Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 11 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: 10G Doyleh: Deel 62

Ik moet iets zeggen...Ik ga stoppen met 10G Doyleh. Ik heb gewoon geen inspiratie meer, en ben de familie een beetje beu. En ik heb het al lang volgehouden! Maar liefst 62 delen! Ook ga ik stoppen met One year, ik weet het, het heeft nog maar 2 delen. sims begint gewoon wat te vervelen... En nu ik er aan denk, welke dag is het eigenlijk vandaag? Ik zit er al de hele tijd mee in mijn hoofd of dat het nu nog 31 maart is of....1 april!!!! :lol

Hier is deel 63; één van de delen van de vele deeltjes die nog moeten komen!!!

Afbeelding
Nadat Jack Emma wat had opgevrolijkt riep Annie plots Lara "Lieverd, ik moet je iets vertellen, niet boos zijn alsjeblieft"Smeekte Annie"Zeg maar!" Zei Lara daarop.
Afbeelding
"Wel ehh...Ik ga verhuizen."
Afbeelding
"Spijtig...Naar waar?"
Afbeelding
"Moonlight Falls, terug naar Moonlight Falls"
Afbeelding
"Ben je gek...? Daar woont Bryan!"
Afbeelding
"Ik weet het, lieverd...Maar het is mijn schuld dat jullie nu in de problemen zitten"
Afbeelding
"Laat me los...Ik voel me nog steeds misselijk, straks geef ik over op je schouder."
Afbeelding
Lara liep de trap op en dacht na over wat Annie zei."*Is ze gek geworden? Ze gaat naar het hol van de leeuw...*"
Afbeelding
Ondertussen is iedereen van het mannelijk geslacht buitengegooid. "Kom je ook zwemmen?"Vroeg George aan Jack."Nee, het is 3 graden...Ik voel er niet veel voor om te bevriezen."
Afbeelding
En Emma houdt zich bezig met Lily"Zo, ben je eindelijk klaar op het potje? wat dacht je ervan moesten we even naar buiten gaan? je hebt je jasje al aan."
"Ikke ni naai buiten wille! Buite kou!"Schreeuwde/ brabbelde(schrappen wat niet past) Lily.Ze lijkt goed op haar mama toen ze zo oud was, sprak ook altijd tegen!(zie omstreeks deel 10)
"Als jij het zegt..."
Afbeelding
"Ik zal je dan maar wat leren praten...Zeg: Haar!"
Afbeelding
"Haai!"
Afbeelding
"Nee, niet haai! Maar haar!"
"Haa...Haa...(tsjie! Nee, grapje, flauwe mopjes zijn echt mijn specialiteit)Haai!"
"Nee...Ach, laat maar...Iets makkelijker...Zeg: M-a-m-a Kan je dat?"
"Mama!"riep ze enthousiast"Zie, dat kan je!"
"Waai sijn jou mama en papa?"
Afbeelding
"Niet hier...Ze zijn niet zo leuk."
Afbeelding
"Alle oudes sijn leuk!"
Afbeelding
"Aargh...Niet de mijne!"
Afbeelding
"*Helemaal niet de mijne...*"
Afbeelding
"Kom, we gaan naar beneden...Het eten zal wel al bijna klaar zijn!"
Afbeelding
Even later, beneden...
"Ma, wist je da/..."En hij werd onderbroken."Niet nu,Jack! Ik wil nog iets vertellen!"
Afbeelding
"Wel, ik denk eraan om te verhuizen! Naar een stad die voor enkele mensen hier aan tafel gevoelig ligt...Moonlight Falls, Lara heb ik het al verteld."
Afbeelding
"Ben je gek!? Daar wonen mijn ouders! Ofwel jouw ex! Dat wordt je dood!"
Afbeelding
"Ze weet waar ze het over heeft Emma, en ze kent Bryan. Jij zou moeten beseffen dat hij dringend uit de weg geruimd moet worden, je bent tenslotte zijn dochter!"
Afbeelding
"Jij toch ook?!"
Afbeelding
"Serieus? Je weet maar al te goed dat hij zich niks van me aantrekt, buiten om me te laten verhongeren in een cel, natuurlijk! Wat een vader!"
Afbeelding
"Ehh...Lara, ik moet je dringend iets zeggen...Iets dat ik al erg lang geheim hou..."

En hier stop ik dan natuurlijk :twisted(met dit deel...)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 01 apr 2014, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 63

Hier is deel 64; leuk, er komt terug iets dat jullie niet verwachten... :twisted

Afbeelding
"Wat is er soms?"Lara keek Annie vragend aan.(niet op letten dat ze weeral andere kleren aan heeft...Lara vond het nodig plots zwanger te worden, dus ja...)
Afbeelding
"Nu dat ik er nog eens aan denk...Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Bryan jouw vader wel is...Laat het me uitleggen..."
Afbeelding
Nadat ik ruzie had met Bryan liep ik boos weg, ik kwam een cafétje binnen...(gewoon wat afbeeldingen gekopiëerd :sweatdrop )
Afbeelding
Daar beet ik iedereen die ik tegenkwam...Met daar af en toe een alcoholisch drankje tussen was ik al snel, tja...Heel erg zat.
Afbeelding
Ik kwam daar ook je mogelijke vader tegen, die al meer op had als mij. Hij vond het dan ook niet erg toen ik wat gaatjes in zijn nek boorde.(er niet opletten dat Annie's huidskleur wat anders is, ik had toen nog huidskleuren die ik nu niet meer heb)
Afbeelding
Plots kuste hij me.
Afbeelding
En tja, van het een kwam het ander...In de kleder tussen wat oude rommel was de perfecte plek.
Afbeelding
Een paar uur daarna ging ik naar huis, en het vervolg ken je wel zeker? Echt waar...ik dacht er zelfs niet meer aan toen ik ontdekte dat ik zwanger was van jou...Ik was toen tenslotte heel zat.
Afbeelding
"En dat vertel je me NU? NU? Geen wonder dat Bryan een hekel aan je heeft! En je hebt gewoon al die tijd tegen me gelogen! Gelogen!"Lara was echt overstuur...Eigenlijk niet zo raar.
Afbeelding
"Sorry liefje, sorry! Het is maar de laatste dagen dat ik er terug aan denk, dat..."
Afbeelding
"Dat mijn vader eigenlijk een wildvreemde man is die nu weet ik veel waar is? Ga weg! Je kent waarschijnlijk niet eens zijn naam!"
Afbeelding
En zoals dat al 64 delen gebeurd, als iemand vraagt aan Annie om weg te gaan, doet ze dat...
Afbeelding
"Dat moet wel een schok zijn...Gaat het schat?"
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 64

Hier is deel 65 al; het is wel een extreem kort deeltje(maar 9 afbeeldingen) maar dat mag ook wel eens :fluit

Afbeelding
Nadat iedereen in bed lag ging Annie naar buiten. Lara had heel de avond niks meer tegen haar gezegd, zij ook niks tegen Lara trouwens.
Afbeelding
Ze stapte in de auto en ging naar de rand van het eiland...
Afbeelding
...Waar ze de taxiboot nam richting het noorden. En die boot stopt maar voor de kust van...Moonlight Falls.
Afbeelding
Eenmaal daar aangekomen stapt ze een klein huisje dat ze tijdelijk huurt binnen.
Afbeelding
"*Zo, snel wat eten en daarna opzoek naar Bryan...*"
Afbeelding
"*Ik ga hem eens goed doodsteken met dat mes....Iets dat ik al lang geleden had moeten doen, als hij niet weet dat ik hier ben tenminste...*"
Afbeelding
Iedereen in de stad schijnt hem te kennen, en dat maakte het natuurlijk simpel voor Annie om Bryan te vinden, die ondertussen in een grote, moderne villa woont.
Afbeelding
Ze belde simpelweg en verschrikt deed Bryan de deur open "A...Annie? Ben jij dat?"
Afbeelding
"Hallo Bryan, heb je me gemist? Ik dacht: het wordt tijd dat de rollen omkeren...En ik opzoek ga naar jou!"
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 65

Hier is deel 66; er komen van morgen tot woensdag trouwens geen nieuwe delen want dan zit ik in Barcelona :D

Afbeelding
"Je gaat eraan, Bryan!"
Afbeelding
"Een oude vrouw als jij, mij doden?"Grijnsde Bryan
"Misschien heb je de bouw van Stonehenge nog meegemaakt, dus ik zou maar zwijgen!"
Afbeelding
Annie pakte een pistool te voorschijn en hield hem tegen Bryan(de downloadlink van het mes ben ik kwijt :sweatdrop )"En dat zal je heel lang moeten doen, want ik krijg kramp in mijn vingers!"
"Je weet toch dat je me niet met dat ding kan doden?"
"Gemaakt van zilver en diamant...Met het bloed op van een weerwolf, er is nooit gezegd dat het verplicht een mes moet zijn..."
Afbeelding
"Ohw."
Afbeelding
"Ejuuuuuuiiiiiiit!!!!!!! Ik wil ejuit! Ikke wille uit gevangenis!"Zit Lily al een tijdje te krijsen, na haar middagdutje.
Afbeelding
"Jaja, papa is er al!"
"Ikke honger!"
"Laten we eerst naar beneden gaan!"
Afbeelding
"Hier is een soort van ehh...Pap!"
"Ziet ej lekkej uit!" Natuurlijk...
Afbeelding
"Schat, wat vind je ervan als we vandaag eens iets leuk doen? Het winterfestival is in de stad, ik heb trouwens gehoord dat het vanmiddag gaat sneeuwen! Leuk hè? Of moet je gaan werken?"
Afbeelding
"Nee, ik heb vandaag juist vakantie!"
Afbeelding
"Wil jij Jack een sms'je sturen dat we in het park zijn? En zeg ook dat hij Justin niet mag vergeten mee te nemen!"
Afbeelding
"Ik ben al bezig schat!"
Afbeelding
Zo vertrekken ze eventjes later naar het park...
Afbeelding
"Kom Lily, we gaan chocomelk drinken!"
Afbeelding
"Waar is ma eigenlijk, Lara?"
Afbeelding
"Die zit ergens in Moonlight Falls, waarschijnlijk...Hier komt hier grote kietelmonster!!!"
Afbeelding
"Kom pa we gaan snowboarden!"(Wow, het was lang geleden dat ik die wat tekst had gegeven!)
Afbeelding
"Best wel nog leuk! En ik kan het goed!"
Afbeelding
"Zal wel, maak plaats voor de professional!"
Afbeelding
"Whaa!!!"
Afbeelding
"*Bedoelt hij nu professional in vallen?* Goed bezig papa!"
Afbeelding
"Lach maar...Jij had gewoon wat beginnersgeluk!*Aww*"
Afbeelding
"Nu lukt het wel!"
Afbeelding
"*Of toch niet...*"
Afbeelding
"Ik geef het op..."
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 66

Hier is deel 67;en sorry als de afbeeldingen precies wat 'uitgelopen' zijn, er was gisteren iets met het scherm...

Afbeelding
Nadat ze hem had gedood, ging Annie naar haar huisje. Ze was van plan de volgende ochtend terug te komen om te kijken of hij er nog ligt en dus écht dood is deze keer...En dat is zo."*Hmm...Die egoïst ligt er nog...*"
Afbeelding
"*Nu weet ik tenminste dat hij echt dood is...En kan ik naar huis...Hopelijk is Lara niet meer boos op me!*"
Afbeelding
Een paar uur later, ze is terug in Isla Paradiso waar het ondertussen flink heeft gesneeuwd.
"Ik ben er!"
Afbeelding
"Lara, ik ben er!"
"Oh, hallo ma...En is Bryan dood? Niet dat iets uitmaakt voor mij... Ik heb geen enkele band met hem..."Mompelde ze.
Afbeelding
"Ik snap dat je boos op me bent, maar wat enthousiaster mag wel."
Afbeelding
"..."En ze zweeg.
Afbeelding
"Alsjeblieft lieverd, ik was het zelf al vergeten...Kun je het me niet vergeven? Ik heb in het verleden veel domme dingen gedaan, maar dat is allemaal zo lang geleden!"
Afbeelding
"Oké dan..."
Afbeelding
Afbeelding
"Maar zeg eens, waar is Zoë?"
Afbeelding
"Over wie heb je het?"
Afbeelding
"Zoë is Emma's moeder, weet je nog? Ze hoort er te zijn, als ze niet in een of andere mini-gevangenis van Bryan zit tenminste, maar dan had Bryan dat wel gezegd toen je op het punt stond hem dood te schieten!"
Afbeelding
"De naam Zoë is niet genoemd, ik meen het... Ze is er niet!"
Afbeelding
"Of ze is er niet meer...Hoe vertel ik dat nu aan Emma? Mijn halfzu/... eh...Waarschijnlijk toekomstige halfschoonzus? :fluit
Afbeelding
En ohja, bijna vergeten, ze hebben een foto gemaakt op het winterfestival!
Afbeelding
Lara vergeet de afgelopen uren zo snel mogelijk en traint samen met haar dikke buik wat voor de tv.
Afbeelding
En dan komen Jack en Emma terug van school...'Lara, wat doe jij nu?" Vroeg Jack geschrokken."extra lichaamsbeweging, dat zie je toch?" "Natuurlijk zie ik dat, maar is dat wel goed met die dikke buik? Je bent al enkele dagen zwanger, en kan dus elk moment bevallen!"
Afbeelding
"Het gaat wel hoor..."
Afbeelding
"Je ziet er nochtans moe uit."
Afbeelding
"Denk je dat dit simpel is met zo'n dikke zware buik?"
Afbeelding
10 minuten later...
"Oké ze hadden gelijk..."Dacht Lara "George!!!!George!!!Breng me naar het ziekenhuis!" Schreeuwde ze "Wacht, die is naar zijn werk..."En dat denkt ze dan alweer.
Afbeelding
"Maaaaa!!!!!!!" schreeuwde ze..."Shit die is een schilderij gaan afleveren...." "Jack!!!!!Emma!!!!" Zat ze te krijsen."Die kunnen nog niet met de auto rijden...."Bedacht ze zich vlug.
Afbeelding
"Dan maar zelf naar het ziekenhuis gaan..."
Afbeelding
"Dit gaat je lukken meid, dit gaat je lukken..."
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 67

Hier is deel 68; Ohja, deel 69 staat al klaar...(heb de afbeeldingen al :))

Afbeelding
Het is Lara gelukt om het ziekenhuis te bereiken(Duhh, als er een auto door hen rijd zijn sims zelfs nog kerngezond, ik hoop echt dat daar verandering in komt, want zo kan je nooit eens een ernstig ongeluk spelen)
Afbeelding
En Justin verwelkomd al snel zijn kleine broertje, die de naam Jaden gekregen heeft.
"Ugh, nog een kleine die me 's nachts kan wakkerkrijsen..." Echt waar, dit is zijn manier van verwelkomen...
Afbeelding
"Hu?"
Afbeelding
"Ja, jij ook Lily! Maak niet teveel lawaai, ik wil slapen!"
Afbeelding
Al snel wordt Lily afgeleid waardoor ze haar niet verveeld en begint te wenen, het is haar oma, die net zoals haar toekomstige halftante(=Emma) een poging doet Lily te leren praten."Zeg 'haar'"
"Haai!"Zei Lily trots, alsof ze het kan...
Afbeelding
"Dat kind gaat nooit leren praten...Ach ja, de bedenker van deze hel kon ook maar op haar 6e deftig praten..." :fluit dacht Annie
Afbeelding
Door de zware sneeuwval -die me erg verwonderd aangezien ze op een tropisch eiland wonen-is het sneeuwdag. Van enthousiasme kust Emma Jack.
Afbeelding
"Wha...Hu?"
Afbeelding
"Ach ja..."
Afbeelding
"Maar serieus, waarom deed je dat? Normaal gezien kus je me 'niet zoveel' omdat je bang bent me te bijten!"
Afbeelding
"Wel ehh...Ik heb je vanochtend een graffitikunstwerk zien maken op onze kamer, en ik wou 'vragen' of ik dat ook eens mag doen..."
Afbeelding
"Liever niet...Ik heb er zoveel werk aangehad en er zijn geen andere plekjes meer, en buiten ligt er zo'n halve meter sneeuw..."
Afbeelding
"Zo, het is eraf, nu kan jij er een krabbel op zetten...Nu blij?"
Afbeelding
"Ja schattie!"
Afbeelding
"Je weet hoe het moet?"
Afbeelding
"Ik heb een tijdje op straat geleefd, domme vraag...Op het balkon heb ik nog een leuk plekje gevonden!" :| Nu heeft Jack het er voor niks afgedaan...
Afbeelding
"Het is héél mooi hoor!" Zei Jack sarcastisch.
Afbeelding
"Grappig...Het is bijna af, en dingen zien er altijd véél beter uit als ze af zijn!"
Afbeelding
"Niet altijd..."
Afbeelding
"Hé wat doe je nu?"Riep Emma.
"Ik doe het weg, dit is een mooi balkon dat niet mag verpest worden! Ga jij al naar binnen, want het is ijskoud.
Afbeelding
Ondertussen staat Annie een portret te maken van haar Lara terwijl Justin aan het bureau op Annie's kamer zijn huiswerk maakt van de vorige dag.
Afbeelding
"Oma, wat is de vierkantswortel van 7988364592512425,256849756312525?" Eens iets moeilijk, voor de verandering, ik begon die wat is 1+1 wat beu te worden.
Afbeelding
"Sorry jongen, maar de bedoeling van huiswerk is dat je het zelf probeert, en ik ben bezig."
Afbeelding
"Zeg Annie!"
"Wat nu weer?"
Afbeelding
"Heb je iets gehoord van mijn mama?"
Afbeelding
"Ze was niet bij Bryan toen ik er was, maar misschien was ze boodschappen gaan doen."
Afbeelding
"Ze is niet zoals mij en Bryan een vampier, we hebben enkel wat bloed nodig."
Afbeelding
"Ehh...Gaan werken?"
Afbeelding
"Door geld te stelen van je slachtoffers wordt je snel rijk, ze heeft geen werk...Of had. Vertel het me."
Afbeelding
"Ik geef het toe...Ik heb niks van Zoë gezien of gehoord, precies of ze van de aardbodem is verdwenen...Of dood is"
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 68

Hier is deel 69! Ik denk trouwens dat, als ik bij deel 100 ben, ik opnieuw ga beginnen met de telling van de deeltjes(als ik dit nooit zo doen, is het achter een tijdje deel 255 ofzo...)Maar het kan zijn dat ik dat ook doe telkens als er een generatie 'uitgestorven' is.

Oké, dus hier is deel 69:

Afbeelding
Na dat Annie Emma vertelde dat haar moeder waarschijnlijk dood is piepte Emma huilend "Wat?"
Afbeelding
Ze bleef nog even staren en liep weg, richting haar kamer.
Afbeelding
Jack,die juist op de gang was, zag dat en liep naar zijn vriendinnetje."Wat is er Emma?" zei hij.
Afbeelding
Emma zat te huilen achter hun bed en zei niks. Achter enkele seconden zwijgen kwam er iets uit haar mond, namelijk de woorden:"Laat me met rust!" Wow, ik heb het gevoel dat mijn schrijfkwaliteit echt verbeterd...Al zeg ik het zelf :fluit
Afbeelding
Plots stond ze recht en ze pakte Jack vast."Wat is er aan de hand? Vroeg hij.
Afbeelding
"Mama...Ze is dood. Ik heb gewoon geen ouders meer Jack...Ik heb gewoon geen ouders meer...Was ik maar nooit weggelopen."
Afbeelding
Terwijl Jack Emma zit te 'troosten'(het gaat eerder de zoenmarathonkant opgaan) Is Annie bezig aan een portret van haar dochter.
Afbeelding
En die dochter, die houd zich bezig met haar kinderen.
Afbeelding
En ze leert o.a. Lily het woord 'koekjes' "Koekjes!" Brabbelt ze trots. "Bravoooo!!!" Het leren praten blijkt wel te lukken als het haar mama is die het haar leert.
Afbeelding
"Willen jullie daarmee ophouden? Ik wil me concentreren op mijn blokjes!"
Afbeelding
"Jij hebt dat ook ooit gedaan Justin...Lol-ly...Lol-ly!"
Afbeelding
Enkele minuten later, als Lily het woord lolly kan, staat Lara recht en gaat naar haar kamer. Als ze de deur dicht doet zegt ze nog snel:"Jullie mogen nog even spelen, maar over 20 minuten kom ik terug kijken en dan wil ik jullie zien slapen, Justin, roep oma maar om Lily in bed te leggen als ze teveel weegt voor jou"
Afbeelding
"Ikke kjan pjaten!"
Afbeelding
"Dat is niet praten Lily, dat is brabbelen."
Afbeelding
Ondertussen zijn Jack en Emma druk bezig.(voor de duidelijkheid, het is volle maan, vandaar dat Jack een weerwolf is)
Afbeelding
En George komt thuis van zijn werk.
Afbeelding
"Hmm...Ik zou normaal gezien moeten zeggen dat ze naar bed moeten, maar dat heeft geen zin denk ik..." Denkt hij
Afbeelding
"Zou Lara al slapen?" Denkt hij...
Afbeelding
Weinig aan toe te voegen.
Afbeelding
Wees gerust, er komt niet nog een baby bij...En daar zijn 2 logische redenen voor:
1.1 baby en 2 peuters(als die baby dan geboren is is Jaden al een peuter) dat kan ik niet aan, ik kan nu al niet zonder cheats of ze gaan allemaal dood...Ik ben slecht in 10G's
2. Er zijn al 8 sims in mijn huishouden, ik moet dan wachten totdat Annie dood is of tot dat Jack en Emma jongvolwassenen zijn en kunnen verhuizen.
Afbeelding
De volgende ochtend is er iemand jarig(normaal gezien maar over 14 simdagen ofzo, dat ik erg raar vind, maar goed...)
Afbeelding
Die Roaring Heights-kapsels passen bij oudjes xD Ze kijkt trouwens niet zo gelukkig...
Afbeelding
Dat zal waarschijnlijk komen doordat Lara de enigste is die enthousiast haar verjaardag viert.
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 69

Hier is deel 70:

Afbeelding
Terwijl iedereen taart is aan het eten, gaat Justin stiekem naar boven, met vreemde gedachten in zijn hoofd:"Nooit een iemand let op mij! Vooral sinds Lily peuter is...En die domme Jaden er is...Maar ik zal hun aandacht eens trekken!"
Afbeelding
Hij gaat naar de badkamer op de 1e verdieping en prutst daar wat aan de douche."Zo, nu wachten tot iemand zich doucht!"
Afbeelding
En prutst daarna nog wat aan de lavabo.
Afbeelding
Niet lang daarna stapt Lara de badkamer binnen om zich te douchen...
Afbeelding
"Het ruikt hier naar verf...Zal wel inbeelding zijn." Denkt ze.
Afbeelding
"Ik zie er weer fantastisch uit!" Denkt ze.
Afbeelding
"Wat is dat?"
Afbeelding
"Mijn haar is helemaal geel! Wacht, Justin ging tijdens het taart eten plots naar boven...En voor derest was iedereen beneden..."
Afbeelding
"Justiiinnnn!!!! Justiiinnnn!!!"
Afbeelding
Justiiiinnnn Justiiinnnn "Ik kom eraan ma!" Roept hij enthousiast.
Afbeelding
Ondertussen is George het slachtoffer geworden van de kraan.
Afbeelding
"Allemaal water in mijn ogen!"
Afbeelding
"Oh...Je bent zotezien ook het slachtoffer geweest van een domme grap!"
Afbeelding
"Justin heeft het gedaan...Die jongen doet de laatste dagen zo irritant! Ofwel zit hij te zagen over zijn zusje en broertje, of hij zegt niks en legt hier en daar een scheetkussen of saboteert de kraan! Hij wil waarschijnlijk aandacht, maar dat kan ook op een positieve manier..."
Afbeelding
"Toen ik klein was had ik een vriend die op een bepaald moment naar de militaire school fort stijfsel ging, dat lijkt me wel iets voor hem...Niet dat hij het leuk gaat vinden, maar hij gaat zich daarna wel een pak beter gedragen."
Afbeelding
"Ehh...Ik ben er."
Afbeelding
"Ah, wat dacht je ervan om, nadat ik die vieze verf uit mijn haar heb gewassen, een pannekoek te gaan eten?"
Afbeelding
"Pannekoek? Je weet toch dat ik dat niet lust?"
Afbeelding
"Ohhhh, wacht, ik snap het al, natuurlijk! Als ik een wafel krijg, tenminste. En we daarna naar de speeltuin gaan....Die militaire school fort stijfsel noemt, daar trap ik niet in!"
Afbeelding
"Je zal toch mee moeten morgenochtend, als ze je ernaartoe brengen!"
Afbeelding
"Heb je dan al gebe/...Laat maar..." Lara spoelde de verf uit haar haar in de lavabo en pakte haar gsm.
Afbeelding
"Hallo, spreek ik met fort stijfsel? Ja, het is om mijn zoon Justin in te schrijven...Hoe oud dat hij is? 16 dagen, hij wordt dus over 4 dagen tiener, ik hoop dat hij tegen dan wat meer hersens heeft in zijn kleine hoofdje! Ja, het is dus voor 4 dagen. De naam? Justin Doyleh. En de naam van zijn ouders? Lara Doyleh en George Goodricke. Staat het genoteerd? Oké, dus hij wordt om 9 uur morgen ochtend opgehaald...Tot morgen!"
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 70

Ten eerste moet ik zeggen dat er een kleine verandering is: Het noemt De Doyleh's in plaats van 10G Doyleh!

En voor derest wordt dit een best wel saai deel want ik ben voor 3 simdagen inspiratieloos.(de volgende ideeën heb ik pas als Justin een tiener is)
Hier is deel 71:
Afbeelding
Justin stormt met een niet superblij gezicht de trap af.
Afbeelding
"Wow, wat is dat met jou?"
Afbeelding
"Ma en pa willen me naar ene of andere school sturen."
Afbeelding
Hij zette zich neer op de bank en begon tv te kijken. Emma vraagt zich natuurlijk af waarom Lara en George dat willen doen en gaat naar Justin toe.
"Waarom gaan ze dat doen? Heb je soms iets fout gedaan ofzo?"
Afbeelding
"Ik moet toegeven dat ik de laatste dagen niks anders deed dan zagen, kranen kapot maken en verf in de douche steken..."
Afbeelding
"Tja...Maar je moet blij zijn dat je nog ouders hebt, ouders die van je houden."
Afbeelding
De volgende ochtend vertrekt hij naar de militaire school fort stijfsel.
Afbeelding
Lara is naar haar werk dus moet Annie zich maar met Jaden bezighouden.
Kr...Pok....Krrr
Afbeelding
"Ik zal je terug in je bedje moeten leggen Jaden."
Pok...Bong...Krr...Krak
Afbeelding
Krak...Pok...Krr...Tok..."Vanwaar komt dat vreemde geluid toch al de hele tijd? Precies een muis ofzo die op halfkapotte planken is aan het rondlopen en de hele tijd ergens tegen botst..."
Afbeelding
Krr....Krrakk...Bonkkrrr..."Wat was dat?"
Afbeelding
Annie gaat snel naar beneden en probeert haar gedachten te verzetten door de borden op te ruimen."Ga dicht domme vaatwasser!!" Roept ze gefrustreerd.
Afbeelding
"Bij mij ging de vaatwasser gewoon dicht, en je bent trouwens al de 2e op 24 uur die naar beneden kwam gestormd. Enkel flipte Justin niet zo."
Afbeelding
"Ik hoorde vreemde geluiden boven... Op een bepaald moment was er zelf een grote bonk, precies een kast die op de grond valt."
Afbeelding
"De kapstok durft wel eens af de muur te vallen op onze kamer."
Afbeelding
"Maar dat verklaart niet het gekraak en getok..."
Afbeelding
Lara, George en Annie vertrekken op een gratis vakantie dus dat betekend dat er nu nog maar 4 van de 8 sims actief zijn! En dat Emma Lily moet leren lopen....
Afbeelding
"Kom maar! Niet bang zijn! Gewoon je voetjes op de grond zetten in beginnen lopen!"
Afbeelding
Dat gezicht xD
Afbeelding
"Bravooooo!!! Nu nog een keer!"
Afbeelding
"Joehoe!!! Wacht, nog eens?"
Afbeelding
"Emma, het is vandaag Jaden's verjaardag, even voor de duidelijkheid."
Afbeelding
"Echt? Dan zitten we met 2 peuters opgescheept...Haal jij Jaden al."
Afbeelding
Wat een uitgebreide verjaardag.
Afbeelding
Zelf kan hij nog niet echt blazen.
Afbeelding
Tadaaaa!!!!
Afbeelding
"Hé broertje, gaan we een peuterrevolutie beginnen? Ik vind het niet leuk dat wij de hele tijd als kleine kinderen behandeld worden!"
Afbeelding
Hij reageert niet echt...."Tadatatta"Brabbelt Jaden.
Afbeelding
"Tja, kleine kinderen..." Denkt Lily

Binnenkort is het deel 75!!!! Dat is nog eens een feestje waard vind ik! Dus stuur maar sims op!(ik zal jullie deze keer wat meer tijd geven ;) )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie