Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 31 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Oeh!! oké! Dat wordt nog leuk!!
Ik ben even achter iets gekomen:
Volgens mij kan ik geen Simpoints Cadeau geven of ik moet ze kopen.. (Nou mag ik geen simpoints meer kopen.. :fluit)
Dus daarom krijgen jullie voorwerpen Cadeau wat op jullie verlanglijstje staat! ;)
Ik begrijp als je het jammer vind, want misschien konm je het gebruiken voor de set, maar helaas!
Is er nog een andere manier misschien?

@ Bassie: Nogmaals super bedankt, dat je het gaat proberen! Vind ik echt leuk! ;) :knuffel

Dag 72!

Afbeelding
De volgende morgen, als Jacky ook wakker is geworden, borstelt Jacky Bo even...

Afbeelding
Maar daarna is het tijd voor de party! :gefeliciteerd
Eerste gaat Amber...

Afbeelding
Iedereen is iniedergeval heel enthousiast!

Afbeelding
Amber blaast de kaarsjes uit!

Afbeelding
Maar daarna is het grote moment daar...

Afbeelding
Daar gaat ze!

Afbeelding
En verwelkom de nieuwe Amber (Ik hou echt van dat kapsel! :wub )

Afbeelding
Een kwart van de taart wordt aangesneden en ze eten het lekker op..

Afbeelding
Bo is ondertussen gewoon nog lekker aan het spelen..

Afbeelding
Maar nadat de bordjes leeg zijn, en de borden in de vaatwasser gezet..
Is het tijd voor de verjaardag van Kayley! :swing :gefeliciteerd

Afbeelding
Ze is iniedergeval erg blij met al die klappende en fluitende mensen om zich heen! XD

Afbeelding
En verwelkom de nieuwe: Kayley
(Ik heb echt geprobeerd ze een tweeling te zijn, dus zelfde haar en kleertjes! :P)

dag 73:

Afbeelding
Om het te vieren gaan ze een dagje naar het strand! Gezellig! :swing

Afbeelding
Gavin en Jacky beginnen natuurlijk met lekker te zonnen..

Afbeelding
Terwijl de twee dames niet zo'n koukleumpjes zijn en er meteen in springen!
(Over die jas van Kayley, lees hier meer over helemaal onderaan!)

Afbeelding
Maar in de tas met alle zwemspullen zat het zwempak van kayley niet! Ze wou toch proberen met jas te zwemmen, maar het is toch niet zo fijn als ze dacht!

Afbeelding
Ondertussen zit Bo het hele strand overhoop te graven.. Och, ja! Hij vermaakt zich wel!

Afbeelding
Ze gaat naar papa toe.. 'Papa, mag ik even naar huis om mijn zwemspullen te halen?'
'Natuurlijk schat!' Zegt Gavin die lekker aan het lezen is.. 'Oke! Dankjewel pap!'

Afbeelding
Ze vertelt het snel Amber en neemt dan de Taxi naar huis.. Om de tijd een beetje te doden om op kayley te wachten begint ze aan een zandkasteel!

Afbeelding
Kayley is ondertussen thuis gekomen en rent snel naar haar kamer toe...

Afbeelding
am is ondertussen thuisgekomen van school.. Alleen is hij niet echt blij!
(Deze bug heeft hij ook, voor tips lees het einde van het bericht!)

Afbeelding
Hij begint meteen aan zijn huiswerk, zoals Jacky had gezegd! Maar hij is er nog steeds verdrietig over! Stiekem is hij trouwens na school na de winkel gegaan om iets te kopen.. Als verrassing voor Jacky, Amber, Kayley en Gavin!

Afbeelding
Zonder dat Kayley Sam ook maar gezien heeft, heeft ze haar gewone kleren weer aangedaan en haar zwempak in haar zak gedaan! Snel rent ze weer terug naar het strand, het was daar ook zo gezellig! :D

Afbeelding
Als ze terug is wordt er nog één eindduik gemaakt! En nu wel met Jacky en Gavin!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Amber heeft haar zandkasteel afgemaakt en wou ook het water in..

Afbeelding
Totdat ze bijna aangereden werd, weer door die spookrijder! :o
Ze schikt zich natuurlijk kapot en durft niet meer het water in te gaan...

Afbeelding
Ze haalt Bo op, die ondertussen lekker met een bezoeker aan het spelen is en gaat mee naar huis.. In de taxi houdt ze Bo stevig vast! Ze kan niet denken wat ze zonder hem kon!

Dag 74:
Afbeelding
Maar thuis staat er een leuke verrassing klaar! Een picknick! :woot

Afbeelding
Gavin, Amber en kayley gaan alvast zitten terwijl Jacky, Sam zoekt.. 'Wat ldjeuk he van Slam' Zegt Kayley met haar mond vol! Gavin moet ervan lachen! 'Heel leuk ja! Eetmonstertje! :P' grapt Gavin

Afbeelding
jacky heeft sam gevonden en bedankt hem! Sam vraagt hierna heel voorzichtig om vergeving..
Jacky moet er even over na denken...

Afbeelding
Maar zegt dan ja! sam is opgelucht! Ze geven elkaar een knuffel en gaan ook naar het kleedje toe..

Afbeelding
En zo wordt deze avond vrolijk en gezellig afgesloten!
Je hebt nog tot morgen: 22:59 om je sim in te leveren voor je wedstrijd! :laugh
Nog even over die bug:
Let op:
Ik pas altijd mijn sims aan als ze jarig zijn, meteen met de cheat *Testingcheatsenabled true*
Doe dit niet meer, want je ziet wat er gebeurt! Bij slapen trekken ze bijv. soms buitenkleding aan, alledaags: zwemkleding enz. enz. Dit is echt irritant! Dus let daarbij een beetje op!
(Ik weet niet zeker of dit daardoor komt, maar je moet er voorlopig gewoon mee oppassen denk ik! Ik weet ook geen andere manier!)

Ook wil ik nog presenteren, na een week uitstel: De site!
Alles over de familie en mij kan je voortaan hier vinden:

http://dezoldervanmarkos.weebly.com/

Sinds 7 september is deze site niet bereikbaar. De site wordt namelijk helemaal vernieuwd!

Hopelijk vinden jullie hem leuk!

Veel plezier! :D

Laatst gewijzigd door markos op za 21 sep 2013, 12:23, 2 keer totaal gewijzigd.

BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Volgens mij haal je de tweeling een beetje door elkaar :p Amber ging toch echt als eerste, maar bij de CAS foto van haar staat er Kayley ;)
En over de 'bug', kan dat niet door de eigenschap 'gestoord' komen, want ik pas het ook altijd aan met die cheat, omdat het via de kledingkast nog wel eens fout gaat bij mij, maar ik heb er nog nooit last van gehad. Natuurlijk is het bij iedereen weer anders en ik denk ook niet dat je een eigenschap zo makkelijk over het hoofd ziet ;) :p
Iig hele leuke screens. De meiden zijn leuk geworden en ik ben ook verliefd op dat kapsel, zo droeg ik mijn haar ook altijd toen ik klein was (A)
Lief van Sam dat hij een lekkere picnic heeft gekocht, was vast gezellig, dus vergeving was het wel waard :)

PS. Oow, ja. Een hele leuke site! Lekker vrolijk en er staat van alles leuks :swing

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op wo 17 jul 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

BabyBrowny schreef:Volgens mij haal je de tweeling een beetje door elkaar :p Amber ging toch echt als eerste, maar bij de CAS foto van haar staat er Kayley ;)
En over de 'bug', kan dat niet door de eigenschap 'gestoord' komen, want ik pas het ook altijd aan met die cheat, omdat het via de kledingkast nog wel eens fout gaat bij mij, maar ik heb er nog nooit last van gehad. Natuurlijk is het bij iedereen weer anders en ik denk ook niet dat je een eigenschap zo makkelijk over het hoofd ziet ;) :p
Iig hele leuke screens. De meiden zijn leuk geworden en ik ben ook verliefd op dat kapsel, zo droeg ik mijn haar ook altijd toen ik klein was (A)
Lief van Sam dat hij een lekkere picnic heeft gekocht, was vast gezellig, dus vergeving was het wel waard :)
Dit :D

Froos Forum heeft ook de eigenschap 'gestoord' en draagt avondkleding in bed, en gaat sporten in zijn slaapkleding XD
Leuke screens, en leuke site! :swing
markos

BabyBrowny schreef:Volgens mij haal je de tweeling een beetje door elkaar :p Amber ging toch echt als eerste, maar bij de CAS foto van haar staat er Kayley ;)

PS. Oow, ja. Een hele leuke site! Lekker vrolijk en er staat van alles leuks :swing
Ooh! Haha! komt dat daardoor! :P
Ik denk, 'Dat is een bug!' haha!
@ Deetui: jij bevestigd het helemaal! dankje!

En idd:
Ik haal de tweeling een beetje door elkaar XD
Bruine haren= Kayley
Grijze/witte/ Lichtblonde haren= Amber!

Voor als jullie het niet wisten! ^.^

Maar echt super bedankt, Browny en Deet! :knuffel

Nog even over die haartjes: :wub
Ooooh! Dat is echt cute! Dat je dat vroeger droeg :wub! Om te knuffelen gewoon! :knuffel

Laatst gewijzigd door markos op vr 19 jul 2013, 11:37, 3 keer totaal gewijzigd.

markos

Sorry dat er geen up was gisterenavond! :$
Maar we gaan even door over de wedstrijd:
Omdat ik het zo moeilijk vond, mogen jullie gaan stemmen! :woot
Dit mag tot 5 Augustus, omdat ik 2 weken op vakantie ben! ;)
(Dus daardoor heb je meer dan 2 weken de tijd! ;) )
De wesrijd is vanaf NU gesloten! :swing
De poll komt er zo snel mogelijk aan! Bedankt voor het meedoen! Deetui en Browny! :knuffel
'
Inzendingen:
BabyBrowny schreef:Wat een leuke wedstrijd, Markos, laat ik dan maar meedoen! (A)

Nee! Mijn sim is de leukste!

Meet Robbie McKennedy
Afbeelding
Eens was dit een kleine boerenjongen in Appaloosa Plains, hij werkte bij zijn ouders op de boerderij. Maar dit liet hij allemaal achter zich, hij had meer nodig. Deze onweerstaanbare jongen is naar Isla Paradiso vertrokken!

Afbeelding
Met zijn atletische lichaam en blauwe ogen kan hij de vrouwtjes laten smelten. Dan gooit hij er nog een vlotte babbel bij en is ieder meisje klaar voor Robbie-soep ;)

Afbeelding
Hij kan krijgen wie hij wil, maar daardoor gaat hij wel eens naast zijn schoenen lopen. Hij is erg flirterig en dat past hij meteen toe wanneer hij een leuke vrouw ziet.

Afbeelding
Maar naast al die vrouwtjes, heeft hij nog een grotere wens: topsporter worden. Volgens Robbie zijn spieren goed met zijn hobby te combineren, dus dat gaat goed samen.

Afbeelding
Maar stiekem wil Robbie toch meer dan een one-night stand, hij droomt van een familie, kinderen en een vaste vrouw. Eigenlijk is deze knaap een zorgzame jongeman, maar is er een vrouw die dat uit hem kan halen?

Kan Kayley Robbie in toon houden?
Afbeelding

Downloadlink
Deetui schreef:Mijn sim is het leukste!
Milton Stroefschot

Afbeelding
Milton besteedt zijn tijd graag aan het lezen en schrijven van boeken.
Zijn droom is ook om een echt beroemde schrijver te worden.
Met een lekker Strandfeest-muziekje op, werkt zijn brein het best, en vloeien er de mooiste romans, science-fictions en horrors uit zijn typevingers.

Afbeelding
Maar schijn bedriegt, want als hij niet aan het schrijven is, is het een ware casanova.
Hij staat graag in de disco, even weg van de realiteit.
En na het feesten natuurlijk wel nog even vis met patat eten, dat helpt tegen een kater.
En het is zijn lievelingseten.

Afbeelding
Leeuwen staan er ook om bekend dat ze geen uitdagingen uit de weg gaan, het is echt een waaghals.
Maar dat pakt niet altijd even goed uit, want een beetje klunzig is hij ook wel.

Afbeelding
Als het om het huishouden gaat is Milton erg netjes.
Hij is ook in Isla Paradiso opgevoed door twee liefdevolle ouders.
Helaas zijn ze vermist geraakt door een boot ongeluk, en is er geen enkel spoor richting zijn ouders.
Misschien leven ze nog in het blauwgroene water.

Afbeelding
Even op een rijtje:

Eigenschappen:
- Boekenwurm
- Feestbeest
- Klunzig
- Netjes
- Waaghals

Levenswens:
- Professioneel schrijver
Verdien 4.000 royalties per week.

Favorieten:
- Vis met patat
- Strandfeest
- Blauwgroen

Sterrenbeeld:
- Leeuw

Afbeelding
Download
Komt nog... Startprogramma wil even niet meewerken...

Afbeelding
Miltoen Stroefschot, of misschien wel, Milton Undinov.
Natuurlijk mogen BabyBrowny en Deetui niet stemmen!
_________
Zodra de poll er is mag je stemmen! :D
Hopelijk vind je deze manier leuk! ;)

Voor de inzendingen, kan je altijd op de eerste pagina kijken! ;)
Hier dus

Laatst gewijzigd door markos op vr 19 jul 2013, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

markos

Dankjewel weer iedereen! :knuffel

Dag 76!

Afbeelding
Jacky heeft met de Islaloterij een eiland gewonnen! De hoofdprijs :woot ! Wat hebben ze toch ook een geluk! (A)

Afbeelding
De volgende morgen komt er een gil uit het huis! 'We hebben de hoofdprijs!' Jacky knuffelt Sam spontaan en samen gaan ze op verkenning!

Afbeelding
Ze stappen in de speedboot en varen er met een lekker tempo heen...

Afbeelding
Uiteindelijk zien ze het van verre aankomen, 'Wat mooi!' denkt Jacky,
'Hier kunnen een van onze kinderen zich misschien wel vestigen!' ( :fluit )
Maar Sam heeft een hele andere gedachten... 'Geld!!'

Afbeelding
Samen gaan ze van boord en verkennen ze het eiland.

Afbeelding

Afbeelding
Uiteindelijk is het zo verschrikkelijk heet geworden dat ze maar een waterballon gevecht doen! :laugh
Ze trekken er iniedergeval fantastisch mooie gezichten bij! ;)

Afbeelding
Zogenaamde sportpresenator: 'Jacky haalt aan, zet kracht en ze gooit! Wooooooooooooooh! Bijna raak! Nu is Sam, hoe gaat hij het doen!'

Afbeelding
'Sam haalt aan, hij haalt aan... Hij gooit, hij gooit! Wat gaat er gebeuren mensen!!! Wooooooh!'
'Dit ziet u naar de reclame!'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Goede avond dames en heren! Welkom terug bij hét duel van het jaar! Sam en jacky, moeder tegen zoon spelen tegen elkaar! We gaan nu door naar onze verslaggever!' 'Pimpopimpopoeeem!'
'Daar zijn we weer dames en heren, de vorige bal was mis! Hij gaat weer gooien! Hij gaat weer! Hij haalt aan, hij haal aan! De bal vliegt door de lucht! Woooooooooooooooooo!'

Afbeelding
'HIJ IS RAAK! Niet te geloven! Wat een fantastische bal zeg! Helaas zit de tijd erop! U kunt dit programma altijd terug kijken op: IslaParadisogemist.nl, tot ziens en bedankt voor het kijken!'

Afbeelding
Jacky en Sam hebben er wel genoeg van en gaan naar huis!

Afbeelding
Want daar staat al de taart klaar! Maar voor wie?

Dag 77:

Afbeelding
Thuis staat iedereen al te wachten en mag Sam beginnen!

Afbeelding
Daar gaan de sterretjes!

Afbeelding
Dag oude Sam!

Afbeelding
En hallo, De nieuwe Sam!

Afbeelding
Daarna is Jacky aan de beurt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zie ik er nog goed uit?

Afbeelding
Natuurlijk ziet Jacjy er nog goed uit! :laugh

Ik wil een keer ervaren hoe het is om zonder de hele tijd screens te maken!
Heb ik stiekem toch wel gemist! XD
Na de vakantie gaan er wat dingen gebeuren!
natuurlijk wordt Sam verliefd en gaan we de sim volgen van de wedstrijd! :woot
Hier houd ik alle plannetjes lekker over geheim! :fluit
Hele fijne vakantie iedereen! :D
Groetjes,
Markos

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie