Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 2 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013

Lars

Afbeelding
Lars houdt van vrouwen! Elke vrouw in de villa heeft hij al geanalyseerd en weet precies wat hij er van wil.

Afbeelding
Hij vindt Sarah een ontzettend lekkere vrouw, maar is zich er van bewust dat zij hem waarschijnlijk alleen gebruikt voor het spel. Toch vindt hij het lastig om haar uitstraling te ontwijken.

Afbeelding
Een goede vriend van hem is Joshua. Al vanaf het begin af aan kunnen zij het goed met elkaar vinden. Samen met Sarah, Joshua en Elza vormen zij dan ook een complot, maar eigenlijk wil Lars hier graag vanaf, omdat hij het idee krijgt dat mensen hem niet leuk vinden als hij zich in het kamp van Sarah bevindt.

Afbeelding
De laatste tijd valt Katie hem steeds meer op. Hij kan ontzettend veel met haar lachen en voelt ook een kleine tinteling onder in zijn buik als hij haar ziet. Was dit die verliefdheid waar mensen hem wel eens over verteld hadden?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013

Als het goed is nu niet meer! Alle biografieën staan er!
Ik moet nog wel weten welke forumleden er achter Elza, Joshua en Sarah zitten.
Van de rest heb ik bericht of wist ik het toevallig nog!
Zo snel mogelijk een nieuwe up! Hij is al onderweg!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013

Dank jullie! Zet vanavond nog een upje online en morgen denk ik de eliminatie-up!
De forumleden die nog moeten reageren hebben tot morgenavond 18.00!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013

Week 3
Aflevering 3

Afbeelding
Katie was na het ontbijt direct naar de kamer van Steven gegaan. Hij was niet op komen dagen bij het ontbijt, zoals hij wel vaker zijn eigen gangetje ging. 'Steven,' zei Katie terwijl ze aan klopte. 'Binnen,' antwoordde hij. Katie had verwacht dat hij nog in bed lag, maar dat was niet het geval, hij was aangekleed en zat zijn haar tot in de puntjes goed te trekken voor de spiegel. 'We moeten praten,' zei Katie. 'Ga zitten,' zei Steven vriendelijk.

Afbeelding
Louise en Levi gingen zitten in de biechtkamer. 'Goedemorgen Louise en Levi,' zei de Stem. 'Wat willen jullie vertellen, opbiechten of aan de mensen thuis laten weten?' Levi keek Louise aan. 'Toe, zeg het maar, Levi, je kunt het,' zei Louise vriendelijk. Levi nam een grote hap lucht en knikte. 'Nou, lieve pap, mam, Kelly, zusje van me. En natuurlijk de hele familie, al m'n vrienden. Ik ga jullie niet allemaal noemen, de mensen die me dierbaar zijn weten dat. Ik weet niet hoe jullie je nu voelen en wat jullie gezien of gehoord hebben. Deze week heb ik dus verteld aan Louise dat ik verliefd ben.. op een jongen. Ik heb dit thuis nog nooit aan iemand verteld en begrijp het als jullie boos zijn dat jullie het nieuws tegelijk met de rest van de wereld krijgen. Sorry. Ik hoop wel dat jullie het kunnen accepteren. Ik hou van jullie.'

Afbeelding
Sarah nam Joshua en Elza na het ontbijt direct mee naar het terras. Elza hoopte dat Sarah een leuke date had voorbereid, dat was immers het plan. Sarah zou haar aan Joshua koppelen. 'Luister, jongens,' begon ze gelijk streng. 'We hebben een probleem en dat probleem heet Lars. Ik heb het idee dat hij niet te vertrouwen is en ons keihard gaat laten vallen de komende eliminatie. Wat moeten we hiermee?' Joshua leek meteen een antwoord klaar te hebben. 'Nou..' 'Juist, ik ga hem confronteren, bedankt voor jullie hulp. Als hij blijft optrekken met dat scharminkel van een Katie of één van die andere sukkels, dan kicken we hem de villa uit!'

Afbeelding
Katie en Steven waren gaan zitten. 'Wat is er, Katie?' zei Steven terwijl hij zachtjes lachtte. 'Wat doe je gek.' 'Steven, we hebben het ergens nog niet over gehad, terwijl me dat best dwars zit.' Steven dacht na. 'Wat bedoel je?' 'Ik dacht dat wij vrienden waren, Steven, dat wij maatjes konden worden hier.' 'Maar dat kunnen we toch ook, Katie? We doen toch leuke dingen samen?' 'Ja,' zei Katie een beetje afwezig, 'en daarom kies je er ook elke keer voor om mij op de rode stoel te dumpen en als schop na kies je er gewoon voor om me naar huis te sturen in plaats van te laten blijven.' Steven voelde zich schuldig. 'Zo is dat nooit bedoeld, Katie. Ik vind je een superlieve meid, maar ik moet keuzes maken hier. Je weet dat ik op gevoel stem. Degene die me het liefst is red ik, maar ik heb het idee dat ik nu het begin even hard moet spelen, omdat ik iedereen zo leuk vind! Dadelijk stem ik niemand meer weg en dan zitten we hier nog drie jaar met tien spelers!' Katie lachte. Steven gaf haar een knuffel. 'Luister naar me, ik wist niet dat ik je zo gekwetst had en als ik weer op je stem zal ik je duidelijk vertellen waarom. Het was niets persoonlijks, geloof me.' Hij gaf haar een dikke kus op haar rode haren. 'En nu niet meer huilen, schatje!'

Afbeelding
'Ah, daar ben je!' riep Sarah toen ze Lars naar het zwembad zag lopen. 'Heb je even?' Lars knikte. 'Wat is er?' 'Nou, ik.. of eigenlijk wij, we willen zekerheid hebben. We willen zeker weten dat jij blijft stemmen volgens onze afspraak, Lars. Ons complot moet bol staan van het vertrouwen in elkaar!' Sarah probeerde er een mooi verhaaltje van te maken, maar ze was doodzenuwachtig dat Lars niet meer in zou stemmen met de ideeën van het complot. 'Wat bedoel je, Sarah?' 'Je gaat veel te veel met Katie om en soms zie ik je smoezen met Levi en dan weer met anderen. Hoe zit het nu? Zit je nog bij ons complot? Stem je zoals we afspreken te stemmen?'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie