@Big Mama, ik had hem eerlijk gezegd ook niet herkend Sorry hoor Slimpie's!
@BabyBrowny, in de proloog staat volgens mij al dat hij zanger is Maar dat maakt niet zoveel uit!
@De rest, bedankt allemaal! Ik weet niet of er vandaag nog screens komen, want ik ben pas een halfuur thuis, gegeten enzo, en moet over minder dan een uur alweer trainen... En natuurlijk nog huiswerk tussen door, en misschien na Maar ik ga mijn best doen om het te halen. Zo niet, dan haal ik het morgen gewoon in
Hugo is boos omdat hij alleen naar het feest moet...
Schilderij af!
Simmie99 is level 10 gitaar!
Deetui schildert nu met sterretjes!
Ook Froos probeert te schilderen!
Dag 124
Omkleden voor het feest!
De vader van Loungefan! Hij komt alleen maar omdat hij paparazzi is
Slimpie Hugo's pop?
Wat is er gebeurd op het feest?:
- Slimpie Roel is verkozen tot heerser van de school! Hij is de knapste koning van het bal ooit. Hij mag de rest van zijn leven naar zijn kroon blijven staren.
- De galafoto van Slimpie Hugo is heel leuk geworden!
- Robin. en Loungefan waren onafscheidelijk! Ze konden het goed met elkaar vinden en bleken het leukste stel van het bal te zijn!
- Slimpie Roel heeft mest stalen zenuwen die aantrekkelijke sim mee naar het feest gevraagd. Hij moest bijna huilen toen hij afgewezen werd.
- Slimpie Hugo en Miki waren onafscheidelijk! Ze konden het goed met elkaar vinden en bleken het leukste stel van het bal te zijn!
- Loungefan heeft te kennen gegeven dat ze Robin. erg leuk vindt. Robin. was zo blij, dat hij een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht had.
- Robin. weet indruk te maken op Loungefan met de vogeltjesdans. Loungefan doet volop mee! Dit stel past goed bij elkaar.
- De galafoto van Slimpie Roel is heel leuk geworden!
- Slimpie Hugo wilde een boobytrap plaatsen, maar er is hier te veel ouderlijk toezicht.
- Slimpie roel en Felicity het meest dynamische duo op het bal. Iedereen deed hun danspasjes na en wilde er net zo uitzien als zij. Er hangt zeker iets in de lucht!
- Slimpie Hugo bleef maar naar die lichten staren! Komen de buitenaardse wezens Slimpie Hugo halen?
- Robin. geniet met volle teugen en begint verliefd te worden op Loungefan.
- Slimpie Roel vond de achtergrond van de galafoto er fantastisch uitzien!
- Slimpie Hugo zag iemand met dezelfde kleding aan en vond dat onacceptabel. Slimpie Hugo vroeg of diegene wilde vertrekken, of zich om wilde kleden. Er brak een vechtpartij uit, en iederen begon te joelen!
- Slimpie Roel bleef maar naar die lichten staren! Komen de buitenaardse wezens Slimpie Hugo halen?
- Slimpie Hugo zag Erik dansen. Wat een giller!
Hugo's kapsel is zo veel leuker idd.
Erg leuke screens en mijn zwagers zijn alle 3 knappe kerels geworden maar ik hou toch het meeste van mijn eigen Froos!