danks iedereen
Toen ze op de bank zaten vroeg ik of ze iets wilde drinken, dat wilde ze niet. Ze vroegen mij wat vragen over Lily ik gaf antwoord en ze gingen weer weg.
Paar uur later
Ik werd opgehaald door de politie, ze hadden een spoor gevonden en er waren mensen gezien in het oude verlaten huis.
We reden naar het huis, ik werd er bang van en had niet zo veel hoop meer voor Lily.
Toen we voor het huis stonden, renden de 2 agentes de auto uit en schopte de deur in.
Beide rende ze naar binnen de 1 sprong over het gat en de andere rende er omheen richting de trap.
1 ontfermde zich over Lily en de andere rende naar boven met een pistool bij de hand voor het geval hij gevaarlijk was.
Lily's ontvoerder schrok zich dood toen er een agente voor zijn neus stond.
De agente sprong op de ontvoerder nadat hij weg wilde rennen, de ontvoerder maakte geen kans tegen de agente.
Toen hij op de grond was geschopt en zat, pakte de agente de ontvoerder op en nam hem mee naar de politie-auto.
Ik was naar binnen gegaan toen de ontvoerder naar buiten werd gebracht, ik liep super blij naar Lily ik was blij dat ze nog leefde en ze geen schrammen had opgelopen.
De ontvoerder, die Justin blijkt te heten, was de auto in gezet en moest met de 2 agentes mee naar het politiebureau.
Hij werd overhoord door de agentes, hij werd aangeklaagd wegens ontvoering en verkrachting.
Ook zou hij 20 jaar vast zitten, zelfs met goed gedrag zou hij niet eerder vrij mogen.
Hij zat gelukkig in de cel, en moest strakke oranje kleren dragen zodat als hij iets in zijn broek had zitten het meteen zou opvallen.
Lily en ik moesten gelijk op het bureau verschijnen en Lily kreeg wat kleren en sokken.
Ze werd ondervraagd over de hele nacht tot dat wij kwamen. Ze zat de hele tijd te huilen en we zaten zo 2 uur in die ruimte.
Toen we thuis waren aan gekomen lag Lily te slapen in de auto, met al mijn kracht bracht ik haar naar binnen en legde haar op het bed en kwam naast haar liggen. Ik bedacht me dat dit allemaal door mij kwam, ik zette de gedachte uit mijn hoofd en ging naast Lily liggen en slapen
dit was de update voor deze keer
ik hoop dat jullie genoten hebben
Die ochtend werd Lily wakker, ze had hoofdpijn en alles draaide om haar heen.
Met moeite liep ze naar het bad en draaide de kraan open, ze kleedde zich uit en waste de make-up van haar gezicht.
Na het badderen, trok ze haar handdoek rond haar lichaam en liep naar de kast en zocht er wat kleren tussen. Ze keek ook in de spiegel en deed make-up op en een ander kapsel.
Dit was het resultaat, ze had rode lipstick op haar lippen gesmeerd, donkere oogschaduw en mascara. Ze had een grijze broek aangetrokken en een wit, zwart en grijs gestreept topje en haar laarsjes.
Nadat Lily zich had omgekleed liep ze naar de woonkamer, ze ging op de stoel zitten. Ze vertelde ons wat er allemaal was gebeurd, we luisterde aandachtig totdat Lily opeens moest huilen, ze stopte met vertellen en haar vader ging naar zijn werk.
Een uur later
Lily rende opeens richting de deur terwijl ik een boek zat te lezen.
Ik riep haar en vroeg waar ze naar toe ging, ze vertelde dat ze even naar die bibliotheek ging.
Ze stapte op haar motor en reed richting de gevangenis, ze vond het vreselijk om tegen mij te liegen, maar ze moest wel ze had geen keus als ze iets wilde weten over haar verkrachting.
Toen ze binnen was gelaten en voor de cel van haar verkrachter stond riep ze hem naar haar toen vertelde dat ze iets wilde vragen.
Ze vroeg of hij wel iets had gebruikt zodat ze niet zwanger kon worden.
Hij zei tegen haar dat het haar helemaal niets aangaat of hij het wel of niet had gebruikt
"TUURLIJK GAAT HET MIJ WEL IETS AAN, WAT NOU ALS IK ZWANGER BEN OF AIDS HEB!" schreeuwde Lily tegen hem, het deed hem niets.
Hij trok Lily naar zich toe en gaf haar een paar rake klappen in haar gezicht.
Ze liep weg en schreeuwde naar hem dat hij gestoord is en ze niets meer met hem te maken wil hebben.
Huilend reed Lily naar huis, ze stopte met huilen omdat haar make-up anders zou uitlopen, ze zette haar motor op zijn plek en liep naar binnen.
Binnen zat Tanedra te wachten tot Lily thuis kwam. Toen ze thuis was vroeg Tanedra waarom het zo lang duurde, Lily vertelde dat ze iets had gegeten en het daarom zo lang duurde
dit was de update van vandaag
ik hoop dat jullie het leuk vinden
vorige update: 8. Gepakt
volgende update: 10. Trouwen
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.