Ik ben even achter iets gekomen:
Volgens mij kan ik geen Simpoints Cadeau geven of ik moet ze kopen.. (Nou mag ik geen simpoints meer kopen..

Dus daarom krijgen jullie voorwerpen Cadeau wat op jullie verlanglijstje staat!

Ik begrijp als je het jammer vind, want misschien konm je het gebruiken voor de set, maar helaas!
Is er nog een andere manier misschien?
@ Bassie: Nogmaals super bedankt, dat je het gaat proberen! Vind ik echt leuk!

De volgende morgen, als Jacky ook wakker is geworden, borstelt Jacky Bo even...

Maar daarna is het tijd voor de party!

Eerste gaat Amber...

Iedereen is iniedergeval heel enthousiast!

Amber blaast de kaarsjes uit!

Maar daarna is het grote moment daar...

Daar gaat ze!

En verwelkom de nieuwe Amber (Ik hou echt van dat kapsel!

Een kwart van de taart wordt aangesneden en ze eten het lekker op..

Bo is ondertussen gewoon nog lekker aan het spelen..

Maar nadat de bordjes leeg zijn, en de borden in de vaatwasser gezet..
Is het tijd voor de verjaardag van Kayley!

Ze is iniedergeval erg blij met al die klappende en fluitende mensen om zich heen!

En verwelkom de nieuwe: Kayley
(Ik heb echt geprobeerd ze een tweeling te zijn, dus zelfde haar en kleertjes!

dag 73:

Om het te vieren gaan ze een dagje naar het strand! Gezellig!

Gavin en Jacky beginnen natuurlijk met lekker te zonnen..

Terwijl de twee dames niet zo'n koukleumpjes zijn en er meteen in springen!
(Over die jas van Kayley, lees hier meer over helemaal onderaan!)

Maar in de tas met alle zwemspullen zat het zwempak van kayley niet! Ze wou toch proberen met jas te zwemmen, maar het is toch niet zo fijn als ze dacht!

Ondertussen zit Bo het hele strand overhoop te graven.. Och, ja! Hij vermaakt zich wel!

Ze gaat naar papa toe.. 'Papa, mag ik even naar huis om mijn zwemspullen te halen?'
'Natuurlijk schat!' Zegt Gavin die lekker aan het lezen is.. 'Oke! Dankjewel pap!'

Ze vertelt het snel Amber en neemt dan de Taxi naar huis.. Om de tijd een beetje te doden om op kayley te wachten begint ze aan een zandkasteel!

Kayley is ondertussen thuis gekomen en rent snel naar haar kamer toe...

am is ondertussen thuisgekomen van school.. Alleen is hij niet echt blij!
(Deze bug heeft hij ook, voor tips lees het einde van het bericht!)

Hij begint meteen aan zijn huiswerk, zoals Jacky had gezegd! Maar hij is er nog steeds verdrietig over! Stiekem is hij trouwens na school na de winkel gegaan om iets te kopen.. Als verrassing voor Jacky, Amber, Kayley en Gavin!

Zonder dat Kayley Sam ook maar gezien heeft, heeft ze haar gewone kleren weer aangedaan en haar zwempak in haar zak gedaan! Snel rent ze weer terug naar het strand, het was daar ook zo gezellig!

Als ze terug is wordt er nog één eindduik gemaakt! En nu wel met Jacky en Gavin!

Amber heeft haar zandkasteel afgemaakt en wou ook het water in..

Totdat ze bijna aangereden werd, weer door die spookrijder!

Ze schikt zich natuurlijk kapot en durft niet meer het water in te gaan...

Ze haalt Bo op, die ondertussen lekker met een bezoeker aan het spelen is en gaat mee naar huis.. In de taxi houdt ze Bo stevig vast! Ze kan niet denken wat ze zonder hem kon!
Dag 74:

Maar thuis staat er een leuke verrassing klaar! Een picknick!

Gavin, Amber en kayley gaan alvast zitten terwijl Jacky, Sam zoekt.. 'Wat ldjeuk he van Slam' Zegt Kayley met haar mond vol! Gavin moet ervan lachen! 'Heel leuk ja! Eetmonstertje!

jacky heeft sam gevonden en bedankt hem! Sam vraagt hierna heel voorzichtig om vergeving..
Jacky moet er even over na denken...

Maar zegt dan ja! sam is opgelucht! Ze geven elkaar een knuffel en gaan ook naar het kleedje toe..

En zo wordt deze avond vrolijk en gezellig afgesloten!
Je hebt nog tot morgen: 22:59 om je sim in te leveren voor je wedstrijd!

Nog even over die bug:
Let op:
Ik pas altijd mijn sims aan als ze jarig zijn, meteen met de cheat *Testingcheatsenabled true*
Doe dit niet meer, want je ziet wat er gebeurt! Bij slapen trekken ze bijv. soms buitenkleding aan, alledaags: zwemkleding enz. enz. Dit is echt irritant! Dus let daarbij een beetje op!
(Ik weet niet zeker of dit daardoor komt, maar je moet er voorlopig gewoon mee oppassen denk ik! Ik weet ook geen andere manier!)
Ook wil ik nog presenteren, na een week uitstel: De site!
Alles over de familie en mij kan je voortaan hier vinden:
http://dezoldervanmarkos.weebly.com/
Sinds 7 september is deze site niet bereikbaar. De site wordt namelijk helemaal vernieuwd!
Hopelijk vinden jullie hem leuk!
Veel plezier!

Laatst gewijzigd door markos op za 21 sep 2013, 12:23, 2 keer totaal gewijzigd.