Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 15 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: de Doyleh's: Deel 87(14 juli/pg 14)

Ik moet iets zeggen, ik heb eens goed nagedacht en de kans is groot dat er hierna nog precies 12 delen van de Doyleh's komen, precies deze verhaallijnen afwerken. Ik heb nog wat vage ideeën om te doen, maar de huidige dingen gewoon afwerken en dan stoppen op een prachtig getal, deel 100, waarbij er waarschijnlijk ook een feest zal zijn, lijkt me het beste. Ik ga dan misschien een soort van 'seizoen 2' maken, waarin ik verder ga met Justin en Lily enz. Kortom generatie 3, met andere verhalen enzo. Want anders staat hier ook achter een tijdje deel 153 ofzo xD en ik heb trouwens al een idee voor een feest bij deel 100....en als er dan misschien een seizoen 2 komt ga ik een grote cliffhanger in elkaar knutselen (A) gewoon even een kleine mededeling. Dat is ook met de komst van de sims4 enzo....En ohja, dat deel 100 gaat dan waarschijnlijk in september of héél misschien oktober zijn ;) dan heeft de Doyleh's zo'n 10 maand geduurt en dat is toch al een tijdje!

dus kortom: ik ga, dat 100% zeker is, bij deel 100 stoppen hiermee, maar de kans is groot dat er daarna nog een seizoen 2(met misschien een andere titel) komt, in een ander topic of een nieuw, dat weet ik nog niet. en als dat zo is, ga ik in dat deel 100 dus een grote cliffhanger steken.

V nee, ik ga dan nog met sims3 verder, misschien, dat seizoen 2, en als dat seizoen 2 er niet komt ga ik een dagboek maken met sims4 zodra ik het heb.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 16 jul 2014, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: de Doyleh's: Deel 88(20 juli/pg 15)!medeling!

Dankjewel voor de reacties! :knuffel

Wat gebeurde er in deel 87? Jack en Emma ontmoeten elkaar weer ’s avonds in een bar, na een discussie kust Jack Emma plots, maar Emma blijkt het niet erg te vinden en ze hebben een wilde nacht. ’s Ochtends, in Roaring Heights, Gaat Justin naar de parking voor de afspraak met Jenneyha, Die eigenlijk Ashley noemt en ze verteld haar hele leven aan Justin. Hij weet even niet wat te zeggen, dus zegt hij het maar op een andere manier: hij zoent haar. Maar nog voor ze goed beseffen wat er gebeurd is, staat er iemand met een pistool voor hun neus…

Hier is deel 88:

Afbeelding
‘Je dacht dat we je niet zouden vinden hè? En je hebt er zo te zien een vriend bijgekregen… Spijtig genoeg zullen jullie allebei dood gaan, wat heb je daarop te zeggen?’ Dreigde de man.
Afbeelding
Maar Jenneyha, Euhm, Ashley liet haar niet doen en schopte hem keihard. ‘Wat ik daarop te zeggen heb? Dit!’ De man lande bewusteloos op de grond, ondertussen stond een radeloze Justin maar wat te kijken.
Afbeelding
‘Sta niet zo dom te kijken en kom mee!’ Commandeerde Ashley. ‘Ma-maar …Naar waar gaan we? En wie was dat?’ Vroeg Justin die niet zo veel gewend is. ‘Hou op met vragen stellen…Sunlit tides.’
Afbeelding
Het was ergens in de namiddag, Lara en George waren gewoon bij het zwembad van het huis waar ze logeerden. ‘Schat, heb jij Justin vandaag al ergens gezien?’ Vroeg Lara terwijl ze naar het zwembad wandelde.
‘Geen idee…Die zal wel ergens in de stad rondlopen.’ Antwoordde George.
Afbeelding
‘Maar ik vind het vreemd dat ik nog niks van hem heb gehoord…Ach ja, hij is oud genoeg om zijn plan te trekken…’ Vlak daarna sprong Lara in het water.(Ben jaloers…Voor de duidelijkheid, dit stukje tekst is geschreven op 19/07/14 om 14:31…Verklaring voor mijn Jaloezie? Het was toen keiwarm…)
Afbeelding
‘Kom je ook in het zwembad?’ Vroeg Lara aan George die over de springplank liep. ‘Ja, het is hier warm in Roaring Heights…’ Oh, daar niet alleen George…Hier in België smelt je ook…
Afbeelding
Ondertussen kwamen Jaden aangerend en Lily ehh…Aangevlogen, ze kwamen juist terug van een speeltuin. ‘Mama!!!!’ Schreeuwde Lily terwijl ze huilend kwam aangevlogen.
Afbeelding
‘Rustig…Wat is er?’
Afbeelding
Lily pakte haar mama vast en begon te vertellen. ‘Iedereen lachte me uit in de speeltuin…Ze zeiden dat ik snik raar ben snif met mijn snik vleugels…Ze vinden me raar en dom…’
Afbeelding
‘De kinderen die dat zeggen zijn raar en dom, jij ben speciaal met je prachtige vleugels!’
Afbeelding
‘Maar ik wil normaal zijn!’
Afbeelding
‘Je bent magisch liefje, als je die kinderen nog eens tegenkomt en ze gemeen doen, haal dan wat trucjes met hen uit.’
Afbeelding
‘Oké…’ En ze liep terug weg.
Afbeelding
Ondertussen hadden George en Lara nog wat tijd voor zichzelf, maar dat wordt verstoord als Lara eraan dacht dat ze nog een interview had die avond, waarvan er ook een verslag kwam in het populaire tijdschrift ‘Simstar’.
Afbeelding
Zo’n 6 uur later, in Bridgeport. Jack en Emma zijn in een bubbelbad ehh…Bezig.
Afbeelding
Plots ging Emma’s gsm. Biebabeloebabiebabeloebalalalalalalalalala ‘Wacht even Jack, ik hoor mijn gsm.’ Zei ze.
Afbeelding
Ze stapt uit het bubbelbad en gaat naar binnen om haar gsm te halen. 4hopelijk is het niet wie ik denk dat het is….’ Dacht ze terwijl naar binnen wandelde.
Afbeelding
‘Die is het dus wel….’
Afbeelding
Emma! Eindelijk! Waar zit jij? We kunnen niet verder zonder je!
‘Sorry…Ik zit bij Jack. Daarom kan ik ook niet te luid praten.’ Fluisterde ze.
Jack? Die weerwolf bedoel je? Je wist al de hele tijd dat hij in de buurt is, waarom heb je dan toch toegegeven?’
‘Omdat we hem nodig hebben, ik weet het, hij is een weerwolf, maar we kunnen hem gebruiken…Vertrouw me.’
Oké…Jij bent de baas
Afbeelding
Daarna liep ze terug naar buiten, waar Jack wachtte. ‘Wie was het?’ Vroeg Jack aan haar. ‘Oh…Niks belangrijk.’ ‘In dat geval…Waar waren we?’
Afbeelding
En ze doen verder waar ze mee bezig waren. Redelijk voorspelbaar, toch?
Afbeelding
…Geen commentaar….
Afbeelding
Maar dan loopt Emma terug naar binnen. ‘Naar waar ga je? Deze keer hoorde ik je gsm niet.’ Vroeg Jack terwijl hij ook uit het bubbelbad stapt. ‘Ik denk er plots aan dat ik nog iets moet doen…’ Loog ze…Ja, loog…Ik denk dat het ondertussen al redelijk normaal is als vampiers bij mij niet te vertrouwen zijn xD
Afbeelding
Jack rent naar binnen en houd haar tegen. ‘Wat is er met je? Eerst dat telefoontje en nu moet je plots weg…Is er iets dat je me moet vertellen?’
Afbeelding
‘Ik zal er niet naartoe gaan, de komende dagen kom jij op de eerste plaats…’ Beloofde ze, maar ondertussen dacht ze iets heel anders. ‘Ik riskeer er een heleboel mee…Maar ik heb hem nodig…’

Dit was deel 88! Een beetje een korter deel dan anders(maar 3 pagina’s in word :scared ) maar ehh…Als ik het goed heb geschreven, gebruikt Emma Jack?

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 21 jul 2014, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Erg leuke update vooral hoe ze lekker in het zwembad rond spetteren! :D

Ik ben benieuwd of Justin en Ashley veilig aankomen en dat ze de familie weer terug zien. :scared

Wat zal Emma van plan zijn met Jack? :huh
gitte2001

Nu!

Wat gebeurde er in deel 88? Ashley en Justin staan oog in oog met een man van de MSGDVSO, maar Ashley verbouwt hem een beetje waardoor hij even bewusteloos is en Justin en Ashley de kans hebben om weg te vluchten naar Sunlit Tides, ondertussen merken Lara en George dat Justin weg is, maar ze zoeken er nog niet meteen iets achter...Waarna Lily huilend komt afgelopen, ze wordt gepest...Om haar prachtige vleugels! 's Nachts, in Bridgeport, zijn de tortelduifjes Emma en Jack 'druk bezig' totdat Emma geheimzinnig doet over een telefoontje en ze plots weg moet...Maar Jack houd haar tegen.

Bedankt voor de reacties :knuffel Hier is deel 89: en deel 89 dat snel af was ondanks ik op de 3 verschillende saves screens moest maken xD (maar ik zit de hele dag voor de computer, dus…)

Afbeelding
Het is ochtend in Roaring Heights en Lara en George zitten te eten. ‘Hoe was interview gisteren schat?’ Vroeg George terwijl hij naast Lara ging gaan zitten. ‘Goed…Enkel hebben ze net wat teveel vragen gesteld. Er niet op letten als er dit op de cover van Simstar staat: “Ik weet niet wie mijn vader is”
Afbeelding
‘Straks komen er nog allemaal oude mannen aan de deur staan om te zeggen dat ze jouw vader zijn, iedereen wil een prachtige actrice als dochter.’
Afbeelding
‘ Je hoeft geen complimentjes te geven, met jou getrouwd zijn maakt me al blij genoeg! En hopelijk niet…En ik moet nog iets zeggen, we zijn vandaag 15 jaar getrouwd.’ ‘Echt?’ ‘Ja, zeg alsjeblieft niet dat je het was vergeten…’ ‘Nee, maar ik kan het gewoon niet geloven, dat betekend dat wij al 35 zijn, en Justin al 15’ ‘Ja…Waar is Justin eigenlijk?’ ‘Geen idee…Ik heb hem gisteren niet horen thuiskomen.’
Afbeelding
‘En jij waarschuwt me niet? Ik vertrouw het niet! We hebben gisteren al heel de dag niks van hem gehoord en nu nog steeds niet!’ Lara schrok en sprong van haar stoel. ‘Rustig schat, wie weet was ik even in slaap gevallen voor de tv en is hij juist dan thuisgekomen…’
Afbeelding
Maar zoals elke bezorgde moeder luisterde ze niet en belde ze onmiddellijk de politie om een verdwijning te melden. ‘Ik ga op zijn kamer kijken of hij er is!’ Riep George ondertussen terwijl hij naar boven rende.
Afbeelding
Nadat Ashley en Justin in een vliegtuig een halve dag door de lucht vlogen kochten ze snel andere kleding en zonnebrillen waardoor de MSGDVSO (weet de afkorting eindelijk van buiten :D ) hen minder snel zal herkennen liepen ze voor het het stadhuis van Sunlit Tides. ‘Ashley, waarom al dat gedoe? Wat ben je van plan? Ik ken je échte naam amper een dag en je sleurt me al mee naar een of ander tropisch eilandje aan de andere kant van de wereld.’ Zei Justin.
Afbeelding
Ashley luisterde amper naar wat Justin tegen haar zei en ze antwoordde: ‘ Als eerste gaan we opzoek naar een wapenwinkel en ga ik je leren schieten…’ ‘Schieten? Ik hoop dat je schieten in een playstationspel bedoelt want anders zal je het niet lukken… Maar waarom zijn we hier? Buiten het feit dat het aan de andere kant van de wereld is…En moest je het willen weten, ik vind het totaal niet erg dat mijn ouders al een dag helemaal niks van me gehoord hebben en dit de laatste plek is waar ze zouden aan denken…’ Zei hij sarcastisch. Ashley vond het gezeur en het sarcasme van Justin maar niks en zuchtte diep. ‘Op dit eiland is het hoofdkwartier van de MSGDVSO gevestigd…Iets wat wij gaan uitschakelen….’
Afbeelding
‘Wacht, maak je nu een grapje? 2 dagen geleden was ik nog een doodgewone tiener en nu zit ik op een eiland dat ik amper ken samen met een meisje dat ik nog minder goed ken en ga ik een of andere organisatie die zich bezighoud met spionagewerk uitschakelen…’
Afbeelding
‘Ik dacht jij verliefd op me was? En ik ben aan het opzoeken of er ergens in de buurt een wapenwinkel is…’ Na een tijdje zoeken weet Ashley er eentje zijn en gaan zij en Justin er heen…
Afbeelding
Een halfuur later, op een verlaten strandje. Na een snelle cursus wil Ashley zien of Justin goed kan mikken. ‘Oké Justin, klik op het knopje( of hoe zit zo’n ding in elkaar?) op 3, en probeer op het ‘verboden te schieten’-bordje in het water te schieten, goed?’
Afbeelding
Na Justin knikte dat het goed is en zich klaarzette begon Ashley af te tellen…’ 1…2…3…Schiet!’ Justin probeerde zo goed mogelijk op het bordje te schieten, in de hoop dat het goed was want hij wou dit absoluut niet nog een keer doen…Maar voor hij goed gezien had of hij goed had gemikt, begon Ashley plots weg te lopen.
Afbeelding
Justin zag dat en liep haar achterna. ‘Hé! Waarom loop je weg!?!’ ‘Die man die me wou doodschieten gisteren is hier! Hij zat waarschijnlijk op hetzelfde vliegtuig als ons, gelukkig weet ik nog ergens een plekje waar we ons kunnen verschuilen…We gaan er wel nog niet meteen zijn…’
Afbeelding
Terwijl Ashley en Justin op de vlucht zijn en Lara de politie een beschrijving geeft over Justin, komt Jack nog steeds niets vermoedend wat Emma uitsteekt terug van de kapper (ik was zijn lang haar beu…) ‘Emma! Ik ben thuis!’ Maar er kwam niet meteen reactie. ‘Zou ze nog slapen? Meestal is ze al wakker om 14 uur…’ Bedacht Jack zich en hij ging naar boven.
Afbeelding
Maar geen Emma te zien… ‘Waar zou ze zijn?’ Dacht Jack.
Afbeelding
Jack, die vreselijke flaporen heeft, of lijkt dat alleen zo? Ging terug naar de woonkamer waar hij uit her raam stond te kijken…Maar plots zag hij niemand minder dan…Emma over straat lopen.
Afbeelding
‘Wat doet zij nu buiten? En ik moet er steeds aan denken waarom ze zo vreemd deed vannacht…Gelukkig is ze nog niet te ver.’ Jack ging terug het appartement uit en liep zo snel hij kon Emma achterna, natuurlijk kwam hij niet té dichtbij. Hij wilt natuurlijk niet dat Emma doorkrijgt dat ze wordt achtervolgt…
Afbeelding
Na een tijdje ziet hij haar binnengaan in een oud huisje…Waar hij ook binnengaat.
Afbeelding
Eenmaal in het huisje gaat hij met een trap naar beneden, waarna er een lange gang is. Wanneer hij plots stemmen hoort, die van een man en…Emma’s stem, stopt hij met stappen, dat gesprek is tenslotte uiterst interessant om even af te luisteren…
Weet je zeker dat hij je niet achtervolgde?

Ja, hij is naar de kapper…

Oké, en nu terzake. Hij is rijk, niet?

Inderdaad, en dat zonder hij het weet…Zijn moeder was een kunstenares, een goeie. En zij is enkele maanden geleden gestorven, heb ik gehoord. Dus er zou weleens zonder dat hij het weet een miljoen op zijn bankrekening kunnen staan! (Jack heeft in mijn spel 300.000 BTW…Dat al erg veel is in de simswereld)

En wij hebben dat geld nodig…Weet je zeker dat hij het doet? Van weerwolven kun je nooit weten

Hij is al vanaf de middelbare school smoorverliefd op me, en als hij te dom is om te merken dat hij zoveel geld heeft zal hij ook wel dom genoeg zijn om daar in te trappen. En hij is inderdaad een weerwolf, maar niet zo erg…Hij veranderd er niet te veel in, om het zo te zeggen.

Ik hoop dat je gelijk hebt, want als hij alles te weten komt, ga je eraan, Emma…En je weet dat dat al bijna gebeurde toen je vannacht niet kon komen.

Ik beloof dat het goed komt!

Afbeelding
‘Ik geloof je, maar nu genoeg over zaken…’ ‘Daar dacht ik ook al aan Adam…’
IK.HAAT.EMMA.
Afbeelding
Na alles gehoord én gezien te hebben loopt Jack verdrietig weg…
Afbeelding
‘Ik hoorde iemand weglopen, wie was dat?’ ‘Dat…Was Jack.’
Afbeelding
‘Wat??? Je zei dat je zeker wist dat hij je niet achtervolgde! Nu is alles mislukt…’ Schreeuwde Adam tegen Emma, alsof het helemaal haar schuld was. (past nog wel bij elkaar, Adam & Emma…) ‘Sorry! Ik kon toch ook niet weten dat hij me achtervolgde…’
Afbeelding
‘Ondanks wat de kranten zeggen, blijf en ben ik jouw baas! Maar ik begin te denken dat je eerder mij gebruikt dan hem…’
Afbeelding
‘Maar Adam…Ik..Ik…’ Emma wist niet meer wat te zeggen.
Afbeelding
‘Je bent hier niet meer welkom… En als je hier nog probeert te komen, dan ga je eraan…’
Afbeelding
Emma loopt snel naar Jack’s appartement, en hoopt dat hij haar nog kan vergeven…Ookal weet ze dat dat niet zo is. ‘Jack, alsjeblieft, niet boos op me zijn!’ Roept ze wanneer ze het appartement binnenkomt…
Afbeelding
Emma wordt meteen afgeleid door de meubels en de vuilnisbak de omgegooid zijn en de naar weerwolf getransformeerde Jack die boos naar haar zit te kijken. ‘Wat doe jij hier? Doe alsjeblieft geen moeite, ik heb alles gehoord…’
Afbeelding
‘Jack, alsjeblieft…Ik hou echt van je…Ehh…’ Emma was even stil en ze dacht eraan dat ze makkelijk de woorden kon gebruiken die Adam zei. ‘Ik gebruik niet jou, maar hem.’ Vervolgde ze.
Afbeelding
‘Wedden dat je tegen hem precies hetzelfde hebt gezegd? Weet je, ik besef wel dat je mij niet bedriegt met hem, maar hem met mij…Maar geloof me, dat is even erg. En dan nog horen dat je eigenlijk gebruikt wordt gewoon omdat je van rijke afkomst bent? Helemaal niet leuk…Ik snap niet hoe jij er telkens opnieuw in slaagt een mes in mijn rug te steken… Ga maar terug naar die Adam, als hij niet even boos op je is tenminste…En zo ja, moet je maar op straat slapen, en denk maar niet dat ik medelijden met je ga hebben….’ Weet je wat vreemd is? Meestal zijn weerwolven in hun wolfvorm vreselijk lelijk…Maar deze valt nog best mee! En dan bedoel ik nog steeds het uiterlijk voor de duidelijkheid…
Afbeelding
En Emma doet dat dan maar, wat rondzwerven op straat…
Afbeelding
Ondertussen, in Roaring Heights, zit die dr. Jones in de Simstar te bladeren…’Leuk, Mv. Doyleh staat op de cover, en dan te bedenken dat ze enkele maanden geleden nog in mijn ziekenhuis lag na comazuipen… Wat lees ik hier?’ Ik weet niet wie mijn vader is ‘Nooit haar vader gekent…Erg…Maar ik zit nu al de hele tijd te denken waar ik haar moeder van ken…’
Afbeelding
Maar dan Krijgt hij plots een flashback naar de nacht dat hij Annie is leren kennen…
Afbeelding
‘Dat kan niet waar zijn…’ Wat denkt hij nu???? Wil het weten O_O wacht, ik weet het…
Afbeelding
Ondertussen, aan de ander kant van de stad…’Waar zou Justin toch kunnen zitten…De laatste keer dat ik hem zag was toen ik en George naar de filmpremière gingen…Hopelijk is hij niet ontvoerd…’ DIINNGG DOONNGG ‘De bel…Dat ook nog…’
Afbeelding
‘Zou het de politie zijn om te zeggen dat ze een nieuw spoor hebben?’
Afbeelding
‘Ehh…Hallo Mv. Doyleh, of mag ik Lara zeggen? Ehh…Mag ik even binnenkomen?
Afbeelding
‘Zeg maar Lara…En kom binnen.’

Dit was deel 89!

Aan één stuk doorgeschreven trouwens xD heb er dan ook een paar uur aan bezig gezeten...

edit: ik heb het personage's en stamboomgedoe in het 1e bericht zojuist verwijderd, dit kan je vinden op mijn site. (zie banner)

V bedankt! ik hou van nieuwe lezers :D

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 09 aug 2014, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Re: de Doyleh's: Deel 89(7 aug/pg 15)

Echt een leuke update :woot

Jack heeft geen flaporen hoor. En wat haat ik Emma nu :cursing
Alleen maar om zijn geld, slecht.

Wat moet Justin balen zeg, opeens moeten vluchten en leren schieten xD

Lara vindt eindelijk haar vader terug, kan die doctor niet herinneren :?
Afbeelding
gitte2001

^ah ja, jij bent van op SF.

ik heb een 'kleine' verassing voor de komende delen...er zal nog eens tijdsprongetje gemaakt worden...Meer zeg ik niet :twisted maar vanaf dan gaat de tijd redelijk traag gaan, voor de grote finale van deel 100. (deel 91-100 gaat zich in 2 maand afspelen) en dat deel 100 zal, als er elke week één nieuw deel komt, voor ergens in november zijn. (nog 11 delen= 2 maand en 3 weken, op 1/3 van augustus + 2 maand= op 1/3 van oktober + 3 weken (21 dagen dus) = begin november.)
gitte2001

WAARSCHUWING: In dit deel komt een érg bloederige screen voor, alvast een waarschuwing voor de mensen die daar niet zo goed tegen kunnen(het is sims, maar dan nog) en sorry voor als de screen té bloederig is, maar dit is gelukkig een leuke site met leuke mensen die dat niet erg vinden :knuffel

Wat gebeurde er in deel 89? Ashley geeft Justin een kleine schietcursus, maar als ze iemand van de MSGDVSO zien vluchten ze snel weg, naar een klein huis dat Ashley nog ergens weet zijn…Ondertussen heeft ‘Leorge’ (mengeling van Lara en George (H) ) Justin's verdwijning opgemerkt en ze waarschuwen de politie..Waarna er natuurlijk een opsporingbericht wordt verspreidt. Een tijdje later, in de namiddag in Bridgeport merkt Jack wanneer hij terug is van de kapper dat Emma is verdwenen...Hij ziet haar nog op straat lopen en volgt haar, als ze ergens binnengaat en met iemand begint te praten, ontdekt Jack dat ze misschien toch niet het perfecte koppel zijn en loopt hij boos weg. Adam, de man waar Emma mee praatte en waar ze nog andere dingen meedeed, hoort Jack weglopen. "Nu is het plan verpest!" Zijn zijn woorden, en hij stuurt Emma weg. Als ze thuiskomt, doet een woedende Jack hetzelfde...Enkele uren daarna, terug in Roaring Heights, staat dokter Jones, een kennis van Lara, plots voor de deur...

Hier is deel 90, een kort deeltje, maar dat komt omdat anders alle andere delen in de war worden gegooid...Door de verrassing die zich tussen dit deel en deel 91 gaat afspelen :fluit maar dat zien jullie in de loop van volgende week :flapper

Afbeelding
Na Lara Dr. Jones binnenliet gingen ze naar de woonkamer en gingen ze gaan zitten.'Wat wou u me vertellen? Want als je ervoor om 10 uur 's avonds naar me toe gaat zal het wel belangrijk zijn...'
Afbeelding
Dr. Jones, die recht van het ziekenhuis kwam, zat in zijn doktersjas in het kleine zeteltje naast haar. 'Wel euhm..' Begon hij terwijl hij een groot schuldgevoel had.'...Ik ben je vader.'
Afbeelding
Lara staarde wat naar een verdrietig in de zetel zittende Dr. Jones, maar ze kon zichzelf niet meer inhouden en begon allerlei vragen te stellen.. 'Ehh...Meent u dat? Of is het maar een mislukte grap? Weet u het wel zeker?' Dat was de laatste vraag, ze wachtte enkele seconden op het antwoord. 'Ik weet het niet 100% zeker, maar de kans is groot, maar dat zal een DNA-test wel uitwijzen.' Lara was even stil, ze had eindelijk haar vader gevonden...Maar wat moest ze van dit alles denken?
Afbeelding
Ze wist al snel wat ze ervan moest denken. 'En dat zeg je nu, na al die jaren! Ik ben ondertussen al 35...Je kon er misschien wel eerder opgekomen zijn dat die nacht iemand het leven zou schenken!' 'Ik...Ik weet het, sorry, maar ik je nog niet zo lang...En...'
Afbeelding
'Ga weg...' Zei Lara vlak daarna, ze liet hem niet eens uitspreken...
Afbeelding
Hij stapte uit het zeteltje en wandelde richting de deur. 'Oké, ik ga wel...' En dat waren de laatste woorden die Lara van hem hoorde, terwijl ze kwaad de andere kant uit keek...Hij kon haar vader niet zijn, 35 jaar lang kon hij geen enkel moment gedacht hebben dat hij een dochter had met de naam Lara Doyleh, en nu komt hij om 10 uur 's avonds het haar plots vertellen, met een schuldgevoel, natuurlijk...Maar niet als een échte vader.
Afbeelding
Zodra hij buiten was en naar huis reed, liep Lara verdrietig naar de badkamer. Daar stond ze met uitgelopen mascara wat te staren in de spiegel aan de lavabo. 'Zou hij echt mijn vader zijn?' Vroeg ze aan haarzelf. 'Ik weet niet wat ik ervan moet denken....Van hem zou ik mijn blond haar kunnen hebben...'Zei ze terwijl ze naar golvend, donkerblonde haar keek in de spiegel. 'Ik zal het nooit weten...Want er is natuurlijk ook nog steeds de andere keuze...Bryan..Laat ik er gewoon niet aan denken...' Ze was het ondertussen al gewend dat ze niet wist wie haar vader was, misschien was er nog wel een 3e man...
Afbeelding
Plots komt de andere helft van Leorge nietsvermoedend binnenlopen. 'Wat is er? Ik hoorde de bel en 10 minuten later zit je in de badkamer te wenen.'
Afbeelding
Lara beseft dat ze het niet kan verbergen dat ze verdrietig is door onder andere haar uitgelopen mascara, en ze verzint snel een excuus. 'Ehh...Het was de politie. De plek waar hij het laatste was gezien, daar is een moordwapen en bloedvlekken gevonden...Hij is dood.' Lara wist, dat als het uitkwam dat het niet zo was, George het haar niet zo snel zou kunnen vergeven. Maar op dit moment wist ze even niks anders te verzinnen...
Afbeelding
Gelukkig geloofde George haar..'Wat? Waarom heb je het me niet meteen gezegd? En hebben ze zijn lichaam gevonden?'
Afbeelding
Natuurlijk antwoordde ze op de laatste vraag nee...'Ehh...Nee.' Lara probeerde haar zinnen zo kort mogelijk te maken want een lachje op haar gezicht verraadde al snel dat ze loog, iets dat ze niet goed kon. 'Eh....Laten we er niet te veel ruchtbaarheid aan geven. Niet heel Roaring Heights hoeft het te weten...En laat we de hele politiezaak ook maar vergeten, we weten nu dat hij dood is en moet als eerste dat verdriet verwerken.' George stemde daarmee in, en ze gingen, George met verdriet en Lara met schuldgevoel omdat ze tegen haar man loog, gaan slapen.
Afbeelding
(voor wie het nog niet doorhad, ik heb Justin en Ashley al jongvolwassen alten worden, speelt makkelijker.)
enkele uren later, rond 2 uur 's nachts, Justin en Ashley hadden met behulp van enkele afleidingsmanoeuvres (goed geschreven?) de MSGDVSO kunnen ontwijken en ze zijn naar een klein, niet zo luxueus huisje gevlucht, Ashley moet, wat doodgewoon is, even naar de wc en gaat daarvoor (wat nog gewoner is) naar de badkamer.
Afbeelding
Ze wandelt met de gedachte dat ze naar de wc moet nóg gewoner de badkamer binnen, maar wat ze dan op de grond ziet liggen....
Afbeelding
(echt al mijn mannelijke sims zijn gespierd xD ach ja, is leuk om naar te moeten kijken :fluit )
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Justin hoorde het harde geschreeuw van Ashley en springt uit zijn bed. 'Ash???'
Afbeelding
(...echt leuk om naar te kijken, zoals ik al zei...)
Justin rende snel naar de badkamer toen hij na het harde geschreeuw niks meer hoorde.
Afbeelding
Bij wat Justin dan zag, was hij even stil...Een bloederig lijk van een vrouw, tussen 30 en 40, gokte hij. Daarnaast zat Ashley verstijfd van angst...Ze had dit soort dingen al eerder gezien, maar om een of andere reden raakte dit haar diep. Justin ging naast het lijk zitten en voelde er even aan...Vers bloed, hetzelfde met het bloed op de grond. Wat zou er gebeurd zijn?
Afbeelding
(er niet op letten dat het plots donker is en er rare lichtverschillen zijn...Er was iets met de pose waardoor ik bij Justin iets moest doen met dat poses platformpje maar toen kreeg hij het licht van de kelder op hem i.d.p.v. dat van de badkamer en blablablabla...)
Justin zag dat Ashley verstijf in de hoek van de badkamer zat en begon tegen haar te praten. 'Wat is er Ashley? Ik ben ook geschrokken, maar je hebt zulke dingen toch al eerder gezien?' Er was nog steeds geen reactie...Uiteindelijk ging haar mond toch open, Justin verstond niet zo veel van het stille gemompel maar hij begreep haar. 'Da-dat is mij-mijn...Mama.' Ze sprak maar stil en ze stotterde, maar Justin begreep er genoeg van om er niks van te begrijpen. 'Zij was toch dood?' Vroeg hij aan haar. 'Toch niet...' Ashley sprak nog steeds stil, maar het gestotter was al weg. Justin beseft dat hij haar moest opvrolijken en zei het volgende: 'Ze was een knappe vrouw...Je lijkt op haar.' Terwijl ze haar tranen wegveegde verscheen er een glimlach op haar gezicht.
Afbeelding
Ashley kroop wat dichter bij Justin, en wat er dan gebeurde, daar moet ik denk ik geen tekeningetje bij maken...Maar de romantiek werd verstoord toen ze plots geschiet hoorden...
Afbeelding
Justin stond meteen recht terwijl hij Ashley meetrok en ze liepen door een gang snel naar de achterdeur, waarbij Justin de leiding nam. Ashley had de stoere jongen in hem naar boven gehaald... 'Loop sneller, dat is waarschijnlijk de MSGDVSO!' 'Ja...maar mijn mama dan? Ze was dood...Dacht ik...'
Afbeelding
Justin besefte natuurlijk dat het even slikken voor haar moest zijn geweest toen ze haar moeder dood op de grond zag liggen..'Ik denk dat we een heleboel dingen minder weten over dat ex-werk van jou dan we denken!'

Dit was deel 90! Het volgende zal de 'verrassing' zijn, met o.a. een grote tijdsprong, niet zo groot als de tijdsprong van zo'n 80 delen geledendie 15 jaar was, maar het zijn toch enkele jaartjes :fluit en dan...Start het...De LAATSTE 10 DELEN VAN DE DOYLEH'S van dit seizoen tenminste. Dat ergens in november zal eindigen! Ik zou het fijn vinden moesten jullie een reactie achterlaten :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie