En BabyBrowny: Dat is echt heel erg lief van je, bedankt voor je live compliment

Dag 50

De volgende morgen zijn de Boys al vroeg op! Samen praten ze even wat ze allemaal gaan doen vandaag!

En dan moeten ze naar school en werk! (Morgen wordt het zomer in Appaloosa Plains en ik heb echt alléén maar regen gehad

Jacky neemt een belangrijke beslissing: Ze Gaat stoppen met werken en wil graag meer thuis zijn voor het gezin..
Met trillende handen belt ze haar baas: 'Hallo u spreekt met Jan Kooitman directeur theater appaloosa plains, Wat kan ik voor u doen?' 'Hoi Jan! Je spreekt met Jacky! Ik moet even iets zeggen..' 'Hey Jacky! Hoe is hemt met jouw? Maar wat is er dan?' Zegt Jan 'Nou, eh.. Ja, Je weet dat ik altijd heel graag in het theater wou werken.. Maar ik ga toch stoppen..' Dit komt als een shock aan bij Jan, 'Maar waarom? We waren altijd zo blij om jou te zien, je was altijd vrolijk vriendelijk en lief voor ons' Jammer, zegt Jan, 'Sorry Jan! Maar als ik dagelijks om 9 uur thuis ben en Gavin om 18:00 wat steeds later wordt gaat het gewoon niet meer!' Zegt Jacky, 'Ik begrijp het ook wel.. Hopelijk mag ik een keer op de koffie komen om te kijken hoe het met je gaat dan!' 'Afgesproken! Zeker weten!' zegt Jacky met een brok in haar keel, 'Ik spreek je nog wel..' Zegt Jan 'Dag..' Zegt jacky bijna huilend.. Hier zag ze nou het meest tegen op... Met gavin had ze het er nog even over maar ze wist niet dat het zo erg zou zijn... Ze gaat naar beneden.. (Jacky gaat het trouwens maken in uitvinden

Ze zoekt even troost bij de altijd blije Bo en kamt hem even..

En ze speelt er even mee..

Ondertussen is Gavin aangekomen bij het lente festival! Hij moet mensen vaccineren tegen ene ziekte!

Eerst is deze aan de beurt.. 'Wat is er met u gebeurd mevrouw?' 'Nou eh niks, het was een ongelukje.. Ik had de Paraplu vast en toen..' Gavin haalt zijn spuit te voorschijn en terwijl de vrouwe verder praat duwt Gavin de prik in haar arm (Afleidings truc

Daarna is de 2e aan de beurt..

Terwijl Jacky nog steeds met Bo aan het spelen is! 'Het is toch ook zo'n lieve hond!' Denkt Jacky

Bo gaat buiten even naar de (Zogenaamde) Wc..

Jacky heeft niet ontbeten en heeft best honger.. Dus maakt ze als lunch een lekkere tosti voor haarzelf..

Gavin handelt ondertussen de laatste Patiënt af..

En vertrekt daarna weer naar werk!

Jacky is ondertussen begonnen met eten! Jammie!

Bo is lekker met de bal aan het spelen! Jacky gaat tussen al het geblaf door toch maar proberen Tv te kijken en gaat zitten

Maar als ze de tv net aangezet heeft krijgt Jacky enorme buikpijn..

Ze voelt zich ook misselijk en rent naar de Wc

En geeft daarna over in het toilet..

Bo merkt van niks en gaat maar eens even op die heerlijke blauwe bank buiten liggen! Het is ondertussen mooi opgeklaard!

Eerst ligt hij lekker!

Maar daarna valt hij toch in slaap! Wat denk je ook bij zulke lekkere banken!

Ondertussen is Jacky begonnen met haar eerste werkje!

Sam is ondertussen ook thuis gekomen en is lekker aan het spelen!

En Jacky heeft haar eerste uitvinding(je) in elkaar geknutseld: Een wereldbol! Die je kan roteren met behulp van tandwielen! (misschien iets te duildelijk

Natuurlijk krijgt deze een mooi plekje in de woonkamer! En wordt hij niet verkocht!

Ook speelt ze even gitaar.. Ze heeft haar werk dan wel neergelegd maar houdt nog steeds even veel van muziek als eerst!

Sam maakt zijn huiswerk..

Jacky is kapot dus doet even een dutje op de bank..

Zonder dat ze het merkt komt Gavin tegenover haar liggen en hij kijkt naar zijn vrouw! 'Wat is het toch ook een schatje! 'Denkt Gavin blij

Daarna komt Sam erbij liggen en wordt er even gepraat

Daarna wordt Jacky wakker en ziet ze de twee heren zitten! 'Goede avond!' Zegt Gavin, 'Het mama! Lekker geslapen?' 'Ja hoor jongen!' Zegt Jacky blij! Ze vond het erg lief dat ze bij haar zijn komen zitten!

Maar daarna is het toch echt wel bedtijd! 'Welterusten!' Zegt Sam die Jacky omhelsd 'Slaap lekker!' Zegt Jacky!

'Ook welterusten voor jou!' Zegt Gavin die ook een knuffel krijgt!

Daarna gaan Jacky en Gavin ook naar bed..

Jacky vertelt dat ze heeft overgegeven vandaag en Gavin voelt een fijn gevoel opborrelen..

'We zullen nog even kijken!' Zegt Gavin die haar in de ogen kijkt.. Maar in werkelijkheid denken ze allebei het zelfde, Namelijk: 'Het zal toch niet!?'

Samen vallen ze in slaap met de hoop dat Jacky zwanger wordt... Maar Gavin weet het al zeker! Hij wordt vader van een tweede kindje..!

Morgen is Sam jarig en wordt Jacky..

Morgen dag 51