Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 10 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: 10G Doyleh: Deel 55

Hier is deel 56:

Afbeelding
"Slaap je nog niet?"
"Nee...Ik maak me zorgen om mama, de dokter heeft gezegd dat na enkele dagen en als ze tussendoor wat 'studeert' haar geheugen wel terugkomt, maar ik maak me toch zorgen."
Afbeelding
"Tja, je geheugen verliezen...Het moet vreselijk zijn. Eerst is alles onbekend voor je en als het je goed is uitgelegd verschiet je van het feit dat je je eigen familie niet meer herkend."
Afbeelding
"Maar we moeten het leven eens door een roze bril leren bekijken, veel mensen van onze leeftijd zijn nog niet eens getrouwd en toch hebben we al 2 kinderen en zijn we beiden al eens bijna dood geweest, en hoe is het trouwens met je vader?"
Afbeelding
"Goed hoor...Maar waar heb je de sleutel van de kelder gelegd?"
Afbeelding
"De kelder? Ga je het eindelijk eens durven om Aurelia te vermoorden? Want in dat geval wil ik er wel bij zijn..."
Afbeelding
"Nee, maar ik ben wel iets te weten gekomen waar ik haar mee wil confronteren!"
Afbeelding
"In dat geval, de sleutel zit nog op de deur, de buitenkant, hoop ik, ik ga even naar de wc."
Afbeelding
10 m naar het zuidwesten,1 verdieping onder de grond
"Dag, Aurelia..."
Afbeelding
"Zo, weet je eindelijk wat je moet doen?"
Afbeelding
Die neus :lol
"En je begint weer...Nee, ik weet alles! Denk je nu echt dat het feit dat jouw moeder de schuld is van de dood van de mijne en die van mijn grootouders en het feit dat ze jou heeft gestuurd om mij te verleiden en ontvoeren mijn antwoord veranderd?"
Afbeelding
"Maar nu weet je wel dat ik niet zo'n egoïstisch feeënprinsesje ben en ik kan er niets aan doen dat mijn moeder mijn moeder is..."
Afbeelding
"Nee! Je doet dit allemaal zelf! Denk je nu echt dat je zussen ook naar mij opzoek zijn? Nee, ze genieten van het leven en de vrijheid naast het ondertussen wreed geworden koninkrijk van je moeder!"
Afbeelding
"Kalm, niet ontploffen..."
Afbeelding
"HOU OP! Ik zou jou wel kunnen vermoorden!"
Afbeelding
"Sorry Georgeje, ik wil je echt niet boos maken hoor..."
Afbeelding
"Maar je kan me wel niet vermoorden als ik jou eerst vermoord!..."
Afbeelding
"...Maar dat kan jij dan alweer niet doen als ik eerst hetzelfde doe met jou!"
Afbeelding
...
Afbeelding
"Ik heb alles gehoord...En ik spring een gat in de lucht nu dat ik een gaatje heb geboord in haar hart."
Afbeelding
"Ik ben ook best wel blij...Eventjes geen gestoorde feeënprinsessen in de buurt...Zalig."
Afbeelding
"Weet je trouwens dat mijn mama een feeënprinses was, van de échte koninklijke familie? Dat betekend dat ik een feeënprins ben, cool hé?"
Afbeelding
"Je merkt dat je al een tijdje niet hebt geslapen..."

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 15 mar 2014, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 56

Hier is deel 57; de dag na het einde van het vorige deel verloopt redelijk normaal, maar alsof de dag daarna dat is? En dan vooral voor Jack en Emma...

Afbeelding
"Mv. Totsjolot, weet u pertoeval of dat dat lijk met de naam Emma nu officieel in onze klas zit?"
Afbeelding
"Ik denk van wel, anders zou ze hier niet zitten, toch?"
Afbeelding
"Spijtig...Zombie's zijn erg gevaarlijk voor ons mensen!"
Afbeelding
"Zombie?!?Laten we haar maar niet de boos maken."
Afbeelding
"Sorry, maar laat me één ding duidelijk maken!"
Afbeelding
"Shit..."
Afbeelding
"Ik ben GEEN zombie! Ik ben een vampier! V-A-M-P-I-E-R! En als u bewijs wilt, kan ik u eens stevig in uw lelijke nek bijten!"
Afbeelding
Maar dan..."Mv. Totsjolot u staat in brand!"
Afbeelding
"Blus me dan dom kind! En hoe kom jij trouwens zo snel aan dat brandblusding?!"
Afbeelding
"Eh...Ik zag dit al aan komen! Ik wist zeker dat die gemene Emma iets met haar vreselijke vampierkrachten zou doen!" (Wij weten natuurlijk dat Jason een populaire domme idioot is die haar in brand heeft gestoken op een of andere manier)
Afbeelding
"Ughe ughe! Bedankt Jason, dat was op het nippertje!"
Afbeelding
"Je ziet er zéér goed uit!"
Afbeelding
"Jij...Hier kom je niet onbestraft vanaf! Je ouders, morgenmiddag, hier!"
Afbeelding
"Maar ik heb niks gedaan!"
Afbeelding
"En mijn ouders...Ik weet niet of dat wel gaat..."
Afbeelding
"Dat kan me niet schelen! Ik neem voor derest van de maand vakantie!"
Afbeelding
"Bedankt dom mens! Dat was de op één na strengste leerkracht van de school! Over 10 minuten is is Mr. Korakorkoka hier en dan ga je wat beleven!"
Afbeelding
"Laat die dode gewoon met rust schatje, ze is het niet waard..."
Afbeelding
"Luister naar je vriendin, voor een dom blondje te zijn heeft ze véél meer hersens dan jou!"
Afbeelding
"En ik heb dan ook nog eens véél meer hersens dan jou, je bent tenslotte dood! Ik kan je zo terug je graf in jagen, als die haarbal je niet komt beschermen tenminste."
Afbeelding
"Hou eens op! Laat Emma gewoon met rust! En ik ben geen haarbal! Een weerwolf, dat ben ik! En ik kan dat demonstreren, als je niet weer flauwvalt van de angst tenminste!"
Afbeelding
"Nee alsjeblieft!!!"
Afbeelding
"Ik bedoel; nee, ik geloof je zo ook al..."
Afbeelding
"Laat ons dan met rust! Je bent echt niet beter dan ons, slechter zelfs!"
Afbeelding
"Slecht, ik? Het woord goed is op me geschreven! Ik ben populair, en jullie losers niet, voor een reden!"
Afbeelding
"Ik ben knap, intelligent, vriendelijk én zelfzeker! Kortom perfect!" Ietsje té zelfzeker als je het mij vraagt...
Afbeelding
"Laten we die egoïst gewoon met rust laten...We hebben hier niks meer te zoeken!"
Afbeelding
Zo'n 12 uur later
"Toch best wel grappig dat die barvrouw dacht dat ik oud genoeg ben om te drinken hé? Ik denk dat ze zelf al wat glaasjes ophad..."
Afbeelding
"Welke en hoeveel café's hebben we nu eigenlijk allemaal bezocht? Ik ben de tel kwijt geraakt toen ik juist mijn 6e pintje op had..."
Afbeelding
"Dan al? Ach...Ik voel me al de hele tijd draaierig, wil je me opvangen als in nog eens over zo'n hard grijs(=steen) ding struikel?"
Afbeelding
"Oei, ik had geen cm achteruit mogen stappen..."
Afbeelding
"Maakt niet uit..."
Afbeelding
"Jullie daar! Kom eens!"
Afbeelding
"Politie...Laten we weglopen, als dat lukt tenminste..."
Afbeelding
"Kom op, sneller!"
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 57

Hier is deel 58:

Afbeelding
"Jack laat me los!"
"Ik laat je pas los als je toegeeft dat je als eerste moest overgeven!"
Afbeelding
"Zo, leuke nacht en ochtend gehad?"
Afbeelding
"Ohw, Lara..."
Afbeelding
"Het is al bijna 12 uur! Jullie horen op school te zitten! In de plaats daarvan zitten jullie eerst ruzie te maken met jullie medeleerlingen en leerkrachten, lopen jullie dan weg van school, Drinken jullie je de hele nacht zat, om dan weg te lopen van de politie en daarna gezellig verder te drinken, en de volgende middag pas weer thuis te komen!"
Afbeelding
"Kalm, je bent ma niet..."
Afbeelding
"Zij heeft haar geheugen kwijt! En zolang ze het niet terug heeft, ben ik verantwoordelijk voor je!"
Afbeelding
"Misschien zou ik naar je luisteren als ik niet meer met die kleine kinderen van jou op een kamer moet slapen!"
Afbeelding
"En niet zeggen dat we geen geld hebben, je bent godverdomme een actrice!"
Afbeelding
"Naar je kamer!"
Afbeelding
"Welke kamer?"
Afbeelding
"*Zucht...We hebben écht geen geld...*"(ze hebben 3000 simdollars ofzo :fluit Te hoge rekeningen tegenover de inkomens...)
Afbeelding
"*Misschien...Het valt altijd te proberen...*"
Afbeelding
"Hallo, u spreekt met Gitte V.d.V., Waarmee kan ik u helpen?"
"Het is Lara...Het is om te vragen of je een paar keer motherlode kan typen..."
"Motherlode? Niks van! Ik heb 3 seconden geleden besloten dat niet meer te doen!"
"Alsjeblieft, we hebben echt geld nodig voor een kamer voor Ja/...Wacht, je weet dit."
"Een kamer voor Jack en Emma? Inderdaad. Alhoewel, ik kan anders de volgende delen niet met ruzie's tussen jullie vullen!"
"Alsjeblieft!"
"Oké dan...Als ik binnenkort iets ergs mag laten gebeuren!"
"Maa/..."
"*Opgehangen*"
Afbeelding
Even later...
"Jack, wil je eens meekomen?"
Afbeelding
"Waarvoor dat nu weer?"
"Kom gewoon mee!"
Afbeelding
"Wat heeft dit te betekenen?"
Afbeelding
"Dit is jullie nieuwe kamer!"
Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Re: 10G Doyleh: Deel 58

Lang leven motherlode!

Kan je misschien een keer wat screens maken van het huis en de inrichting hoe het op dit moment is?
Vind ik leuk om te zien :)
Afbeelding
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 58

Hier is deel 59; en aangezien 'niks, ze zijn nu even een beetje gelukkig' bij de poll aan de leiding staat, moet ik maar iets verzinnen om mezelf bezig te houden.

Afbeelding
Eerst, zoals Koen vroeg, een paar plattegronden enzo van het huis.
Afbeelding
Een verdieping onder de grond, dat eigenlijk enkel een zwembad is. :|
Afbeelding
Gelijkvloers
Afbeelding
1e verdieping.
Afbeelding
2e verdieping.
Afbeelding
En er is nog veel plek om bij te bouwen! Ik kan er ook nog een 3e, 4e, en 5e verdieping op bouwen, en ik kan ook nog 5 verdiepingen onder de grond. Dus ik krijg zeker geen plaatstekort! En bv. Emma en Jack ga ik later laten verhuizen(wees gerust, ze komen dan wel nog steeds in het dagboek voor) Enkel de echte 'opvolgers' laat ik in het huis wonen, als ze niet met z'n allen verhuizen tenminste.
Afbeelding
Nu terug naar het verhaal...
"Mijn kamer? Echt waar? Maar..."
Afbeelding
"Hoe komen we aan het geld, zeker? We zitten even en geldnood, maar ik ga binnenkort terug volop beginnen werken dus er komt terug geld binnen, en George is ook juist uit verlof!"
Afbeelding
"Bedankt!"
Afbeelding
Een verdieping lager, 1,5m naar het oosten en 5m naar het noorden...
"En, hoe vindt hij het? Hopelijk beseft hij niet dat het onze oude meubels zijn van op de uni..."
Afbeelding
"Hij was toen nog maar 5 simdagen oud, en hij heeft ze nooit gezien!"(Even voor de duidelijkheid; baby:3 dagen, peuter:7 dagen, kind:10 dagen, tiener:20 dagen, jongvolwassene:40 dagen, volwassene:35 dagen(vandaar dat Annie nog steeds volwassene is), oudere:20 dagen, ik ga geen echte leeftijden meer gebruiken, veel te ingewikkeld.)
Afbeelding
"Valt het jou trouwens ook op dat het al een deel geleden is dat er iets is gebeurd, of dat er hints zijn naar iets dat er gebeurd? Gitte ging in ruil voor de kamer nochtans iets ergs laten gebeuren, precies of ze een poll heeft geplaatst!" :lol sorry, had er zin in.
Afbeelding
"Echt hè? Normaal gezien zou er toch minstens een ruzie zijn hier of daar."
Afbeelding
Annie zorgt ervoor dat Lily blijft leven, die momenteel nog maar 2 simdagen oud is en dus een voorwerp, Justin zit in het zwembad en Jack en Emma...Tja, daar valt weinig aan toe te voegen.
Afbeelding
Ondertussen heeft George Emit Relevart ontmoet.
Afbeelding
"George, wil je me A.U.B. even uitleggen wat dit is en wie die rare man met zijn blauwe haar is?"
Afbeelding
"Dat is iets waarmee je naar de toekomst kan!"
Afbeelding
"Wat heb jij de laatste tijd? Eerst feeënprins,(zie deel 56) nu naar de toekomst reizen..."
Afbeelding
"Echt waar...We kunnen eens naar de toekomst gaan, als je wilt."
Afbeelding
"Oké, maar als het een domme grap is..."
Afbeelding
Daar gaan ze dan...
Afbeelding
SJOEEEEM
Afbeelding
"OMG we zijn in de toekomst! Ik wil weten hoe het er binnen uitziet!"
Afbeelding
George blijft tenminste kalm.
"Zo, jullie zijn in het jaar 3927, mag ik dan nu mijn geld? Anders laat ik jullie niet terug gaan!"
Afbeelding
"Je krijgt het na we terug in 2014 zijn, wat kan je hier allemaal doen?"
Afbeelding
"Hmm...Genieten van alle technische snufjes, de woestijn bezoeken, je heel veel x achter-kleinkinderen ontmoeten...Die trouwens erg rijk zijn."
Afbeelding
"Rijk? Cool!"
Afbeelding
"Zeg Lara, wat dacht je ervan als we eens een bezoekje brengen aan onze heel veel x achter-kleinkinderen?"
"Als we daarna gaan gaan shoppen, Ik voel me hier zo ouderwets!"
Afbeelding
Hmm...Valt mee qua lelijkheid.
Afbeelding
"Hé, ik ben Lara, je heel veel x over-grootmoeder."
Afbeelding
"Lara? Zo noemt ze toch helemaal niet?"
Afbeelding
"Hoe bedoel je? Gaat George me soms nog bedriegen?"
Afbeelding
"Sorry, mag niks zeggen!"
Afbeelding
"Jullie hebben wel een mooi huis...Hoe komen jullie aan het ge/..."
Afbeelding
"Hun heel veel x over-grootmoeder zal het ver geschopt hebben! Kom mee!"
Afbeelding
"Wat was dat met jou daarnet?"
Afbeelding
"Niks hoor, schat..."
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 59

Met mijn nieuwe dagboek binnenkort zullen er minder snel delen komen...Dan is het al zeker om de 2-3 dagen. Maar ik zie wel vaak dat het veel meer is bekeken dan de dag ervoor, dus kunnen er evengoed reacties geplaatst worden, want nu powerpost ik eigenlijk want het is nog niet precies een dag geleden. Oké genoeg onzin uitgekraamd, hier is deel 60:

Afbeelding
Even later...
"Wat vind je van me?"
Afbeelding
"Je ziet er schitterend uit! Kom even mee naar buiten..."
Afbeelding
"We zijn buiten...Maar wil je me even uitleggen wat dat ding op je rug is?"
Afbeelding
"Dat wou ik je juist vertellen, het is een jetpack...Je kan ermee vliegen."
Afbeelding
"Vliegen? Wil me eens zeggen hoe ik eraan kom?"
Afbeelding
"Waarom zou je zelf zo'n ding moeten hebben? Hoe je goed vast!"(niet letten op die hartjes boven hun hoofd, ik erger me er zelf vreselijk aan)
Afbeelding
"Nog een beetje stijgen..."
Afbeelding
"Leuk, dansen in de lucht!"
Afbeelding
"Je zo hoog opheffen is best vermoeiend!"
Afbeelding
"Laten we terug naar beneden gaan, ik ben veel te bang dat ik je laat vallen!"
Afbeeldingµ
"Ik vind het juist zo leuk!"
"Wacht ehh...Kom mee."
Afbeelding
"En, wat vind je van deze plek?"
"Veel bomen, en gras..."
Afbeelding
"Niks anders?"
"Maar...?"
Afbeelding
...
Afbeelding
Best een mooie screen.
Afbeelding
"Dat was leuk!"
Afbeelding
Even later in ehhh....Die plek waar ze logeren enzo.
"Lekker eten hebben ze hier!"
"Herfstsalade en ratatouille vind je bij ons ook!"
Afbeelding
"Maar het heeft wel een apart smaakje."
Afbeelding
Enkele uren later gaan ze gaan slapen...En in de tijd daartussen vind je ze in het bubbelbad.
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 60

Hier is deel 61; En dit is een klein deeltje.

Afbeelding
De volgende ochtend worden ze ergens in de loop van de namiddag wakker :fluit
"Wat zullen we vandaag doen?" Vroeg George.
Afbeelding
"Misschien kunnen we naar de woestijn gaan? Ik heb gehoord dat er veel leuke dingen te vinden zijn!"
Afbeelding
En dus gaan ze op weg naar de woestijn..."Is het nog ver rijden? De straat is best hobbelig, ik wordt er misselijk van!" Misschien is het wel van iets anders? Nee Lily is nog niet eens een peuter.
"Nee mevrouw, we zijn er bijna...Maar een beetje beleefder mag wel."
Afbeelding
"*Wat is er toch met haar? Gisteren deed ze ook al zo humeurig!*"
Afbeelding
"Gelukkig zijn we er bijna, ik ben echt kotsmisselijk!"En ze zaagde en zaagde maar verder.
Afbeelding
"Ik heb nog niet veel dure steentjes ofzo gezien die we kunnen verzamelen...Gelukkig ben jij er nog voor die lelijke woestijn mooier te maken!"
"Hahaha! En jij natuurlijk!"
Afbeelding
Die hartjes boven hun hoofd beginnen echt te irriteren :angry
Afbeelding
"Echt zalig...Ons niks moeten aantrekken van de rest van de wereld" Zei Lara.
Afbeelding
"Helemaal niks..."
Afbeelding
Zoek hen :fluit
Afbeelding
Doordat ze maar rond 2 uur uit hun bed kwamen en het een lange rit is is de dag natuurlijk als snel voorbij. Ze hebben Oasis landing nu wel al gezien(eigenlijk vooral elkaar, maar goed) en besluiten om echt naar huis te vertrekken. En ohja, George zit in de taxi erachter...Sims hè!
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 61

Hier is deel 62; en hierna verder werken aan one year :D (nieuw dagboek ;) )

Afbeelding
Lara en George zijn juist thuis en Lily wordt peuter! En ja, Lara heeft andere kleren aan, maar dat komt doordat het wat te koud wordt voor een topje en kort rokje ;)
Afbeelding
Echt veel wordt er niet naar haar gekeken...
Afbeelding
Is ze niet schattig?(natuurlijk is ze schattig, het is een sim van mij :P ) En ze heeft de haarkleur van haar papa.
Afbeelding
Haar huidskleur heeft ze wel van ergens anders.
Afbeelding
Ondertussen gaat Annie wat tvkijken...
Afbeelding
...En daar ziet ze iets vreemd, op elke post is er een opsporingsbericht van iemand...

Ongeveer 4 dagen geleden verdween de toen 20 dagen* oude Emma Goodricke ze heeft donker haar en een erg bleke huid Ze is ongeveer 1.65 groot en normaal gebouwd, Volgens haar ouders zijn er een donkerbruine panty, zwart vestje, rood topje, zwarte pumps en een jeansshortje uit haar kast verdwenen... * Nog even voor de duidelijkheid: baby;3 dagen, peuter;7 dagen, kind; 10 dagen... Ze dus dus weggelopen toen ze juist een tiener was.
"Emma! Kom eens!" Riep Annie.
Afbeelding
"Wat is er?"
Afbeelding
"Bryan en Zoë hebben een opsporingsbericht van je geplaatst..."
Afbeelding
"Wat? Maar ik had nog een briefje op tafel gelegd:' geen opsporingsbericht '..."
Afbeelding
"Ze tonen het bijna op alle zenders, dus de kans is groot dat heel de stad het heeft gezien."
Afbeelding
"Maar dan kan ik eigenlijk gewoon niet meer buiten komen...Ik haat de zon, maar dan nog..."
Afbeelding
Ondertussen heb ik George ook andere kleding gegeven, en Lara voelt zich nog steeds misselijk...Zou ze dan toch zwanger zijn? :?
Afbeelding
Oké mijn onnozelheid verbrak de sfeer :sweatdrop
"Ik wil helemaal niet terug naar huis...Ze maken alleen maar ruzie om daarna terug in bed te belanden, het kan zijn dat ik ondertussen nog een broer of zus bij heb!"
Afbeelding
"Zeg maar gerust dat je Bryan een seksverslaafde egoïst vindt, ik ken hem, en ik snap dat je liever een andere vader wilt, maar ja..."
Afbeelding
"Wat is er aan de hand?"
Afbeelding
"Mama en papa hebben een opsporingsbericht geplaatst.Maar als ze mij vinden, vinden ze ook jullie..."(de tranen zijn niet zo goed zichtbaar maar ze zijn er wel degelijk)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie