Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 15 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos~bruiloft pag. 24

Sorry voor PowerPost maar ik heb dringend jullie hulp nodig!

Zoals je weet zijn Gavin en Jacky in China! Het is daar wel heel gezellig voor hun maar niet voor mij! Ik kwam earchter dat China het nooit zo goed doet bij mij, ik heb dit al eerder gehad en ik had beter moten nadenken! Hij loopt de hele tijd vast terwijl de andere landen dat niet doen! Daarom moet ik melden dat Jacky en Gavin uit China vertrekken en hun reis doorzetten naar Sunlit Tides.
Sorry hiervoor maar ik heb geen andere keus, het spel loopt om de 40 seconden 3 minuten vast en dan heb je daar ook niks aan! Misschien ligt het aan het spel zelf maar ik heb dit al vaker gehad dat ie het thuis wel weer deed!

Mijn vraag is nu dus:
Hoe krijg ik mijn sims naar Sunlit Tides?
Ik dacht misschien: Je opent een nieuw spel, je klikt op huishouden kiezen en je kiest Gavin en Jacky. Nu weet ik dat je dan helemaal overnieuw begint*, voor eventjes maakt dat niet uit dan maar blijft mijn save-game in Appaloosa Plains wel bestaan dan? Dus als ze een paar dagen in Sunlit Tides zijn geweest, dat ik dan via de Save game weer terug in apaloosa plains terug kan komen of niet? Waar ze dan natuurlijk weer verder gaan.. (ze hebben dus ook alle vaardigheden weer terug enzo)
(*punten niet, baan niet, vaardigheden niet enz.) Of heb jij een andere manier?

Nu een totaal andere vraag waar het eigenlijk nog helemaal niets van sprake is maar toch vraag ik het even:
Stel de Familie wordt groot, Jacky en Gavin zijn wat ouder en een aantal kinderen zijn al jongvolwassene. Ik laat ze verhuizen naar een eigen huis en Ze bouwen daar weer een gezinnentje op enz. De andere worden oom enz. Maar kan ik dan nog wel met die ander kinderen (jongvolwassene) spelen en met Gavin En jacky of ben ik ze dan altijd kwijt?
Nou bedoel ik dat ik af en toe ook nog eens een up heb waar ik gewoon hun kan bespelen... ;D

Sorry dat dit opeens onverwachts komt maar Alvast super bedankt :knuffel
Veel groetjes , Markos

Ps: Miischien als er al snel antwoordt wordt gegeven dat vanavond de eerste up is in Sunlit Tides!

Laatst gewijzigd door markos op wo 22 mei 2013, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile undinov door markos~bruiloft pag. 24

Nou, dan moet ik maar snel antwoord geven ;)

Ten eerste: Wat ik heb gedaan is, mijn huishouden opslaan in bibliotheek (via stad bewerken). Dan een nieuwe game openen in Sunlit Tides en dan lekker vakantie vieren. Als je uit gespeeld bent, weer opslaan in bibliotheek en dan weer in Appaloosa Plains plaatsen.
-Wat ik wel had is dat de leeftijd dan weer opnieuw begint, opzich niet erg, maar anders moet je even van te voren kijken hoeveel dagen ze nog hebben en dan gewoon jarig laten zijn.

En ten tweede: als je in stad bewerken wisselt van actief huishouden, kan je met andere families in Appaloosa Plains spelen. Dus dan kan je even met Jacky en Gavin spelen en dan weer met hun kinderen en dan met de nieuwe heir of zoiets.
-Als je niet wilt dat terwijl je met een andere familie speelt, de anderen al weer verder gaan, zonder dat jij ze speelt, dan moet je gewoon even de verhaalvoortgang uitzetten (bij opties).

Hopelijk helpt het, want ik wil een up ;-) :swing
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Eindelijk is er weer een up! Na 4 dagen wachten voor een up en voor jullie geduld heb ik vandaag 2 sim-dagen in dag gedaan en daarom hebben jullie vandaag 30 screens!
Ook zijn ze niet meer in China, voordegene die het nog niet gelezen hebben, door deze rede:
markos schreef:Zoals je weet zijn Gavin en Jacky in China! Het is daar wel heel gezellig voor hun maar niet voor mij! Ik kwam earchter dat China het nooit zo goed doet bij mij, ik heb dit al eerder gehad en ik had beter moten nadenken! Hij loopt de hele tijd vast terwijl de andere landen dat niet doen! Daarom moet ik melden dat Jacky en Gavin uit China vertrekken en hun reis doorzetten naar Sunlit Tides.
Sorry hiervoor maar ik heb geen andere keus, het spel loopt om de 40 seconden 3 minuten vast en dan heb je daar ook niks aan! Misschien ligt het aan het spel zelf maar ik heb dit al vaker gehad dat ie het thuis wel weer deed!
Het spel doet het gelukkig nou zonder kleerscheuren :D

Ook wil ik mijn maatje BB even bedanken voor zijn snelle antwoordt, door hem is er nou een up! Superbedankt BabyBrownie :knuffel

Laten we beginnen!

Dag 31 & 32
Na een lange vliegreis komen Gavin en Jacky aan in Sunlit Tides!
Afbeelding

Gavin heeft een huisje gehuurd, het is wel klein maar groot genoeg voor hun samen! :D
Afbeelding

"Dankjewel Gavin, hoe regel jij dit allemaal!" zegt Jacky die hem omhelst van geluk "Ja, dat wil je wel weten ja maar dat zeg ik niet" ''Oke zegt Jacky, het is alleen mijn nieuwschierighied die alles wilt weten'''
Afbeelding

Daarna gaan ze samen naar het strand!
Afbeelding

Gavin duikt er als eerste in en Jacky komt iets later, ze vindt het water toch nog te koud hoor!
Afbeelding

Als ze er samen in liggen zegt Gavin "Zullen we wedstrijdje doen wie als eerste bij het eilandje langs het landje met de stenen is?" "is Goed" Zegt Jacky "ik win toch wel!" Oke dan, 3, 2, 1! start zegt Gavin. En daar gaan ze!Afbeelding

Jacky ligt aardig dicht bij Gavin, dit gaat nog spannend worden!
Afbeelding

Maar uiteindelijk komt Gavin toch als eertse aan, en Jacky net achter hem
Afbeelding

Nu moet ik wel een beloning dat ik de weddenschap gewonnen heb! zegt Gavin. Hier heb je je beloning, ben je blij met je prijs? zegt Jacky plagerig. Ja hoor! Dolgelukkig zelfs zegt Gavin Lachend
Afbeelding

Dan is het al avond an het worden en Jacky vindt het maar te koud om te zwemmen, en Gavin stemt mee in. Ze zwaaien even naar de kant maar helaas, ze worden niet gezien!
Afbeelding

Afbeelding

We moeten even doorzetten zegt Gavin en samen suiken ze er alsnog in!
Afbeelding

Gelukkig komen ze er zonder kleerscheuren van af
Afbeelding

Gavin heeft nog iets te eten geregeld: Een avond picknick bij kaarslicht!
Afbeelding

Samen gaan ze op het kleedje zitten en eten ze een lekkere hotdog!
Afbeelding

Na het eten praten ze nog wat!
Afbeelding

Gavin dooft de fakkels en ruimt het eten op en dan...
Afbeelding

:wub
Afbeelding

Afbeelding

En daarna slapen!
Afbeelding

De volgende middag maakt Jacky een lunch terwijl Gavin in bad ligt
Afbeelding

Daarna eet ze het alleen op!
Afbeelding

Wat is er met Jacky?
Afbeelding

:misselijk
Afbeelding

Daarna gaat Jacky opeens naar een park en daar speelt ze gitaar!
Afbeelding

Gavin heeft andere kleren aangetrokken en komt ook, Jacky vertelt over de rara gebeurtenis, dat ze opeens moest overgeven "laten we nog maar even wachten" zegt Gavin Misschien is het niks! Dat stelt Jacky gerust.
Afbeelding

Daarna vertelt Gavin dat ze maar even naar het Rustoord moet, ze gaan er samen heen voor een avondje ontspanning..
Afbeelding

Samen liggen ze in de warme sauna, "zie je wel" zegt Gavin "je hebt gewoon even ontspanning nodig en dit is perfect voor ons!" " Ja je hebt gelijk, Bedankt dat je me hier naartoe genomen hebt!" zegt Jacky helemaal blij
Afbeelding

:wub
Afbeelding

En daarna slapen ze in het bed wat er staat! (sorry voor deze screen, deze is wel héél slechte kwaliteit!)
Afbeelding
___________________________
Dit was de up!
Over 2 dagen gaan Jacky en gavin alweer huiswaarts!
Waarschijnlijk is Jacky Zwanger en ik wil haar wel in Apaloosa Plains laten bevallen.
even optellen: nog een dag tot buikje + 3 dagen zwanger = 4 dagen moet lukken toch om in Apaloosa Plains te bevallen of niet? Jullie kunnen nog namen gaan kiezen!

Laatst gewijzigd door markos op ma 20 mei 2013, 09:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: 365 de famile undinov door markos

maxxie03 schreef:Leuke screens! Misschien een paar tips: Als je Shift+ctrl+C indrukt en dan de cheat Hideheadlineeffects on, Dan gaan plumbobs gedachte wolkjes etc weg :)
Idd. Had ik ook nog als tip, maar vergeten te zeggen. Dan worden de screens 10x mooier.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Dag 33

De volgende morgen komt de zon op en word Jacky wakker.
Afbeelding

Jacky heeft zo'n buikpijn dat ze al vroeg wakker is, hoe kan dat nou! Maar dan voelt ze iets in haar buik bewegen en weet ze het zeker, Ik ben zwanger! "Gavin, Gavin opstaan! Ik heb nieuws! Groot nieuws!" Zegt Jacky enthousiast
Afbeelding

Als Gavin opgestaan is vertelt Jacky het
Afbeelding

En Gavin is super blij!
Afbeelding'

Afbeelding

Hij voelt al meteen aan de buik maar voelt helaas niets!
Afbeelding

Dan is het tijd om de spullen te pakken en naar hun huisje te vertrekken, het was een heerlijke dag in het rustoord!
Afbeelding

Eenmaal thuis zit Gavin te denken wat ze moeten doen deze laatste dag (ik wil geen risico nemen)
Afbeelding

Hij vraagt aan Jacky wat ze wilt doen, deze laatste dag van hun huwelijks reis
Afbeelding

Jacky antwoordt en vetrelelt dat ze eerst naar het zomerfestival wilt en daarna naar het kuuroord waar ze dan weer lekker kan ontspannen, Gavin vindt het een goed idee en stem mee in
Afbeelding

Eenmaal daar gaat Gavin meteen op de rolschaats baan en Jacky blijft maar even kijken langs de kant
Afbeelding

Af en toe valt Gavin bijna!
Afbeelding

En Jacky, die lacht zich af en toe kapot! (nu niet hoor :P)
Afbeelding

En Gavin valt zelfs een keer! "Mamie helpie!" schreeuwt hij voor de grap!
Afbeelding

Hij bestelt wat eten voor hemzelf en Jacky
Afbeelding

En samen eten ze het op, met een prachtig uitzicht over de zee :wub
Afbeelding

Jacky en Gavin pakken nog een ijsje en smikkelen die daarna helemaal op. Jammie! :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna nog een fotootje als aandenken!
Afbeelding

En dan is het maar tijd om naar het kuuroord te gaan! Het was een gezellige middag geweest hier!
Afbeelding

Ze nemen een heerlijk massage menu met eten!
Afbeelding

Eenmaal afgelopen is het een geslaagd huwelijksreis(je) geweest! Ze gaan naar huis om hun laatste nacht door te brengen hier in Sunlit Tides.
Afbeelding

Thuis liggen ze nog even te praten hoe het in China was maar dat ze daar wel snel weg moesten van de beheerder, want het gebouw kon in storten! (heb ik ze maar wijsgemaakt XD) En hoe hier de 3 dagen waren geweest in Sunlit Tides, die waren echt onvergetelijk! Ze hebben daar zoveel lol gehad! Jacky wou eigenlijk nog helemaal niet weg!
Afbeelding

Ze knuffelen nog wat en dan slapen!
Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen is het weer ochtend in Sunlit Tides en staan Jacky en Gavin maar eens op!
Afbeelding

Jacky kijkt even naar hun huisje en zucht, over 3 uur zijn we hier weg, uit dit geweldige paradijs! (haar buik is al dikker geworden!)
Afbeelding

Gavin maakt een ontbijtje klaar! En daarna kleed Gavin zich in een razend tempo om
Afbeelding

Daarna eten ze het samen op, en beseffen ze dat ze over 2 uur moeten gaan en dat dit zo helaas afgelopen is!
Afbeelding

De borden worden nog afgewassen, de bedden worden goed gelegd, de wc word schoongemaakt en de wafels worden aan de vogels gevoerd. Ze zijn nu echt klaar om te vertrekken.
Afbeelding

E daar gaan ze dan, weg van hun huisje naar het vliegveld! (als je nou denkt, Huh? dat dak is te klein! Ik heb een stuk moeten bij bouwen anders passte het bed niet! En het dak ben ik vergeten :P)
Afbeelding

Als ze thuisgekomen zijn is het vroeg in de ochtend.Afbeelding

Gavin heeft het maar koud want hier is het nog steeds herfst, gelukkig komen ze goed aan en morgen zie je hun eerste dag weer in Apaloosa Plains!
Afbeelding

______________________
Ter Extra info heb ik nog iets:
Ik heb de screens van morgen al klaar! Maar er gebeurde iets! Net toen ik een screen wou maken toen ze gingen slapen kwam de Baby! Ik had pas verwacht dat ie de volgende dag kwam! (oke, het was middernacht maar later dan) Ik wou eigenlijk nog Zwangerschapsboeken lezen ter voorbereiding(de volgende dag) maar dat ging dus niet! Daarom kon ik geen 2 eigenschappen kiezen!
De eigenschappen zijn niet stom dus ik hou ze lekker zo! wat het is houd ik nog even geheim maar ik wou eigenlijk melden dat jullie morgen een poll krijgen om te stemmen hoe onze .... gaat heten! Ps: er zit een j in het geslacht, maar daar heb je toch niks aan XD Jongen Meisje
ik ben benieuwd wat jullie hopen!

Laatst gewijzigd door markos op ma 20 mei 2013, 17:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile undinov door markos

Vandaag zaten er hele mooie screens tussen, zoals de eerste van beide dagen en toen ze gingen eten :wub

En de baby 'is' er :swing en zodra de poll er is ga ik stemmen. Hopelijk heeft hun baby sneller een naam dan Emilly ;-)
En wat de eigenschappen betreft heb ik bij mijn 365 ook random eigenschappen gedaan, omdat ik dat gewoon grappig vind :p Dus maakt niet uit :D

Leuke screens en ik heb al zin om de baby morgen te zien!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie