijd zijn bij de eindexames!
zet hem op meid!
en ja hoor ze is geslaagd! nu nog het 2e examen!
en naar het tweede examen waar ze ook ruim op tijd wil zijn
en daar gaat ze dan, de college zaal in.
en ja hoor hier is ze ook weer voor geslaagd! YES! vanavond krijgt ze haar rapport met de cijfers!
om het te vieren gaat ze maar een lekker stuk taart eten in het altijd gezellige koffieshopje!
en daarna smikkelt ze hem tot de laatse kruimel op! dat was lekker
en dan maar snel naar huis!
ze gaat rond 5 uur nog een dutje doen want ze is moe! van al dat zwoegen en piekeren heeft ze dit wel verdiend
als ze daarna rond een uur of 8 wakker word belt ze henk voor haar (voorlopige) afscheids-afspraakje!
en ja hoor! ze gaat nu toch maar wel met de auto want ze vindt het maar koud!
rennen! ze heeft zin om henk te zien
als ze henk ziet geeft ze hem meteen een kus, ze is nog nooit zo erg in haar leven verliefd geweest!
na een aantal gesprekken gaan ze in de WC (weer ook niet waarom

) nog even romantisch doen
+ hier had eigenlijk screens moeten staan dat ze samen aan het schaatsen waren, maar die was ik vergeten te maken.
uiteindelijk is het al weer tijd om te gaan, ze geeft hem nog een zoen en een knuffel en ze fluistert in zijn oor dat ze heel graag verder wil met hem en henk fluistert stilletjes teru"g :''ik ook!''
dan gaat ze naar huis!
maar dan bedenkt ze nog iets wat ze vergeten te vragen is: waarom woon je nog steeds in een groot huis, liep je weg van het strand, praatte je toen die keer of het je niets boeide enz. ze loopt terug naar henk die een meter of honderd achter zich naar huis aan het lopen is. dan vraagt ze het aan henk en henk schrikt dat ze zo over haar heeft kunnen denken, hij legt alles uit.
henk antwoordt en zegt dat het huis van een vriend is en dat hij daar logeerde, en zo praatte waar heb je het over? ik was gewoon moe en dat ik bij de zee weg ging was van de zelfde oorzaak, kom geef me en knuffel. het is allemaal weer goed hoor!
en dan gaat jacky naar huis!
thuis eet ze een magnetron maaltijd (heb haar oranje kleren nog niet uitgedaan

)
en dan krijgt ze opeens haar rapport, een huisgenoot geeft het haar en ze kijkt naar haar cijfer:
ze is geslaagd met ene 10! geweldig toch! deze dag kan echt niet meer stuk
ondertussen is het al ochtend en buiten zijn haar mede huisgenoten nog wat aan het dollen op hun eennalaatse dag maar jacky hoort het niet meer, want zij slaapt al als een blok...
hoe vonden jullie maandprofijtje?
tips welkom en morgen dag 17!