Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wordt de nieuwe stamhouder

Kendall
7
44%
Carly
2
13%
Eline
6
38%
Zian
1
6%
Totaal aantal stemmen: 16

1873 berichten • Pagina 85 van 94

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes

Geachte kijkers,

Mijn spel loopt telkens vast en valt uit. Ik begrijp er niks meer van, want ik heb van alles geprobeerd om het spel te laten werken. Ik ben ondertussen aan het kijken voor een nieuwe videokaart (iemand met suggesties?) Ik baal hier van. :(

Ik heb ondertussen de mediamarkt gemaild en ik moet mijn voeding vervangen. Maandag kan ik terecht en het is maar een uurtje werk, ze gaan ook kijken voor een geschikte videokaart. Hopelijk kunnen we maandag terug keren met deze gekke familie.
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes

Mijn voeding is geplaatst, maar de videokaart die zij in het bezit hadden is defect. Donderdag komt er een nieuwe levering met de videokaarten en ik hoop dan om echt terug te keren met de familie.
Kunnen jullie wachten tot donderdag? Om een leuke up te maken ga ik donderdag echt mijn best doen! Hopelijk tot dan. :)!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes

Hey!

Ik zit nog steeds met het zelfde probleem dat nog niet is opgelost. Ik moet een aantal dingen vervangen en dan moet hij blijkbaar werken. Hopelijk hebben jullie geduld en raak ik geen kijkers kwijt. :$ Ik baal hier kei erg van en ik word er behoorlijk kwaadwillig van. :P Ik beloof om terug te keren met een leuke update (Als alles gemaakt is). :)
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes

De laantjes zijn terug! Ik heb wel alle downloads en andere dingen gewist. Ik heb uiteraard gekozen voor een nieuwe wereld genaamd Twinbrook! Hopelijk gaan jullie het leuk vinden!

Dag 224
De familieleden die moesten verhuizen naar Twinbrook, omdat Holdun burgemeester is geworden van het prachtige stadje.
Afbeelding

Holdun is behoorlijk tevreden met zijn prachtige promotie en dat laat hij merken op het strand.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes (Zijn terug)

Bedankt allemaal. Ik heb trouwens wel een nieuwe videokaart. ;)


Dag 225..
Na de dood van Bram is Jitteke behoorlijk eenzaam geworden. Zij probeert te genieten van het festival.
Afbeelding
Afbeelding

Het is nog redelijk stil op het festival en Jitteke is al behoorlijk oud. Zij heeft haar zitvlees op het randje van de fontein geplaatst en ze heeft besloten om een boek te lezen.
Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen hebben Emmy en Elijah elkaar gevonden. Ze beginnen elkaar likjes te geven. (Let niet op de vlooien)
Afbeelding
Afbeelding

Opeens wordt de liefde die de twee prachtige katjes hebben te groot. Ze hebben besloten om verder te gaan in het hondenhok dat van Wendy is.
Afbeelding

Oei! Volgens mij gaan wij de dieren uitbreiden. :wub
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kendall is een klein peutertje geworden. Hij houdt behoorlijk van het spelletje verstoppertje en dat laat hij aan jullie zien. :swing
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eline is ondertussen een kind geworden. Ze heeft Jitteke bezocht in het prachtige park en ze hebben samen besloten om een balletje te schieten..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Auw! Arme Eline...
Afbeelding

En de dag die is weer snel voorbij gegaan!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie