Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 9 van 26

Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Re: 10G Doyleh: Deel 50!!!

Deel 50 al :O!
En nog steeds bij generatie 2 :P

Edit
V Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar er zijn mensen die per generatie 10 Hoofdstukken doen XD

Laatst gewijzigd door Koen op wo 05 mar 2014, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: 10G Doyleh: Deel 50!!!

Hier is deel 51:

Afbeelding
"Emma Goodricke, aangenaam kennismaken. Volbloed vampier, dochter van Bryan Goodricke en Zoë Nolan, maar wees gerust, ik ben zelf weggelopen dus sta aan jullie kant!"
Afbeelding
"Allemaal goed en wel, maar hoe komt het dat jij al zo groot bent? Ik heb geen kind gezien in de periode dat ik daar was..."
Afbeelding
"Kleine vampiertjes worden snel groot..."
Afbeelding
"Behalve als het maar halve vampieren zijn, en, hoe bevalt het mensenleven je, George? Papa heeft veel over je verteld!"
Afbeelding
"Hu? Waarom keek je bij dat 'halve vampier' juist naar mij?"
Afbeelding
"Ohw, je weet het niet, maar wat ik wou vragen: zouden mijn lieve halfzus en mijn leuke achterneef het erg vinden als ik hier eventjes blijf logeren? Tot als ik genoeg geld gestolen heb van mij slachtoffers?"(Als jullie nu logisch nadenken is Lara eigenlijk getrouwd met haar achterneef...Is dat toegelaten?)
Afbeelding
"Wat doen we ermee George?"
Afbeelding
"Ik zou gewoon niet weten waar dat ze moet slapen!"
Afbeelding
"Als we dat oude babywiegje van me eindelijk eens op zolder zetten kan ze bij mij op de kamer slapen...In een slaapzak!"
Afbeelding
"Ik ben Jack, en welke mooie naam heb jij?"
Afbeelding
"Emma, en als je je maar niks in je hoofd haalt."
Afbeelding
"Mijn ehh...Lara haar zoontje(ik kan toch moeilijk halfneefje gebruiken :? ) slaapt er ook, dus maak je geen zorgen."
Afbeelding
"Waar licht die slaapzak?"
Afbeelding
"Dat lijkt me niet echt iemand die een brand aansteekt, wie zou dat dan gedaan hebben?"(haar mond :lol )
Afbeelding
"Ik heb geen idee..."
Afbeelding
"Maar ik wel! Hallo Georgeje!"
Gast0698

Re: 10G Doyleh: Deel 51.

Leuke updates maar met deel 50 dat er ook echt een feest kwam.. :laugh

Alsnog gefeliciteerd dat je hoofdstuk 50 hebt bereikt! :klap

Jennifer en dylan vonden het heel leuk hihi (A)
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 51.

Hier is deel 52:

Afbeelding
Volgende ochtend
"Zo, dit noemen jullie mensen dus school..."
Afbeelding
"Yup...Kom, we gaan naar binnen!"
Afbeelding
"Wacht nog even!" Riepen Austin en Martina, 2 vrienden van Jack, mooi in koor.
Afbeelding
"Jack, wie is dat enge meisje?"
Afbeelding
"Eng?"
Afbeelding
"Dat is Emma, de halfzus van mijn halfzus. Maar waarom lopen jullie de hele tijd hand in hand? Zeg alsjeblieft niet dat jullie een koppel zijn..."
Afbeelding
"Ehm.."
Afbeelding
"Helemaal niet hoor!"
Afbeelding
"Ze zijn een koppel"
Afbeelding
"Zotezien hebben jullie concurrentie voor de wedstrijd: mooiste koppel van de school"
Afbeelding
"Dat is Jason met zijn vriendin Jessica, zitten bij ons in de klas...We zullen dan maar naar binnen gaan?"
Afbeelding
"Ik heb geen zin om op nog een zoenend koppeltje te moeten kijken..."
Afbeelding
Ondertussen
"*Eindelijk, ik heb de deur opengekregen...Eerst ma bevrijden, want hoe ik het heb gehoord heeft die domme Aurelia haar de ene slag op haar hoofd na de andere gegeven...Hopelijk is ze niet meer bewusteloos*"
Afbeelding
"Boink!!!Boink!!!Help! Help! Haal me hieruit! Waar ben ik?" Annie zat de hele tijd tegen de deur te bonken.
"*Ze is al wakker...Gelukkig heb ik een sleutel. Waarschijnlijk heeft Aurelia het licht uitgedaan waardoor ze niet weet waar ze is..."
Afbeelding
"Huhuhuhu...Waar ben ik? Wat doe ik hier?"
Afbeelding
"Gaat het?"
Afbeelding
"Wie ben jij? Laat me met rust!"
Afbeelding
"Het gaat dus niet...Ik ben je dochter, Lara!"
Afbeelding
"Dochter? Ik heb helemaal geen dochter!"
Afbeelding
"Kom op ma, hou je me voor de gek? Ik ben je dochter, en je bent in je slaapkamer!"
Afbeelding
"Mijn slaapkamer? Echt? Sorry, ik herinner me niks meer..."
Afbeelding
"Je kan toch moeilijk je eigen kind vergeten?"(behalve Bryan dan, die is er een krak in)
Afbeelding
"Raak me niet aan! Ik ken jou niet!"
Afbeelding
"...Mama?..."
Afbeelding
Op hetzelfde moment, beneden.
"Wat zou ik doen: eerst je familie vermoorden en dan jou voor me winnen, of omgekeerd?"
Afbeelding
"Maak je nu een grapje? Geen een van de 2!"
Afbeelding
"Ik vind de 3e optie leuker: ME MET RUST LATEN! Wat bezielt jou?"
Afbeelding
"Eh, niks!"
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Doyleh: Deel 52

Echt heel erg leuk! :D

Gefeliciteerd dat je het zolang al hebt volgehouden. :thumbsup

Ik ben benieuwd of zij echt de dochter is van Bryan en Zoe, want het staat nog niet in je stamboom. ;)

Het is trouwens toegestaan om met achterfamilie te trouwen. Je mag alleen niet met rechtstreekse nichten of neven trouwen. :)
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 52

Hier is deel 53; het is lekker lang( niet klagen als jullie internet vastloopt, het zijn denk ik zo'n 40-50 afbeeldingen)
Afbeelding
"Jack, wie is dat?"
Afbeelding
"Emma, de halfzus van mijn halfzus. Ze is nog nooit naar een echte school geweest. Mag ze de les volgen om te weten hoe het er aan toe gaat?"
Afbeelding
"Sorry, maar het is geen opendeurdag...Voor één keer is het goed, maar vanaf ze de les stoort vliegt ze buiten!"
Afbeelding
"Als ze nog nooit naar school is geweest, moet ze dan niet een kijkje nemen in de kleuterklas? Als de kleuters niet bang van haar zijn tenminste!"
Afbeelding
"Ik weet dat het slecht is voor je dat er maar liefst 6 mensen in jullie klas zitten waardoor de kans minder groot is dat jij de populairste bent, maar ze heeft waarschijnlijk thuisles gekregen!"
Afbeelding
Aan de andere kant van het eiland
"George! Hier ben je!"
"Wat is er?"
Afbeelding
"Ze heeft haar geheugen kwijt...Mama"
Afbeelding
"Hoe?"
Afbeelding
"Het komt door die stomme Aurelia...Ik hoorde vannacht dat ze de ene slag na de andere op haar hoofd gaf...Om haar te doen zwijgen. Ze weet niet eens dat ze op haar eigen kamer zit!"
Afbeelding
Lara liep naar Aurelia toe en begon haar volop uit te schelden."En dat komt door die stomme fee!!! Laat ons gewoon met rust bitch!"
Afbeelding
"Als jullie alles zouden weten...Er zouden heel andere zinnen uit jullie mond komen."
Afbeelding
En nu doet George hetzelfde."Wat zouden weten? Dat je een dom feeënprinsesje bent dat koningin wilt worden? Denk je nu echt dat dat ons iets kan schelen? Ga gewoon weg!"
Afbeelding
"Ik zeg niks! Je moet maar eens die weinige hersens die je hebt gebruiken! Maar ik weet één ding zeker: je gaat er nog spijt van krij/..."
Afbeelding
"...Gen..."
Afbeelding
"Voor de laatste keer: laat ons gewoon met rust..."
Afbeelding
"Zo, hier kan ze een tijdje verblijven!"
Afbeelding
"Nu mama naar het ziekenhuis brengen...Hopelijk is het maar tijdelijk..."
Afbeelding
Terug op school
"Hé lijk, hoor je niet op een monsterschool ofzo te zitten?"
Afbeelding
"En jij op de barbieschool?"
Afbeelding
"Inderdaad, ik ben tenslotte perfect! Dat kan je van jou niet zeggen!"
Afbeelding
"Misschien beseft Miss world het niet, maar die zien er gewoon zo uit om hen makkelijker kleding te kunnen aandoen!"( dit is echt zo)
Afbeelding
"Miss world? Wat een belediging! Ik ben miss universum! Laat me met rust dode!"
Zelfvertrouwen is goed, maar niet teveel...
Afbeelding
"Wat is er aan de hand Jessica?"
Afbeelding
"Dat lijk zegt dat ik lelijk ben!"
Afbeelding
"Misschien moet je eerst eens naar jezelf kijken zombie!"
Afbeelding
"Ik ben een vampier, en doe me maar pijn om je stomme vriendinnetje te beschermen! Ik voel er toch niks van!"
Afbeelding
"Hier!"
Afbeelding
"Wat is er daar aan de hand?"
Afbeelding
"Aw..."
Afbeelding
Jack begon op Justin te boksen als op een boksbal.
"Laat Emma met rust!"
Afbeelding
"Anders?"
Afbeelding
"Dit!"En Jack begon te transformeren tot weerwolf.
Afbeelding
"Justin! Help me weg bij die haarbal!"
Afbeelding
"Ik vrees dat je vriendje minder stoer is dan je denkt Jessica..."
Afbeelding
Afbeelding
TRIIIIIINNNGGG TRIIINNNNGGGG"Gaat het met je Emma?"
Afbeelding
"Ja hoor, behalve dan die schaafwonde op mijn elleboog...Ik wil naar de wc's gaan om er wat water op te doen, maar ik kan niet lopen want ik hem mijn voet verstuikt....Wil je me dragen?"
Afbeelding
Enkele minuten later
"Bedankt om me te dragen, maar eigenlijk was het voor niks...Vampieren hebben geen verstuikte voeten of schaafwonden, ik deed het voor iets anders..."
Afbeelding
Emma sprong terug in Jack's armen en begon hem te zoenen.
Afbeelding
"Waar zijn die 2 nu?"
Afbeelding
"Ik zag ze toen de bel ging allebei naar de wc's gaan, dezelfde!"
Afbeelding
"Dat vertrouw ik niet... Zorg ervoor dat ik geen enkel geluid hoor als ik weg ben!"
Afbeelding
"*Ik wil niet weten waarmee ze nu bezig zijn...*"
Afbeelding
"*Ze hebben tenminste nog kleren aan...* Wat heeft dit te betekenen?"
Afbeelding
Weinig aan toe te voegen.

Zouden ze er met een klein strafje vanaf komen? Heeft Annie haar geheugen maar tijdelijk kwijt? En weten sommige 'mensen' meer dan wat ze kwijt willen in verband met George, wan tik begin me af te vragen waar dat 'halve vampier' en 'als je alles zou weten...' vandaan komt...

Ik ben erachter gekomen dat ik op afbeelding 18 de muren ben vergeten omhoog te doen :sweatdrop
Gast0698

Re: 10G Doyleh: Deel 53

wat powst jij snel zeg! phoe ik hou het niet bij! xD
maar vaak is het de reden als ik niet een reactie geef dat mn internet te sloom is om ff versoenlijk de afbeeldingen te laden binnen 15 min.. maar ik heb gewacht hoor! :D

leuke updates! ik vind het echt spannend! :)
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 53

hier is deel 54; ik heb het opgesplitst omdat ik iets van een 200 afbeeldingen ofzo uitkwam, een héél groot deel ervan is natuurlijk (3 of 4-)dubbel getrokken, maar dan nog zijn het 4 volle pagina's op tinypic...

Afbeelding
"Ohw, Mv.Totsjolot(niet letten op mijn creativiteit bij achternamen)"
Afbeelding
"Ik denk dat het niet de bedoeling is om te zitten zoenen in de wc's tijdens de les, nadat jullie hebben zitten vechten op de speelplaats met één van de beste leerlingen, als een van deze dingen nog een keer voorvallen wens ik een gesprek met jullie ouders!"
Afbeelding
"Ouders?"
Afbeelding
Op hetzelfde moment
Na veel tegenstribbelen is Annie dan toch in de taxi gestapt om naar het ziekenhuis te gaan, haar familie bestaat momenteel tenslotte uit vreemden.(George zit in de koffer...EA moet daar echt iets aan doen)
Afbeelding
"Dus ik ben wel degelijk mijn geheugen kwijt? Raar, ik kan me er niks meer van herinneren!"Oké, stom woordgrapje van mij.
"Oma!!!Oma!!" Justin probeert al de hele tijd Annie's aandacht te trekken, hij beseft natuurlijk niet echt dat ze niet weet dat het haar kleinzoon is.
Afbeelding
"Ehh...Wat?"
"Eindelijk! Je reageert! Hoe zit het nu met dat geheugenverlies van jou?'
Afbeelding
"Dat moet je aan je mama vragen, ik weet alleen maar dat ik mijn geheugen kwijt ben, en dat je moeder mijn dochter is, die man mijn schoonzoon en jij mijn kleinzoon en dat ik ook nog een zoon en kleindochter heb die hier nu niet zijn, want dat is wat er me is verteld!"
Afbeelding
"En onze namen?"
Afbeelding
"Noem jij niet Justin? Sorry, dat is me nog niet helemaal gezegd en ik ben echt alles vergeten, behalve dan hoe ik moet stappen en eten enzo natuurlijk!"
Afbeelding
10 minuten later
"Ah Jack, hoe was het op school? Ik moet je trouwens ook nog iets zeggen..."
Afbeelding
"Goed...Ik en Emma hebben elkaar beter leren kennen, vooral de binnenkant van elkaars mond!"
Afbeelding
"In de wc's tijdens de les zeker? Wel, ik heb ondertussen Aurelia in de kelder opgesloten en mama naar het ziekenhuis gebracht omdat ze haar geheugen kwijt is!"
Afbeelding
"Wacht spoel even terug!"
Afbeelding
"Wel, mama is haar geheugen tijdelijk kwijt, dus je er niks van aantrekken als ze je niet meteen herkent."
Afbeelding
"Ohhh....Enehh...Als ik en Emma nog eens zoenend in de wc's betrapt worden of als ik nog eens met die egoïst uit mijn klas zit te vechten, wil de klastitularis een gesprek met onze ouders...Aangezien dat snel gaat gebeuren, behalve als Jason van school veranderd, zal jij dus moeten komen, wan tik denk dat mama daar niet tot in staat is en Emma haar ouders...Tja"
Afbeelding
Even later
"Ma, wat doe jij hier?"
"Ik ben onze familiegeschiedenis aan het instuderen!"
"Je kamer is hiernaast...En ik wil slapen."
"Ik ben bijna klaar met de eerste 30 jaar van mijn leven! Daarna ga ik ook slapen!"
Afbeelding
Ondertussen krijgt George een telefoontje van...Zijn vader!!!!!!
"*Het is papa!!!...En dat ding vraagt nog of dat ik wil opnemen????*"
Afbeelding
"Pa! Leuk om jou nog eens te horen!"
"Dat is een verrassing na al die jaren hè? En, hoe gaat het met mijn favoriete zoon?"
"Je hebt er maar een, en best goed! Soort van, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen!"
"Getrouwd? Ben je nog met die Lara samengebleven? En hoe noemen je kinderen?"
"Lara en ik zijn inderdaad getrouwd, en ze noemen Justin en Lily! Maar er zijn wel wat mindere dingen, Annie, Lara's moeder, is tijdelijk haar geheugen kwijt. Er is ook een krankzinnig mens dat om een of andere reden met mij en alleen met mij wilt trouwen."
"Hoe noemt ze? Ik heb veel vrienden bij de politie!"
"De politie kan haar niet veel maken, het is een fee...Aurelia Mashraliania"
"Mashraliania? Is ze pertoeval een feeënprinses?"
"Inderdaad."
Afbeelding
"Waarom? Heeft een van die vrienden eens geklaagd dat ze uit de gevangenis is ontsnapt?"
"Nee, dat is het niet...Ik moet je iets vertellen..."

Normaal gezien hoort hetgeen dat William(=George's papa) verteld ook nog tot dit deel, maar anders loopt jullie internet vast...
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 54

Hier is deel 55; eventjes de laatste screen uit het vorige deel omdat het anders wat ingewikkeld is.

Afbeelding
"Waarom? Heeft een van die vrienden eens geklaagd dat ze uit de gevangenis is ontsnapt?"
"Nee, dat is het niet...Ik moet je iets vertellen..."
Afbeelding
Het gebeurde allemaal vele jaren geleden...Ik was echt geïnteresseerd in het in feeënrijk. Het was er zo mooi, en iets wat je vanuit elke plek zag was het prachtige kasteel van de koninklijke familie...
Afbeelding
En wie er ook niet slecht uitzagen, waren de feeën zélf!
Afbeelding
Zo was er Alinea Aurilaisa(niet letten op de naam, maar ik vind het zo'n mooi woord, als je het niet kent: het is een stukje van een tekst...) Toen ik haar zag was ik meteen verliefd op haar.
Afbeelding
Ik ging zonder iets te zeggen gewoon bij haar zitten. Ze trok er zich niks van aan... Totdat ze mijn vampierbeet zag natuurlijk.
Afbeelding
Zij en haar vriendin vluchtten snel weg.
Afbeelding
"Waarom vliegen jullie weg? Ik doe niks mis hoor!"
Afbeelding
"Een vampier die niks misdoet? Natuurlijk, erg realistisch..."
Afbeelding
"Waarom zou ik een schoonheid zoals jij pijn doen?"
Afbeelding
"Oké, ik geloof je..." Ik vind deze foto echt grappig :lol
Afbeelding
Haar vriendin die erbij stond, Elaira Mashraliania, vond het maar niks dat Alinea, de feeënprinses, alle aandacht kreeg.
Afbeelding
Daarna duurde het niet lang of ik zoende haar.
Afbeelding
En echt erg vond ze dat niet.
Afbeelding
Ze sleurde me mee naar haar kamer in het kasteel.
Afbeelding
Maar ze had er wel even rekening mee kunnen houden dat die steile berghellingen niet echt iets voor mij zijn, maar zij wist dat niet. Ze kon tenslotte vliegen!
"Hoezo, kon?
"Ik ben nog niet klaar!"
Afbeelding
Eerst was het nog op bed...
Afbeelding
Maar niet veel later ook in bed
Afbeelding
We waren echt smoorverliefd op elkaar...
Afbeelding
De avond viel en ze stuurde me naar huis. Haar ouders mochten natuurlijk nooit weten dat ze seks had gehad met een vampier...
Afbeelding
Die avond, aan tafel, zei haar vader plots iets best vreemds tegen haar."Meisje, we moeten je iets zeggen..."
Afbeelding
Zeg maar vader.
Afbeelding
"Wel, je bent nu al 18, wordt het niet eens tijd om een man te zoeken? Ik zou het leuk vinden als je binnenkort zou trouwen, met een intelligente,knappe fee natuurlijk die in staat is je te helpen als je binnenkort koningin wordt!"
Afbeelding
"Maar op trouwen kan je toch geen leeftijd plakken? Trouwens, daar is het toch te laat voor!"
Afbeelding
"Hoezo te laat? Wie is het?"
Afbeelding
"Wel...Ehh...Hij noemt William, maar het stelt niks voor hoor..."
Afbeelding
"William? Is het soms een mens?"
Afbeelding
"Nee, het is een va/...Ja, het is een mens!"
Afbeelding
"Dat klonk niet erg overtuigend, is er soms iets anders dat je kwijt wil?"
Afbeelding
"Helemaal niet..."
Afbeelding
"Vanwaar kwam die 'va' dan? Het is toch geen vampier hoop ik? Want ik wil niet dat je contact hebt met zulke duistere wezens!"
Afbeelding
"Vampier? Je weet toch dat ik die haat papa?" Haar vader zou alleen maar boos kunnen zijn als hij het ontdekte
Afbeelding
"Mij hou je niet meer voor de gek! Ik heb het wel gezien toen je met hem naar je kamer ging!"
Afbeelding
"Maar ik hou van hem! En hij van mij!"
Afbeelding
"Mannen die meteen met je naar bed gaan houden helemaal niet van jou!"
Afbeelding
"Maar ik sleurde hem mee naar mijn kamer! Echt waar!"
Afbeelding
"Nu nog beter...Ga weg!"
Afbeelding
En dat deed ze, veel keuze had ze niet. Ik had daar ondertussen al ergens een huisje gebouwd waar we konden wonen, alhoewel we meestal buiten naar de sterren waren aan het kijken. Ik sprong een gat in de lucht toen ze vliegend mijn richting uitkwam...
Afbeelding
Al snel ontdekte ze dat ze zwanger was...Ze was dus je moeder, maar dat had je waarschijnlijk wel al door."Hoe gaat het met mijn kleine jongen? We gaan jou William junior noemen!"
Afbeelding
"Niks van! We nomen hem George!"
Afbeelding
En daar was je dan. We leefden enkele jaren gelukkig samen, tot...
Afbeelding
Ik die 'vriendin' van je moeder tegenkwam.
Afbeelding
Ze zat vanalles in mijn oor te fluisteren..."Ben jij hier nog steeds? Met Alinea woon je hier waarschijnlijk ergens? Wel, ik moet je wat vertellen! Het zit zo: er zijn hier een groot tekort aan mannelijke feeën, door een kind te krijgen, met gelijk wie, in de hoop dat het een fee en jongen is, zou de kans groot zijn dat haar vader haar terug wat meer mag, ze hadden voor ze jou ontmoette namelijk veel ruzie!" Natuurlijk was er niks van waar. Wie heeft er nu om zo'n reden ruzie met z'n dochter en dan niet meer? En ze was dan waarschijnlijk al lang bij me weggeweest, en daarbovenop kan ik gedachtelezen(daarom kan ik dit alles vertellen terwijl ik niet alles meegemaakt heb) maar toch geloofde ik haar, want dat was niet het enigste dat ze in mijn oor fluisterde. Ze stamt af van een familie van feeën die andere wezens kunnen besturen en dus kunnen laten doen wat ze willen.
Afbeelding
Die avond hadden we ruzie. "Jij gemene heks! Dat ik je nooit meer zie! En dat domme kind mag je houden!"Ookal zei ze dat het helemaal niet waar was, toch geloofde ik haar niet.
Afbeelding
Ze liep weg, terug naar haar ouders die ze ondertussen al enkele jaren niet gezien had.
Afbeelding
"Alinea?"Die vonden het absoluut niet leuk dat ze met een vampierkind thuiskwam, zeker toen ze wisten dat het van haar was.
Afbeelding
Enkele dagen later vond ik jou plots voor mijn deur, de deur van een huisje een heel eind vanwaar we eerst woonden.
Afbeelding
"George! Mijn kleine schat! Waar is mama?"
Afbeelding
"Papa!"
"Schattig hoe je dat brabbelt! Maar waar is mama?"
Afbeelding
"Daai!"
Ze was dood, ze had geen eten meer, ze had het laatste stukje brood verkruimeld en aan jou gegeven en de terugweg was plots een stuk langer geworden dan die van ons vroegere huisje.
Afbeelding
Enkele dagen later stierven haar ouders onder verdachte omstandigheden. Elaira zag de kans om koningin te worden. Later kreeg ze 10 dochters, waaronder Aurelia dus. Toen ze hoorde dat Alinea een zoon had stuurde ze hen allemaal opweg om jou te zoeken.
Afbeelding
"Ik, een feeënprins...Ik ga vannacht niet kunnen slapen."

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie