Nu!
Wat gebeurde er in deel 88? Ashley en Justin staan oog in oog met een man van de MSGDVSO, maar Ashley verbouwt hem een beetje waardoor hij even bewusteloos is en Justin en Ashley de kans hebben om weg te vluchten naar Sunlit Tides, ondertussen merken Lara en George dat Justin weg is, maar ze zoeken er nog niet meteen iets achter...Waarna Lily huilend komt afgelopen, ze wordt gepest...Om haar prachtige vleugels! 's Nachts, in Bridgeport, zijn de tortelduifjes Emma en Jack 'druk bezig' totdat Emma geheimzinnig doet over een telefoontje en ze plots weg moet...Maar Jack houd haar tegen.
Bedankt voor de reacties

Hier is deel 89: en deel 89 dat snel af was ondanks ik op de 3 verschillende saves screens moest maken

(maar ik zit de hele dag voor de computer, dus…)

Het is ochtend in Roaring Heights en Lara en George zitten te eten. ‘Hoe was interview gisteren schat?’ Vroeg George terwijl hij naast Lara ging gaan zitten. ‘Goed…Enkel hebben ze net wat teveel vragen gesteld. Er niet op letten als er dit op de cover van Simstar staat: “Ik weet niet wie mijn vader is”

‘Straks komen er nog allemaal oude mannen aan de deur staan om te zeggen dat ze jouw vader zijn, iedereen wil een prachtige actrice als dochter.’

‘ Je hoeft geen complimentjes te geven, met jou getrouwd zijn maakt me al blij genoeg! En hopelijk niet…En ik moet nog iets zeggen, we zijn vandaag 15 jaar getrouwd.’ ‘Echt?’ ‘Ja, zeg alsjeblieft niet dat je het was vergeten…’ ‘Nee, maar ik kan het gewoon niet geloven, dat betekend dat wij al 35 zijn, en Justin al 15’ ‘Ja…Waar is Justin eigenlijk?’ ‘Geen idee…Ik heb hem gisteren niet horen thuiskomen.’

‘En jij waarschuwt me niet? Ik vertrouw het niet! We hebben gisteren al heel de dag niks van hem gehoord en nu nog steeds niet!’ Lara schrok en sprong van haar stoel. ‘Rustig schat, wie weet was ik even in slaap gevallen voor de tv en is hij juist dan thuisgekomen…’

Maar zoals elke bezorgde moeder luisterde ze niet en belde ze onmiddellijk de politie om een verdwijning te melden. ‘Ik ga op zijn kamer kijken of hij er is!’ Riep George ondertussen terwijl hij naar boven rende.

Nadat Ashley en Justin in een vliegtuig een halve dag door de lucht vlogen kochten ze snel andere kleding en zonnebrillen waardoor de MSGDVSO (weet de afkorting eindelijk van buiten

) hen minder snel zal herkennen liepen ze voor het het stadhuis van Sunlit Tides. ‘Ashley, waarom al dat gedoe? Wat ben je van plan? Ik ken je échte naam amper een dag en je sleurt me al mee naar een of ander tropisch eilandje aan de andere kant van de wereld.’ Zei Justin.

Ashley luisterde amper naar wat Justin tegen haar zei en ze antwoordde: ‘ Als eerste gaan we opzoek naar een wapenwinkel en ga ik je leren schieten…’ ‘Schieten? Ik hoop dat je schieten in een playstationspel bedoelt want anders zal je het niet lukken… Maar waarom zijn we hier? Buiten het feit dat het aan de andere kant van de wereld is…En moest je het willen weten, ik vind het totaal niet erg dat mijn ouders al een dag helemaal niks van me gehoord hebben en dit de laatste plek is waar ze zouden aan denken…’ Zei hij sarcastisch. Ashley vond het gezeur en het sarcasme van Justin maar niks en zuchtte diep. ‘Op dit eiland is het hoofdkwartier van de MSGDVSO gevestigd…Iets wat wij gaan uitschakelen….’
‘Wacht, maak je nu een grapje? 2 dagen geleden was ik nog een doodgewone tiener en nu zit ik op een eiland dat ik amper ken samen met een meisje dat ik nog minder goed ken en ga ik een of andere organisatie die zich bezighoud met spionagewerk uitschakelen…’

‘Ik dacht jij verliefd op me was? En ik ben aan het opzoeken of er ergens in de buurt een wapenwinkel is…’ Na een tijdje zoeken weet Ashley er eentje zijn en gaan zij en Justin er heen…
Een halfuur later, op een verlaten strandje. Na een snelle cursus wil Ashley zien of Justin goed kan mikken. ‘Oké Justin, klik op het knopje( of hoe zit zo’n ding in elkaar?) op 3, en probeer op het ‘verboden te schieten’-bordje in het water te schieten, goed?’

Na Justin knikte dat het goed is en zich klaarzette begon Ashley af te tellen…’ 1…2…3…Schiet!’ Justin probeerde zo goed mogelijk op het bordje te schieten, in de hoop dat het goed was want hij wou dit absoluut niet nog een keer doen…Maar voor hij goed gezien had of hij goed had gemikt, begon Ashley plots weg te lopen.

Justin zag dat en liep haar achterna. ‘Hé! Waarom loop je weg!?!’ ‘Die man die me wou doodschieten gisteren is hier! Hij zat waarschijnlijk op hetzelfde vliegtuig als ons, gelukkig weet ik nog ergens een plekje waar we ons kunnen verschuilen…We gaan er wel nog niet meteen zijn…’

Terwijl Ashley en Justin op de vlucht zijn en Lara de politie een beschrijving geeft over Justin, komt Jack nog steeds niets vermoedend wat Emma uitsteekt terug van de kapper (ik was zijn lang haar beu…) ‘Emma! Ik ben thuis!’ Maar er kwam niet meteen reactie. ‘Zou ze nog slapen? Meestal is ze al wakker om 14 uur…’ Bedacht Jack zich en hij ging naar boven.

Maar geen Emma te zien… ‘Waar zou ze zijn?’ Dacht Jack.

Jack, die vreselijke flaporen heeft, of lijkt dat alleen zo? Ging terug naar de woonkamer waar hij uit her raam stond te kijken…Maar plots zag hij niemand minder dan…Emma over straat lopen.

‘Wat doet zij nu buiten? En ik moet er steeds aan denken waarom ze zo vreemd deed vannacht…Gelukkig is ze nog niet te ver.’ Jack ging terug het appartement uit en liep zo snel hij kon Emma achterna, natuurlijk kwam hij niet té dichtbij. Hij wilt natuurlijk niet dat Emma doorkrijgt dat ze wordt achtervolgt…

Na een tijdje ziet hij haar binnengaan in een oud huisje…Waar hij ook binnengaat.

Eenmaal in het huisje gaat hij met een trap naar beneden, waarna er een lange gang is. Wanneer hij plots stemmen hoort, die van een man en…Emma’s stem, stopt hij met stappen, dat gesprek is tenslotte uiterst interessant om even af te luisteren…
Weet je zeker dat hij je niet achtervolgde?
Ja, hij is naar de kapper…
Oké, en nu terzake. Hij is rijk, niet?
Inderdaad, en dat zonder hij het weet…Zijn moeder was een kunstenares, een goeie. En zij is enkele maanden geleden gestorven, heb ik gehoord. Dus er zou weleens zonder dat hij het weet een miljoen op zijn bankrekening kunnen staan! (Jack heeft in mijn spel 300.000 BTW…Dat al erg veel is in de simswereld)
En wij hebben dat geld nodig…Weet je zeker dat hij het doet? Van weerwolven kun je nooit weten
Hij is al vanaf de middelbare school smoorverliefd op me, en als hij te dom is om te merken dat hij zoveel geld heeft zal hij ook wel dom genoeg zijn om daar in te trappen. En hij is inderdaad een weerwolf, maar niet zo erg…Hij veranderd er niet te veel in, om het zo te zeggen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, want als hij alles te weten komt, ga je eraan, Emma…En je weet dat dat al bijna gebeurde toen je vannacht niet kon komen.
Ik beloof dat het goed komt!

‘Ik geloof je, maar nu genoeg over zaken…’ ‘Daar dacht ik ook al aan Adam…’
IK.HAAT.EMMA.

Na alles gehoord én gezien te hebben loopt Jack verdrietig weg…

‘Ik hoorde iemand weglopen, wie was dat?’ ‘Dat…Was Jack.’

‘Wat??? Je zei dat je zeker wist dat hij je niet achtervolgde! Nu is alles mislukt…’ Schreeuwde Adam tegen Emma, alsof het helemaal haar schuld was. (past nog wel bij elkaar, Adam & Emma…) ‘Sorry! Ik kon toch ook niet weten dat hij me achtervolgde…’

‘Ondanks wat de kranten zeggen, blijf en ben ik jouw baas! Maar ik begin te denken dat je eerder mij gebruikt dan hem…’

‘Maar Adam…Ik..Ik…’ Emma wist niet meer wat te zeggen.

‘Je bent hier niet meer welkom… En als je hier nog probeert te komen, dan ga je eraan…’

Emma loopt snel naar Jack’s appartement, en hoopt dat hij haar nog kan vergeven…Ookal weet ze dat dat niet zo is. ‘Jack, alsjeblieft, niet boos op me zijn!’ Roept ze wanneer ze het appartement binnenkomt…

Emma wordt meteen afgeleid door de meubels en de vuilnisbak de omgegooid zijn en de naar weerwolf getransformeerde Jack die boos naar haar zit te kijken. ‘Wat doe jij hier? Doe alsjeblieft geen moeite, ik heb alles gehoord…’

‘Jack, alsjeblieft…Ik hou echt van je…Ehh…’ Emma was even stil en ze dacht eraan dat ze makkelijk de woorden kon gebruiken die Adam zei. ‘Ik gebruik niet jou, maar hem.’ Vervolgde ze.

‘Wedden dat je tegen hem precies hetzelfde hebt gezegd? Weet je, ik besef wel dat je mij niet bedriegt met hem, maar hem met mij…Maar geloof me, dat is even erg. En dan nog horen dat je eigenlijk gebruikt wordt gewoon omdat je van rijke afkomst bent? Helemaal niet leuk…Ik snap niet hoe jij er telkens opnieuw in slaagt een mes in mijn rug te steken… Ga maar terug naar die Adam, als hij niet even boos op je is tenminste…En zo ja, moet je maar op straat slapen, en denk maar niet dat ik medelijden met je ga hebben….’ Weet je wat vreemd is? Meestal zijn weerwolven in hun wolfvorm vreselijk lelijk…Maar deze valt nog best mee! En dan bedoel ik nog steeds het uiterlijk voor de duidelijkheid…

En Emma doet dat dan maar, wat rondzwerven op straat…

Ondertussen, in Roaring Heights, zit die dr. Jones in de Simstar te bladeren…’Leuk, Mv. Doyleh staat op de cover, en dan te bedenken dat ze enkele maanden geleden nog in mijn ziekenhuis lag na comazuipen… Wat lees ik hier?’
Ik weet niet wie mijn vader is ‘Nooit haar vader gekent…Erg…Maar ik zit nu al de hele tijd te denken waar ik haar moeder van ken…’

Maar dan Krijgt hij plots een flashback naar de nacht dat hij Annie is leren kennen…

‘Dat kan niet waar zijn…’ Wat denkt hij nu???? Wil het weten O_O wacht, ik weet het…

Ondertussen, aan de ander kant van de stad…’Waar zou Justin toch kunnen zitten…De laatste keer dat ik hem zag was toen ik en George naar de filmpremière gingen…Hopelijk is hij niet ontvoerd…’
DIINNGG DOONNGG ‘De bel…Dat ook nog…’

‘Zou het de politie zijn om te zeggen dat ze een nieuw spoor hebben?’

‘Ehh…Hallo Mv. Doyleh, of mag ik Lara zeggen? Ehh…Mag ik even binnenkomen?

‘Zeg maar Lara…En kom binnen.’
Dit was deel 89!
Aan één stuk doorgeschreven trouwens

heb er dan ook een paar uur aan bezig gezeten...
edit: ik heb het personage's en stamboomgedoe in het 1e bericht zojuist verwijderd, dit kan je vinden op mijn site. (zie banner)
V bedankt! ik hou van nieuwe lezers
Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 09 aug 2014, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.