Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

316 berichten • Pagina 11 van 16

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 5~G3~23-08

Hoofdstuk 6 deel 1

Afbeelding

Jane wordt vandaag jongvolwassen. Ze viert het met Suzan en Javed. Ze heeft ook Mandy uitgenodigd, omdat zij haar als enige op haar eigen verjaardag heeft uitgenodigd. Sinds ze in de stylistensalon is geweest kan bijna niet wachten tot ze ook styliste kan zijn. Daarom wenst ze dat ze heel goed wordt in dit beroep.

Afbeelding

Suzan en Javed juichen voor Jane. Suzan kan bijna niet geloven dat haar zusje nu ook volwassen is. Het was zo leuk om voor haar te zorgen. Ze heeft Jane voor het grootste gedeelte opgevoed. Daarom voelt het net alsof haar eigen dochter op eigen benen gaat staan.

Afbeelding

Mandy loopt naar Jane toe. Ze is blij dat ze weer even oud zijn. Morgen krijgen ze allebei hun middelbare school diploma en dan gaat ieder zijn eigen weg. Jane hoopt dat ze in contact blijft met Mandy. Ze zijn in korte tijd beste vriendinnen geworden.

Afbeelding

Jane is er zelf nog niet over uit wat ze met haar toekomst wilt gaan doen. Ze wilt naar de universiteit, maar aan de andere kant wilt ze ook graag een beroemd styliste zijn. Ook wil ze graag nog wat meer van de wereld zien. Ze vraagt aan Mandy of zij naar de universiteit gaat.

Afbeelding

Mandy vertelt tot Jane haar teleurstelling dat ze niet naar de universiteit mag. Of ze moet het van haar eigen geld betalen. Ze heeft van haar ouders haar rijbewijs gekregen. Calvin haar tweelingbroer heeft ervoor gekozen om het geld te gebruiken voor een universiteitsopleiding. Hij gaat als hij genoeg geld heeft om de kamers te betalen wel naar de universiteit.

Afbeelding

Jane beurt Mandy op door te zeggen dat het wel goed komt. Ze zegt dat je niet voor elke carrière een universiteitsopleiding nodig hebt. Mandy is blij dat Jane zo lief is. Ze geeft Jane gelijk en vertelt dat ze graag goochelaar wilt worden. Daar heeft ze ook geen universiteitsopleiding voor nodig. Dan nemen ze van elkaar afscheid. Ze zien elkaar morgen voor het laats op school als ze hun diploma ophalen.

Afbeelding

Jane is net naar binnen gelopen voor de ceremonie als Suzan ontdekt dat ze zwanger is. Ze is hartstikke blij dat ze een kleintje krijgt van Javed. Ze kan bijna niet wachten om het aan Javed en Jane te vertellen. Ze is benieuwd of de baby een meisje of jongetje is.

Afbeelding

Mandy en Jane lopen tegelijkertijd naar buiten toe. Als ze buiten staan gooien ze tegelijkertijd hun diploma op. Zo kan iedereen zien dat ze geslaagd zijn. Suzan en Javed juichen en klappen voor de twee vriendinnen. Natascha en Mandy haar broer Calvin zijn ook geslaagd.

Afbeelding

Jane ontmoet voor het eerst Mandy haar broer Calvin. Mandy stelt ze aan elkaar voor. Calvin heeft een afstudeercadeautje voor zijn zus. Mandy is helemaal verrast.
Jane ziet dat Natascha nog steeds naar hun staat te kijken. Als Jane naar Natascha kijkt begint ze snel een boek te lezen.

Afbeelding

Mandy bedankt haar broer voor het mooie cadeau. Ze feliciteert haar broer ook met zijn diploma. Ze zegt dat hij later zijn cadeau krijgt. Jane vindt dat Suzan er een stuk dikker uit ziet. Ze kan zich niet voorstellen dat haar zus in een korte tijd zo dik is geworden. Maar als er iets is, zal Suzan het haar wel vertellen.
'Wie is dat?' hoort Jane Calvin aan Mandy vragen.

---------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D
Binnenkort deel 2 van hoofdstuk 6. ;)

Ik zet een poll online voor de naam van het kind van Suzan. :)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~h. 6/1~G3~26-08-13

Bedankt, voor de leuke reactie. :D

Alleen Mandy wordt goochelaar. Jane wordt een styliste. ;)

Hoofdstuk 6 deel 2

Afbeelding

Calvin kent Natascha niet, omdat hij in een andere klas dan zijn zus zat.
'Dat is Natascha Gooder. Een hele irritante, arrogante meid,' zegt Mandy.
'Is dat een Gooder? Die ziet er erg goed uit. Ik bedoel als je bedenkt hoe haar ouders eruit zien. Is ze echt knap,' zegt Calvin. Jane ziet dat hij Natascha stiekem een knipoog geeft. Natascha begint te glimlachen.
'Dit meen je toch niet? Je valt toch niet op een Gooder?' vraagt Mandy. Ze kijkt haar broer met een verbijsterde blik aan.

Afbeelding

Maar voor Mandy Calvin tegen kan houden, is hij al naar Natascha toe gestapt.
'Geweldig dat jij ook bent geslaagd,' zegt Calvin.
'Kennen wij elkaar?' vraagt Natascha met een blozende blik. Jane ziet dat Natascha wel een oogje heeft op Calvin, maar besluit dit niet aan Mandy te zeggen.
'Nog niet! Maar ik wil je graag leren kennen,' zegt Calvin. Calvin begint duidelijk met Natascha te flirten.

Afbeelding

Suzan trekt Jane haar aandacht. Jane maakt zich even zorgen, want ze heeft geen idee wat er aan de hand is.
'Jane, ik heb geweldig nieuws. Ik ben zwanger,' zegt Suzan met een glimlach. Dit had Jane niet verwacht. Ze kijkt haar zus verbaasd aan.

Afbeelding

Ze is erg blij voor Suzan. Ze weet dat Suzan graag een baby wilt. Ze feliciteert Suzan van harte. Het is nauwelijks te geloven dat ze nu tante wordt. Wat zal het worden een neefje of een nichtje? Maar haar gedachten worden ruw verstoord als ze hoort dat Mandy en Natascha weer ruzie hebben.
'Blijf uit de buurt van mijn broer!' schreeuwt Mandy boos.
'Is dat een Best?' vraagt Natascha oprecht verbaasd.
'Ik moet er vandoor, dames. De baas van mijn werk wacht op mij,' zegt Calvin.

Afbeelding

Natascha gaat ook maar weg. Mandy komt naar Jane toe.
'Dit geloof je toch niet. Natascha zit gewoon te lonken naar mijn broer! Het is toch schandalig dat ze probeert te flirten met een Best. Wat moet mijn familie en haar familie daar wel niet van denken?'
Jane luistert rustig naar wat Mandy allemaal heeft te zeggen. Ze zegt maar niet dat ze het niet met haar eens is.

Afbeelding

'Gelukkig vindt mijn broer haar niet eens leuk. Ik bedoel je denkt toch niet dat hij ooit wat in haar ziet?' vraagt Mandy ongerust.
'Rustig maar Mandy! Ik weet zeker dat het nooit wat tussen die twee wordt. Je zegt net zelf dat je familie het nooit zal toestaan. Natascha is vast al op hem uitgekeken nu ze weet dat hij een Best is,' zegt Jane. Ze zegt maar niet dat Mandy het helemaal mis heeft en dat haar broer wel degelijk een oogje heeft op Natascha.

Afbeelding

Javed was afgeleid door de pers die hem aan het interviewen en fotograferen was. Maar hij is nu wel benieuwd waar iedereen is. Hij loopt naar Suzan toe en geeft haar een kus.
'Schatje, waar blijf je toch? Zullen we naar huis gaan? Jane heeft toch haar diploma opgehaald? Sorry, dat ik het allemaal gemist heb. De pers had mijn aandacht nodig.'

Afbeelding

'Het maakt niet uit. Ik wil je graag iets vertellen, Javed,' zegt Suzan.
'Er is toch niets aan de hand met mijn schatje?' vraagt Javed bezorgd.
'Nee, ik heb geweldig nieuws. Ik ben zwanger van ons eerste kindje,' zegt Suzan met een glimlach.

Afbeelding

'Echt waar? Ik word vader?' vraagt Javed verrast.
'Je wordt een geweldige vader?' zegt Suzan om hem aan te moedigen.
'Vader?' vraagt Javed nogmaals. Suzan knikt ja.
Suzan gaat zich even afvragen of Javed het misschien iets te snel gaat.

Afbeelding

Maar dan kust Javed Suzan intens. Suzan is weer opgelucht.
'Ik had niet verwacht dat ik al zo snel mijn eerste kind zal krijgen. Ik wilde eerst nog even van jou genieten, maar dat geeft niet Suzan. Ik ben heel erg blij dat ik straks mijn eerste zoon of dochter in mijn armen kan sluiten.'

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Bedankt, lezers die hebben gestemd. Ik ben benieuwd wat uiteindelijk het eindresultaat wordt. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~h. 6/ 2~G3~28-08-13

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

Hoofdstuk 7

Afbeelding

Jane gaat naar de stylingsalon. Ze loopt naar de balie en ontmoet de tatoeëerder.
'Wilt u een tatoeage laten zetten?' vraagt de vrouw.
'Nee, ik kom voor de eigenares van de stylingsalon. Ik kom voor een sollicitatiegesprek,' legt Jane de vrouw uit.
'Leuk, om je te ontmoeten,' zegt de vrouw en ze geeft Jane een hand. Ze stellen zich aan elkaar voor. Jane is blij dat er zulke aardige collega's werken.

Afbeelding

'De baas is er nog niet. Ze zal later komen, omdat ze met het vliegtuig naar Parijs is gegaan voor de laatste mode. We krijgen over een aantal weken de nieuwe collectie binnen. Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik hoop natuurlijk dat je de baan krijgt. Al denk ik dat, dat wel goed zit. De bazin was erg onder de indruk van je mode gevoel.'

Afbeelding

'Oké, ik wacht wel. Duurt het erg lang tot ze er is? Anders kan ik misschien beter later terug komen,' zegt Jane.
'Nee, ze is er om tien uur ongeveer. Normaal gesproken is er al eerder, maar nu was ze op reis geweest. Ik breng je wel even naar de wachtkamer. Daar liggen modebladen van de laatste mode. Dit zal je wel interessant vinden.'

Afbeelding

Jane gaat op een stoel in de wachtkamer zitten. Ze pakt de modebladen en begint ze te lezen. Ze vindt dat de stylingsalon de prachtigste modecollectie heeft. Ze hoopt dat ze hier mag werken van de eigenares. Het lijkt haar erg leuk om voor haar werk naar Parijs te gaan en om de klanten mooier te maken.

Afbeelding

Jane is zo verdiept in de modebladen dat het voor ze het weet tien uur is. Ze hoort de tatoeëerder de eigenares begroeten. Jane staat op en gaat op zoek naar de eigenares. Als ze haar ziet, wordt ze meteen begroet door de eigenares.
'Jane, wat fijn dat je bent gekomen, laten we snel met het sollicitatiegesprek beginnen,' zegt de eigenares. Ze neemt Jane mee naar haar eigen kantoor.

Afbeelding

Jane had een goed gesprek met de eigenares. Nu moet ze zich nog bewijzen. Als test moet ze haar nieuwe bazin een make-over geven. Jane is best zenuwachtig als de bazin plaats neemt op het stylingplatform. Jane kijkt even goed naar haar bazin en heeft dan ineens inspiratie.

Afbeelding

Jane is klaar. Ze heeft haar bazin zakelijk gehouden. Alleen heeft ze haar bazin iets meer kleur gegeven en een keer iets heel anders gedaan dan een mantelpakje. Ook het haar heeft ze van haar bazin geknipt en gestyld.
'Wat vindt u er van?' vraagt Jane zenuwachtig.

Afbeelding

'Zeker niet slecht. Een gewaagde keuze, omdat de meeste stylisten in dit geval voor een mantelpakje kiezen. Maar deze stijl bevalt me wel. Erg creatief, want uiteindelijk heb ik toch een zakelijke look die bij mijn werk past.'
'Ik let altijd op iemands werk, oude modestijl en persoonlijkheid. Op deze manier passen de kleren bij de persoon zelf,' legt Jane uit.

Afbeelding

'Je weet al veel over mode, maar toch stuur ik al mijn stylisten naar de universiteit voor een kunstwetenschappenopleiding. Op deze manier leren ze meer over kunst en maken ze prachtige tekeningen van lichamen. Zo leren ze hoe ze de mindere kanten kunnen bedekken en hoe ze de mooiere plekken moeten laten opvallen met kleren. Kunst en kleren is een combinatie die veel in mijn stylingsalon wordt toegepast,' vertelt de eigenares met een glimlach.

Afbeelding

'Natuurlijk wil ik naar de universiteit. Het lijkt me hartstikke gaaf om deze opleiding te gaan doen. Alleen ik wilde eerst gaan werken, omdat ik helemaal geen geld heb,' legt Jane uit. Ze hoopt niet dat dit haar kans op de baan verminderd.
'Je kunt geld krijgen uit mijn fonds. Een speciaal fonds dat er voor zorgt dat mijn stylisten goed geschoold zijn. Dan kunnen we het werkcontract wel tekenen,' zegt de eigenares met een glimlach.

---------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 7~G3~30-08

Bedankt, voor de leuke reactie! :D

Er kan niet meer gestemd worden. Suzan is bevallen van een jongen. Met de naam Jack. ;)

In het volgende hoofdstuk wordt de baby geboren. :laugh
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 7~G3~30-08

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

Hoofdstuk 8

Afbeelding

Jane is opzoek naar een boek. Ze wilt wat meer informatie weten over de universiteit waar ze binnenkort naar toe gaat. Ze bekijkt de titels van de boeken die in de kast staan. Ze weet dat Suzan een gids heeft van de universiteit. Ze vindt al snel de titel, maar dan ziet ze een interessante titel. Ze trekt het boek uit de kast.

Afbeelding

Ze gaat op de bank zitten en begint het te lezen. De titel van het boek heet het dagboek van Jenni Jones-Brown. Ze bladert door het boek en ziet dat haar oma een bewogen leven had. Op een gegeven moment leest ze achterin iets vreemds. Ze leest in het dagboek over een belofte die haar oma aan haar overgrootmoeder Renee heeft gedaan. Ze snapt er niets van.

Afbeelding

Suzan komt bij haar op de bank zitten en ziet dat Jane het dagboek van haar oma heeft gevonden. Suzan vindt het tijd om Jane in te lichten over dat zij de derde stamhoudster is. Suzan legt uit dat haar vader de tweede stamhoudster is en dat hij maar één dochter heeft gekregen. Op deze manier is Jane automatisch de derde stamhoudster. Ze moet zo snel mogelijk in Twinbrook gaan wonen.

Afbeelding

Jane wilt helemaal niet derde stamhoudster zijn. Ze vindt dat haar ouders haar in de steek hebben gelaten. Ze is dan ook boos dat haar vader dit van haar vraagt terwijl hij nauwelijks naar haar omgekeken heeft. Suzan heeft haar bijna als haar eigen dochter opgevoed. Ze vindt dat Suzan het dan maar moet doen.

Afbeelding

Suzan legt uit dat zij het niet kan worden, omdat John niet haar echte vader is. Ze begrijpt dat Jane niets voor haar ouders wilt doen, omdat ze haar zomaar in de steek hebben gelaten. Daarom vraagt Suzan of ze het dan voor haar wilt doen. Maar dan wordt Jane alleen maar nog bozer. Ze wilt helemaal niet in Twinbrook wonen, maar de rest van de wereld ontdekken. Ook weet ze niet of ze wel geschikt is om moeder te worden.

Afbeelding

Suzan zegt dat Jane haar eigen leven mag leiden. Ze wilt Jane niet dwingen om de derde stamhoudster te worden. Jane mag wonen waar ze wilt en doen met haar leven wat ze wilt. Suzan hoopt alleen dat ze uiteindelijk de goede keuzes maakt en dat ze wel serieus nadenkt over dit verzoek van haar oma.

Afbeelding

Eindelijk wordt Jane weer rustig. Ze belooft serieus na te denken over het voorstel. Maar eerst wilt ze de wereld ontdekken. Suzan zegt dat het niet erg is als ze pas later in Twinbrook gaat wonen. Suzan is al lang blij dat Jane niet langer boos is en dat het weer goed is tussen hun. Jane begint aan haar buik te voelen en lijkt nu de ruzie alweer te vergeten zijn.

Afbeelding

De dag van de bevalling breekt aan. Suzan bevalt na een aantal uur van een gezonde zoon. Ze noemen hem Jack. Ze is erg blij dat ze eindelijk haar eerste kinde in haar armen kan nemen. Ze is benieuwd wat Jane en Javed van hem vinden.
Javed moest helaas weer optreden en kon niet aanwezig zijn bij de bevalling.

Afbeelding

Als Jane uit haar werk komt ontmoet ze het zoontje van Suzan. Ze is blij dat ze nog even van hem kan genieten, want morgen vertrekt ze naar de universiteit en begint het eerste semester van haar opleiding kunstwetenschappen. Ze vindt het heel leuk om te gaan studeren, maar ze mist dan ook haar werk. Ze vindt het geweldig om styliste te zijn.

Afbeelding

Als Javed uit zijn werk komt en zich heeft gedoucht, gaat hij bij zijn zoon kijken. Hij is hartstikke blij dat hij een zoon heeft. Daar heeft hij de hele tijd op gehoopt. Hij weet dat Suzan liever een dochter wilde. Maar ze is gelukkig net zo blij met een zoon als hij dat ook is. Jack begint tegen hem te lachen en Javed begint met zijn zoon te spelen. Hij kan niet wachten tot dat Jack oud genoeg is om met hem jongens dingen te gaan doen.

--------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 8~G3~02-09

Bedankt, voor de leuke reactie! :D

Hoofdstuk 9

Afbeelding

Jane is aangekomen op de universiteit. Ze kijkt om haar heen en heeft meteen zin in een nieuwe uitdaging in haar leven. Al mist ze het wel dat Mandy er nu niet bij kan zijn. Ze kijkt om haar heen om te zien of ze een paar leuke kamergenoten of studiegenoten krijgt. Dan ziet ze een vreemd meisje met groen haar.

Afbeelding

Maar voordat ze er verder over na kan denken hoe vreemd dit wel niet is, ziet ze een leuke jongen. Jane wilt zich meteen aan hem voorstellen. Ze loopt snel achter hem aan het studentenhuis binnen. Ze hoopt dat hij dichtbij haar kamer een kamer heeft. Als hij zich omdraait, heeft ze vaag het gevoel dat ze hem ergens van kent en wordt ze op slag verliefd op hem.

Afbeelding

'Hallo, mijn naam is Jane Jones-Brown,' zegt ze met haar verleidelijkste glimlach. Ondertussen begint ze met hem te flirten. Maar ze merkt al snel dat hij helemaal geen interesse heeft.
'Ken ik jou ergens van?' zegt de jongen afwijzend en hij deinst voor haar terug.

Afbeelding

'Nee! Maar we zijn huisgenoten. En ehm.. ik vi… wil je wel leren kennen,' zegt Jane vlug. Ze schrikt ervan dat ze bijna had gezegd dat ze hem wel leuk vindt.
'Ik jou niet! Laat me met rust! Ik ben hier niet naar toe gekomen om lastig gevallen te worden door fans. Ik ben hier om mijn best te doen om goed te studeren voor mijn studie,' zegt de jongen.

Afbeelding

Jane schrikt van deze heftige reactie. Ze biedt snel haar verontschuldiging aan. Al weet ze niet wat ze verkeerd heeft gedaan. Ze loopt zonder verder nog een woord te zeggen weg. Ze vraagt zich af of ze de jongen op tv of in een tijdschrift heeft gezien, want kennelijk is hij beroemd. Maar ze weet zeker dat ze hem ergens anders van kent al begrijpt ze niet waarvan.

Afbeelding

Jane gaat opzoek naar haar kamer. De kamers zijn erg ruim, maar gezellig is anders. Jane hoopt dat ze een leuk kamergenootje krijgt. Ze wilt tijdens haar eerste semester ook graag een paar vrienden ontmoeten. Hopelijk vindt ze nog een leuke jongen, waarmee ze misschien wel verkering krijgt.

Afbeelding

Ze pakt haar tas uit en trekt meteen iets anders aan. Ze wilt op de juiste manier opvallen. Als ze haar kleren aan heeft, legt ze de rest van haar kleren in de lade die van haar is. Ze heeft gelukkig een ruime lade gekregen waarin ze al haar spullen kan stoppen die van haar is.

Afbeelding

Ze gaat naar boven toe en bestudeert tevreden haar nieuwe studentenlook. Als ze zo naar zichzelf kijkt, moet ze meteen weer aan de jongen denken. Ze merkt nu pas op dat ze precies dezelfde haarkleur heeft als de jongen. Ze heeft nogal een aparte kleur, maar het kan voorkomen dat iemand anders dat ook heeft. Onbewust moet ze even aan haar moeder denken en vraagt zich af waar zij nu is.

Afbeelding

De gedachte aan haar moeder duwt ze al snel weg als ze ziet op haar smartphone dat ze op de introductiedag verwacht wordt. Op de universiteit kan ze tijdens het hele semester een eigen fiets huren. Dit is iets waar Jane meteen gebruik van maakt. Snel fiets ze naar het hoofdgebouw waarin de introductiedag gehouden wordt.

Afbeelding

De directeur van de universiteit geeft eerst een oppeppende speech waarin hij de eerstejaars verwelkomt. Als Jane in de rij staat om haar rooster en andere benodigdheden te krijgen, ziet ze dat vreemde meisje met groen haar weer.

Afbeelding

Het meisje draait zich om en stelt zich voor als Pam Mertens. Jane vindt haar meteen aardig en stelt zichzelf ook voor. Jane ziet dat het meisje ook heel helder blauwe ogen heeft. Maar uiterlijk zegt helemaal niets, denkt Jane terwijl ze terug glimlacht. Pam begint meteen vragen te stellen over welke studie ze gaat doen en in welk studentenhuis ze verblijft.

Afbeelding

Pam en Jane blijken allebei in hetzelfde studentenhuis te verblijven. Ze gaan alleen een hele andere opleiding doen. Toch wilt Pam Jane graag beter leren kennen. Ze leren elkaar net een beetje kennen als Pam haar vriend roept. Jane ziet hoe de leuke jongen die haar zo bot heeft afgewezen een relatie heeft met Pam.

Afbeelding

Pam vertelt aan haar vriend dat ze een leuk meisje heeft ontmoet. Voordat Jane kan weglopen, stelt Pam haar vriend al voor aan Jane. Jane voelt zich een beetje ongemakkelijk. De vriend van Pam heet Leo Mertens. Deze keer doet Leo helemaal niet vervelend en stelt hij zich beleefd en vriendelijk voor.

Afbeelding

Voordat Jane aan Pam moet uitleggen waarom ze zich niet op haar gemak voelt, biedt Leo zijn excuses aan voor zijn onbeschofte gedrag. Hij vertelt dat het helemaal niet leuk is als al je fans verliefd op je zijn. Ondanks dat ze weten dat hij getrouwd is met Pam. Hij was net blij dat ze aangekomen waren op de universiteit om eindelijk aan die hysterie te ontsnappen en dan begint ineens iemand met hem te flirten.

Afbeelding

Jane vergeeft zijn onbeschofte gedrag en zegt dat ze niet wist dat hij getrouwd was. Anders had ze dat nooit gedaan. Ze geeft zelfs een beetje beschaamd toe dat ze niet eens wist dat hij een beroemdheid was. Ze begrijpt nog steeds niet dat haar gevoel haar nog steeds zegt dat ze Leo ergens van kent, maar aan de andere kant weet ze niets van zijn leven af.

-------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D
In het volgende hoofdstuk zien jullie meer over de universiteit. ;)

Wie zal Leo zijn en waar kent Jane hem van? :?

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 9~G3~05-09

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

Erg leuk dat je terug bent simsxlove. ;)

Hoofdstuk 10

Afbeelding

Jane, Leo en Pam hebben net hun eerste dag gehad. De colleges zijn zwaar, maar de meningen over de lessen verschillen nog al. Pam is kennelijk nogal een nerd en zegt dat ze lessen erg interessant vindt. Leo en Jane houden meer van de praktijkopdrachten dan van de lezingen en colleges.

Afbeelding

Daarom besluiten ze elkaar te helpen met hun studie. Pam wil wel model voor Jane staan voor haar allereerste praktijkopdracht. Met de hulp van Pam lukt het Jane om een hoog cijfer te halen voor haar allereerste schets. Dankzij deze schets heeft ze meteen al een leuk idee voor een modelschets.

Afbeelding

Ook Leo moet zijn allereerste experiment doen. Pam wil hem niet helpen daarom offert Jane zich maar op. Maar of dit zo'n goed idee is? Jane gaat een beetje onwennig onder de kap van de rare machine zitten terwijl Leo aan de knoppen draait. Ondertussen maakt hij aantekeningen over de breingolven of zoiets. Jane is alleen maar blij als ze heelhuids onder de kap van die machine uit komt.

Afbeelding

Als ontspanning gaan Leo, Pam en Jane nog even balletje hoog houden. Leo is er erg goed in. Jane verliest vaak van Leo. Pam kijkt liever toe dan dat ze mee doet. Maar Jane is erg blij dat ze nu alle drie vrienden zijn. Zonder deze vrienden zal ze het veel lastiger vinden om zich op haar studie te concentreren.

Afbeelding

Als ze op bed zit, kan ze niet meteen slapen. Ze denkt na over Leo en probeert na te gaan waarvan ze hem kent. Ze denkt na of ze hem als beroemdheid kent, maar kan zich niet herinneren dat ze hem in een tijdschrift heeft gezien. Ze weet zeker dat hij niet in Twinbrook heeft gewoond en zo ver ze weet, woont hij ook niet in Starlight Shores. Ze heeft hem in ieder geval daar nog nooit gezien.

Afbeelding

Ze pakt haar Iphone en begint oude foto's te bekijken. Als ze naar de foto's kijkt, valt haar op dat Leo in bepaalde opzichten op haar moeder lijkt. Hij heeft het zelfde haar en ogen. Doordat hij veel op haar moeder lijkt, lijkt hij ook op haar qua uiterlijk. Ze hebben eigenlijk alleen een andere kleur ogen. Ze heeft geen idee waar haar moeder en vader op dit moment zijn. Ze weet daardoor niet of haar moeder vreemd is gegaan of dat ze misschien wel uit elkaar zijn. Kan haar moeder een kind misschien wel meerdere met een andere man hebben gekregen?

Afbeelding

Jane besluit een goed moment af te wachten om aan Leo eens te vragen wie zijn ouders eigenlijk zijn. Voordat ze naar hun volgende colleges gaan, besluiten Jane, Pam en Leo nog een spelletje biljart te spelen. Het wordt een spannend potje waardoor ze bijna te laat naar de colleges gaan. Maar uiteindelijk wint Leo.

Afbeelding

Pam moest zich echt haasten. Anders komt ze voor een dichte deur te staan. Maar Jane en Leo kunnen nog wat rustiger aan doen. Ze lopen naar een groepje studenten toe. Al snel herkent één van de studentes Leo. Jane hoort dat ze vraagt naar één van Leo zijn befaamde trucjes. Leo lijkt het deze keer niet zo erg te vinden dat zijn fans hem lastig vallen en tovert uit het niets een appel te voorschijn.

Afbeelding

Jane vindt dit verdacht veel op magie lijken. Al weet ze niet of zoiets eigenlijk wel echt bestaat. Ze vraagt er naar, maar Leo verzekerd haar dat het echt een trucje is. Hij beweert dat tovenaars of echte magie niet bestaan. Al weet Jane zeker dat Leo geschrokken is. Alsof ze niet mocht weten dat hij dit kan. Net als dat Pam eigenlijk ook maar een vreemde sim is. Ze heeft nog nooit iemand tegen gekomen met die vreemde kleur haar en ogen.

Afbeelding

Maar lang heeft Jane niet om over deze vreemde kwesties na te denken. Al snel zit ze elke avond met haar hoofd in de boeken om te studeren voor haar eerste examens. Ze hoopt dat het snel voorbij is en dat ze met voldoendes slaagt voor haar eerste semester. Gelukkig is het gezellig om samen met Pam en Leo te studeren. Zo kunnen ze van elkaars vragen en moeilijkheden leren.

Afbeelding

Eindelijk zijn de examens voorbij. Jane, Pam en Leo praten nog lang na over de examens. Ze zijn alle drie erg zenuwachtig over de uitslagen van de examens. Leo maakt zich vooral zorgen over zijn tweede examen. Hij weet zeker dat hij daar maar net een voldoende voor heeft gehaald. Pam weet zeker dat ze haar eerste examen heeft verknald. Ze had dat gedeelte veel beter moeten bestuderen. Jane is de enige die positief is. Ze heeft haar best gedaan en ze weet zeker dat het haar is gelukt om gemiddeld een zeven te halen.

Afbeelding

De volgende dag ontvangt Jane haar uitslagen. Ze juicht. Ze heeft zelfs voor al haar examens een tien gehaald. Iets wat ze nooit had verwacht. Ze kan niet wachten om haar werkgever te vertellen dat ze met goede resultaten haar eerste semester heeft afgesloten. Ook Leo en Pam zijn met goede cijfers geslaagd. Pam heeft inderdaad haar eerste examen verknald, maar door een tien te halen voor haar tweede examen heeft ze tocht goede resultaten ontvangen. Leo heeft zich voor niets zorgen gemaakt over zijn tweede examen. Ook hij is met goede resultaten geslaagd.

Afbeelding

Jane, Pam en Leo vieren hun resultaten door allemaal leuke dingen samen te doen. Als het tijd is om naar huis te gaan, moet Jane eerst nog aan Leo vragen wie zijn familie is. Leo vertelt dat hij van achternaam Mertens heet en dat hij is geboren in Riverview. Hij heeft een vader die Ralph heet en een moeder die Suzette heet. Hij heeft vier zussen Ronja, Nancy, Stacey en Tess en nog een broer Nick.

Afbeelding

Jane vraagt aan Leo of hij weet hoe zijn moeder van meisjesnaam heet. Maar dat weet Leo niet. Hij pakt zijn Iphone en laat aan Jane foto's van haar zijn zussen en broer zien. Hij heeft geen foto's meer van zijn ouders, omdat die allebei al zijn overleden. Maar vertelt wel aan Jane dat als ze meer wilt weten over zijn familie ze maar contact op moet nemen met zijn tweelingzus Ronja in Bridgeport.

Afbeelding

Jane neemt afscheid van Pam en Leo. Ze belooft met ze in contact te blijven. Ze heeft een leuke tijd gehad op de universiteit. Terwijl ze terug loopt naar de bus die haar thuis brengt, denkt ze na over Leo zijn verhaal over zijn familie. Ze weet nu nog steeds niet of zijn moeder ook haar moeder is. Al is Suzette geen gebruikelijke naam, maar wel een veel voorkomende naam in Frankrijk. Leo kan net zo goed een Franse moeder hebben. Ze besluit om zo snel mogelijk een bezoek te brengen aan Ronja.

------------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. :D

Is het de halfbroer van Jane of niet? Dit zullen jullie snel genoeg ontdekken. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 03 okt 2013, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~Hoofdstuk 10~G3~12-0

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

Het heeft even geduurd, maar hier is weer een update. ;)

Hoofdstuk 11 deel 1

Afbeelding

Jane is alweer druk bezig op haar werk. Voor de nieuwe collectie moet ze nog snel een paar nieuwe ideeën uitwerken. Zo kan ze haar verbeterde tactiek meteen in de praktijk toepassen. Ze merkt dat haar bazin al druk in overleg is met haar model. Over een aantal weken gaat Aurora haar bazin naar Parijs toe om de nieuwste modecollectie te tonen. Jane wil heel graag mee.

Afbeelding

Jane luistert naar wat Aurora allemaal tegen Emelie zegt. Ze hebben duidelijk een discussie over wat voor kleren er straks in zijn. Jane merkt dat ze allebei een andere mening hebben. Emelie vindt dat paars het nieuwe zwart is. Aurora vindt blauw het nieuwe zwart.

Afbeelding

Jane besluit om de dames wat advies te geven. Ze vraagt beleefd of zij ook wat mag zeggen. Ze ziet dat Aurora naar haar schets kijkt. Het is nog niet af, maar Jane heeft al een idee wat ze wilt ontwerpen.
'Is dat jouw idee, Jane?' vraagt Aurora.
'Ja, ik heb het bedacht tijdens het eerste semester van mijn universiteitsopleiding. De studenten dragen het liefst zo kleurrijk mogelijke kleding,' zegt Jane.
'Test het maar eens uit op ons model,' zegt Aurora.

Afbeelding

Jane kleedt Emelie naar haar idee. Aurora bekijkt het kritisch.
'Interessant! Deze kleding was in de jaren 70, 80 en 90 helemaal in,' zegt Aurora.
'Ja! Ik noem het nieuwe oude stijl. De kleren worden weer eens gedragen en door met felle blauwe, rode en groene kleuren te werken lijken de kleren een nieuwe modestijl uit te stralen,' legt Jane uit.
'Weet je zeker dat mensen dit gaan dragen?' vraagt Aurora.
'De studenten zeker,' geeft Jane als antwoord.

Afbeelding

'Deze modestijl heeft het verdiend om in Parijs getoond te worden. Het gebeurd niet vaak dat mijn nieuwe modestylisten al mee gaan, maar jij bent veelbelovend,' zegt Aurora tegen Jane.
'Meent u dat echt? Ga ik mee naar Parijs?' vraagt Jane enthousiast.
'Ja! Sterker nog je mag je eigen mode presenteren,' zegt Aurora met een glimlach. Als Jane dat hoort, gelooft ze niet dat haar droom uit komt.

Afbeelding

Een aantal weken later staat Jane met Aurora in Parijs. Emelie komt pas de volgende dag, want eerst moet Aurora nog van alles regelen voor de locatie. Ze bespreken even snel wat ze allemaal nodig hebben voor dat ze eens gaan kijken in wat voor hotel ze logeren.

Afbeelding

Jane is nieuwsgierig naar de andere gasten. Ze ziet een leuke man op de bank zitten, maar zoals gewend is, zijn alle leuke mannen altijd bezet. Toch wil Jane graag kennis maken met deze twee gasten. Ze loopt brutaalweg op ze af. Aurora is ondertussen druk aan het telefoneren over de locatie van de modeshow.

Afbeelding

Jane stelt zichzelf voor en vertelt dat ze een beginnende styliste is. De vrouw heet Mona en blijkt inderdaad de vrouw van de leuke man te zijn. De man heet Francis Aroma. Al snel hebben ze het over leuke onderwerpen. Voor Jane weet wat er gebeurd nodigt Francis haar uit om mee te gaan met hun bezoek aan het museum. Jane wil graag het beroemde museum van Parijs zien.

Afbeelding

Als Mona even wegloopt om nog wat van haar kamer op te halen, begint Francis stiekem met haar te flirten. Jane denkt meteen aan de verhalen over de Franse mannen waar ze het voor vertrek nog met haar zus Suzan over heeft gehad. Ze vindt het wel grappig dat de man haar mooi en leuk vindt. Ze begrijpt meteen waarom hij haar heeft uitgenodigd om mee te gaan om een bezoek aan het museum te brengen.

Afbeelding

Als Mona naar beneden komt, kijkt ze Jane en Francis argwanend aan. Ze wilt weten waarover ze aan het smoezen zijn. Francis vertelt aan Mona dat hij Jane net een traditionele grap heeft verteld. Mona lijkt nog niet overtuigd, maar begint dan snel over een ander onderwerp.
'We moeten echt gaan. Ik wil graag die nieuwe expositie zien.'

Afbeelding

Jane vindt het een prachtig museum. Al is ze niet erg onder de indruk van de expositie die Mona perse wil zien. Ze geeft dan ook haar kritisch mening. Voor de grap zegt ze dat haar mode beter is dan de beelden die tijdens expositie tentoongesteld staan. Mona zegt niets terug, maar Jane merkt dat Mona niet erg blij is met haar aanwezigheid.

Afbeelding

Ook Francis lijkt niet onder de indruk. Hij vindt de expositie niet veel voorstellen. Dan vindt hij de kunst en cultuur van zijn eigen land veel indrukwekkender. Jane komt er meteen achter dat Francis en Mona geen Fransen zijn maar Italianen. Ze zijn op vakantie in Parijs, maar komen oorspronkelijk uit Monte Vista.

Afbeelding

De volgende dag is Jane de hele dag druk met de modeshow. Aurora doet als eerste het woord. Ze verwelkomd de Fransen bij de tiende modeshow van Starlight Shores stylistensalon in Parijs. Ze vertelt met trots over de mode van vorig jaar. Ze eindigt haar toespraak met de mededeling dat ze weer een spectaculaire show hebben voorbereid. Daarna vertelt ze even trots dat haar nieuwe aanwinst de modeshow zal begeleiden. Een styliste die nog een glansrijke toekomst voor zich heeft.

Afbeelding

Jane stapt naar voren toe. Voor ze begint te spreken, kijkt ze eerst nog even naar Mona en Francis. Mona begint romantisch tegen Francis te doen. Het is net alsof ze Jane wil duidelijk maken dat Francis van haar is. Jane vind dat maar kinderachtig gedrag. Ze laat zich niet verder afleiden en verwelkomd nogmaals de Fransen.

Afbeelding

Jane is even zenuwachtig als ze al die gezichten haar kant op ziet kijken. Als Emelie het podium opstapt en begint rond te lopen, hervat Jane haar moed en begint ze over haar idee te vertellen. Ze vertelt dat ze oude kledingstijlen door felle kleuren in een nieuwe modestijl heeft veranderd.

-------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Ik heb al mijn images opnieuw geupload met een andere website, want bij ImageShack verdwijnen ze allemaal wel erg snel. :glare

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie