Hier is deel 82:

Nadat Annie in het water was gevallen, ging Jack snel naar beneden en sprong in het water. Hij pakt zijn moeder snel vast en sleurt haar mee de woonboot op, met Annie, die levensloos is, Zou er wel iets ernstig aan de hand kunnen zijn…

Na een hele boel pogingen om Annie wakker te krijgen, of er in ieder geval voor te zorgen dat ze terug ademt, is er nog steeds niks van leven in haar. Ze ademt niet, haar hart klopt niet…Ze is…Dood
‘Ma? Wordt wakker! Alsjeblieft!’ Roept Jack, natuurlijk nog steeds geen reactie. Hij krimpt in een op de grond naast de dode Annie en begint te wenen ’Laat me hier niet alleen ma, waar moet ik naartoe? Alsjeblieft, wordt wakker’

Hij staat als hij even is uitgehuild terug op en pakt zijn gsm: ’Dit moet ik Lara vertellen’ Denkt Jack hij toetst het nummer in, in de hoop dat ze oppakt.
Lara Doyleh is even onbereikbaar, spreek iets in na de piep.pieeeeeeeeepppp’Lara…Het is hier met Jack. Alsjeblieft, bel terug!’ Sprak hij in, en daarna stopte hij zin gsm terug in zijn broekzak.

‘Hopelijk ziet ze het bericht snel…’
Ondertussen, in Hidden Springs

Terwijl Jack de hulpdiensten was aan het bellen voor Annie, nadat hij Lara probeerde te bellen, vonden Lara en George het nodig om het bericht te negeren.
‘Je gsm ging schat.’ Proent* George(proenen=praatzoenen

) ‘Weet ik…Zal wel niet zo belangrijk zijn’ En ze deden op hun gemak verder.

Na enkele minuten was hun adem op. ’We kennen elkaar al 18 jaar, eigenlijk is dat toch best vreemd…En heb ik al gezegd hoe knap je eruit ziet na dat kapperbezoekje?’ Veranderde ze van onderwerp. ’Al 10 keer sinds ik thuis ben!’

Plots kam Justin de keuken binnen.’ Ma, ik heb met Jenneyha afgesproken, nu blij?’ Wat is er allemaal gebeurt tien George naar de kapper was en Jack Annie uit het water haalde????

‘Goed zo…’Zei ze terwijl ze verder in George’s ogen staarde.

George vond het gene dat Justin zei erg ‘verdacht’ en vroeg aan Lara:‘ Laat me raden…Als hij het niet vroeg, ging je hem huisarrest geven?’ Lara slikt even als ze hoort wat George zei en antwoordt:’ Helemaal niet…Oké, ik geef het toe.

‘Misschien kunnen we vanavond ergens naartoe gaan? Vroeg George aan Lara.

‘Oké, we kunnen voor Lily en Jaden wel een babysitter inhuren…’

‘Da’s dan afgesproken!’ En hij pakte Lara terug vast(en ze doen verder waar ze mee bezig waren vóór Justin binnenkwam.)

‘Waarom moeten dat nu echt mijn ouders zijn…’

Nadat George en Lara zich hebben omgekleed en een babysitter hebben gebeld gaan ze vertrekken naar een restaurantje in de buurt. ‘Lily, de babysitter komt zo. Wil je haar zeggen dat ze ons bij noodgevallen altijd kan bereiken? Het nummer ligt op een briefje in de keuken. En let goed op je broertje’ ‘Jaja papa.’ Plots gaat Lara gsm
Tadeloedadiedotaaaaaaa ’Je gsm gaat schat.’ Zegt George.

Lara pakt haar gsm en ziet dat Jack haar al verschillende keren heeft proberen te bellen ‘Hallo u spreekt met Lara Doyleh, ben jij het Jack?’
Ja! Eindelijk! Ik probeer je al heel de namiddag te bellen, maar je pakte niet op!
‘Rustig Jack, wat is er?’
Ma is dood…We wonen sinds enkele dagen in een woonboot en ze viel over de rand in het dak, en door het koude water kon ze niet goed zwemmen. Ik heb haar nog proberen te redden maar het was te laat…
Lara gelooft niet wat ze hoort. ‘ Is dit een grap?’ Vraagt ze.
Nee…Ik meen het.
‘…Wat…?’

Na het horen van het slechte nieuws gooit Lara haar gsm op de grond en ze rent weg. George weet niet wat Jack heeft gezegd en rent haar achterna. ‘Wat is er Lara? Wat zei Jack?’ Roept hij ‘Ma is dood…’

Ondertussen is Justin met Jenneyha in een park. ’Het is echt heel erg mooi…’ Zegt Jenneyha ‘We reden hier langs toen we de stad binnenkwamen. Ik heb hier ergens een bankje gezien, misschien kunnen we gaan zitten?’

‘Als hij maar niet gaat vragen waarom ik vannacht plots wegliep...’Denkt Jenneyha.’Waarom moest je vannacht eigenlijk plots weg?’ Hmm…Justin kan gedachten lezen.’Ohja, dat…’

‘Ik was al te laat thuis en mijn tante is best streng…’

Hij knikte‘Snap ik…’Maar in feite dacht hij iets heel anders ‘Ik heb het gevoel dat ze iets verbergt…’

Plots pakte Justin haar vast en begon haar te zoenen, en dat bleek Jenneyha niet zo erg te vinden…

‘Wat is er? Vind je me niet leuk?’
‘Laat me gewoon met rust…’

‘Wacht eh…Je…Je hebt een vriendje? Of eh…Je bent lesbisch?’ Justin verzint alle mogelijke dingen die er zouden kunnen zijn, of toch niet alle mogelijke…

‘Helemaal niet…Ik vind je heel erg leuk, ma/…’

‘Maar wat?’

‘…Maar het is gewoon erg ingewikkeld…’

En ze loopt weg.

‘Wat is er ingewikkeld? Waarom loop je weg? Jenneyha!!!’

Plots draait ze haar om en er verschijnen 2 prachtige, gele vleugels op haar rug…

Justin gelooft zijn ogen niet. ’Wie…Wie zijn jouw ouders?’ Vraagt hij.

‘Aurelia Mashraliania en…eh…George Goodricke. Ik ben je halfzus Justin.’

‘…Hoe bedoel je…?...’
Ik ben blij…Dit was namelijk iets dat ik al zo’n 2-3 maand in gedachten had!!!