George probeert Lara al de hele tijd te troosten…’Kom op, het is heus niet jouw schuld dat je moeder dood is!’ Troost George. Lara luisterde niet, na een stilte van enkele seconden doet ze haar mond terug open en zegt: ‘Zal wel, je zegt dit alleen maar omdat je die niet aan de kinderen hoeft te zeggen dat hun moeder een moordenares is!’ George zucht ‘ Maar schat…Ik hou van je, echt waar! De dood van Annie is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden, ik vind het ook spijtig .’ ‘Het zou er nog aan mankeren!’ Zegt Lara daarop.’ Je ziet er veel mooier uit als je blij bent, weet je dat?’ Lara veegt enkele tranen weg en doet eigenlijk moeite om naar George te kijken.’ Oké…Je…Je hebt gelijk, het…Het is mijn schuld niet.’

Ze staan beide recht en Lara en George pakken elkaar vast. ’Morgen is het Jaden’s verjaardag, ik heb al een cadeautje voor hem, beloof je me trouwens dan wat blijer te zijn?’

Lara knikt ’Beloofd…Waaraan heb ik toch een man zoals jou verdient.’

Op hetzelfde moment komt Justin binnengelopen. ’Pa…Ik…Ik moet je spreken, het is belangrijk’

‘Wacht…Je ziet toch dat we bezig zijn?’ Zegt George geïrriteerd ‘Ja…’

Na enkele minuten loopt George naar Justin toe en vraagt: ‘Wat wou je zeggen?’ ‘Het is onder 4 ogen’ Zegt Justin.

‘Ik ga jullie met rust laten…’ Lara loopt richting de trap en gaat naar boven.

‘Wel eh…Je hebt meer kinderen dan je momenteel denkt.’ George slikt even.

‘Ehh…En waarom kom je daar midden in de nacht mee af? Is Jenneyha soms je lang verdwenen halfzus?’ Lacht George, die niet blijkt te beseffen dat het serieus is.

‘Ja…Haar moeder noemde Aurelia.’ Wow, da’s weinig tekst

‘Aurelia…Ja! Ehhh…Dat was een vals kreng dat me heeft betoverd, maar vertel er alsjeblieft niks over tegen je moeder!’ ‘Maar pa/…’ En George onderbrak hem terug. ‘Niks!’

‘Ik heb nooit geweten dat die bitch zwanger was…’ En hij gaat net zoals Lara gaan slapen.

De volgende ochtend, Lara zet Jaden even in de box. ’Jij mag hier even in Jaden, maar vanavond zal dat niet meer kunnen!’

Plots komt er een fee tevoorschijn. ’Jij bent dus Lara… De vrouw van George.’ Lara schrikt haar dood als ze plots een stem achter haar hoort ‘Ehhh….Klopt…Hoe weet jij mijn naam?’ ‘ We houden jouw lieve echtgenoot al heel zijn leven in de gaten, zo hebben we 18 jaar geleden met jou kennisgemaakt.’ Lara slikt even als ze denkt te weten wie er achter haar staat. ’Ik ben Elaira Mashraliania, trouwens. Je hebt 14 jaar geleden kennisgemaakt met mijn zusje, vooral je lieve George…’

‘…En daarmee bedoel ik goed kennisgemaakt, waar nu een vrolijk tienermeisje het resultaat van is…Maar dat moet hij je maar zelf uitleggen.’ Ik zei toch dat ze een rolletje ging krijgen in de Doyleh’s

‘O…Oké…’

Lara blijft even verstijf van angst naar het niets staren en komt dan terug in actie. ’Dat was…Raar. Waar is ze nu?’

Nadat ze haar heeft aangekleed gaat Lara naar beneden en loopt naar George toe ‘Je bleef lang boven, wat deed je daar?’ Vraagt George ‘Ehh…Ik moet je iets vragen…Er is namelijk iets gebeurd boven.’

‘Is het plafond ingestort?’ Lacht George.

‘Haha nee…Laat maar…Het is niet belangrijk.’

‘Oké dan.’ En hij begon haar te zoenen.

‘Zullen wen naar boven gaan?’ Vraagt George. ‘Ja…Gelukkig zijn de kinderen op school, en Jaden die is te jong om er nog maar iets van te begrijpen.’Proent ze (proenen= praatzoenen)

Ik hoop dat ik hier geen tekeningetje bij moet maken…

Een tijdje later. ‘Dat was langgeleden…Te lang’ George lacht naar Lara ‘Hahaha…Je bent echt seksverslaafd, weet je dat?’ Lara blijft eventjes verliefd naar hem staren en antwoordt dan pas iets terug. ‘Weet ik…En het kan me niks schelen. Moest jij niet naar je werk?’ ‘Geen zin…Ik ga zeggen dat ik ziek ben denk ik.’

‘Het is hier met uche uche George, ik heb een verkoudheid. Ik ga niet kunnen gaan werken denk ik.’
Het spijt met dat te horen, ik hoop dat u snel beter word.
‘Haha/…Ik bedoel, hatsjie bedankt…’ En George legt zijn gsm weg. ‘Schat toch…Je bent nog steeds even stout dan 18 jaar geleden!’ Lacht Lara.

Die avond is het Jaden’s verjaardag!

Dit is het resultaat na de veroudering.

Hij had eerder zijn ouders horen praten over een leuk cadeautje en loopt naar George toe. ‘Papa, waar is mijn cadeautje?’ Vraagt hij ‘Dat komt morgenochtend toe jongen, ze moest eerst nog gewassen worden en nagecheckt op vlooien…’

‘Vlooien? Gewassen worden?’ Oké, Jaden krijgt een kat.

DIINNNG DOONNNGGG ‘Hé, de bel gaat…Wie zou dat zijn?’

‘Jack? Wat doe jij hier?....’

Jack laat haar amper uitpraten of hij begint te roepen. ’Doe niet alsof je van niks weet! Je weet dat Ma dood is, dus zou je moeten weten dat het jouw schuld is, als jij niet was verhuist was er niks gebeurt, het is JOUW SCHULD!’

‘Een beetje meer respect voor je zus graag!’

‘Halfzus…’

Jack gaat terug naar buiten en slaat de deur dicht, waarna hij in een taxi stapt. Dat wou hij dus zeggen, daarvoor kwam hij helemaal uit Isla Paradiso…’Misschien heeft hij gelijk…’Denkt Lara
Hoe gaat dat aflopen?