Hier is deel 63; één van de delen van de vele deeltjes die nog moeten komen!!!

Nadat Jack Emma wat had opgevrolijkt riep Annie plots Lara "Lieverd, ik moet je iets vertellen, niet boos zijn alsjeblieft"Smeekte Annie"Zeg maar!" Zei Lara daarop.

"Wel ehh...Ik ga verhuizen."

"Spijtig...Naar waar?"

"Moonlight Falls, terug naar Moonlight Falls"

"Ben je gek...? Daar woont Bryan!"

"Ik weet het, lieverd...Maar het is mijn schuld dat jullie nu in de problemen zitten"

"Laat me los...Ik voel me nog steeds misselijk, straks geef ik over op je schouder."

Lara liep de trap op en dacht na over wat Annie zei."*Is ze gek geworden? Ze gaat naar het hol van de leeuw...*"

Ondertussen is iedereen van het mannelijk geslacht buitengegooid. "Kom je ook zwemmen?"Vroeg George aan Jack."Nee, het is 3 graden...Ik voel er niet veel voor om te bevriezen."

En Emma houdt zich bezig met Lily"Zo, ben je eindelijk klaar op het potje? wat dacht je ervan moesten we even naar buiten gaan? je hebt je jasje al aan."
"Ikke ni naai buiten wille! Buite kou!"Schreeuwde/ brabbelde(schrappen wat niet past) Lily.Ze lijkt goed op haar mama toen ze zo oud was, sprak ook altijd tegen!(zie omstreeks deel 10)
"Als jij het zegt..."

"Ik zal je dan maar wat leren praten...Zeg: Haar!"

"Haai!"

"Nee, niet haai! Maar haar!"
"Haa...Haa...(tsjie! Nee, grapje, flauwe mopjes zijn echt mijn specialiteit)Haai!"
"Nee...Ach, laat maar...Iets makkelijker...Zeg: M-a-m-a Kan je dat?"
"Mama!"riep ze enthousiast"Zie, dat kan je!"
"Waai sijn jou mama en papa?"

"Niet hier...Ze zijn niet zo leuk."

"Alle oudes sijn leuk!"

"Aargh...Niet de mijne!"

"*Helemaal niet de mijne...*"

"Kom, we gaan naar beneden...Het eten zal wel al bijna klaar zijn!"

Even later, beneden...
"Ma, wist je da/..."En hij werd onderbroken."Niet nu,Jack! Ik wil nog iets vertellen!"

"Wel, ik denk eraan om te verhuizen! Naar een stad die voor enkele mensen hier aan tafel gevoelig ligt...Moonlight Falls, Lara heb ik het al verteld."

"Ben je gek!? Daar wonen mijn ouders! Ofwel jouw ex! Dat wordt je dood!"

"Ze weet waar ze het over heeft Emma, en ze kent Bryan. Jij zou moeten beseffen dat hij dringend uit de weg geruimd moet worden, je bent tenslotte zijn dochter!"

"Jij toch ook?!"

"Serieus? Je weet maar al te goed dat hij zich niks van me aantrekt, buiten om me te laten verhongeren in een cel, natuurlijk! Wat een vader!"

"Ehh...Lara, ik moet je dringend iets zeggen...Iets dat ik al erg lang geheim hou..."
En hier stop ik dan natuurlijk

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 01 apr 2014, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.