Hier is deel 38; en ik waarschuw jullie al vast, er is een kleine kans dat in het volgende deel ze er wat anders uitzien omdat ik al mijn package-downloads heb verwijdert, sommige(in totaal 19 BESTANDJES) herdownload. Maar misschien alles dat mijn sims van kleding, haar enz. hebben niet.

"Ikke na binnen gaan!"Brabbelde Jack

"Leuke zetel!"

"Ikke wille ejaan kjabben!"

Ohw ja, voor ik het vergeet, plattegrond:gelijkvloers

1e verdieping

2e verdieping, ik heb Jack en Justin op een kamer gedropt

(het is dus Justin geworden,en een jongetje)

Ondertussen heeft George de fitnesskamer al gevonden, ik vind dat hij wel nog een raar gezicht trekt om al niveau 10 te hebben!(zonder cheats, en hij heeft ook niveau 10 fotografie

)

En Annie heeft het zwembad al gevonden.

En Lara stapt al meteen terug in een taxi..."Naar de filmstudio, alsjeblieft"

"Bent u soms actrice?"

"Nog niet, maar ik hoop in de toekomst wel, nu ga ik waarschijnlijk nog maar een klein figurantenrolletje krijgen maar we kunnen het geld wel gebruiken!"

"Zoals ik al zei: figurant! Nu naar het gemeentehuis, ik moet dringend iets aan mijn charisma doen..."
Aan de andere kant van het hoofdeiland
"Annie, hier ben je!"

"Goed gezien, heeft Justin soms zijn oma even nodig?"

(haar gezicht

)
"Nee, die slaapt...Maar wat vind jij het beste: nog een paar maand wachten met trouwen en wat mensen leren kennen waardoor we een groot feest kunnen geven of snel en klein trouwen?"

"Ik weet dat ik dat met Lara moet bespreken, maar ik wil eerst weten wat jou het beste lijkt."

"Dus: wat vind jij het beste?"

"Vind jij dat ik veel ben gebruind? Oh ja, ik zou gewoon niet trouwen, ik heb 2 'relaties' achter de rug en ben er bij allebei niet blij over."

"Ach ja...Er zijn mensen die maar een paar jaar achter hun verloving trouwen, als ze dan nog samen zijn tenminste!"

"Inderdaad, dus waar maak jij toch een probleem van?"

"Voila, nu misschien wat nieuwe kleren kopen, ik heb het best warm..."

"De extentions zitten goed..."

"Ah schat!"

"Lara, ik moet je nog iets vra/..."

"Ik had het niet tegen jou..."

"Natuurlijk..."

"Maar wat vind jij het beste: Groot en pas over een paar maanden trouwen, of snel en klein?"

"Wie zegt er dat het die combinaties moeten zijn?"

"Maar we hebben bijna niemand om uit te nodigen..."

"We hebben allebei werk, dus we kunnen wat collega's uitnodigen!"

"Sinds wanneer heb jij werk?"

"Sinds vanmiddag dommie!"

"Wacht eens...Je gaat Justin toch niet de hele tijd bij je moeder droppen, want het is onze baby!"

"Ik werk van 7:00 tot 14:00 en jij van 15:00 tot 21:00, dus we kunnen elkaar mooi afwisselen, en Annie is zijn oma."

"Ja, maar hoe gaan we de trouw nu doen?"

"Ohwja, iedereen uitnodigen die we kennen en snel!"

Het zijn misschien wel zijn ouders, maar het zijn niet echt goeie...

Rond 18:00 hangt George rond in de keuken( hij heeft naast niveau 10 voor fotografie en atletisch ook nog niveau 3 koken, en kan hij dat dus het beste van al mijn sims)

Als peuters zindelijk zijn ruimen ze dat nog niet zelf op...

Jack trekt er zich niks van aan en speelt op zijn gemakje verder met Stuiter...

Wat typisch is aan George: hij kookt alleen voor zichzelf

En op het einde van hun 1e dag in Isla Paradiso eten ze allemaal gezellig tesamen aan tafel!(zo ongeveer dan)