Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 4 van 26

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10G Doyleh: Deel 13 :)

^Idd werkt beter dan maar een reactie afwachten. Dan bump je alleen maar het topic omhoog. Er zijn ook mensen die wel lezen maar niet reageren,, hun keuze of course dus dan is dat bumpen een beetje onnodig.
Ik vind het zonde dat je in de tijd bent gesprongen bij een 10g, toch ben ik benieuwd of het goed komt met Lara ;)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 13 :)

Sorry dat ik gisteren niet heb kunnen posten, google kon geen verbinding maken met simsnieuws :angry
Hier is deel 14:
Afbeelding
"*Ziezo, ik ben thuis! En ik moet snel in mijn bed kruipen, het begint al licht te worden...*"
Afbeelding
"*En ik ben vreselijk moe!*"(sorry, screen een seconde te vroeg getrokken)
Afbeelding
...
Afbeelding
"*Ik heb tenminste al wat geslapen nu...Genoeg om in bed te kunnen kruipen!En nu echt wel in bed want het is al halfzeven en als mama dit ziet..*"
Afbeelding
"Nu maar hopen dat ik snel in slaap val!"
Afbeelding
Een uur later
"*Ach, Lara zal straks wel opstaan, Toen ik daarnet even op haar kamer kwam lag ze in bed, dus...*"
Afbeelding
Op Annie's werk
"*He, een vampier...Ik herken ze van op km's afstand...Ik ga Lara vanavond toch eens bekijken...*"
Afbeelding
"Dus, wat zei u?Want de kleren passen op zich wel bij elkaar hoor, maar ze passen niet bij u...Iets zakelijk is een oplossing, Maar dan versaait het al snel, ik zal kijken wat ik heb"
Afbeelding
"Zo, dat is klaar, Hopelijk is Lara ondertussen al uit haar bed..."
Afbeelding
"Lara???"
[imghttp://oi39.tinypic.com/2afzmds.jpg][/img]
"Ja?"
Afbeelding
"Het is maandag! Je hoort op school te zijn! Ik dacht al, fietsen én wandelen, op één dag? Kan niet!Wie weet wat er allemaal kon gebeuren!En dan nog ook nog eens niet op school zijn!?"
"Maar..."
"Niks maar!Ik zal je je zin geven, je moet niet naar school, je moet gewoon thuisblijven!"
Afbeelding
"*Dat is vandaag ook weer gebeurd, ik denk dat ze toch wat genen van haar vader heeft...Als ze alles zou weten...Nee...Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik haar vader vermoord heb!?*"
Afbeelding
"*En ze heeft gisteren ook wel degelijk enkel dat plasje opgedweild..*"
Afbeelding
"Uwl..."
Afbeelding
"Wat is dat in de struik?Het vuil in de tuin is niet het enige dat niet is opgeruimd..."
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 14 :)

Hier is deel 15:

Afbeelding
"Ziezo, het is van tussen de struiken!"
Afbeelding
"Nu is de vraag: wat is dit?"
Afbeelding
"WHA!!"
Afbeelding
"Wat is dit?En wie ben jij?En waar kom je vandaan???"
Afbeelding
"Emit Relevart, aangenaam, ik kom van uit de toekomst!"
"Toekomst...Ik verschiet van niks meer!"
Afbeelding
"Wil jij er soms naartoe?"
"Waarom ook niet...Het is altijd eens leuk"
Afbeelding
Ik weet het, geen coole lichtflits bij mij...En ja ik heb de nieuwe versie van no moisac al gedownload.
Afbeelding
"Wow!!!"
Afbeelding
"Oké...Leuk...Misschien toch niet zo wow..."
Afbeelding
"WOW! :woot "
Afbeelding
"Welkom terug...Je kan hier vanalles doen!Wat dacht je van het winkelcentrum?Daar kan je de nieuwste futuristische snufjes kopen,of wil je een plumbot kopen?Of je nakomelingen een bezoekje brengen?"
"Ik zal wel zien...Maar wat is in hemelsnaam een plumbot??"
"Een soort robot"
"En dit moet het jaar 3861 (even een random getal gekozen :fluit )voorstellen?Die heb je in mijn tijd ook al hoor!"
"Ja, simpele robotten met één doel! dit zijn een soort van mensen, als jou en mij, enkel in een andere verpakking!"
Afbeelding
"Misschien eerst naar het winkelcentrum...Ik loop er maar simpel bij in mijn blouse en lange broek..."
Afbeelding
"Leuke kleding!Maar dit is niet echt mijn stijl!"(ik heb het gevoel dat ze op een of ander scherm hoort te typen, dat ik weeral niet heb :? )
Afbeelding
"Dit heeft wel iets."
Afbeelding
"Ik heb me dan maar meteen een nieuwe garderobe gekocht..."
Afbeelding
"Zo gaat het wel wat sneller...Hopen dat ik dit ding onder controle blijf hebben"
Afbeelding
"Hier vanboven is de lucht wel wat slecht!*hapt adem*"
Afbeelding
In het plumbotdinges
"Jij ben dus zo een ro...Plumbot?"
Afbeelding
"Sorry voor zzz mijn spreekprobleem zzz bezoekers uit het zzz jaar 2014 zzz prutsen vaak zzz aan mij!zzz"
[imghttp://oi39.tinypic.com/t4z9q8.jpg][/img]
"Oh, maar ik wil je graag helpen hoor!"
"*zucht*"
Afbeelding
"Of misschien toch beter niet..."
Afbeelding
Ik stel jullie trouwens voor: Iris en -naam vergeten- Doyleh!
Afbeelding
"Jullie zouden dus nakomelingen zijn?Ik ben Annie Doyleh!"
"Annie Doyleh...Zegt me niks"
"Ik ben dus geen beroemde schilderes geworden?Spijtig..."
"Maar jij bent dus mijn (ongeveer) 24xovergrootmoeder?"Hallo, denk ik"
Afbeelding
"Ik zou graag derest van je familie ontmoeten,zijn er nog Doyleh's in de buurt? Buiten je vrouw, die heeft mijn bedenker al voorgesteld"(sorry voor het gedoe dat ze weet dat ze in een verhaal zit, had er zin in 8-) )
"Mijn zoon Cédric loopt hier ook ergens rond"
Afbeelding
"Heb jij een zoon?Ik een dochter, Lara"
"Lara?Die ken ik wel, ik weet niet van waar, maar ik de naam al vaak gehoord"
Afbeelding
"Nog zo'n plumbot...Ik zou er wel graag eentje hebben!"
Afbeelding
"Hallo, ik ben Theta"
"Wha!Ik had niet verwacht dat je zo snel ging aangaan!"
Afbeelding
"Wat dacht je trouwens van een make-over?Je bent niet echt mijn type plumbot!"
Afbeelding
"Dat is beter!Vind je niet!?"
"Nee, eerlijk gezegd niet!"
Afbeelding
s'Avonds
"Best lekker, dat gesyntheerde voedsel"(weet er iemand wat gesyntheerd eigenlijk is?)
Afbeelding
"En wat is dit..."
Afbeelding
"Whaaa!HELP!"
Afbeelding
"Aw!!"
Afbeelding
"Iets anders aantrekken en ik denk dat ik dan naar huis ga...Dat is...Veiliger."
Afbeelding
"Wel spijtig dat Theta niet mee wou..."
Afbeelding
"George, mijn moeder is thuis!Je kent het plan hé?"
Afbeelding
"Je hebt het me al 20 keer verteld..."
Tja, wat zal dat plan nu zijn?En wie is die George?"
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 15 :)

hier is deel 16:
Afbeelding
"...Lara? Waar ben je?"
Afbeelding
"*Waar is dat kind nu..*"
Afbeelding
Anatje had gelijk :D "Psst, Lara, doe!"
Afbeelding
"Hoorde ik nu de tafel praten? Zal verbeelding zijn..."
Afbeelding
"Oke George!"
Afbeelding
"*Dat word lachen!!*"
Afbeelding
"WHAAAAAA!!!!"
Afbeelding
"Lara?"
Afbeelding
"Wees gerust ma, het is geen enge vampier ofzo..."
Afbeelding
"Mama, dit is George, mijn vriendje!"
Afbeelding
"Dat is een vampier!Ga bij die jongen weg!"
Afbeelding
"Waarom?Het is niet omdat jouw liefdesleven mislukt is, dat het mijne dat ook moet zijn!"
Afbeelding
"Mijn liefdesleven is niet mislukt!Ik heb gewoon ergens een trauma aan overgehouden, je weet natuurlijk niet wat voor iemand je vader was!!"
Afbeelding
"Maar je hebt het me ook nooit verteld..."
Afbeelding
"Ik zal het je vertellen, goed?Het was een vampier!En hij beet iedereen die hij tegenkwam!Mij ook!Hij had een plan, waar ik niks van mocht weten! Omdat ik wou weten wat het was en hij het me niet vertelde werd ik gewoon woedend!Hij behandelde me dan maar als slaaf in de hoop dat ik bang van hem zou worden! Maar ik liep weg...En toen ik terugkwam..."
"Toen je terugkwam wat?En waarom praat je de hele tijd in de verleden tijd over hem?!"
"Ik heb hem vermoord!!Dat verdiende hij!En alle andere vampieren op deze planeet!"
Afbeelding
"Mama?Waarom?"
Afbeelding
"Sorry Lara, zo bedoelde ik het niet...George kan best vriendelijk zijn..."
Afbeelding
"Dat had je beter 2 minuten geleden gezegd!"
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 16 :)

Hier is deel 17: (ik heb eindelijk geleerd om teksten na de zegtekstjes te plaatsen(Maar soms heb ik gewoon geen idee wat ik daar moet schrijven)

Afbeelding
"Nanana..."Lara zat op haar gemakje te neuriën(heb ik het goed geschreven?)Ze was ergens in de nacht terug naar huis gekomen.Ze was boos op Annie omdat ze het haar nooit heeft verteld, maar ergens snapt ze het ook wel.
Afbeelding
"Wow, je ziet er slecht uit vandaag!Ik zeg dat helemaal niet omdat ik boos op je ben hoor, maar ik ben wel woedend dat je niet weeral de halve nacht aan het strand hebt gezeten!"Zei Annie sarcastisch
Afbeelding
"Zal wel, Maar ik weet wel nog steeds niet hoe dat hij noemt!"
Afbeelding
"Bryan Goodricke"
Afbeelding
"Ik ga naar school!"
Afbeelding
"Leuk dat hier bleef om Lara extra in de gaten te houden George, maar moet jij niet ook naar school?"
Afbeelding
"Ik woon hier nog niet zo lang, ik moet dus nog ingeschreven worden! Maar ik denk dat ik naar dezelfde school als Lara ga gaan!"
Afbeelding
"Tuurlijk, niet aangedacht! En er is maar een middelbare school."
Afbeelding
"Maar eh...Hoe noemt Lara's vader nu weeral? Ik dacht dat ik die naam van ergens ken!"
Afbeelding
"Bryan Goodricke, waarom?"
Afbeelding
"Zo noemDE de neef van mijn vader, ik heb die man nooit gekend...Hij is gestorven rond mijn geboorte!"
Afbeelding
"En ik heb dus vermoord...Sorry, denk ik"
Afbeelding
"Ach ja, volgens mijn vader was hij niet een van de braafste! Onschuldige meisjes verleiden om ze dan te bijten en te laten meerwerken aan plan waar ze niks van mogen weten, lijkt me niet echt vriendelijk"
Afbeelding
"Doei, ik ga naar huis. Bedankt dat ik hier mocht blijven"
Afbeelding
"Mijn leven wordt hoe langer hoe ingewikkelder! Vroeger dacht ik dat ik schilderes zou worden..."
Afbeelding
"En nu woon ik in een veel te groot huis met mijn rebelse tienerdochter die zojuist is te weten gekomen dat haar vader een vampier was die ik heb vermoord en ze heeft een vriendje die ook een vampier is en die daarbovenop ook nog eens verre familie is van Bryan, Lara's vader die ik heb vermoord...En hij vindt het niet eens erg!En ik heb al 7 delen niet geschilderd!"(Dat laatste is een flauw grapje van mij ;) ) Het is inderdaad best wel een ingewikkeld leven.
Afbeelding
"En nu naar mijn werk!Alles van laatste dagen vergeten en normaal doen...Doodnormaal"
Afbeelding
Na school
"Leuk dat je terug meekwam naar huis George!Maar waarom bleef je zo praten met mijn moeder?"
Afbeelding
"Mijn bloed was nog niet o.../"
"Laat maar, en ik heb nog geen zin in huiswerk!"
Afbeelding
"Groot gelijk!"(sorry dat het zoenen er wat raar uitziet, ik heb een grote slider...Maar anders zijn die jongens smaller en kleiner dan die meisjes en dat is een verdomd raar zicht)
Afbeelding
Een halfuurtje later
"Die vrouw staat niet met een kleedje!Absoluut niet!"
Afbeelding
"Even een douche nemen en ik ben voor derest van de avond op mijn gemak..."
Afbeelding
"En ik ga mijn pyjama al aantrekken...Ik kom vandaag toch niet meer buiten..."
Afbeelding
"En dan nog die dikke man met zijn string...Ik neem ontslag..."Zou ze het nu echt niet doorhebben?
Afbeelding
"Hé!Jullie! Rustig aan hé!"
Afbeelding
"Wat?"
Afbeelding
"Ik heb er niks tegen dat jullie een zoenmarathon houden, maar willen jullie het alsjeblieft ergens anders doen?"
Afbeelding
Het is ergens anders.

Vergeet niet te stemmen bij de poll!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 17 :)

Hier is deel 18:

Afbeelding
Ik heb wat verbouwingen gedaan aan het huis :) Een extra tweepersoonsslaapkamer voor Lara en George en een wc, aan die in de badkamer is het altijd aanschuiven :sweatdrop Dan staan die daar echt alledrie te wachten om naar de wc te gaan....
Afbeelding
Volgende ochtend
Lara zat wat gitaar te spelen in de tuin(niet letten op de poseplayer :fluit )
Afbeelding
Terwijl George wat zat te eten, hij woont zo goed als bij hun.Eigenlijk woont hij echt bij ze, omdat dat makkelijker is ;)
Afbeelding
"Sinds wanneer kan jij gitaar spelen?"
Afbeelding
*Ting tingel ting ting*"Correctie: dat kan ik niet!"
Afbeelding
"En straks ook nog eens naar school...Pfft...Ik kijk uit naar het moment dat ik afgestudeerd ben, als dat lukt tenminste"
Afbeelding
"Jij kan tenminste naar school. Ik heb daarnet even met mijn vader getelefoneerd. Hij zit ergens aan de andere kant van de wereld! En me op school inschrijven, dat wilt hij al helemaal niet. Het is een echte vampier en vind school te menselijk"
Afbeelding
"Gelukzak, je hebt niet van die domme ouders in de buurt!En als die van mij maar niet denkt dat ik nog een stap in dat domme gebouw dat schoolgebouw heet zet!"
Afbeelding
Op dat moment kwam Annie buiten...
"Dat heb ik gehoord! Sorry dat ik het zeg, maar het gaat erover! Naar binnen! Ik zal er voor zorgen dat je nergens nog een stap binnenzet behalve hier!"
Afbeelding
"Sorry, sorry, kalm..."
Afbeelding
"Ga jij maar ook naar binnen!Misschien kun je mijn dochter wat manieren bijleren!"
Afbeelding
"*Inderdaad...Domme ouders...*"
Afbeelding
"En riskeer het je niet om ergens naartoe te gaan!Er woont iemand nieuw in de buurt, ik ga hem even een bezoekje brengen! En ik hoop dat als ik thuis kom jullie niet weer op mijn kamer zitten te zoenen!"
Afbeelding
Een kwartiertje later
"Hallo meneer Fox...Mag ik Jeffrey zeggen?Ik ben Annie Doyleh! En laat ik het zo zeggen, welkom in de buurt!"
Afbeelding
"Ik wil je niet beledigen ofzo, maar een knappe man als jij die alleen in een klein goedkoop huis woont?"
Afbeelding
"Ik heb juist een scheiding achter de rug...En mijn vrouw heeft al mijn geld te pakken gekregen..."
Afbeelding
"*Yes! Hij is vrijgezel!*Dat klinkt niet leuk...Mijn laatste relatie was 16 jaar geleden. Heb je kinderen?"
Afbeelding
"*Yes ze is niet getrouwd!*Nee...Ik wil wel kinderen, maar mijn ex wou er geen...Ze vind kinderen maar tijdverspilling"
Afbeelding
"Op een bepaalde manier heeft ze wel gelijk...Kinderen zijn leuk, maar ik heb nu een dochter van 16 jaar en geloof me, dat is niet leuk!Ik heb haar daarnet voor de zoveelste keer huisarrest gegeven...De eerste 12 jaar was ze een schatje, maar nu gaat het alleen maar bergaf..."
Afbeelding
"Wat dacht je ervan als we ergens naartoe gaan? Misschien het zomerfestival?"
Afbeelding
"Oké!"
Afbeelding
Ondertussen bij Lara en George
Tja...Ehh...Weinig aan toe te voegen.
Afbeelding
"Wow!Het is best moeilijk!"Zei Annie
"Valt toch nog mee?"
Afbeelding
"Oké je hebt gelijk!" Serieus, het zijn dan nog makkelijke rolschaatsen!Daar kan IK zelfs op blijven staan! Hoe lomp moeten die sims dan wel niet zijn? :?
Afbeelding
"Je kan het in ieder geval beter dan mij! Wil je me helpen?" Subtiel :fluit
Afbeelding
"Zo goed?"
Afbeelding
"Ik voel me al een stuk veiliger... :wub "
Afbeelding
"Oeps! Sorry Jeffrey!"
Afbeelding
"Geeft niet...Het gaat wel...Ik denk dat ik eens naar huis ga!"
Afbeelding
"Dat was echt erg! Ik schaam me kapot!"
Afbeelding
Annie kruipt snel in haar bed om te bekomen van de voorbije dag...
Afbeelding
...Maar ze heeft niet door dat er een inbreker in huis rondsluipt...

Hoe zal dat aflopen? En raakt het nog terug goed tussen Annie en Jeffrey?
Dat ontdek je in deel 19!(Wow, al deel 19!!!! :lol :D )En ik kan al verklappen dat deel 20 erg speciaal wordt...Tja, deel 20, een jubileumdeel, daar moet wat in gebeuren he!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 18 :)

Hier is deel 19:en voor de duidelijkheid, deel 20 wordt een feest....Letterlijk en niet de verjaardag van George en Lara want die hebben nog zo'n 6 dagen te gaan, voor ze 50 dagen jongvolwassene zijn(bij mij staat dat op 50, ik speel graag met jongvolwassenen :) en als ik ze laat kindjes laat krijgen zijn er geen problemen, dus waarom niet?)Maar ja, een feest voor wat?
Afbeelding
Waar was ik...Ah ja, de inbreekster!
George hoorde haar de trap opkomen en ging stil uit bed in de hoop haar te kunnen tegenhouden.
Afbeelding
Hij pakte zijn gsm maar was net te laat. De dief stond op het punt om terug af de trap te gaan!Hij belde snel de politie en ging dan naar de dief toe.(wow, ik wordt alsmaar beter in schrijven!)
Afbeelding
Niks van aantrekken, dat loopje doet hij al enkele dagen.
Afbeelding
Een halfslapende Annie had het geluid gehoord en kwam de trap op. De dief was waarschijnlijk juist af de trap toen zij van haar kamer kwam!
Afbeelding
Gelukkig is er ondertussen al een politieagente toegekomen.
Afbeelding
Lieve lezers, aanschouw: het zoveelste bewijs dat sims niet de slimste zijn. Of simpelweg dom!
Afbeelding
"De vogel is gevlogen, Maar er zouden dus 2 witte zetels van Diesel weg zijn? Dat is de laatste tijd een echte plaag! Precies of zetels een stuk duurder zijn geworden waardoor mensen ze gaan gaan stelen! Een onderzoek is al gestart.
Afbeelding
"Kan allemaal zijn, maar je was hier al toen de dief hier ook nog was! Je zou haar moeten hebben tegengehouden! Dat noem ik nu eens uiterst onprofessioneel!"
Afbeelding
"Mijn excuses, ik werk nog niet zo lang bij de politie!"
Afbeelding
5 uur later
"*Was me dat druk vannacht...Eerst een dief en dan politie die haar werk niet goed doet, in durf te wedden dat ze samenwerken...Eventjes naar Jeffrey bellen, ik heb zin om met iemand van mijn leeftijd te praten.*"
Afbeelding
"Hey! Jeffrey! Ken je me nog? Annie, van gisteren!"
Annie? Ah ja, tuurlijk! Annie!
"Ik hoop dat ik je niet wakker bel, maar heb je zin om eens langs te komen?Je ging gisteren zo plots weg..."
Oke, ik kom er zo snel mogelijk aan! Binnen een kwartiertje ben ik er zeker!
Afbeelding
En inderdaad, een kwartiertje later
"Dat is dus je dochter en haar vriendje?Leuk koppel!"
Afbeelding
"Zal ze van haar moeder hebben!"
Afbeelding
"Ohw, bedankt..."
Afbeelding
Dat moest toch gebeuren?
Afbeelding
"Uwl ma, wie is dat?"
Afbeelding
"Heb je dan eindelijk nog een vriend gevonden? Werd tijd...Joehoe, ik ben tegen jou bezig!!!En willen jullie dat ergens anders doen?Dat is vies!"Lara bleef maar tegen haar moeder praten, zonder resultaat...
Afbeelding
"Wat zei je allemaal?En jij doet toch ook?!"Ah, ze heeft er dan toch wat van gehoord!
"Ja, maar bij mij en George is dat schattig, jij bent oud!"
Afbeelding
"Oke dan..."
Afbeelding
Zoenen gaat nog niet zo erg zijn...Maar dat is wel vies.Bij iedereen.
Afbeelding
Bespaar me de details.
(Ja ik weet het, ik geef mannen om een of ander reden altijd zo'n joggingbroek als pyjama)
Afbeelding
"Jij bent dus Lara, en, hoe is het met je?"
Afbeelding
"Goed, en dankjewel dat je mijn auto in het ravijn hebt geduwd..."Zei ze sarcastisch
Afbeelding
"Sorry, mijn bakje werkt niet al te best :cursing "
Afbeelding
"Nu zie ik het! Het staat niet aan!"
Afbeelding
"Haha! Zotezien heb je al kennisgemaakt met mijn dochter, en de playstation..."
Afbeelding
"Ja! En vooral dat laatste! Wil je ook meedoen?"
"Nee dankjewel."
Afbeelding
"Ik ben meer van de artistieke kant"
Afbeelding
"Hu? Je dochter is weg!"
Afbeelding
"Ik denk dat ik ga stoppen, zo alleen is er niks aan..."
Afbeelding
Een paar minuten later moet Annie plots overgeven.Waarschijnlijk van die oude herfstsaldade die George eens heeft gemaakt!
Afbeelding
Tja...Jeffrey behoort niet tot mijn huishouden, dus ik kan hem niet besturen...En trouwens een hel romantische plek, Lara's kamer!
Afbeelding
Gelukkig zijn sims nogal dom.
Afbeelding
Daarna begint Annie al meteen wat dingen te regelen.
Afbeelding
Ik trouwens ook!

Als jullie nu niet weten wat dat feest is, zijn jullie nog dommer dan sims.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 19 :)

Hier is deel 20:Een van de weinige deeltjes waar alleen maar goeie dingen in gebeuren met een grote invloed op de toekomst

Afbeelding
Het was al laat en het werd tijd om te gaan slapen.
Afbeelding
Afbeelding
Om enkel uren later terug op te staan.
Afbeelding
"*Het is hier best vuil...Ach ja, de bruiloft begint pas om 11 uur*"
Afbeelding
"*Het belangrijkste is dat ik er goed uit zie...*"
Afbeelding
"*Zeg dat het niet waar is...Ik heb nog steeds last van die herfstsalade*"
Afbeelding
"*Als er kans op overgeven blijft kan ik moeilijk mijn jurk aantrekken!*"
Afbeelding
"*Ziezo, aan...Het is niet zo'n typische jurk maar ik ben dan ook geen 20-jarig meisje dat haar droom-en prinsessen- huwelijk meemaakt...Dat zie ik Lara meer doen.*"
Afbeelding
"*Wow, dat violet staat me wel...Ik ben eigenlijk echt een knappe vrouw!*"
Afbeelding
"*Maar misschien kan ik mijn make-up wat bijwerken...En derest*"
Afbeelding
"Ma!"
Afbeelding
"Je ziet er echt fantastisch uit!"
Afbeelding
"Bedankt, maar het was eigenlijk niet de bedoeling dat je hier plots binnenkwam!"
Afbeelding
"Sorry, maar ehh.../"
Afbeelding
"Maar wat? Ben ik dik? Is mijn make-up uitgelopen? Wacht, ik weet het, het is mijn haar, niet?"
Afbeelding
"Kalm...Nogmaals: je ziet er fantastisch uit! Maar..."
"Het is dus toch mijn haar! Het is nochtans een dure speld!"
Afbeelding
"Echt waar, ik snap helemaal waarom Jeffrey met je wilt trouwen, maar mag ik misschien eventjes naar de wc en me douchen...?" :|
Afbeelding
"Tuurlijk, maar ik denk dat je hem eerst misschien wat properder gaat moeten maken..."
Afbeelding
Een halfuur later komt Lara uit de badkamer.
Afbeelding
En Jeffrey is ook al klaar, enkel is hij dat niet met op de playstation spelen.
Afbeelding
En Annie geeft nog eens over...
Afbeelding
"Jeffrey, hier ben je..."
Afbeelding
"De gasten zijn er, misschien wordt het tijd om naar de tuin te gaan..."
"Oké"
Afbeelding
Jeffrey wacht op zijn gemakje onder de boog...
Afbeelding
En enkele simuren later lukt het Annie dan toch om er naar toe te gaan...En ze is woedend!Want het is een complete chaos(als je goed kijkt, zie je op de achtergrond de kuisvrouw slapen achter de stoelen)
Afbeelding
En ik had misschien beter niet de familie Wolff uitgenodigd!
Afbeelding
Tatatataaaaaaatatatataaaaaaaaatatatatatatatatatatatatataaaaa
Afbeelding
He je staat in de weg! Domkop! Idioot! Lelijkerd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Iedereen pakt een stuk taart...
Afbeelding
Ik heb trouwens de oplossing van het overgeef raadsel! Annie is zwanger!
Afbeelding
"Jeffrey, ik moet iets zeggen!"
Afbeelding
"Ik ben zwanger!"
Afbeelding
"Ik wordt papa? Echt?"
Afbeelding
Ik zei het toch, vrolijk deeltje! Al wordt je dat niet van de wc...(zie spiegel)
En ehh...Valt het jullie ook op dat grootste deel van dit deeltje zich in de badkamer afspeelt?Ik weet niet waarom maar mijn sims gaan altijd naar daar om te praten.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie