Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1709 berichten • Pagina 56 van 86

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: ''Het online fotoalbum van de familie Forum''-365 dagen

@Froos, ja! Zie je die onschuldige oogjes niet? XD

@Big Mama, ik had hem eerlijk gezegd ook niet herkend ;) Sorry hoor Slimpie's! :flapper

@BabyBrowny, in de proloog staat volgens mij al dat hij zanger is :sweatdrop Maar dat maakt niet zoveel uit! :P

@De rest, bedankt allemaal! :knuffel Ik weet niet of er vandaag nog screens komen, want ik ben pas een halfuur thuis, gegeten enzo, en moet over minder dan een uur alweer trainen... En natuurlijk nog huiswerk tussen door, en misschien na :( Maar ik ga mijn best doen om het te halen. Zo niet, dan haal ik het morgen gewoon in ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: ''Het online fotoalbum van de familie Forum''-365 dagen

Dag 123 :swing

Afbeelding
De vader van Loungefan is blijkbaar Paparazzi.

Afbeelding
Hugo is boos omdat hij alleen naar het feest moet...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Schilderij af! :D

Afbeelding
Simmie99 is level 10 gitaar! :D

Afbeelding
Deetui schildert nu met sterretjes! :swing

Afbeelding

Afbeelding
Ook Froos probeert te schilderen!

Afbeelding

Dag 124
Afbeelding
Omkleden voor het feest! :swing

Afbeelding
De vader van Loungefan! :O Hij komt alleen maar omdat hij paparazzi is XD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
XD

Afbeelding
Slimpie Hugo's pop? :?

Afbeelding
Wat is er gebeurd op het feest?:
- Slimpie Roel is verkozen tot heerser van de school! Hij is de knapste koning van het bal ooit. Hij mag de rest van zijn leven naar zijn kroon blijven staren.
- De galafoto van Slimpie Hugo is heel leuk geworden!
- Robin. en Loungefan waren onafscheidelijk! Ze konden het goed met elkaar vinden en bleken het leukste stel van het bal te zijn!
- Slimpie Roel heeft mest stalen zenuwen die aantrekkelijke sim mee naar het feest gevraagd. Hij moest bijna huilen toen hij afgewezen werd.
- Slimpie Hugo en Miki waren onafscheidelijk! Ze konden het goed met elkaar vinden en bleken het leukste stel van het bal te zijn!
- Loungefan heeft te kennen gegeven dat ze Robin. erg leuk vindt. Robin. was zo blij, dat hij een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht had.
- Robin. weet indruk te maken op Loungefan met de vogeltjesdans. Loungefan doet volop mee! Dit stel past goed bij elkaar.
- De galafoto van Slimpie Roel is heel leuk geworden!
- Slimpie Hugo wilde een boobytrap plaatsen, maar er is hier te veel ouderlijk toezicht.
- Slimpie roel en Felicity het meest dynamische duo op het bal. Iedereen deed hun danspasjes na en wilde er net zo uitzien als zij. Er hangt zeker iets in de lucht!
- Slimpie Hugo bleef maar naar die lichten staren! Komen de buitenaardse wezens Slimpie Hugo halen?
- Robin. geniet met volle teugen en begint verliefd te worden op Loungefan.
- Slimpie Roel vond de achtergrond van de galafoto er fantastisch uitzien!
- Slimpie Hugo zag iemand met dezelfde kleding aan en vond dat onacceptabel. Slimpie Hugo vroeg of diegene wilde vertrekken, of zich om wilde kleden. Er brak een vechtpartij uit, en iederen begon te joelen!
- Slimpie Roel bleef maar naar die lichten staren! Komen de buitenaardse wezens Slimpie Hugo halen?
- Slimpie Hugo zag Erik dansen. Wat een giller!

(Verjaar)Dag 125

Eerst Slimpie Roel! :swing
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan Hugo! :swing
Afbeelding

Afbeelding