Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 22 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile Undinov door markos

Dankjewel iedereen! Morgen nog precies een week voor kamp :swing
En BabyBrowny: Dat is echt heel erg lief van je, bedankt voor je live compliment :knuffel

Dag 50 :o :swing

De volgende morgen zijn de Boys al vroeg op! Samen praten ze even wat ze allemaal gaan doen vandaag!
Afbeelding

En dan moeten ze naar school en werk! (Morgen wordt het zomer in Appaloosa Plains en ik heb echt alléén maar regen gehad :( )
Afbeelding

Jacky neemt een belangrijke beslissing: Ze Gaat stoppen met werken en wil graag meer thuis zijn voor het gezin..
Met trillende handen belt ze haar baas: 'Hallo u spreekt met Jan Kooitman directeur theater appaloosa plains, Wat kan ik voor u doen?' 'Hoi Jan! Je spreekt met Jacky! Ik moet even iets zeggen..' 'Hey Jacky! Hoe is hemt met jouw? Maar wat is er dan?' Zegt Jan 'Nou, eh.. Ja, Je weet dat ik altijd heel graag in het theater wou werken.. Maar ik ga toch stoppen..' Dit komt als een shock aan bij Jan, 'Maar waarom? We waren altijd zo blij om jou te zien, je was altijd vrolijk vriendelijk en lief voor ons' Jammer, zegt Jan, 'Sorry Jan! Maar als ik dagelijks om 9 uur thuis ben en Gavin om 18:00 wat steeds later wordt gaat het gewoon niet meer!' Zegt Jacky, 'Ik begrijp het ook wel.. Hopelijk mag ik een keer op de koffie komen om te kijken hoe het met je gaat dan!' 'Afgesproken! Zeker weten!' zegt Jacky met een brok in haar keel, 'Ik spreek je nog wel..' Zegt Jan 'Dag..' Zegt jacky bijna huilend.. Hier zag ze nou het meest tegen op... Met gavin had ze het er nog even over maar ze wist niet dat het zo erg zou zijn... Ze gaat naar beneden.. (Jacky gaat het trouwens maken in uitvinden :D)
Afbeelding

Ze zoekt even troost bij de altijd blije Bo en kamt hem even..
Afbeelding

En ze speelt er even mee..
Afbeelding

Ondertussen is Gavin aangekomen bij het lente festival! Hij moet mensen vaccineren tegen ene ziekte!
Afbeelding

Eerst is deze aan de beurt.. 'Wat is er met u gebeurd mevrouw?' 'Nou eh niks, het was een ongelukje.. Ik had de Paraplu vast en toen..' Gavin haalt zijn spuit te voorschijn en terwijl de vrouwe verder praat duwt Gavin de prik in haar arm (Afleidings truc :P) 'Kwam er blikseeaaeaaaaaa!!!' Geelt de vrouw.. 'Zo dat is gedaan!' Lacht Gavin om de vrouw een beetje gerust te stellen, 'U mag verder waar u mee bezig was! Bedankt voor uw medewerking!'
Afbeelding

Daarna is de 2e aan de beurt..
Afbeelding

Terwijl Jacky nog steeds met Bo aan het spelen is! 'Het is toch ook zo'n lieve hond!' Denkt Jacky
Afbeelding

Bo gaat buiten even naar de (Zogenaamde) Wc..Afbeelding

Jacky heeft niet ontbeten en heeft best honger.. Dus maakt ze als lunch een lekkere tosti voor haarzelf..
Afbeelding

Gavin handelt ondertussen de laatste Patiënt af..
Afbeelding

En vertrekt daarna weer naar werk!
Afbeelding

Jacky is ondertussen begonnen met eten! Jammie! :P
Afbeelding

Bo is lekker met de bal aan het spelen! Jacky gaat tussen al het geblaf door toch maar proberen Tv te kijken en gaat zitten
Afbeelding

Maar als ze de tv net aangezet heeft krijgt Jacky enorme buikpijn..
Afbeelding

Ze voelt zich ook misselijk en rent naar de Wc :misselijk
Afbeelding

En geeft daarna over in het toilet..
Afbeelding

Bo merkt van niks en gaat maar eens even op die heerlijke blauwe bank buiten liggen! Het is ondertussen mooi opgeklaard!
Afbeelding

Eerst ligt hij lekker!
Afbeelding

Maar daarna valt hij toch in slaap! Wat denk je ook bij zulke lekkere banken! :D
Afbeelding

Ondertussen is Jacky begonnen met haar eerste werkje!
Afbeelding

Sam is ondertussen ook thuis gekomen en is lekker aan het spelen!
Afbeelding

En Jacky heeft haar eerste uitvinding(je) in elkaar geknutseld: Een wereldbol! Die je kan roteren met behulp van tandwielen! (misschien iets te duildelijk :laugh )
Afbeelding

Natuurlijk krijgt deze een mooi plekje in de woonkamer! En wordt hij niet verkocht! :D
Afbeelding

Ook speelt ze even gitaar.. Ze heeft haar werk dan wel neergelegd maar houdt nog steeds even veel van muziek als eerst! :)
Afbeelding

Sam maakt zijn huiswerk..
Afbeelding

Jacky is kapot dus doet even een dutje op de bank..
Afbeelding

Zonder dat ze het merkt komt Gavin tegenover haar liggen en hij kijkt naar zijn vrouw! 'Wat is het toch ook een schatje! 'Denkt Gavin blij
Afbeelding

Daarna komt Sam erbij liggen en wordt er even gepraat :D'
Afbeelding

Daarna wordt Jacky wakker en ziet ze de twee heren zitten! 'Goede avond!' Zegt Gavin, 'Het mama! Lekker geslapen?' 'Ja hoor jongen!' Zegt Jacky blij! Ze vond het erg lief dat ze bij haar zijn komen zitten!
Afbeelding

Maar daarna is het toch echt wel bedtijd! 'Welterusten!' Zegt Sam die Jacky omhelsd 'Slaap lekker!' Zegt Jacky!
Afbeelding

'Ook welterusten voor jou!' Zegt Gavin die ook een knuffel krijgt!
Afbeelding

Daarna gaan Jacky en Gavin ook naar bed..Afbeelding

Jacky vertelt dat ze heeft overgegeven vandaag en Gavin voelt een fijn gevoel opborrelen..
Afbeelding

'We zullen nog even kijken!' Zegt Gavin die haar in de ogen kijkt.. Maar in werkelijkheid denken ze allebei het zelfde, Namelijk: 'Het zal toch niet!?'Afbeelding

Samen vallen ze in slaap met de hoop dat Jacky zwanger wordt... Maar Gavin weet het al zeker! Hij wordt vader van een tweede kindje..! :D
Afbeelding
Morgen dag 51 :)
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Super leuke up!
Ze is vast zwanger :D Ik hoop het wel ;) Helaas staan de namen waarop ik had gestemd niet voor, maar dat is niet erg, voor deze keer :fluit
En Sam wordt alweer tiener. Onze kleine knul wordt groot :cry
En leuk dan Jacky gaat uitvinden, dat heb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen, volgens mij :thumbsup
markos

Sorry vanavond geen up :s
Ik heb iets te lang SimCity gespeeld.. Niet echt slim.. :D
Morgen heb je een dubbele update! Met de verjaardag van Sam en Jacky die zwanger wordt! :swing
Ik ga het proberen! Echt sorry! Maar het spel was net nieuw en zo leuk! Morgen ga ik weer lekker simmen en zorg ik dat ik de screen van een paar dagen al af heb! :D
Maar ik ben nog steeds Sims verslaaft en sims is ook leuker dus maak je daar maar geen zorgen over! :sweatdrop

V
Bedankt! :) :knuffel
Eigenlijk zie ik dat wel zo een beetje.. :S
Weet niet hoe het komt maar ik heb gewoon het gevoel: 'Ik moet screens erop zetten!
Af en toe vind ik het ook niet leuk maar op andere momenten weer wel, ligt er een beetje aan.. ;)
Och ja, miscshien moet ik het maar even gaan afleren om dat 'Verplicht' gevoel te hebben.. (Hoe? I dont know! :laugh ') Maar ik ga het proberen.. :D Swing

Laatst gewijzigd door markos op di 11 jun 2013, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.

markos

^
Dankjewel! :knuffel
Dat is echt een compliment voor mij! :D
De rest ook super bedankt :knuffel

Dag 51!

Diezelfde nacht komt Jacky erachter dat ze zwanger is geworden! Ze maakt Gavin wakker en vertelt het! En natuurlijk zegt Gavin.. 'Wat ben ik trots op je schat! Wat ben ik blij! :D'
Afbeelding

Gavin slaapt even verder maar Jacky kan niet meer verder slapen.. Ze is zo gelukkig! :D
Ze maakt daarom een heerlijk ontbijt klaar! :)Afbeelding

Bo komt als 2e beneden en loopt naar Jacky toe..
Afbeelding

"Hey Bo! Ben jij ook al wakker?" Bo gaat staan en kijkt Jacky met een hel lief gezichtje aan.. "Nee! Je krijgt niets en deeg is net echt heel erg eetbaar lieve Bo van me!' Dus helaas! Lacht Jacky om Bo
Afbeelding

Daarna eet Bo ook lekker! :D
Afbeelding

Sam komt ook benden en Samen eten ze de pannenkoeken van Jacky op!
Afbeelding

Bo is lekker aan het spelen!
Afbeelding

Daarna komt Gavin ook dolgelukkig beneden.. Hij moet het niet te veel laten merken want ze willen het als verrassing houden voor Sam! Samen eten ze het ontbijtje verder..Afbeelding

Daarna speelt Jacky ook gezellig met Bo!
Afbeelding

Sam doet de afwas!Afbeelding

En Gavin vertrekt naar de winkel!Afbeelding

'Sam! Als je me zoekt! Ik lig in bad!' Roept Jacky vanaf boven. 'Is goed mam'!' Schreeuwt Sam terug.. Jacky heeft even ontspanning nodig..Afbeelding

Boven is Sam lekker met zijn raket aan het spelen! Hij vermaakt zich ondertussen wel.!
Afbeelding

Nadat Gavin terug is van de boodschappen vult hij Bo's etensbak bij En kan de verjaardag van Sam beginnen!.. :gefeliciteerd
Afbeelding

Buiten is Jacky ondertussen bezig met een zwangerschap boek te lezen.Afbeelding

Sam ruimt de oude kranten op!Afbeelding

Maar daarna kan het echt beginnen! De schoonmaker die even is ingehuurd en de monteur die er toevallig was doen ook gezellig mee! :gefeliciteerd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En verwelkom... 'De nieuwe' Sam!
Afbeelding

Met z'n allen eten ze de lekkere taart op
Afbeelding

En toen stond deze Uni-Mascotte aan de deur!
Afbeelding

Sam maakte er even een praatje mee!
Afbeelding
Terwijl Jacky nog even in haar 'Voor Sam nog geheime' Zwangerschapboek leest! Afbeelding

En Sam's nieuwe kleren! (Ik zie nu pas dat het hem niet echt staat.. :S Ik pas het nog aan... :))
Afbeelding

Jacky si zo verdiept met lezen dat ze niet merkt dat Sam en Gavin erbij zijn komen zitten.. 'Wat heb jij daar?' Vraagt Sam 'Eh.. Niks hoor Sammetje!' Zegt Jacky snel.. 'Echt wel.. Je hebt daar een zwangerschapsboek vast.. Of ik dat nog niet gezien had!' Zegt Sam 'Oke! Je hebt gelijk...' Lacht Jacky
Afbeelding

'Ik ben zwanger!' Zegt Jacky! 'We wouden het eigenlijk geheim houden tot morgen..' Vult Gavin aan..
'Maar ik weet het nu dus al!' Zegt Sam blij!
Afbeelding

'Ik krijg een broertje of zusje!'' Zegt Sam super blij! 'Ja dat krijg je!' Schreeuwt Gavin erachtena! Sam zijn ze super blij!Afbeelding

'Ja!' Zegt Jacky blij! Er wordt nog even verder gepraat..
Afbeelding

Daarna luistert Sam naar de buik van Jacky!
Afbeelding

En Gavin speelt nog even leuk met Bo!
Afbeelding

En daarna duikt iedereen de bedden in.. :D
Afbeelding
Nog even de Pollresultaten:

Uitslag:
Afbeelding
zijn jullie benieuwd?!

Code: Selecteer alles

[img]https://i1306.photobucket.com/albums/s567/markos2001/4b3c8db3-07d7-4003-be41-0f00a84576c3_zps8fb23c59.jpg[/img] Oude screen!
Je kan niet meer stemmen!
Ik denk zelf dat het niet meer heel vaal gaat veranderen.. Maar je weet nooit! :swing
Morgen Dag 52! :swing

Laatst gewijzigd door markos op do 13 jun 2013, 18:40, 2 keer totaal gewijzigd.

markos

Danjewel iedereen! :knuffel

Dag 52! :swing
Onverwachts bezoek? Jazeker!
Afbeelding

Bo merkt hem als eerste op.. Bo gaat eropaf maar schrikt van de man en rent snel weg! (Bo heeft namelijk eigenschap 'Schrikachtig'
Afbeelding

Bo maakt Jacky wakker en Jacky ziet de inbreker ook.. Ze belt de politie.. 'Hallo met Jacky pinkerton.. Er is hier een inbreker. Appelmoes weg 304..' We komen eraan!' Riep de dame van de meldkamer!
Afbeelding

De inbreker gaat lekker door! 'Stop!' Roept Jacky die met Bo versterkt wordt.. De inbreker schrikt zich dood en wil vluchten maar bo verspert de weg.. 'Ga weg Rotbeest!' Roept de inbreker maar het is al te laat..
Afbeelding

De politie is al gearriveerd..
Afbeelding

Het wordt een flink gevecht! :o
Afbeelding

Maar gelukkig heeft de politie gewonnen! :sweatdropAfbeelding

Terwijl de inbreker wacht wordt er even gepraat met de politieagent.. Ze krijgen een vergoeding wat gestolen is! Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen is Bo al aan het ontbijten als Sam naar beneden komt.. 'He! Bo! Ook al wakker!' Zegt Sam die blij is om Sam weer te zien, hij maakt hem altijd vrolijk!
Afbeelding

De buik van Jacky is al flink gegroeid..
Afbeelding

Daarna eten ze het Samen op.. 'Mam..' Zegt Sam.. 'Ja schat' Zegt Jacky, 'Noem me geen Schat! Lacht Sam maar krijg ik een broertje?' 'Ik weet het wel lacht Jacky maar ik houd het nog lekker geheim! Ik heb namelijk afgelopen week een echo gehad!' 'Oh! Please! Zeg het! Och ja laat ook maar!' Zegt Sam.. Samen eten ze verder..
Afbeelding

Bo is ondertussen lekker boven op Sam's bed weer in slaap gevallen!
Afbeelding

Na het eten is Sam even Tv gaan kijken!
Afbeelding

Het is opgeklaard en er staat een mooie regenboog aan de hemel! :wub Gavin vind het maar niks om hier binnen te zitten en heeft een idee!
Afbeelding

'We gaan!' Ropet Gavin 'Waarheen pap?' Vraagt Sam, 'Naar het strand! Het is keiwarm geworden!' 'Jeeh!' Roept Sam ik ga mee! Met z'n allen vertrekken ze!
Afbeelding

Op het strand zijn er al meer mensen.. Samen rennen ze naar de zee! Wie er al eerste is! Riep Sam!
Afbeelding

Gavin was als eerste en Sam kan niet zo goed tegen zijn verlies :fluit
Afbeelding

Jacky loopt een beetje in de branding.. Ze durft niet echt diep het water in nu ze zwanger is!
Afbeelding

Bo vermaakt zich ook wel! Overal graaft hij lekker gaten en dat vind hij heerlijk om te doen!Afbeelding

Gavin is van plan ene goed boek te lezen en springt daarom op zijn luchtbed!
Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Jacky op het terrasje ook ene boek leest!
Afbeelding

Daarna is het ook wel weer genoeg gezwommen en kan Gavin de verrassing klaar zetten die hij heet mee genomen! Namelijk een picknickmand!
Afbeelding

Nadat hij het heeft klaar gezet kan iedereen aan tafel!
Afbeelding

Het wordt erg gezellig aan tafel!
Afbeelding

'Mama en ik hebben al een mooie naam uitgezocht Sam' Zei Gavin, 'Ja! De namen worden Als het een jongen is Jack en een meisje Amber' 'Wow! Leuk zeg! Ik hoop een broertje!' Zegt Sam blij
Afbeelding

Daarna valt de avond en is het tijd om naar huis te gaan! Het was een erg gezellige middag geweest!
Afbeelding

Eenmaal thuis spelen Gavin en Sam, nog buiten.. Ze gooien een bal over! Afbeelding

Nadat iedereen in bed ligt Is Jacky nog even beneden aan het lezen.. Ook zit ze na te danken over deze leuke dag.. Kon dat elke dag maar! Dacht Jacky
Afbeelding

Maar dan..Afbeelding

Afbeelding

Gavin weet wat hij moet doen en brengt haar naar het ziekenhuis!
Afbeelding

Samen lopen ze het ziekenhuis binnen..
Afbeelding

Sam is wakker geworden en zit thuis te wachten.. Wat zou het worden..!?
Afbeelding

Wat komt er zo uit die deur?
Afbeelding

Dat zie je morgen.... :twisted
_________
Dit was dag 52!
Morgen 53! Laat me horen wat je ervan vond! (A)
Morgen dag 53! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie