Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

10G Forum Dagboek ~ G3 ~ Hoofdstuk 8 ~ 30'05

Generatie 3: abctje

Stamhouder: Kendal Simsnieuws
We zijn alweer bij de derde generatie van het 10G forum dagboek aanbeland! Deze generatie zal worden geleid door abctje. Heel veel succes!

Heb je generatie 1 & 2 nog niet gelezen? Klik dan hier voor G1 & Hier voor G2

Laatst gewijzigd door abctje op za 30 mei 2015, 20:54, 10 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 (abctje)

Hier dan 'eindelijk' de proloog. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*flits* het zoveelste knappe franse meisje poseert voor mijn camera, ik schenk haar een glimlach en fluister mijn nummer in haar oor. Dan wimpel haar af. Goh, wat ben ik slecht. Een vaste relatie is gewoon niet aan mij besteed, zal wel van mijn moeder komen. Ik vervolg mijn weg door het binnenstadje van een charmant dorpje aan de voet van de Pyreneeën. la belle vie.

Afbeelding

Mijn camera op zak, goede schoenen, fijn geurtje. Zo ga ik de wereld over. Waar ik woon? Zelfs over die vraag moet ik nadenken. Oja, Starlight Shores. ‘The place to be’. Nou niet voor mij. Ik ken mijn buren niet eens. Verderop hoor ik een straatmuzikant zijn zoveelste klassieker aanslaan, een verdwaalde toerist komt mijn kant op wankelen met een kaart. Dacht het niet.

Afbeelding

Afbeelding

Opeens heb ik geen zin meer in mensen, ik sla gauw een steegje in en kom na een kwartiertje lopen buiten het dorp. Frisse lucht. Ik verwijder me van de weg en haal mijn camera weer tevoorschijn. De rest van de middag schiet ik enkel plaatjes van de natuur.

Afbeelding

Afbeelding

Op mijn weg terug naar het hotel pak ik eerst mijn mobiel: 3 nieuwe berichten en 5 gemiste oproepen. Allemaal van Celeste. Ohja, ik herinner het me weer: rood haar, groene ogen en een prachtig lichaam. ‘Vanavond een etentje om acht uur?’ ‘Natuurlijk, zie je dan.’ En ik wist al dat ik vanavond niet alleen in bed zou liggen. Goh, ik ben echt slecht.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maak kennis met Kendal Simsnieuws, Generatie 3. ;)
Ik hoop dat jullie een beetje gaan genieten van deze generatie! Morgen misschien al en anders hopelijk volgend weekend komt Hoofdstuk 1.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Proloog 27'9

Wow, sorry jongens!
Afgelopen twee weken hadden we allemaal gedoe met de internetprovider en hebben we in totaal ook nog een week helemaal zonder internet gezeten thuis. En daarbovenop komt nog het feit dat ik afgelopen week en komende week tot woensdag toetsweek heb. Beetje een ongelukkige samenhang van omstandigheden dus. Maar komend weekend heb ik weer tijd!
Het hele verhaal is verder al uitgetypt, daar ligt het niet aan, ik moet alleen nog even de tijd vinden om ingame te gaan en de screens te maken. En die tijd heb ik komend weekend.

Ik weet niet precies hoe de regels zijn, en als ik al te laat ben dan snap ik dat, ik hoor het wel. Zo niet, dan ga ik komend weekend gewoon door! ^^
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Proloog 27'9

Er is altijd wel wat met de 10G. Misschien is het over een aantal jaar afgerond xD

Als het aan mij ligt is het geen probleem. Het moet natuurlijk nog wel leuk blijven om te doen. Ben vooral benieuwd wat je allemaal hebt bedacht voor deze generatie :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Proloog 27'9

^Haha, jaaah :P

Hier dan eindelijk hoofdstuk 1, sorry voor het lange wachten.
Ik schrijf voortaan vanuit de derde persoon, dus niet zoals in de proloog. Nouja, jullie zien het vanzelf.

Hoofdstuk 1 -

Afbeelding

Terwijl hij nog een laatste kus op Ming haar lippen drukte en haar beloofde zo gauw mogelijk te bellen zodra hij thuis was (wat hij natuurlijk nooit van plan was geweest), zat Kendal alweer met zijn gedachten bij het volgende land dat hij ging bezoeken. En natuurlijk de meisjes die zich in dat land bevonden en smachtend op hem zaten te wachten.

Afbeelding

Hij stapte in het vliegtuig dat hem uit het mooie Shang Simla zou vliegen, naar huis. En vervolgens, na een week thuis, weer naar het minstens zo prachtige Al Simhara zou brengen. Zijn 3 weken in Shang Simla waren adembenemend geweest en zeker iets om aan terug te denken. Maar zoals altijd bij Kendal, kon de ene ervaring nog zo mooi zijn, er waren altijd ervaringen die mooier konden zijn en die ook ontdekt moesten worden.

Afbeelding

Eenmaal thuis, ’s morgens:
Tevreden na een lange nacht, stapte Kendal uit bed. Glimlachend liep hij naar de keuken en omhelsde zijn tweelingbroer. ‘Michael, lieve broer, wat heb ik je weer gemist.’ knipoogde hij ‘Ik kan me voorstellen dat je heel veel aan me hebt gedacht tussen al je “avontuurtjes” door’ antwoordde Michael quasi serieus. De jongens lachten.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ze even later aan de ontbijt tafel zaten, kwam het onderwerp “avontuurtjes” weer ter sprake. ‘En, heb jij nog iemands hart weten te veroveren?’ vroeg Kendal. Michael glimlachte veelbetekenend. ‘Als je zo beleefd zou willen zijn om je zo meteen gauw aan te kleden? Híj komt zo meteen langs en ik ben niet van plan mijn vlam te verliezen aan mijn hetero-broer-in-onderbroek’

Afbeelding

Het was niets nieuws voor Kendal dat zijn broer op mannen viel, en hij had er ook totaal geen problemen mee. Het was bijna fijn, om te weten dat hij elk meisje over de vloer kon laten komen zonder jaloezie op te wekken bij zijn broer. Hij kleedde zich dan ook gauw om, een simpel bloesje en jeans. De rest van zijn kleding moest eerst nog maar eens gewassen worden.

Afbeelding

Toen hij even later de woonkamer binnenliep, opgefrist en wel, zaten Michael en zijn vlam, Erik, al op bank. En, tot Kendal’s aangename verassing, zat er nog een derde persoon in de kamer. Een beeldschone vrouw, in sexy mantelpakje. Kendal stelde zich natuurlijk meteen voor en kwam erachter dat ze Ally heette.

Afbeelding

‘Broertje, is er iets dat ik moet weten?’ vroeg Kendal, knikkend naar Ally. Michael glimlachte, hij had de twinkeling in Kendal zijn ogen natuurlijk allang gezien. ‘Afgelopen week heb ik een beetje gedoe gehad met de belastingdienst. Ik was blijkbaar veel te laat met het betalen van een rekening, waar ik overigens niets aan kon doen, geloof me Kendal, ik ..’ Kendal zuchtte, Michael was altijd al veel te makkelijk geweest met geld enz. Dit was niets nieuws onder de zon. ‘In ieder geval, nu zitten ze me op mijn nek. En Ally, Erik’s zus, loopt stage bij een groot advocatenkantoor. Ze bood aan om me wat advies te geven. Vandaar.’

Afbeelding

Kendal knikte ‘Alsjeblieft broerlief, denk een beetje om je geldzaken als ik er niet ben, je bent altijd al veel te makkelijk geweest’ Michael zuchtte en stemde in. Er werd besproken wat ze nu het best konden doen en ze spraken af dat Ally voortaan de boekhouding van Michael zou regelen. Dat wilde ze wel doen.

Afbeelding

Nadat de serieuze problemen waren afgehandeld, besloot het viertal nog even naar de bar te gaan. Natuurlijk hadden Michael en Erik genoeg aan elkaar. En terwijl zij op de dansvloer los stonden te gaan, praatte Kendal met Ally. Ze had haar jasje uitgedaan en haar haar met een klip wat opgestoken, dit alles maakte haar nog aantrekkelijker. Ze bleek bovendien een aangename gesprekspartner te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

‘Dus, jij bent meneer de wereldreiziger?’ vroeg ze glimlachend. ‘Ik ben fotograaf, het is geweldig weet je, om je geld te verdienen met datgene wat je het liefst doet. In mijn geval is dat reizen en fotograferen, cultuur snuiven en noem zo maar op.’ Ze knikte en vroeg nog wat verder over al zijn reizen. De uren vlogen voorbij maar ze raakten niet verveeld.

Afbeelding

Afbeelding

Toen de klok uiteindelijk twee uur ’s nachts sloeg, stopte ze haar nummer in Kendal’s borstzak, terwijl Michael en Erik ook uitgebreid afscheid namen ‘Doe ermee wat je wilt’ knipoogde ze.

Afbeelding

Toen hij Ally weg zag lopen, dacht Kendal er voor het eerst serieus over na om ook eens daadwerkelijk een meisje terug te bellen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laat me weten wat je er van vindt! :)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 1 ~ 2'11

Ik hoop dat Kendal genoeg volwassen is om nu een serieuze relatie te starten. Ally is een leuke dame voor Kendal ;)

Hele mooie plaatjes bij de tekst. Leuke toepasselijke poses ook. Ik herken jouw screens altijd meteen. Ik bedoel het zijn weer echte abctje screens :fluit

Geweldich dien famke ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie