Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 51 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

^Haha, bedankt Big mama! :swing

De rest ook hartstikke bedankt weer! :knuffel

Het spijt me vandaag weer eens, Januari en Februari zijn echt drukke maanden voor mij. :sweatdrop
Maar vandaag heb ik school gehad, en daarna ben ik met een vriendin meegegaan naar huis en s'avonds zijn we naar de bioscoop geweest. Ik kom nu dus net thuis en zit hier te knikkebollen voor de laptop, je raadt het al. Geen screens, sorry. Maar morgen, het begin van het weekend, komen er gewoon weer twee dagen. :)
abctje

Dag 179:

S'nachts wordt Donnovan wakker, hij voelt dat er iets vreemds in de lucht hangt. Letterlijk. :O

Afbeelding

Aliëns! :woot

Afbeelding

Donnovan probeert nog te vluchten, maar tevergeefs. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig wordt hij keurig weer teruggebracht, zonder dat iemand het heeft gemerkt. Verdwaasd kruipt hij maar weer in bed.

Afbeelding

Sammy heeft thuis haar man s'morgens weer naar bed gebracht omdat hij zelf niets anders kon doen dan bazelen: 'ze bestaan, ze bestaan!' :p
Ze heeft hem in een diepe roes achtergelaten onder de zorg van Lynn. En gaat zelf van de buitenlucht genieten in de gemeenschappelijke moestuinen. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Dag 180:

Liam heeft Donnovan's zorg overgedragen aan Nicoletta en heeft Lynn meegevraagd om een flink end te gaan joggen. :thumbup

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Broer en zus kletsten weer eens gezellig bij. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Sammy heeft inmiddels haar twee kleindochters opgehaald en is met ze naar het park gegaan, zelf kan ze het ook niet laten om weer eens lekker heen en weer te zwieren op de schommels. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar Sammy kan het niet zo lang meer volhouden en haar oude benen hebben al gauw wat rust nodig. Ze laat de kinderen lekker door spelen en gaat zelf even rustig bij het water zitten. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als afsluiter een vette hap bij de snackbar! :swing

Afbeelding
Shevens

Haha, arme Donnovan, maar misschien komt er nu wel een alienbaby...? :wub

Naja.. Wederom erg leuk en ik heb een heleboel gemist, excusez-moi <3
Afbeelding
abctje

Dankjewel allemaal! :knuffel
En om de verwarringen uit de wereld te helpen, ik denk niet dan Donnovan zwanger wordt. Hij heeft nooit in een telescoop gekeken of iets dergelijks dus het verbaasde mij ook enorm toen hij opeens in zijn badjas naar buiten rende! xD
Maar mocht die aliën hem bellen, dan wil Donnovan vast wel een afspraakje maken met toestemming van jullie en van Sammy. :laugh

@Leyoji, ik had je hier nog niet gezien. Dus welkom! :knuffel

Dag 182:

Waarom lacht Sammy zo?

Afbeelding

Omdat ze poseert voor haar kleindochter! Die inmiddels druk bezig is het schilderen onder de knie te krijgen, en dat lukt! :thumbsup

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is dan wel niet een meesterwerk, maar Sammy vindt hem erg mooi en is er heel blij mee! (en ik vind hem ook wel leuk eigenlijk. :laugh )

Afbeelding

Extra toevoeging: :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Over dat schilderij van Fay, ik ben haar schildervaardigheid aan het bijwerken omdat ik haar later naar de universiteit wil sturen voor een kunstdiploma! :laugh
Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Super leuk schilderij geworden! :D
En die laatste screens zijn ook net schilderijtjes :wub
En de kunstacedemie lijkt me leuk! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie