Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 2 van 13

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 1e update online

danks :laugh
_____________________________________________
3. Een gewone dag

Afbeelding
Die avond zat ik op de bank te kijken naar Lily's eerste schilderij, het vorderde al wel, maar ze was nog niet klaar.

Afbeelding
Na een tijdje gekeken te hebben ging ik de was maar doen, het liep al aardig op en anders zou het allemaal in 3 keer gedaan moeten worden.

Afbeelding
Ik pakte ook de kleren van Lily's ouders, hun hadden niet zo veel als wij hadden.

Afbeelding
De was gooide ik in de wasmachine, het was best zwaar en het gooien werd eerder in de wasmachine sjouwen.

Afbeelding
De waspoeder die ik pakte, zat nog vol dus ik zocht een kwartier naar 1tje die al open was, bleek dit de enige te zijn.

Afbeelding
Ik deed de klep dicht en zette de wasmachine aan de wasmachine bonkte na een tijdje al aardig, zolang het niet te veel bonkt vind ik het best.

Afbeelding
Na de wasmachine aan gezet te hebben ging ik naar het theater, het scheen dat je er gitaar les kon krijgen en aan gezien ik in mijn jeugd helemaal niks aan mijn gitaar vaardigheid had kunnen werken begon ik dus maar in het theater.

Afbeelding
Met mijn motor was ik snel bij het theater, ik zocht ene plekje om mijn motor te zetten en liep naar de deur.

Afbeelding
Ik liep gespannen naar binnen en zocht naar het kamertje waar gitaar les werd gegeven.

Afbeelding
Intussen haalde Lily's moeder de was uit de wasmachine, het lukte haar bijna niet omdat het zo veel was, toen het haar was gelukt viel ze bijna achterover gelukkig kon ze nog stand houden.

Afbeelding
Na de wasmachine propte ze de natte was in de droger, die daarna ook aardig stond te bonken.

Afbeelding
Ik liep na mijn eerste en laatste gitaar les naar buiten, ik vond het best leuk hopelijk ben ik dan wel aangenomen, want dat weet ik nog steeds niet.

Afbeelding
Ik reed naar huis, met een beetje gitaar vaardigheid niet veel maar wel wat.

Afbeelding
We zaten die avond allemaal in de woonkamer, genieten van de stilte en soms keken we nog naar Lily.

Afbeelding
Ik liep naar Lily en vertelde dat het bijna af was en dat het al heel mooi was.

Afbeelding
Toen was haar schilderij af, ik gaf Lily toen een knuffel en ik vond dat we er een mooi plekje voor moesten zoeken.

Afbeelding
Dit vond ik wel een mooi plekje en we gingen het schilderij er samen op.

Afbeelding
De telefoon ging plots en ik nam op, het was de persoon waar ik had gesolliciteerd, en ik was aangenomen, ik was echt heel blij en hij zei wanneer ik mocht beginnen.

Afbeelding
Ik liep naar Lily en vertelde haar het goede nieuw, we danste samen en sprongen wat.

Afbeelding
Na veel gesprongen te hebben, zei ze dat ze echt heel blij voor me was en wist zeker dat ik het ver zal maken in de muziek wereld.

Afbeelding
We gaven elkaar nog een knuffel en gingen richting bed.



dit was de update van vandaag :)
ik hoop dat jullie het leuk vonden ;)


vorige update: 2. Solliciteren
volgende update: 4. Verloven

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 2e update online

bedankt beide :)
@Janne: das een deel van een donation set op lianasims3 ;)
_______________________________________________________
4. Verloven

Afbeelding
Ik was die ochtend wat eerder opgestaan dan Lily, ik wilde iets regelen, iets voor vanmiddag.

Afbeelding
Ik reserveerde bij de Bistro een plekje achter het restaurant, en ik belde meteen de juwelier om te vragen op de ring al af was. De ring was af en zat tussen de post.

Afbeelding
De post was blijkbaar al vroeg bezorgd, over de ring was al bezorgd door de juwelier zelf, ik haalde het pakketje uit de brievenbus en stopte het doosje met de ring in mijn broekzak.

Afbeelding
Die ochtend vroeg ik aan Lily of ze samen met mij naar de film wilde gaan en daarna en hapje wilde eten, dat wilde ze wel alleen vroeg ze wel waarom, ik vertelde dat ik dat gewoon wilde.

Afbeelding
Zo zaten wij in de taxi op weg naar het theater.

Afbeelding
Toen we waren aangekomen kochten we allebei een kaartje voor de film. We rende allebei naar een deur om het snelst binnen te zijn.

Afbeelding
Liy stond na de film al buiten en klaar om naar de Bistro te gaan.

Afbeelding
Eerst haalde we wat eten, en daarna gingen we buiten zitten.

Afbeelding
Na het eten wilde we alweer weg gaan, maar ik hield Lily tegen en pakte haar handen vast en zei: "Lily, voor we gaan wilde ik nog wat vertellen, we kennen elkaar al onze hele leven, ik mocht zelfs uiteindelijk bij jou wonen en dat was het beste wat me ooit overkwam toen. Toen we beide opgroeiden en we eigenlijk allebei op vrouwen vielen wist ik zeker dat jij de ware voor mij was, zelfs na nog een moeilijke tijd in dat internaat, toen jullie dachten dat ik dood was, en ik toch nog bleek te leven hielden we nog meer van elkaar dan ooit te voren. Dus ik wil je iets vragen."

Afbeelding
Ik ging op mijn knieën en pakte het doosje met de ring, Lily wist niet wat haar overkwam.

Afbeelding
Lily vroeg wat er in dat doosje zat en ik hield het voor haar en opende het.

Afbeelding
Toen ik haar gezicht zo zag, wist ik dat ze ja zou zeggen.

Afbeelding
Ik liet de ring zien en ze kon het niet geloven.

Afbeelding
Ze sprong op en neer, en ik vroeg of ze met me wilde trouwen en haar antwoord was: "ja, ja, ja, ja, JA ik wil met je trouwen."

Afbeelding
Ik deed de rong om haar vinger en het was alsof de ring voor haar vinger gemaakt was.

Afbeelding
Ze kon het niet geloven en ze keek ook vol ongeloof naar haar ring.

Afbeelding
Ik stond op en met mijn armen wijd open keek Lily naar me met tranen van vreugde in haar ogen.

Afbeelding
Ze knuffelde me heel hard en heel blij.

Afbeelding
Lily rende toen naar huis en ik naar me werk, omdat ik al te laat was.

Afbeelding
Toen Lily thuis aankwam rende ze als een gek naar binnen naar haar moeder.

Afbeelding
Ze vond haar moeder op de bank en zei dat ze moest opstaan.

Afbeelding
"Mam, je zult het niet geloven, maar Tanedra en ik zijn nu VERLOOFD." zei Lily.

Afbeelding
"ECHT?! gefeliciteerd schat." zei de moeder van Lily en ze gaf Lily een knuffel


dit was de update van vandaag :)
ik hoop dat jullie het een leuk deel vonden ;)


vorige update: 3. Een gewone dag
vorige update: 5. Kleren

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie