Ik zie vaak in dagboeken dat je op een woord kan klikken en dat je dan naar een bepaald stukje van de pagina gaat. Dus niet naar een andere pagina, maar een ander stukje van dezelfde pagina.
Ik vroeg me af hoe je dat doet.
v Bedankt!
Laatst gewijzigd door MandMeneer op di 11 nov 2014, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je rechtsboven bij je post kijkt, zie je daar naast de datum en tijd van een post ook een soort van 'velletje papier met een gevouwen hoekje'. Als je daarop klik, dan springt je browser naar die bepaalde post en kun je bovenin in de url balk je adres vinden van de post. Als je die dan kopieert en in de tag plaatst, krijg je zo'n link. Voor ... 98271]Link[/code]
V Ik kwam hier ook pas achter toen ik bijna een jaar lid was
Mijn verslag van/over de familie Rake staat nu bij 'mijn screens en video's', maar ik vind het achteraf gezien toch beter bij 'mijn Sims 3 dagboeken' passen. Kan dat verplaatst worden zonder dat er iets verloren gaat?
wil iemand van jullie mijn laatste bericht in het waar werd jij vandaag blij van topic verwijderen? Dat moest eigenlijk een PB zijn maar ik had op het verkeerde knopje gedrukt
^ Er valt weinig aan te doen. Het zijn vaak bots die proxy's gebruiken waardoor we er weinig aan kunnen doen. Bannen werkt toch niet. Normaliter doen ze echter toch niet veel en kunnen we het gewoon met alle gemak weghalen. Toevallig zijn ze vandaag wat actiever, maar nog niets ergs.
Ik weet dat ik het al eerder had gevraagd, maar toen zouden jullie er nog over denken. Is het toevallig nog mogelijk om een marathon te houden. Het hoeft niet met prijzen of opdrachten als dat veel werk wordt, maar misschien dat er nog meer mensen van het forum zijn die elk uur wat willen posten? Lijkt mij wel erg leuk
V Awesome! Super leuk dat er meer zijn die het willen.
VV YAY
Laatst gewijzigd door Lestis op ma 15 dec 2014, 15:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Een wedstrijd waarin het inderdaad de bedoeling is zolang mogelijk Sims te spelen. Bij het uitdagingen subforum vind je een aantal oude marathons als je nieuwsgierig bent.