Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wordt de nieuwe stamhouder

Kendall
7
44%
Carly
2
13%
Eline
6
38%
Zian
1
6%
Totaal aantal stemmen: 16

1873 berichten • Pagina 54 van 94

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes ''De grote Wraak van Kirsten?''

Beste Kijkers,


Vandaag is de nieuwe stamhouder gekozen en de stamhouder is....


Ravenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Als zij jongvolwassen is gaan wij haar volgen en uiteraard haar gezin. Bedankt voor de stemmen jongens :knuffel

V Uiteraard gaan wij de rest ook nog volgen, maar de familie die wordt steeds groter en ik kan het soms echt niet meer bijhouden :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Ray op zo 19 mei 2013, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes ''eigenschappen familie pagina 1

De eigenschappen die kan je vinden op de eerste pagina! Hij is nog niet af, maar goed! Bedankt allemaal voor de leuke reacties!


Dag 136..

Nathan, heeft zijn gezichtje laten schminken en daar maakt Valentijn, gebruik van. Is het niet schattig? :wub
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En het is tijd om elkaar even flink te meppen met wat kussens, want de winter is echt aangebroken en het is behoorlijk koud.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot morgen beste kijkers!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes ''eigenschappen familie pagina 1

Ik heb besloten om pagina 1 af en toe te updaten met de foto's die vroeger zijn gemaakt zoals tiener foto's van Treeske. Of de peuter foto's van de kinderen! Ik vond het een leuk idee (a)! Suggesties zijn welkom.

En dan dan wil ik nog eventjes iets melden. Een tijdje geleden heeft Simmie99 een prachtig huis gebouwd op een aanvraag van mij. En ik heb besloten dat de stamhoudster hier in gaat wonen. Dus binnenkort zien jullie een prachtige creatie van Simmie99. In de familie laantjes.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie