Hier is deel 59; en aangezien 'niks, ze zijn nu even een beetje gelukkig' bij de poll aan de leiding staat, moet ik maar iets verzinnen om mezelf bezig te houden.

Eerst, zoals Koen vroeg, een paar plattegronden enzo van het huis.

Een verdieping onder de grond, dat eigenlijk enkel een zwembad is.

Gelijkvloers

1e verdieping.

2e verdieping.

En er is nog veel plek om bij te bouwen! Ik kan er ook nog een 3e, 4e, en 5e verdieping op bouwen, en ik kan ook nog 5 verdiepingen onder de grond. Dus ik krijg zeker geen plaatstekort! En bv. Emma en Jack ga ik later laten verhuizen(wees gerust, ze komen dan wel nog steeds in het dagboek voor) Enkel de echte 'opvolgers' laat ik in het huis wonen, als ze niet met z'n allen verhuizen tenminste.

Nu terug naar het verhaal...
"Mijn kamer? Echt waar? Maar..."

"Hoe komen we aan het geld, zeker? We zitten even en geldnood, maar ik ga binnenkort terug volop beginnen werken dus er komt terug geld binnen, en George is ook juist uit verlof!"

"Bedankt!"
Een verdieping lager, 1,5m naar het oosten en 5m naar het noorden...
"En, hoe vindt hij het? Hopelijk beseft hij niet dat het onze oude meubels zijn van op de uni..."

"Hij was toen nog maar 5 simdagen oud, en hij heeft ze nooit gezien!"(Even voor de duidelijkheid; baby:3 dagen, peuter:7 dagen, kind:10 dagen, tiener:20 dagen, jongvolwassene:40 dagen, volwassene:35 dagen(vandaar dat Annie nog steeds volwassene is), oudere:20 dagen, ik ga geen echte leeftijden meer gebruiken, veel te ingewikkeld.)

"Valt het jou trouwens ook op dat het al een deel geleden is dat er iets is gebeurd, of dat er hints zijn naar iets dat er gebeurd? Gitte ging in ruil voor de kamer nochtans iets ergs laten gebeuren, precies of ze een poll heeft geplaatst!"

sorry, had er zin in.

"Echt hè? Normaal gezien zou er toch minstens een ruzie zijn hier of daar."

Annie zorgt ervoor dat Lily blijft leven, die momenteel nog maar 2 simdagen oud is en dus een voorwerp, Justin zit in het zwembad en Jack en Emma...Tja, daar valt weinig aan toe te voegen.

Ondertussen heeft George Emit Relevart ontmoet.

"George, wil je me A.U.B. even uitleggen wat dit is en wie die rare man met zijn blauwe haar is?"

"Dat is iets waarmee je naar de toekomst kan!"

"Wat heb jij de laatste tijd? Eerst feeënprins,(zie deel 56) nu naar de toekomst reizen..."

"Echt waar...We kunnen eens naar de toekomst gaan, als je wilt."

"Oké, maar als het een domme grap is..."

Daar gaan ze dan...
SJOEEEEM

"OMG we zijn in de toekomst! Ik wil weten hoe het er binnen uitziet!"

George blijft tenminste kalm.
"Zo, jullie zijn in het jaar 3927, mag ik dan nu mijn geld? Anders laat ik jullie niet terug gaan!"

"Je krijgt het na we terug in 2014 zijn, wat kan je hier allemaal doen?"

"Hmm...Genieten van alle technische snufjes, de woestijn bezoeken, je heel veel x achter-kleinkinderen ontmoeten...Die trouwens erg rijk zijn."

"Rijk? Cool!"

"Zeg Lara, wat dacht je ervan als we eens een bezoekje brengen aan onze heel veel x achter-kleinkinderen?"
"Als we daarna gaan gaan shoppen, Ik voel me hier zo ouderwets!"

Hmm...Valt mee qua lelijkheid.

"Hé, ik ben Lara, je heel veel x over-grootmoeder."

"Lara? Zo noemt ze toch helemaal niet?"

"Hoe bedoel je? Gaat George me soms nog bedriegen?"

"Sorry, mag niks zeggen!"

"Jullie hebben wel een mooi huis...Hoe komen jullie aan het ge/..."

"Hun heel veel x over-grootmoeder zal het ver geschopt hebben! Kom mee!"

"Wat was dat met jou daarnet?"

"Niks hoor, schat..."