Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 3 van 3

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 9 03/01 p2

Of Ashley gaat zwijgen, dat zal de tijd uitwijzen! ;)
Bedankt iedereen voor de leuke reacties! :knuffel Ik heb wat tijd dus ga ik vandaag weer screens nemen! Ik ben heel blij dat mijn dagboek in het uitgelichte deel staat! :D
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 9 03/01 p2

^Bedankt Simsmeid! :knuffel
Eindelijk weer een nieuw hoofdstuk! :D

THE STORY OF A FANGIRL: EPSIDOE 10
De 9 dagen die Taylor in Sunset Valley spendeert zijn veel te kort. Voor ik het besef zijn ze alweer voorbij. Tot nu toe heeft Ashley haar mond gehouden. Ook over het feit dat Taylor in Sunset Valley verblijft, wat mij echt wel verbaasd. Ik ben weer bij de Pincholevijver om afscheid te nemen van Taylor. "Ik ga je missen," fluister ik, want als ik ga praten gaat mijn stem trillen en dan komen de tranen waar tegen ik vecht naar boven.
Afbeelding
"Ik ga je ook missen, maar ik kom snel weer terug. Beloofd," zegt Taylor. "Hoe snel is snel?", vraag ik fluisterend. "Snel," antwoordt hij, "Want ik kan niet lang zonder jou." Hij streelt mijn wang.
Afbeelding
Hij drukt zijn lippen op de mijne, weer een laatste kus, een afscheidszoen. "Ik hou van je," fluister ik tussen het zoenen door. "Ik ook van jou," fluistert hij terug en hij vertrekt.
Afbeelding
Later die avond zit ik samen met mijn moeder een of andere romantische komedie te kijken. We zitten beide al in onze pyjama.
Afbeelding
"Zeg, mama, hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?", vraag ik plotseling, denkend aan die keer, een paar maanden, geleden toen ik mijn moeder 'betrapte' terwijl ze op een of andere datingsite zat. Ik moet lachen bij die herinnering.
Afbeelding
"Niet veel interessants in mijn liefdesleven... Hoe kom je daar bij?", antwoordt ze. "Oh, gewoon," zeg ik. "En dat van jou?", vraagt ze, "Je gaat me toch niet vertellen dat al die avonden wanneer je laat thuiskomt je ook effectief bij Ashley was. Heb je niet stiekem ergens een vriendje rondlopen dat niet mag weten van mijn bestaan?" Mijn moeder lacht. "Niet grappig, mama," antwoord ik.
Afbeelding
Voor de rest van de film ben ik aan het piekeren. Er komen van alle vragen op bij mezelf. Valt het echt zo hard op? Zouden anderen mensen het ook al gemerkt hebben? Ashley had ook door dat ik loog...
Afbeelding
Wanneer de film gedaan is, ga ik meteen naar mijn slaapkamer om een vragenronde van mijn moeder te vermijden. In bed pieker ik me nog een tijdje suf. Maar op een of andere magische manier val ik toch in slaap. En je mag drie keer raden over wie ik droom...
Afbeelding
De volgende ochtend word ik gewekt door mijn wekker. Ik kleed me aan en ga naar de keuken. Daar zie ik dat mijn moeder op de bank in slaap gevallen is. Ik onderdruk een schaterlach en zeg zo lief mogelijk: "Mama, dàt is niet je bed," wijzend op de bank.
Afbeelding
Ze schrikt zich wakker en ik neem cornflakes, melk, een lepel en een kom uit de kast. Terwijl ik mijn kom cornflakes leeg eet, rekt mijn moeder zich uit. Al gapend vraagt ze: "Hoe laat is het?" "Kwart voor 8," antwoord ik.
Afbeelding
Met een luide "Sh*t" springt mijn moeder recht en struikelt ze naar haar kamer.
Afbeelding
Ik heb nog 10 minuten voor de schoolbus arriveert, dus besluit ik om mijn kom en lepel nog af te wassen. Uit mijn moeder haar kamer klinkt een hoop gestommel.
Afbeelding
Terwijl ik kijk of alles in mijn schooltas zit, klinkt er gerinkel uit mijn tas. Ik heb een berichtje, van Taylor. "Hey lieverd, ik hoop dat alles goed gaat. Niet lang meer en ik kom terug naar Sunset Valley. X"
Afbeelding
Ik typ snel een antwoord want de schoolbus toetert al. Ik stap op de bus en ga naast Ashley zitten. "Is Taylor nog in Sunset Valley?", vraagt ze nieuwsgierig. "Waarom?", vraag ik. "Oh gewoon, om te weten of we vanavond samen huiswerk konden maken. Maar hij is er dus nog, Taylor bedoel ik," antwoordt ze. "Kunnen we het daar niet hier over hebben? Er zit dan wel niemand achter ons, maar niet iedereen op deze bus is doof. Je had beloofd dat je zou zwijgen, kan je dat ook in het openbaar doen?", vraag ik geïrriteerd.
Afbeelding

Reacties zijn altijd welkom! ;)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 10 02/02 p3

^Bedankt! :D
Eindelijk nog eens een update afgekregen! Laat maar weten wat je ervan vindt! :D

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 11
Ik zit in mijn kamer wat doelloos rond te surfen op internet. Simbook heb ik al bezocht vandaag (zo'n 4 keer of zo), ik heb nog enkele fanfictions gelezen en een aflevering gekeken van mijn favoriete tv-serie over 5 meisjes die gestalkt worden door iemand waarvan ze niet weten wie het is. Ik besluit eens op Ashley haar blog over The Airplanes te gaan kijken. Het is al drie dagen geleden dat ik haar site bezocht heb en ze post wel enkele berichten per dag, dus ik zal een hoop leeswerk hebben. De titel van haar nieuwste post moet ik wel 5 keer herlezen voor het tot me doordringt wat er staat. 'Taylor Brown heeft een relatie met mijn beste vriendin!'

Afbeelding

Ik lees haar hele post door en word met de regel bozer en bozer. Ik grijp kwaad naar mijn nieuwe smartphone, een Simsung Space S5, en typ snel een bericht naar Ashley: 'Kan je naar mijn thuis komen? NU?'

Afbeelding

Nog geen 10 minuten later gaat de deurbel. Ik doe open en Ashley komt binnen, ze vraagt bezorgd: "Wat is er?" "Hoe kon je!", schreeuw ik, "Hoe kon je schrijven over de relatie tussen Taylor en mij?! Je had beloofd dat je het niet zou doen!" "Niemand weet toch dat ik die blog schrijf?", antwoordt ze droogjes. "Je hebt de halve school verteld dat je die blog schrijft! En de hele school weet dat wij beste vriendinnen zijn!", schreeuw ik, nog kwader dan ik al was. "Hou toch op met jullie geheime gedoe! Jullie zijn Romeo en Julia niet!", kaatst ze terug.

Afbeelding

Dat kwetst. Ik kijk haar aan met tranen in mijn ogen. "Sorry, zo bedoelde ik het niet", zegt ze meteen."Ik zal de post verwijderen, nu meteen", ze neemt haar mobiel en verwijdert de post. "Het spijt me, Melanie," zegt ze weer. "Het is oké, sorry dat ik zo tegen je schreeuwde," mompel ik. Ze omhelst me.

Afbeelding

Ashley en ik kletsen nog een tijdje. Na een uurtje of wat zegt Ashley: "Ik ga maar weer eens, bye!" "Doei," zeg ik tegen haar en we omhelzen elkaar nog eens. Ik ga op de grond zitten en begin aan mijn wiskunde huiswerk. "Wat in de wereld is er nu nuttig aan ongelijkheden oplossen," mompel ik tegen mezelf. Ik zucht en gom mijn foute berekening uit.

Afbeelding

Een uurtje later sta ik alleen af te wassen, mama heeft een berichtje gestuurd waarin ze zegt dat ze op haar werk nog bezig waren met een of andere proef en dat dat waarschijnlijk tot heel erg laat gaat duren. Ik denk aan Taylor, zoals wel vaker. Plots gaat de deurbel, ik schrik op uit mijn gedachten en ga opendoen. Er staat een jonge man met een zonnebril en een muts.

Afbeelding

"Taylor?", zeg ik ongelovig, "Wat doe jij hier?" "Verrassing, lieverd!", antwoordt hij. Ik slaag mijn armen rond zijn nek en zeg: "Ik heb je zo hard gemist!" "Ik jou ook, lieverd, ik jou ook," zucht hij.

Afbeelding

"Wat had je gedaan als mijn moeder had opengedaan?", vraag ik. "Zeggen dat ik aan het verkeerde huis was, is je moeder thuis?", vraagt hij op zijn beurt aan mij. "Nee, ze doet overuren," antwoord ik. Samen gaan we naar binnen en we gaan op de bank zitten. Taylor neemt zijn zonnebril af.

Afbeelding

"Ik hou van jou, "fluistert Taylor. "Ik ook van jou," zucht ik. Hij legt zijn arm om me heen. We kussen, wat heb ik dat gemist!

Afbeelding

We kussen steeds heviger en intenser. Ik sta op en neem hem mee naar mijn moeders slaapkamer, want mijn slaapkamer heeft geen tweepersoonsbed... Voor de deur kussen we nog eens.

Afbeelding

We liggen op bed te kussen. "Weet je het zeker?" vraagt hij. "100 procent," fluister ik.

Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 11 27/03 p3

Eenhoorn schreef:Ashley toch! Gelukkig heeft ze het verwijderd.
De kindjes van Melanie en Taylor zullen er wel mooi uit zien, beide sims zijn prachtig :wub
(als ze dan kindjes krijgen xD)
Melanie is 17 xD

Bedankt voor de lieve reacties! :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie