De huwelijksreis
Het is alweer een tijdje geleden sinds de geboorte van Tim, maar Noëlle en Ryan hebben een tijdje gewacht voor hun huwelijksreis, en die huwelijksreis mag er ook wezen! Ze zijn naar China gegaan en hebben de tijd van hun leven gehad!
Na een lange tijd vliegen en een behoorlijke jetlag zijn ze er gekomen! China! Een land vol wonderen en mysterieuze dingen, een weekje vakantie voor Ryan en Noëlle, hun verdiende tripje naar China.
Toen ze bij het pension kwamen werden zij warm verwelkomd, ze kregen een Chinees drankje en werden naar hun kamer geleid. Het eerste wat er gebeurde was dat Ryan en Noëlle samen in slaap vielen. Het was ook een enorme jetlag!
Na één dag geslapen te hebben zijn ze gauw opgestaan, naja.. Gauw? Het nam Noëlle wel zeker één uur om zich om te kleden! Gauw zijn Noëlle en Ryan vertrokken naar hun eerste tochtje, de tocht op de lange muur, een hele lange muur! En Noëlle en Ryan gingen die met een gids helemaal langslopen!
Het was een superleuke tour, de gids kon heel goed Engels dus Noëlle en Ryan konden leuk praten met de gids, na zoveel feiten weten Ryan en Noëlle zoveel meer over de lange muur!
Na één dag in het pension was de papparazzi al gearriveerd, en ook wat Chinese modekenners, ze beheerden een modetijdschrift, 'Simkissh' en ze vroegen Noëlle om te poseren, Noëlle moest een jumpsuit aan, is dit Chinese mode? Zo'n jumpsuit? Noëlle vond er maar niks aan, maarja! Welke meid uit Starlight Shores komt in China nu op een billboard te staan? Niet iedereen!~
De dagen waren voorbij gevlogen! Het was een geweldige huwelijksreis, maar na dag 4 kreeg Noëlle toch heimwee! Ze miste Tim heel erg, maar na drie dagen wachten kon ze eindelijk terug! Terug naar huis, hopelijk heeft Adriënne Tim niet al te veel verwend! Gelukkig dat Noëlle altijd kan rekenen op haar zus als babysitter!
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
Dit is een korte update, maar dat heeft een reden! Toen ik naar China ging met mijn sims heb ik niet zoveel foto's kunnen maken want halverwege de reis crashte mijn Sims.. Ik dacht zo van: "NU GA IK HET NIET NOG EEN KEER DOEN .___." Dus ja... Sorry dan, ghehe ^^