hier is deel 54; ik heb het opgesplitst omdat ik iets van een 200 afbeeldingen ofzo uitkwam, een héél groot deel ervan is natuurlijk (3 of 4-)dubbel getrokken, maar dan nog zijn het 4 volle pagina's op tinypic...

"Ohw, Mv.Totsjolot(niet letten op mijn creativiteit bij achternamen)"

"Ik denk dat het niet de bedoeling is om te zitten zoenen in de wc's tijdens de les, nadat jullie hebben zitten vechten op de speelplaats met één van de beste leerlingen, als een van deze dingen nog een keer voorvallen wens ik een gesprek met jullie ouders!"

"Ouders?"
Op hetzelfde moment
Na veel tegenstribbelen is Annie dan toch in de taxi gestapt om naar het ziekenhuis te gaan, haar familie bestaat momenteel tenslotte uit vreemden.(George zit in de koffer...EA moet daar echt iets aan doen)

"Dus ik ben wel degelijk mijn geheugen kwijt? Raar, ik kan me er niks meer van herinneren!"Oké, stom woordgrapje van mij.
"Oma!!!Oma!!" Justin probeert al de hele tijd Annie's aandacht te trekken, hij beseft natuurlijk niet echt dat ze niet weet dat het haar kleinzoon is.

"Ehh...Wat?"
"Eindelijk! Je reageert! Hoe zit het nu met dat geheugenverlies van jou?'

"Dat moet je aan je mama vragen, ik weet alleen maar dat ik mijn geheugen kwijt ben, en dat je moeder mijn dochter is, die man mijn schoonzoon en jij mijn kleinzoon en dat ik ook nog een zoon en kleindochter heb die hier nu niet zijn, want dat is wat er me is verteld!"

"En onze namen?"

"Noem jij niet Justin? Sorry, dat is me nog niet helemaal gezegd en ik ben echt alles vergeten, behalve dan hoe ik moet stappen en eten enzo natuurlijk!"
10 minuten later
"Ah Jack, hoe was het op school? Ik moet je trouwens ook nog iets zeggen..."

"Goed...Ik en Emma hebben elkaar beter leren kennen, vooral de binnenkant van elkaars mond!"

"In de wc's tijdens de les zeker? Wel, ik heb ondertussen Aurelia in de kelder opgesloten en mama naar het ziekenhuis gebracht omdat ze haar geheugen kwijt is!"

"Wacht spoel even terug!"

"Wel, mama is haar geheugen tijdelijk kwijt, dus je er niks van aantrekken als ze je niet meteen herkent."

"Ohhh....Enehh...Als ik en Emma nog eens zoenend in de wc's betrapt worden of als ik nog eens met die egoïst uit mijn klas zit te vechten, wil de klastitularis een gesprek met onze ouders...Aangezien dat snel gaat gebeuren, behalve als Jason van school veranderd, zal jij dus moeten komen, wan tik denk dat mama daar niet tot in staat is en Emma haar ouders...Tja"
Even later
"Ma, wat doe jij hier?"
"Ik ben onze familiegeschiedenis aan het instuderen!"
"Je kamer is hiernaast...En ik wil slapen."
"Ik ben bijna klaar met de eerste 30 jaar van mijn leven! Daarna ga ik ook slapen!"

Ondertussen krijgt George een telefoontje van...Zijn vader!!!!!!
"*Het is papa!!!...En dat ding vraagt nog of dat ik wil opnemen????*"

"Pa! Leuk om jou nog eens te horen!"
"Dat is een verrassing na al die jaren hè? En, hoe gaat het met mijn favoriete zoon?"
"Je hebt er maar een, en best goed! Soort van, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen!"
"Getrouwd? Ben je nog met die Lara samengebleven? En hoe noemen je kinderen?"
"Lara en ik zijn inderdaad getrouwd, en ze noemen Justin en Lily! Maar er zijn wel wat mindere dingen, Annie, Lara's moeder, is tijdelijk haar geheugen kwijt. Er is ook een krankzinnig mens dat om een of andere reden met mij en alleen met mij wilt trouwen."
"Hoe noemt ze? Ik heb veel vrienden bij de politie!"
"De politie kan haar niet veel maken, het is een fee...Aurelia Mashraliania"
"Mashraliania? Is ze pertoeval een feeënprinses?"
"Inderdaad."

"Waarom? Heeft een van die vrienden eens geklaagd dat ze uit de gevangenis is ontsnapt?"
"Nee, dat is het niet...Ik moet je iets vertellen..."
Normaal gezien hoort hetgeen dat William(=George's papa) verteld ook nog tot dit deel, maar anders loopt jullie internet vast...