Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 18 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Afbeelding

Afbeelding
"Ik blijf het een slecht idee vinden!" zei Mariska erg tegendraads.
"Mevrouw, u verdoet mijn tijd hiermee. Wilt u mij en uw man voor een uur even met rust laten?" vroeg Samuel die zich goed kon voordoen als een fotograaf.
Mariska liet hun uiteindelijk met rust.

Afbeelding
Samuel en Marco liepen de tuin in.
"Gaan we hier de fotoshoot doen?" vroeg Marco.
"Ja, lekker...of ik bedoel, meneer!" zei Samuel die zich bijna versprak.

Afbeelding
Samuel pakte zijn goedkope fotocamera die hij vorig jaar kocht op de rommelmarkt. Marco was verbaasd.
"Ik dacht dat een fotograaf altijd zo grote camera had?" vroeg hij.
"Ik ga gewoon met de tijd mee!" verzon Samuel snel.

Afbeelding
Marco kreeg de opdracht om bij de bosjes te staan en gespierd te staan.
"Ja, ga door...Mijn sexy Tarzan!" dacht Samuel.
"Was dit de shoot?" vroeg Marco.

Afbeelding
Nee, Marco. Samuel gaat steeds verder...
"Ja, ga daar liggen!" zei Samuel ongeduldig.
Hij keek naar Marco's gespierde lichaam en moest zich erg inhouden.

Afbeelding
Marco vond het een beetje raar, en vroeg tijdens de shoot waarom dit moest.
"Ja, eh...De mensen uit Droomzicht vroegen zich altijd af hoe je eruit zal zien in je ondergoed!" verzon Samuel snel.
"Wat een rare mensen, maar vooruit dan maar. Maar dit is één keer hoor!" zei Marco.

Afbeelding
Toen Marco opstond smelte Samuel bijna weg van zijn uitstraling...
"Mijn god, hij is mijn droomprins!"

Afbeelding
"Ik ga mij omkleden alvast." gaf Marco aan.
"NU AL?!" dacht Samuel. Hij ging snel een smoes verzinnen om Marco langer zo te laten staan, zodat hij meer kon genieten.
"Ehm, train jij?" verzon Samuel als vraag.
"Nee, wel vroeger maar ik eet gewoon goed en ik zwem soms." antwoordde Marco.
"Je hebt zulke mooie armen, buik, benen en...laat maar!" zei Samuel die bijna iets verkeerds wilde zeggen.
Marco vond dit een beetje verdacht.
"Wie ben jij?" vroeg Marco.

Afbeelding
Samuel kon zich niet meer inhouden en probeerde Marco te zoenen.
"Wat doe je?" schreeuwde Marco.

Binnenkort weer een nieuwe update :D
lam6

Het is maar een simssoap hé :P

Afbeelding

Afbeelding
Marco duwde Samuel van zich af en ging ervandoor. Samuel wilde erachterna gaan maar toen kwam Mariska opeens.
"Ik dacht al dat er iets niet klopte!"

Afbeelding
Mariska wilde Samuel vasthouden maar Samuel begon te vechten om zich los te krijgen.
"Wat wil je, wie ben jij?" zei Mariska.

Afbeelding
Helaas voor Mariska was Samuel iets te sterk voor haar, en verloor ze het gevecht.
"Ik heb de politie gebeld!" riep Marco vanaf beneden.
"SHIT!" dacht Samuel.

Afbeelding
Samuel rende naar buiten maar de agent was al aangekomen.
"Halt! Blijf staan!" riep de agent. Samuel luisterde niet en rende terug de villa in.

Afbeelding
De agent was hem al na een paar seconden kwijt geraakt.
"Ik weet zeker dat hij voorbij de trap rende!" zei de agent.
Marco die al aangekleed was rende de trap op.
"Dan zou hij boven zijn, denk je ook niet?" zei Marco geirriteerd.
Maar ook boven hebben ze niemand kunnen vinden...De agent ging zonder succes weer weg uiteindelijk.

Afbeelding
Samuel was de tuin ingevlucht en ging zich daar om kleden, na een halfuur kwam hij weer naar binnen.
"Waar was je? Er was net een enge fotograaf hier in huis! Heb jij hem gezien?" vroeg Mariska. Samuel deed alsof die van niks wist.
"Nee, ik was even wandelen. Ik heb niks gezien."

Afbeelding
Ondertussen hadden Shanna en Julia een goed gesprek over de toekomst.
"Je werd te huwelijk gevraagd door John een tijdje geleden, word het niet tijd dat jullie plannen worden doorgezet?" vroeg Shanna.
"Mam, hoe kan ik nou trouwen na alles wat er is gebeurd? Mijn zusje is vermoord, ik was ontvoerd geweest!" zei Julia.
Shurlien zat alles af te luisteren.

Afbeelding
Ze belde stiekem Tina op.
"Hihi, zo te zien gaat het huwelijk van Julia en John nog voorlopig niet door." zei ze door de lijn.
"Lekker boeiend, ik ga zo even Leyla pesten. Daar heb ik meer zin in!" zei Tina.
"Zijn David en zij niet meer bij elkaar gekomen?" vroeg Shurlien.
"Nee, en dat moet ook blijven zo! Hahahaha!" zei Tina met een gemene lach.
"Wat ben je toch een trut, maar wel mijn trutje, hihi!"

Afbeelding
Opeens kwam Shanna aanlopen en Shurlien ging gelijk ophangen.
"Wie is jouw trutje?" vroeg Shanna.
"Zit jij mij soms af te luisteren, dat is zo onbeleefd!" zei Shurlien.
"Moet jij zeggen, mevrouw roddelaar." zei Shanna boos.
"Je mag dan wel de dochter zijn van mijn man, maar ik houdt je in de gaten." dreigde Shanna.

Afbeelding
Tina kwam weer onverwachts binnen vallen bij Leyla.
"Dag schoonheid, hoe bevalt je vrijgezellen leventje?" vroeg Tina.

Afbeelding
"Rot op, Tina!" zei Leyla kortaf.
Tina pakte haar spiegeltje erbij.
"Weet je, ik ben nu ook alleen, maar alle lekkere jongens uit Droomzicht staan allemaal in de rij voor mij. David was gewoon een tussendoortje wat ik hard nodig had." vertelde Tina om Leyla gek te maken.

Afbeelding
Leyla keek opeens naar Tina.
"Weet je, ga jij maar weer eens terug naar de winkel. Daar hoort een Barbie thuis in een doos!" zei Leyla.
Tina ging kwaad weg.

Afbeelding
Wax kwam op bezoek bij zijn zoon Jackson.
Hij zag dat Kim en zijn kleinzoon er ook waren.

Afbeelding
"Zeg, Jackson. Vind je het goed als ik even met Kim mag praten?" stelde Wax voor.
"Wat wil je van haar?" vroeg Jackson.
"Niets, ik wil gewoon haar even het allerbeste wensen, als familie onder elkaar. Nu jullie weer samen zijn." Jackson reageerde verbaasd.
"Hoe weet jij dat?" vroeg hij.
"Droomzicht is een kleine plaats, nou vooruit. Geef mij de kans om het goed te maken!" zei Wax.
Jackson ging met Rik naar buiten en liet Wax en Kim alleen.

Afbeelding
Wax keek opeens boos naar Kim.
"Ik weet niet wat mijn zoon in jou ziet, maar ik kan je één ding beloven: Jullie komen NOOIT weer bij elkaar. Daar ga ik persoonlijk voor zorgen." dreigde Wax.
Kim was in shock.

Volgende keer weer een update :D
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Wat heb ik jou ooit misdaan, Wax?" vroeg Kim verbaasd.
"Ik vind jou gewoon niet geschikt voor mijn zoon." zei Wax boos.
"We hebben al samen een kind, en we gaan voor de tweede keer bij elkaar komen. Jackson en ik horen dus wel bij elkaar!" bleef Kim volhouden.

Afbeelding
Wax werd kwaad en zag dit geen enkele zin had nu. Hij besloot weg te gaan.
"Dit is nog lang niet voorbij, Kim. Nog lang niet!"

Afbeelding
In de avond was Gina op weg naar het huis van Uzlem.

Afbeelding
Hans was ondertussen beroerd aan toe. Uzlem maakte zich zorgen om hem.
"Heb je iets niet verkeerds gegeten op het werk?" vroeg Uzlem.
"Ik weet het niet, ik voel me gewoon misselijk. Ik ga naar bed." zei Hans.
Opeens werd er aan gebeld.

Afbeelding
Uzlem deed open en zag dat Gina het was. Ze liep terug naar binnen.
"Wat kom je doen?" vroeg Uzlem.
"Kijken hoe het met jullie huisje-boompje-beestje spel gaat." gaf Gina als flauw antwoord.

Afbeelding
Uzlem en Gina begonnen weer ruzie te krijgen.
"Zeg, als je zo gaat praten kan je beter meteen vertrekken!" zei Uzlem.
"Wie denk jij wel dat je bent, eerst mijn man afpakken en dan nog bepalen of ik hier mag komen?!"
"EN NU IS HET GENOEG!" zei Hans die uit zijn bed was gekomen.

Afbeelding
Hans en Gina gingen elkaar even onder vier ogen spreken.
"Waarom neem jij geen contact op met je kinderen? Jij laat mij wel achter met drie zoons. En met David gaat het slecht de laatste tijd." zei Gina.
"Ik beloof dat ik van de week langs kom, als jij Uzlem maar met rust laat!" stelde Hans voor.

Afbeelding
De volgende dag zat David alleen in de kapsalon, om rustig na te denken over zijn leven. Op dat moment kwam Tina toevallig langs.

Afbeelding
Ze kwam bij hem zitten.
"Laat mij met rust, alsjeblieft!" smeekte David.
"Nee, ik laat je niet met rust. Ik vind het heel erg om je zo te zien. Het is nooit mijn bedoeling geweest jou zoveel pijn te doen." legte Tina uit.
David keek haar aan.
"Iedereen denkt alleen maar dat ik de grootste trut ben van Droomzicht, maar ik heb ook een goed hart."

Afbeelding
De twee begonnen closer te worden.
"Geef mij een tweede kans, David. Laat mij je gelukkig maken!" stelde Tina voor.
"Ik hou van je, zelfs toen ik kwaad op je was. Ik heb je zoveel te bieden..." zei Tina in de hoop dat David haar terug nam.

Volgende keer weer een update :D
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuke update! :D En die handen zijn volgens mij zo als de kwaliteit van het spel of zo wat lager staat. (Dat staat automatisch zo bij wat oudere computers)
Afbeelding
lam6

Dit is geen update, maar moet even iets kwijt:

Wat een mooie sim is Shurlien geworden, ze is inmiddels volwassen, liet meteen een fotoshoot met dr doen :'D

In kleur:

Afbeelding

In zwart wit:

Afbeelding
lam6

Afbeelding

Afbeelding
In een park gingen Jackson en Kim met elkaar afspreken. Kim wilde aan Jackson vertellen wat haar dwars zat.
Ze twijfelde nog namelijk om de relatie door te zetten.

Afbeelding
"Wat is de reden dat je twijfelt?" vroeg Jackson. "Het gaat zo net goed tussen ons."
"Ik ga er niet om heen draaien: Je vader." antwoordde Kim.
"Wat is er met hem?" vroeg Jackson.
"Haha, komop. Je weet hoe goed wat voor man dat is." zei Kim geirriteerd.
"Hij heeft je toch niet bedreigd?" Vroeg Jackson bezorgd.

Afbeelding
Kim stond op en liep ervandoor.
"We moeten hier gewoon mee kappen, ik wil Wax echt niet op mijn dak hebben als hij tegen ons relatie is." zei Kim terwijl ze wegliep.
"Kim, wacht nou even!" riep Jackson die haar achterna ging.

Afbeelding
"Ik kan je toch beschermen? Ik ben de vader van onze zoon Rik, ik heb jullie ooit eens verloren en dat laat ik niet nog een keer gebeuren!" zei Jackson.
Kim ging stoppen met lopen en keek om naar Jackson.

Afbeelding
"Kun je mij dat echt beloven, dat je ons gaat beschermen?" vroeg Kim.
"Ik zweer het, jou overkomt niets, en Rik is ook veilig bij ons. Je kan niet eeuwig bij je vader wonen. Eens moeten wij door met ons leven, en daar is nu de tijd voor." vertelde Jackson.
Samen liepen ze in de avond terug naar het huis van Jackson. Daar bleven ze de hele nacht samen.

Afbeelding
De volgende ochtend werden David en Tina om half zeven wakker.
"Jemig, waarom is het zo vroeg. Ik kan nog wel door slapen." zei Tina die er geen zin in had. Maar David stond erop.
"Mijn moeder staat ook vaak vroeger op, je moet snel het huis verlaten voordat ze je ziet. Ze weet niet dat je bent blijven slapen." zei David.

Afbeelding
"Achjee, je houdt geheimen voor je moeder? Man, je bent al volwassen. Ze zal heus niet opkijken omdat wij samen zijn blijven slapen."
"Slapen tussen haakjes ja, je weet heel goed wat we vannacht gedaan hebben." zei David.
"Tegen wie praat je?" riep Gina vanaf beneden.
"Shit, ze is al op." fluisterde David.

Afbeelding
David besloot naar beneden te gaan om met zijn moeder te praten, zodat Tina de gelegenheid had om weg te sluipen.
"Mam, ik had gewoon raar gedroomd en ik praatte in mijn slaap." verzon David als smoes. Gina trapte hier in.
"Dat jij dat weet, ik merk dat nooit van mezelf."

Afbeelding
Ondertussen ging Tina via de trap naar de achterdeur...Zo verdween ze op tijd uit huis...In haar ondergoed.

Afbeelding
In de middag zat Samuel in het restaurant van Wax's bedrijf te eten. Hij had een vrije middag gekregen van Marco en Mariska. Een mooie tijd om na te denken wat hij eigenlijk nou wilde.
Hij kreeg Marco maar niet uit zijn hoofd.

Afbeelding
"Hoe smaakt het?" vroeg Priya die voorbij liep.
"Pardon?" vroeg Samuel.
"Het eten, ik ben de vrouw van de eigenaar." zei Priya.
"Ooh, ja best goed." zei Samuel. Priya merkte dat die in gedachten zat. Ze kwam erbij zitten uit nieuwsgierigheid.

Afbeelding
"Mijn naam is Priya van Dam. En wie ben jij?"
"Ik ben Samuel van Straaten, ik werk voor de familie Steen." antwoordde hij.
Priya wist gelijk om wie het ging, maar ze deed alsof ze die mensen helemaal niet kent.
"Vertel is wat meer over hun, als je wilt? Wat voor types zijn dat?" vroeg Priya.

Afbeelding
"Ze zijn best rijk, de vrouw heet Mariska en de man heet Marco. Ze hebben samen een pasgeboren dochter gekregen. Waar ik dus op pas. Maar Marco is echt een mooie man om naar te kijken. Soms zou ik willen dat ik Mariska was." vertelde Samuel.
Priya was verrast, en kreeg opeens een gemeen idee.
"Weet je, je moet er gewoon voor gaan. Misschien is die Marco wel homo? Als jij op hem valt zal dat toch iets te betekenen hebben? Ik help je wel." vertelde Priya.
Samuel was verrast...Wat is die Priya toch een aardige vrouw!

-----------------
Volgende keer weer een update, en ik ga nu me best doen om seizoen 5 af te ronden :P Ben al ver vooruit met de foto's dus er komen een hoop updates aan!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Shurlien stond af te luisteren vanaf boven. Ze hoorde dat John op bezoek was. Uit nieuwsgierigheid ging ze luisteren wat hij en Julia te vertellen hadden.

Afbeelding
"Ik ga wat thee zetten, wil je ook?" vroeg Julia.
"Ja, ik wacht wel hier." antwoordde John. Julia liep haastig naar de keuken toe om thee klaar te maken.

Afbeelding
Op dat moment kwam Shurlien naar beneden. Ze hield zich voor het domme.
"John, waarom zit je hier alleen?" vroeg Shurlien terwijl ze stiekem beter wist.
"Julia is even thee aan het zetten, als je ook wilt kun je snel naar de keuken lopen. Want ze is al bezig." stelde John voor.

Afbeelding
Shurlien kwam naast hem zitten.
"Nee, ik heb nu even geen trek in thee. Ik heb beetje last van mijn nek, enorm stijf. Ben jij goed in masseren?" vroeg Shurlien.
"Nee, sorry. Als ik Julia ging masseren klaagte ze altijd dat ik het te hard doe. Dus ik masseer je niet." antwoordde John.
"Maar ik vind harde massages wel lekker, hoor!" zei Shurlien.
"Nee is nee!" zei John die voor zichzelf opkwam.

Afbeelding
De tijd vliegt hard in Droomzicht. David was opgegroeid tot een volwassen man.
"David, je belt continue laat met iemand, gisterenavond ook. Heb je soms een nieuwe vriendin? Of heb je weer wat met Leyla?" vroeg Gina.
"Nee, mam! Waarom blijf je dat steeds vragen? Ik heb geen relatie met iemand!" zei David die niet wilde toegeven.

Afbeelding
Terwijl ze door gingen praten kwam Marky op dat moment binnen, die nu opgegroeid was tot een tiener.
"Weten jullie waar Alex is?" vroeg Marky.
"Hij spijbelt toch niet weer, hé?" vroeg Gina.

Afbeelding
Paar tellen later kwam Alex binnen, die ook een tiener was geworden inmiddels.
David ging op dat moment net weg.
"Was jij naar school gegaan?" vroeg Gina.
"Ja tuurlijk wel, ik had alleen een tussen uur!" zei Alex. Alex had een hekel aan school, maar bleef wel volhouden om er toch heen te gaan.

Afbeelding
Gina ging alvast het eten klaar maken, terwijl Marky en Alex met elkaar gingen dollen in de woonkamer.
Gina moest weer denken aan Alex's echte moeder: Arlega. Ooit komt die erachter dat zijn echte moeder in de gevangenis zit.

Afbeelding
Kim had in de middag besloten om met haar vader en stiefmoeder te gaan praten. Marco en Mariska vroegen zich af wat er aan de hand was.
"Wat wil je ons vertellen, lieverd?" vroeg Mariska.
"Nou, ehm, Pap? Je zou dit niet leuk vinden, maar Jackson en ik willen het weer opnieuw proberen." vertelde Kim.

---------------------
Later deze dag weer een nieuwe update!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Mariska stond op, ze merkte dat Marco dit inderdaad niet leuk vond.
"Ik heb hier weinig aan toe te voegen, ik bemoei me er niet mee." zei Mariska. Ze liep weg en Kim en Marco bleven alleen achter.

Afbeelding
"Pap, kun je begrijpen voor mij? Ondanks alles hou ik nog steeds van Jackson, we hebben samen al een zoon, Rik." vertelde Kim.
Marco bleef de hele tijd stil, hij wist niet wat hij hiermee aan moest.

Afbeelding
"Als...Als jij echt van hem houdt, dan heb je mijn toestemming. Je bent volwassen, ik kan je niet stoppen." zei Marco uiteindelijk.
"Dankjewel, pap!" zei Kim opgelucht.

Afbeelding
In de avond zat Tina stiekem te bellen met David. Tot dat Wax binnen kwam.
"Ik moet ophangen, doei! Kusje!" zei Tina snel.
"Kusje?" vroeg Wax. Tina bleef de hele tijd stil.
"Heb jij mij soms iets te vertellen?" vroeg Wax aan Tina.

Afbeelding
Wax liep naar haar toe.
"Vertellen? Wat vertellen?" vroeg Tina die net deed alsof ze van niets wist.
"Wie had je aan de lijn? Heb je een vriendje?" vroeg Wax.
"Ik een vriendje? Hahaha, geen tijd voor joh. Hoe kom je daarbij?" zei Tina. Wax keek haar strak aan.

Afbeelding
"Voor wie was dat kusje bedoeld dan?" vroeg Wax.
"Voor ehm...Melissa, een vriendin van mij." zei Tina. Ze liep bij Wax vandaan omdat ze nerveus van hem werd.

Afbeelding
Uzlem ging koken voor Hans. Omdat Hans zich de laatste tijd erg ziek voelt, besloot ze hem maar te verwennen.
"Dat arme schat, ik moet hem maar eens flink verwennen." dacht ze.

Afbeelding
Opeens stond Hans achter haar.
"Je hoeft niet voor mij te koken, hoor!" zei Hans. Uzlem draaide zich om en keek Hans aan.
"Jij hoort in bed te liggen, wanneer moet je naar de dokter?" vroeg Uzlem.
"Morgen, ik heb al paar onderzoekjes laten doen. En morgen is dus de uitslag." zei Hans.

Afbeelding
Hans leek even duizelig te worden en viel bijna neer. Uzlem hield hem beet zodat die recht op bleef.
"Jeetje, gaat het wel? Ga gauw terug in bed jij!" zei Uzlem.
"Het gaat wel weer..." zei Hans.
"Nee, het gaat niet! Kom op, terug in bed! Dan kom ik er zo aan met een bordje soep en brood. Jij moet flink aansterken."

Afbeelding
"Julia....Julia....JULIA!!!!"

Afbeelding
"AAH NEE!!" schreeuwde Julia.
Ze keek verward om haar heen in haar slaapkamer.
"Pff, het was maar een nachtmerrie!" dacht ze. Julia heeft nog vaak nachtmerries gehad over de graaf die haar kwam ophalen.

---------
Volgende keer weer een nieuwe update
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Dit dagboek is geweldig zeg ;o
Ik heb vandaag alles gelezen, en man, die verhaallijnen ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie