Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 2 van 14

Gebruikersavatar
Lasco
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
zo 06 jun 2010, 21:14

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 2 op pag.2)

Wat en hartstikke leuk verhaal! Echt leuk om te lezen :thumbup
Die grap met die vogelspin vind ik trouwens geweldig :laugh
Ik vind ook dat je heel goed schrijft, dus zoals een soap. Judy zou ook iemand voor mijn Iqbal kunnen zijn xD Bij de Alvi's moeten de bedden ook opgemakt worden en de afwas :fluit
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 2 op pag.2)

Aflevering 3

Afbeelding
Jack was eigenlijk op weg naar zijn moestuin om even alleen te zijn en na te denken over zijn eventuele ontslag, maar hij zag die mooie blonde dame lopen naar haar huis, die hij vorig jaar ontmoet had op zijn buurtbarbeque. Jack wil graag even bij haar langs en belt aan bij Jamie Jolina.

Afbeelding
Jamie doet open en ziet een bekend gezicht "Hey, hoe is het met je, Jack toch? vraagt Jamie
"Goed onthouden" lacht Jack "Ik zag je lopen en wou even weten hoe het met je was"
"Kom binnen!" nodigt Jamie uit.

Afbeelding
Na leuk gesproken te hebben en oude herinneringen te hebben opgehaald, vindt Jack dat het tijd is om te gaan.
"Jamie luister! Judy mag niet weten dat ik bij je was, want ze mag jou niet"

Afbeelding
"Geen probleem. Niemand zal weten dat je hier was, ik wil toch zeker niet een breuk in jullie huwelijk zijn" zegt Jamie geruststellend.
Jack geeft een voorzichtig glimlachje, en maakt zich uit de voeten.

Afbeelding
Jack komt thuis en ziet zijn vrouw al in diepe slaap. Hij had gehoopt dat Judy nog op zou zijn om zijn verhalen over de reorganisatie plannen te vertellen. Teleurstellend stapt hij ook maar in bed.

Afbeelding
Judy merkt dat Jack in bed stapt en kruipt lekker tegen hem aan. Ze wil nog vragen hoe de bijeenkomst op het werk was gegaan, maar ze is zo moe dat ze haar zin niet afmaakt en weer in slaap valt. Ook Jack is moe en valt in slaap.

Afbeelding
Lagen ze vannacht nog lekker tegen elkaar aan, maar nu wil Judy weten waarom Jack zo laat was.
"Ik heb de hele avond op je gewacht"
Jack excuseerd zich en verspreekt zich dat hij bij Jamie Jolina was.
"Wat! was je bij Jamie, ik heb je gewaarschuwd voor haar en toch doe je het! Wat moest Jamie van je!
Ze zit achter je aan, Jack. Ik heb voelsprieten voor dat soort meisjes" zegt Judy

Afbeelding
"Het was niets, Judy. We hebben gewoon wat oude herinneringen opgehaald" probeert Jack te zeggen
"Je kan die Jamie niet loslaten hè na vorig jaar. Ze mag mij niet en wil mij met dit nog een trap nageven"
Judy barst in tranen uit

Het huwelijk is tot een dieptepunt gedaald

Afbeelding
Voor hun kinderen doen ze net of er niets aan de hand is. Judy gaat naar haar werk en Jack heeft vandaag een vrije dag.

Afbeelding
Jack besluit om op zijn vrije dag de stad in te gaan. Hij ontmoet zijn beste vriend Beau Andrews.
"Wat kijk je sip" vraagt Beau
"Het gaat niet zo goed tussen mij en Judy, ik hou ontzettend van haar, en ik wil onze eerste liefde terug zoals we elkaar voor het eerst ontmoeten in de meibosvallei van Sunset Valley"
"Ze weet van Jamie" lacht Beau
"Ja! Jamie is een mooie meid, maar toch wil ik mijn huwelijk redden" zegt Jack

Afbeelding
"Probeer wat klusjes en geef Judy een bos bloemen, werkt ook altijd bij mijn Victoria" zegt Beau
"Ja! dat ga ik proberen, hopelijk ziet ze dan dat ik nog steeds van haar hou" zegt Jack blij

Afbeelding
Jack heeft net een bos mooie rode rozen gekocht en is benieuwd hoe Judy er op reageert

Afbeelding
Hij maakt ook nog even de bedden van Arlo en Darlene op en beseft zich ineens wat voor veel werk Judy in huis doet.

Afbeelding
Tot slot repareert hij ook nog even de douche. Jack doet er alles aan om Judy weer tot zich te winnen.

Zal dit genoeg zijn? Zal Judy bij Jack blijven?
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 3 op pag.3)

Opdracht 1 en Aflevering 4

Afbeelding
Hallo allemaal. Zoals jullie weten heet ik Jack Bunch en ik heb vandaag een vrije dag.
Dus jullie willen een rondleiding? Dat kan.

Afbeelding
Ons huis heet Pieppiek en staat aan de meiboslaan 16 in Sunset Valley.
Het heeft 4 slaapkamers en 4 badkamers en telt twee verdiepingen.
In de voortuin heb ik wat gewassen staan als een limoenboom en een druivenplant.
We gaan naar binnen!

Afbeelding
Dit is onze woonkamer. We hebben een openhaard, tv en spelcomputer.
Meestal zitten we hier aan het eind van de dag met ons zessen.

Afbeelding
Dit is onze eethoek en keuken. Judy heeft niet veel tijd om te koken, dus meestal staan ik en mijn zoon Ethan in de keuken. We gaan nu naar de slaapkamer van mij en Judy.

Afbeelding
Nou, daar lig ik dan! Ik lig altijd aan de rechterkant van het bed. Judy ligt natuurlijk links. Die rechtse deur gaat naar onze eigen badkamer. Die kan ik ook wel even laten zien.

Afbeelding
Dit is de badkamer van Judy en mij. Tussen de eetkamer en woonkamer is ook nog een badkamer, maar die laat ik nu niet even zien. Lijkt veel op deze namelijk.
We gaan nu naar boven.

Afbeelding
Ow, kijk Ethan en Lisa komen thuis van school.
"Hoi pap" roepen ze. "Hoi schatjes" zeg ik
"Pap! Noem me geen schatje, ik haat dat" zegt Lisa gemeen naar me.
Ik lach in mezelf om Lisa, en we gaan de trap op om de rondleiding te vervolgen.

Afbeelding
Vanaf de overloop heb je een prachtig uitzicht op de woonkamer. We gaan nu naar de kamer van Lisa.

Afbeelding
"Kun je niet kloppen als je binnenkomt" brult Lisa

Afbeelding
"Nu je hier toch bent, het is vandaag uitbetaaldag. Dat had je belooft"
Ik geef Lisa haar 20 simoleons en ik hoor Arlo en Darlene thuis komen van school.

Afbeelding
Dit is de kamer van Arlo en Darlene, die moeten ze dus delen. Maar ik denk dat Ethan binnenkort ons huis gaat verlaten en dan komt er weer een kamer vrij.
"Pappa, mijn konijn moet ook op de foto" roept Arlo die ondersteboven in de speelgoedkist hangt.

Afbeelding
"Ik hoor mamma thuis komen" zegt Arlo enthiousiast.
Dan moet ik nog snel Ethans kamer laten zien en dan Judy mijn bos rode rozen geven.
"Doe jij dan de achtertuin" vraag ik aan Arlo. "Wow! Ik wil mijn klimrek laten zien" zegt Arlo

Afbeelding
Dit is de kamer van Ethan. Hij heeft een foto van voetballer David Beenham en Simkira boven zijn bed hangen. En nu snel naar Judy.
"Pap, kun je ophouden met dat gejeuzel van je, de lezers willen actie zien" mompelt Ethan, terwijl hij zijn boek 'moord in droomzicht' uitleest.
Nou, ze zullen een romantische actie zien van mij!

Afbeelding
Ik ben nog op tijd bij mijn vrouw, Judy. Ik geef haar een prachtige bos rode rozen.

Afbeelding
Oh, Jack! Dit is de eerste keer dat je me bloemen geeft en je hebt het huis zo mooi opgeruimd.

Afbeelding
Ik hou van je Jack. Ik ook van jou zeg ik.
En alles is weer goed tussen Jack en Judy, toch?

Afbeelding
Arlo wil nog even de achtertuin laten zien. Dit is mijn klimrek en glijbaan

Afbeelding
En nu ga ik schommelen, zegt Arlo
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (opdr.1 + afl.4 op pag.4)

Aflevering 5

Afbeelding
Na de oppeppende woorden en de rozen van Jack, wil Judy weer naar de sportschool. Ze wil haar oude lichaam weer terug. Ze neemt een personal trainer die Erin Kennnedy heet, zij doet het even voor. Arme Judy, ze is al snel buiten adem en kan Erin niet bijhouden.

Afbeelding
“Je kan het Judy, weg met die frituurpan, chips en afhaal chinees. Je wil toch niet zo’n cellulites bil" schreeuwt Erin
“Nee!” roept Judy

Afbeelding
Terwijl Judy haar kilootjes probeert kwijt te raken is Jack bezig om de bedden op te maken. Hij is vast besloten om ook mee te helpen in het huishouden. Zodat Judy wat meer tijd voor haarzelf heeft.
Nadat alles is opgemaakt gaat Jack naar beneden om ook het boek 'moord in droomzicht' te lezen.
'Ethan vond het zo'n geweldig boek met die vrouw die door aliëns werd ontvoerd' denkt Jack

Afbeelding
Arlo is een ander boek aan het lezen, Het familiealbum. Hij ziet ineens een foto van Lisa en Vincent hand in hand op de basisschool. “Hahaha…Lisa is verliefd op Vincent Vrijevogel” lacht Arlo, en rent naar beneden.

Afbeelding
Arlo ziet Lisa aan de etenstafel zitten en begint te lachen naar Lisa en zingt “Lisa is verliehiefd..lisa is verliehiefd”
“Arlo kop dicht, ik ben niet verliefd” zegt Lisa
“Jawel, ik zag een foto van jouw en Vincent en jullie hebben elkaars handjes vast”
“Lisa eerlijk, je vond Vincent Vrijevogel altijd een leuke jongen” zegt Jack terwijl hij doorleest.
“Pap, Vincent is een sukkel hij was veel te verlegen hij durfde niet eens briefjes te sturen naar mij tijdens de les”

Afbeelding
“En by the way, Vincent gaat nu met die tuthola van familie Verbeek, Hannah ofzo. Hoop dat ze een slecht schoolkamp hebben gehad”
“Lisa, let je even op je woorden? zo krijg je nooit vrienden” corrigeert Jack
“Die hoef ik ook niet”
Arlo is ondertussen bij zijn broer Ethan gaan zitten om te zien hoe hij het avondeten maakt.

Afbeelding
Lisa is uitgeraast over Vincent en helpt zelfs haar broer Ethan nu mee in de keuken, maar dat komt omdat ze honger heeft en snel wil eten. Ze mompelt nog iets, dat ze Vincent toch eigenlijk wel een lekker ding vindt.
Terwijl Ethan door de macaroni staat te roeren, wil hij weleens weten wat zijn beste vriend Parker heeft uitgespookt
'zijn zusje Kaylynn wist ook niets te vertellen, door de telefoon' denkt Ethan.
Judy komt ook thuis van de sportschool en de familie Bunch maakt zich klaar voor het avondeten.

Afbeelding
"Waar blijft Darlene toch, ze is altijd gek op mijn macaroni en frikandellen speciaal" zegt Ethan
"DARLENE" roept Jack. "Nu naar beneden, anders krijg je niets"

Afbeelding
Judy krabt zichzelf achter het oor "Ik hoor geen gestommel van boven, en Darlene had er allang geweest"
"Ik hoorde Arlo en Darlene thuis komen toen ik Lisa haar 20 simoleons gaf tijdens mijn rondleiding door het huis" zegt Jack
"Nee hoor, ik kwam alleen thuis" zegt Arlo "Darlene wou nog even op het schoolplein spelen"

Afbeelding
"En dat zeg je nu pas?"
"Dat betekent dat Darlene nooit thuis is gekomen van school!!!" gilt Judy "Straks is ze ontvoerd!"
Judy is in paniek

Waar is Darlene?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie