Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 6 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 15 - 29 april 2013

Afbeelding
de volgende morgen eet jacky een ontbijtje met haar huisgenootjesm het wordt erg gezellig aan tafel :)

dan gaat ze even tv kijken, ze is van plan henk te bellen na haar les, het is vies weer dus ze wou er een gezellige avond van maken binnen.Afbeelding

en dan naar de les! ze moet er hard tegenaan want over 2 dagen is het eindexamen!(edit:wow, die regenboog!)
Afbeelding
na haar eerste les even schaken
Afbeelding
en dan weer door na de 2e!
Afbeelding

en dan gaat ze henk bellen, zou hij deze keer wel tijd hebben?
Afbeelding
nee! alweer niet :cursing (het gaat niet zo goed met school en hij moet goed leren zij hij aan de telefoon, huh zeg ik! je had een tien voor tentame! ja maar.... hij maakt zijn zin niet af hij zegt snel: maar in het weekend heb ik zeker tijd! gelukkig want jacky wou er nog een gezellige afscheids van avond maken!

ze gaat naar huis en gaat maar bladeren vegen om haar tijd te doden.Afbeelding

uiteindelijk heeft ze al een flink pak en gaat ze maar even eten!
Afbeelding

uiteindelijk gaat ze een beetje begrijpend/boos naar bed, haar liefde voor henk word steeds minder. niet alleen omdat hij haar de hele tijd afwijst maar ook hoe hij doet, hij praat of het hem helemaal niks boeit wat ik zeg,hij gaat snel weg bij afspraakjes (bijv: bij de zee), en hij verzint volgens mij allemaal smoesjes (dat verhuizen, hij woont nog steeds in een mooi huis, vind ik)! zou ik nog wel doorgaan met henk?
Afbeelding

er komt zo snel mogelijk een poll aan!
morgen dag 16 alweer!
tips welkom :)

Laatst gewijzigd door markos op ma 29 apr 2013, 17:29, 3 keer totaal gewijzigd.

charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuke update, tja dan kan je als je het plan met WA hebt uitgevoerd alsnog levensweg er terug op zetten en dan WA er af halen.

Ik heb trouwens op nee gestemd. En ik neem aan dat de computer voor algemeen gebruik is dus niet van jou alleen. Anders zou je zelf kunnen weten hoe vol je je pc met sims propt natuurlijk.
markos

charlotte schreef:Leuke update, tja dan kan je als je het plan met WA hebt uitgevoerd alsnog levensweg er terug op zetten en dan WA er af halen.
misschien ga ik dat ook wel doen! :)
slim idee want wereldavondturen begint op een gegeven moment te vervelen!
edit: heb ereven over nagedacht en doe het toch niet :D en soms gebruik ik het zelf ook nog wel, want het is af en toen nog wel leuk xd1! ;)
markos

BabyBrowny schreef:Heej, wat een leuk 365 project. Ik zag het nu pas... Dan moet ik maar gaan volgen ;)
Leuke screens en na alles bekenen te hebben, heb ik ook gestemd :fluit
dankjewel! weer eennieuwe volger! welkom:D kijk af en toe ook een bij jou en vindt jou screens ook heel leuk ;)
markos

EXTRAATJE:

Afbeelding
misschien had je al een koninginne-screen gezien met de wens dat je een fijne koninginne nacht en dag hebt. maar nu is jacky er helemaal klaar voor! ze heeft een oranje bril opgezet en een leuk strikje omgedaan. ze wenst iedereen een fijne dag hier in nederland!
groetjes jacky,
markos

dag 16- 30 april 2013, fijne dag! :)

de volgende morgen maakt ze een lekker ontbijtje.
Afbeelding

Afbeelding

en dan eet ze het op!
Afbeelding

eigenlijk had ze nu een lesactiviteit maar ze gaat er niet heen, ze heeft geen zin (balkje is helemaal vol) ze kiest maar haar oranje-kleren aan want het is koninginnne dag ze trekt ee oranje shirt aan en een gekke bril, maar ze is wel de enige :)
Afbeelding

dan gaat ze naar stevens stripboeken waar ze eens een realax dag van gaat maken!
Afbeelding

ze ploft op de bank en gaat een lekkere actie film kijken!
Afbeelding

er staat een tuinzender op en als ze de tv op het fimkanaal wil zetten gaat de tv kapot, balen! :(
Afbeelding

Afbeelding

misschien wil henk wel iets doen! ze geeft hem toch nog een paar kansen!(poll resultaten : 50% ja, 50 % nee! mooie score! :flapper)
Afbeelding
maar nee, hij zegt dat ie vanavond langskomt! dat stelt jacky gerust.Afbeelding

het is buiten vies weer en ze koopt maar een leuke strip om te lezen!
Afbeelding

Afbeelding

dan gaat ze naar huis(sorry voor onduidelijke screen :S)
Afbeelding

thuis nemt ze een lekkere douche!
Afbeelding

dan gaat ze naar beneden en ziet dat twee medestudenten ruzie hebben, ze probeert het een beetje te sussen maar wat heeft het ook voor zin, het eindresultaat: 1 huisgenoot is weggestuurd!
Afbeelding

Afbeelding

en dan staat daar opeens henk, jacky wordt zo blij! ze dacht dat henk haar echt in de steek liet!
ze begroeten elkaar met een flinke smakkerd :wub!' de liefde die eerst bijna weg was is nu wer helamaal terug!
Afbeelding

Afbeelding

dan vraagt jacky of hij wil logeren en het antwoordt is ja!
Afbeelding

het is al 5 uur s'nachts en morgen is eindexamen! eerst maar snel eten!
Afbeelding

en dan naar bed, zal henk bij me komen liggen? maar nee, hij komt niet (altijd voorspelbaar die onbestuurbare sims :) )
Afbeelding

morgen dag 17! en eindexamen voor jacky!
tips welkom :)
markos

beste undinov-volgers!
in een eerder bericht heb je misschien kunnen lezen dat ik nog aan het twijfelen was tussen time traven en exotisch eiland....

ik ga exotisch eiland wel kopen en time travel niet!
waarom:
ik denk dat time traveling net zo iets wordt als wereld avonturen, in het begin ga je elke keer weer op reis maar na een maandje of 2 begint dit gewoon te vervelen! je gaat zelden nog maar naar de toekomst/verleden (is mijn mening dan, want heb ook met wereld avonturen) ik heb er even een tijd over nagedacht en ik vind deze keuze de beste. ik denk dat ik uiteindelijk meer plezier met exotisch eiland zal hebben dan met time traveling! ik hoop dat jullie deze keuze goed vinden!

daarom gaat jacky (en misschien met henk! :) ) nog wat beleven met exotisch eiland!!
groetjes markos :)

Laatst gewijzigd door markos op wo 01 mei 2013, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

markos schreef:
BabyBrowny schreef:Heej, wat een leuk 365 project. Ik zag het nu pas... Dan moet ik maar gaan volgen ;)
Leuke screens en na alles bekenen te hebben, heb ik ook gestemd :fluit
dankjewel! weer eennieuwe volger! welkom:D kijk af en toe ook een bij jou en vindt jou screens ook heel leuk ;)
^
Dank je wel! Zo volgen we elkaar weer, hè? :knuffel

Leuk dat je wat met Exotisch Eiland gaat doen, die lijkt mij ook leuker dan die ander.

Ook hele leuke screens van vandaag. Toch weer wat met Henk... Je houdt ons in spanning ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie