Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 14 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: de Doyleh's: Deel 83

Hier is deel 83;(ik had de afbeeldingen al klaar staan)

Afbeelding
George probeert Lara al de hele tijd te troosten…’Kom op, het is heus niet jouw schuld dat je moeder dood is!’ Troost George. Lara luisterde niet, na een stilte van enkele seconden doet ze haar mond terug open en zegt: ‘Zal wel, je zegt dit alleen maar omdat je die niet aan de kinderen hoeft te zeggen dat hun moeder een moordenares is!’ George zucht ‘ Maar schat…Ik hou van je, echt waar! De dood van Annie is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden, ik vind het ook spijtig .’ ‘Het zou er nog aan mankeren!’ Zegt Lara daarop.’ Je ziet er veel mooier uit als je blij bent, weet je dat?’ Lara veegt enkele tranen weg en doet eigenlijk moeite om naar George te kijken.’ Oké…Je…Je hebt gelijk, het…Het is mijn schuld niet.’
Afbeelding
Ze staan beide recht en Lara en George pakken elkaar vast. ’Morgen is het Jaden’s verjaardag, ik heb al een cadeautje voor hem, beloof je me trouwens dan wat blijer te zijn?’
Afbeelding
Lara knikt ’Beloofd…Waaraan heb ik toch een man zoals jou verdient.’
Afbeelding
Op hetzelfde moment komt Justin binnengelopen. ’Pa…Ik…Ik moet je spreken, het is belangrijk’
Afbeelding
‘Wacht…Je ziet toch dat we bezig zijn?’ Zegt George geïrriteerd ‘Ja…’
Afbeelding
Na enkele minuten loopt George naar Justin toe en vraagt: ‘Wat wou je zeggen?’ ‘Het is onder 4 ogen’ Zegt Justin.
Afbeelding
‘Ik ga jullie met rust laten…’ Lara loopt richting de trap en gaat naar boven.
Afbeelding
‘Wel eh…Je hebt meer kinderen dan je momenteel denkt.’ George slikt even.
Afbeelding
‘Ehh…En waarom kom je daar midden in de nacht mee af? Is Jenneyha soms je lang verdwenen halfzus?’ Lacht George, die niet blijkt te beseffen dat het serieus is.
Afbeelding
‘Ja…Haar moeder noemde Aurelia.’ Wow, da’s weinig tekst xD dat is ter compensatie van de tekst onder de eerste afbeelding.
Afbeelding
‘Aurelia…Ja! Ehhh…Dat was een vals kreng dat me heeft betoverd, maar vertel er alsjeblieft niks over tegen je moeder!’ ‘Maar pa/…’ En George onderbrak hem terug. ‘Niks!’
Afbeelding
‘Ik heb nooit geweten dat die bitch zwanger was…’ En hij gaat net zoals Lara gaan slapen.
Afbeelding
De volgende ochtend, Lara zet Jaden even in de box. ’Jij mag hier even in Jaden, maar vanavond zal dat niet meer kunnen!’
Afbeelding
Plots komt er een fee tevoorschijn. ’Jij bent dus Lara… De vrouw van George.’ Lara schrikt haar dood als ze plots een stem achter haar hoort ‘Ehhh….Klopt…Hoe weet jij mijn naam?’ ‘ We houden jouw lieve echtgenoot al heel zijn leven in de gaten, zo hebben we 18 jaar geleden met jou kennisgemaakt.’ Lara slikt even als ze denkt te weten wie er achter haar staat. ’Ik ben Elaira Mashraliania, trouwens. Je hebt 14 jaar geleden kennisgemaakt met mijn zusje, vooral je lieve George…’
Afbeelding
‘…En daarmee bedoel ik goed kennisgemaakt, waar nu een vrolijk tienermeisje het resultaat van is…Maar dat moet hij je maar zelf uitleggen.’ Ik zei toch dat ze een rolletje ging krijgen in de Doyleh’s :D
Afbeelding
‘O…Oké…’
Afbeelding
Lara blijft even verstijf van angst naar het niets staren en komt dan terug in actie. ’Dat was…Raar. Waar is ze nu?’
Afbeelding
Nadat ze haar heeft aangekleed gaat Lara naar beneden en loopt naar George toe ‘Je bleef lang boven, wat deed je daar?’ Vraagt George ‘Ehh…Ik moet je iets vragen…Er is namelijk iets gebeurd boven.’
Afbeelding
‘Is het plafond ingestort?’ Lacht George.
Afbeelding
‘Haha nee…Laat maar…Het is niet belangrijk.’
Afbeelding
‘Oké dan.’ En hij begon haar te zoenen.

Afbeelding
‘Zullen wen naar boven gaan?’ Vraagt George. ‘Ja…Gelukkig zijn de kinderen op school, en Jaden die is te jong om er nog maar iets van te begrijpen.’Proent ze (proenen= praatzoenen)
Afbeelding
Ik hoop dat ik hier geen tekeningetje bij moet maken…
Afbeelding
Een tijdje later. ‘Dat was langgeleden…Te lang’ George lacht naar Lara ‘Hahaha…Je bent echt seksverslaafd, weet je dat?’ Lara blijft eventjes verliefd naar hem staren en antwoordt dan pas iets terug. ‘Weet ik…En het kan me niks schelen. Moest jij niet naar je werk?’ ‘Geen zin…Ik ga zeggen dat ik ziek ben denk ik.’
Afbeelding
‘Het is hier met uche uche George, ik heb een verkoudheid. Ik ga niet kunnen gaan werken denk ik.’
Het spijt met dat te horen, ik hoop dat u snel beter word.
‘Haha/…Ik bedoel, hatsjie bedankt…’ En George legt zijn gsm weg. ‘Schat toch…Je bent nog steeds even stout dan 18 jaar geleden!’ Lacht Lara.
Afbeelding
Die avond is het Jaden’s verjaardag!
Afbeelding
Dit is het resultaat na de veroudering.
Afbeelding
Hij had eerder zijn ouders horen praten over een leuk cadeautje en loopt naar George toe. ‘Papa, waar is mijn cadeautje?’ Vraagt hij ‘Dat komt morgenochtend toe jongen, ze moest eerst nog gewassen worden en nagecheckt op vlooien…’
Afbeelding
‘Vlooien? Gewassen worden?’ Oké, Jaden krijgt een kat.
Afbeelding
DIINNNG DOONNNGGG ‘Hé, de bel gaat…Wie zou dat zijn?’
Afbeelding
‘Jack? Wat doe jij hier?....’
Afbeelding
Jack laat haar amper uitpraten of hij begint te roepen. ’Doe niet alsof je van niks weet! Je weet dat Ma dood is, dus zou je moeten weten dat het jouw schuld is, als jij niet was verhuist was er niks gebeurt, het is JOUW SCHULD!’
Afbeelding
‘Een beetje meer respect voor je zus graag!’
Afbeelding
‘Halfzus…’
Afbeelding
Jack gaat terug naar buiten en slaat de deur dicht, waarna hij in een taxi stapt. Dat wou hij dus zeggen, daarvoor kwam hij helemaal uit Isla Paradiso…’Misschien heeft hij gelijk…’Denkt Lara

Hoe gaat dat aflopen?
gitte2001

Re: de Doyleh's: Deel 84

Hier is deel 84; en bereid jullie maar alvast voor op een cliffhanger…

Afbeelding
Lara zat al vanaf ze wakker was op de mat voor het bed, tja…Te zitten. George vroeg zich af waarom en ging naast haar zitten. ’Wat zit jij hier al de hele tijd te doen? Heeft het te maken met wat Jack gisterenavond zei?’ Lara luistert duidelijk niet naar wat George vraagt en zegt niks ‘…’ ‘Wat is er lieverd? Het heeft met wat Jack zei te maken hè?’ Lara knikt. ’Je hebt gelijk…Wel vraag ik me af waarom je moeite deed om het te achterhalen, het is ik maar die hier zit, iemand die haar eigen moeder heeft vermoord.’ George zucht even en begint dan terug te praten. ‘Hoeveel keer heb ik je al gezegd dat het een ongeluk was? Het is helemaal jouw schuld niet.’ ‘Inderdaad, het was een ongeluk en het is niet mijn schuld, en jij bent de president van de verenigde staten!’ ‘Ma/…’ Lara liet hem niet uitspreken en stond op.
Afbeelding
Ze loopt richting de deur, George probeert haar nog snel dingen te zeggen hoewel dat weinig zin heeft. ’Ik ga naar de keuken…’ Is het enigste wat ze nog zegt. ‘Wat zou ze daar gaan doen?’ Vraagt George zich daarna af.
Afbeelding
Ze pakt een fles met wijn, gaat naar de kamer ernaast en schenkt wat in een glaasje. ‘Dat is lang geleden…’ en ze begint te drinken.
Afbeelding
Plots komt George binnengewandeld…’Dit is niet de keuken schat, wat doe je?’ ‘Niet s dat jouw zaken zijn…Moet je niet naar je werk?’ ‘Jij bent ineens opgewekt…En je hebt gelijk.’
Afbeelding
George trekt snel zijn werkkleding aan en gaat naar zijn werk, ondertussen drinkt Lara verder…
Afbeelding
Achter een tijdje komt ze tot het besef dat George het maar verdacht gaat vinden als alle wijn weg is en doucht ze haar snel. ’Nu nog naar de winkel om wat wijn te kopen…’
Afbeelding
‘Ohw Jaden jij bent al thuis…’ ‘Goed gezien, en kijk eens wie ik hier vond?! Er zat een briefje van het asiel bij.’ En hij pakt het kleine katje op. ’Waar zijn Justin en Lily?’
Afbeelding
‘Ik noem jou Pitchie…Justin is meteen naar binnengegaan, hij vind dit kleine schatje niet interessant en Lily heb ik de hele dag nog niet gezien.’
Afbeelding
Lara stapt de trap af.‘ze zal wel na school meegegaan zijn met een klasgenoot…Ik ga naar de winkel.’
Afbeelding
3 uur later, rond 6 uur ’s avonds…Jaden stapt de kamer van zijn grote broer binnen ’Justin, ik zie Lily nergens.’ Zei hij.
Afbeelding
‘Kan me niks schelen Jaden…En als je het toch ergens kwijt wilt zeg het dan tegen mama.’
Afbeelding
‘Maar zij is 3 uur geleden naar de winkel vertrokken!’
Afbeelding
Justin lachte even als hij hoorde wat Jaden zei.‘Winkel? Ze zit waarschijnlijk in een of ander café haar zat te drinken, doet ze al heel de dag.’
Afbeelding
Verdrietig loopt Jaden Justin’s kamer uit en hij pakt iets uit de speelgoedkoffer op zijn kamer. ’Gelukkig maken wij ons wel zorgen om Lily hè Pitchie?’ ‘Miauw’ ”antwoordt” Pitchie ‘Laat maar…Wil je mee spelen? Of laat ook maar…Je bent met iets anders bezig.’
Afbeelding
Met iets anders waarvan ik niet begrijp dat dat beestje dat leuk vind.
Afbeelding
Op ongeveer hetzelfde moment komt Lara thuis.’Hahaha!! Ik…hik… moest na…hik…ar buiten omdat ik te...hik…Zat was! Geluk…hik…kig heb ik nog…hik… een flesje bier meegepakt…Whaah ik val!!’ Lara staat terug recht en probeert de trap op te geraken.
Afbeelding
Nadat ze binnen geraakt komt het moeilijkste, zonder iemand (dat is dan ofwel Justin ofwel Jaden, of Pitchie) het hoort de kamer met de bar binnengeraken…En ze geeft bijna over in de…Kattenbak.
Afbeelding
Als ze daar dan eigenlijk is zakt ze ineen en leunt wat tegen de bar aan.
Afbeelding
En als het haar dan uiteindelijk is gelukt om recht te staan, drinkt ze gewoon verder…
Afbeelding
Alweer een anderhalf uur later, rond 9 uur, komt George thuis van zijn werk die meteen naar boven gaat, terwijl hij het helemaal niet doorheeft dat Lara de tijd van haar leven beleeft(de laatste keer dat ze zo zat was was op de uni) ‘Zou Jaden zijn cadeautje leuk vinden?’ denkt hij terwijl hij de trap opwandelt.
Afbeelding
Hij gaat Jaden’s kamer binnen en begint te praten. ‘En Jaden, wat vind je van je cadeautje?’ Vraagt hij. ‘Leuk hoor papa, maar ik heb Lily vandaag nog niet gezien.’
Afbeelding
‘Lily die weg is…Wacht…Lara wou me gisterenochtend iets zeggen…Waar is Lara?’
Afbeelding
‘Tegen mij zei ze 5 uur geleden dat ze naar de winkel ging maar ze is waarschijnlijk al thuis…’
Afbeelding
‘Blijf op je kamer Jaden, ik ga Lara iets vragen.’ En hij loopt zijn kamer uit.
Afbeelding
Hij heeft een vermoeden dat ze bij de bar is, de plek waar hij haar het laatste heeft gezien, en gaat ernaartoe.
Afbeelding
Waar hij inderdaad Lara vindt, maar niet in de toestand dat hij gehoopt had…En waar is Lily nu?

:sweatdrop

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 24 jun 2014, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: de Doyleh's: Deel 85

(voor wie niet tegen bloed kan, stop met lezen vóór de laatste screen…Dit verhaal gaat ooit nog eens moeten stoppen na een reeks waarschuwingen omdat het te bloederig of gewelddadig is denk ik xD )
Wat gebeurde er in deel 84?(eigenlijk wil ik dit altijd doen, maar vergeet het altijd…): Na de ruzie met Jack heeft Lara het in haar hoofd geplant dat ze Annie heeft vermoord, waardoor ze bijna depressief is en begint te drinken, véél te drinken. Ondertussen maakt Jaden zich al de hele tijd zorgen om zijn grote zus Lily, die hij nog niet heeft gezien. Wanneer George thuiskomt van zijn werk ontdekt hij dat Lily gewoon verdwenen is, hij wil iets aan Lara vragen maar vindt haar bewusteloos bij de bar…
Hier is deel 85:

Afbeelding
Na George Lara en een heleboel flessen drank vindt, brengt hij haar meteen naar het ziekenhuis. Daar zeggen ze dat als ze wakker is en er niks met haar is, ze naar huis mag onder voorwaarde dat ze niet meer drinkt. George zit al enkele uren te wachten tot Lara wakker wordt, het is ondertussen al bijna ochtend…’Alsjeblieft, word wakker…’
Afbeelding
En ze luistert, meteen daarna wordt ze wakker. ‘Wa..Wat is er gebeurd? En ik heb echt superveel hoofdpijn…’ Zegt ze terwijl ze wakker wordt.
Afbeelding
George ziet dat ze wakker wordt en springt over het bed, naar Lara toe. Lara is nog niet eens goed wakker of hij geeft haar al een dikke zoen.
Afbeelding
Enkele minuten alter komt de dokter binnen. ‘Ik zie dat u wakker bent mevrouw Doyleh…Moet ik nog even weggaan?’ Lacht hij. ’Ehhh….Ja doe maar’
(die dokter komt over zo’n 5 delen terug en speelt dan een grote rol trouwens…)
Afbeelding
Wanneer Lara en George rustig verder doen zit de dokter met zijn gedachten ergens anders…’Doyleh…Doyleh…Vanwaar ken ik die naam toch?’
Afbeelding
Als ze elkaars mond beu zijn, komt de dokter naar Lara toe om te zeggen dat ze naar huis mag.
Afbeelding
Een tijdje later vertrokken ze naar huis…Het is maar stil in de auto, totdat George begint te praten. ‘Schat, wil je me beloven niet meer in je hoofd te halen dat je je moeder hebt vermoordt? Het was echt een ongeluk, je hebt er niks maar dan ook niks mee te maken’ ‘Oké…Ik heb dat niet gedaan het was een ongeluk.’ Beloofde ze. ’Waar zijn de kinderen trouwens?’ Vroeg ze nadien.
Afbeelding
‘ Justin en Jaden zijn thuis. En Lily…Die is weg, waarschijnlijk ontvoerd. Ik wil eigenlijk iets aan je vragen, gisterenochtend, of ondertussen al eergisterenochtend, wou je iets tegen me zeggen. Wat was dat nu?’
Afbeelding
‘ Er was een fee op Jaden’s kamer, Elaira noemt ze…De zus van Aurelia. Misschien heeft zij Lily wel ontvoerd , die ook een fee is…Wisten we maar waar ze woont.’ Zei Lara ‘Ik weet waar ze woont…Het is de tante van Jenneyha, heeft Justin me verteld.’ Zei George daarop. Lara wil meteen aan Justin vragen waar Jenneyha woont, misschien weet hij het. ‘Rij sneller! Zijn we sneller thuis!’ Roept ze nog tegen George. ‘We zijn vlakbij een school, je mag hier maar 30km/h rijden…Maar onze dochter gaat voor!’ En George duwt op de gaspedaal.
Afbeelding
Als ze thuis zijn rent Lara meteen naar Justin’s kamer. Zodra ze binnen is begint ze al meteen schreeuwend om Jenneyha’s adres te vragen. ‘Justin! Weet jij het adres van Jenneyha!?’ Roept ze terwijl ze Justin’s kamer binnen rent.
Afbeelding
Justin klimt naar beneden. ‘Besef jij wel hoe laat het is? En nee, dat weet ik niet.’ Zegt hij humeurig.
Afbeelding
‘Alsjeblieft! Weet je écht niks? Het leven van je zusje hangt er vanaf!’ Smeekt ze.
Afbeelding
‘Wacht…Op de avond dat ik haar ontmoette, nam ze taxi naar huis. Taxisim ofzoiets…En ik denk dat ze midden in de nacht niet zo veel bruinharige tienermeisjes naar huis brengen.’
Afbeelding
Lara laat Justin amper uitspreken en pakt haar gsm. ‘Hallo, spreek ik met taxisim?’
Ja, maar met wie spreek ik?
‘Euhm, sorry. Lara Doyleh…Heeft een chauffeur van u 4 dagen geleden, dus op 27/03(even een datum in het begin van de lente genomen xD) ’ s nachts een bruinharig tienermeisje naar huis gevoerd? En zo ja, naar waar precies?’
Sorry, dat mogen we niet tegen u zeggen.
‘Het leven van mijn dochter hangt er vanaf!’
Oké dan….Capibarastraat(was het eerste waar ik opkwam) nr 55 Hidden springs.
‘Bedankt!’
Afbeelding
Lara laat haar gsm op de grond vallen en gooit de deur dicht. ‘George! Start de auto!’ Schreeuwt ze.
Afbeelding
Als ze beneden komt staat George tot haar verbazing gewoon in de gang te wachten. ‘Ehh….Komt er nog wat van?’ ‘Ik moet je eerst iets vertellen, iets dat misschien wat meer duidelijkheid geeft over de hele situatie…Laten we naar de woonkamer gaan.’
Afbeelding
‘Dus…wat wil je me vertellen?’
Afbeelding
‘Tja…Het zit zo…Misschien dacht je het al, maar Jenneyha dat is de dochter van Aurelia….’ Zei George. ‘Oké, interessant…Maar moet je me nog iets anders vertellen?’ Vroeg Lara daarna. ‘Wel ehh…En ik ben haar vader.’ Lara denkt dat het een grapje is en begint te lachen. ‘Hahahaha…Zal wel. Maar nee serieus wat is er nu?’
Afbeelding
‘Heb ik al gezegd….’ Daarna volgt er een akelige stilte. ‘Ehh….Ik ben niet boos op je…Dat wou Justin je dus zeggen enkele dagen geleden… Maar dat maakt veel dingen wel een pak duidelijker ja… Dus, zullen we vertrekken?’
Afbeelding
En ze gaan naar de auto.
Afbeelding
Een tijdje later, het is ondertussen al licht, komen ze aan bij Jenneyha’s huis, waar dus ook haar tante Elaira woont…’Hmm…Buiten dat het hier wat kaal is ziet het er hier redelijk normaal uit, maar we hebben het binnen natuurlijk nog niet gezien’ Zegt George terwijl hij en Lara naar binnen stappen.
Afbeelding
‘De deur stond gewoon open…Het ziet er hier ook redelijk normaal uit, er zijn wel geen deuren naar andere kamers’
Afbeelding
Lara begint wat rond te lopen. ‘Het is hier eigenlijk nog best gezellig’
Afbeelding
‘Kom kijken! Die boekenkast is helemaal anders dan de andere!’
Afbeelding
Zo dom is George niet(heb ik dat nu echt gezegd ?) en hij begint de boekenkast wat te bestuderen.
Afbeelding
Hij gaat naar binnen in een donkere koude ruimte terwijl hij Lara roept. ‘Lara kijk! Hier is nog een ruimte achter.’ Roept hij. ‘Ik vond het al verdacht.’
Afbeelding
‘Kijk Lara…Hier is nog een ruimte achter! Dit moest ooit bedekt zijn door een muur, maar die is kapot gegaan in de loop van de jaren…’ Zei George. ‘Shhht!!! Ik hoor stemmen… Ik herken de stem van Elaira. Misschien kun je gaan kijken?’ Fluisterde Lara.
Afbeelding
George sloop langzaam bij de muur op het geluid af. Toen hij om de hoek keek zag hij een fee staan, dat moest Elaira zijn, zag hij ook een kleine fee voor een spiegel staan…Lily. Ze heeft vleugels…’ Je bent een prachtige jonge fee, Lily. Geniet ervan! En die familie van je, die kan je vergeten…’ Zei ze met een grijns.
Afbeelding
Lily zette een stap achteruit en begon in de lucht rondjes te vliegen. ‘U hebt gelijk mv. Mashraliania! En vliegen is echt superleuk!’
Afbeelding
George kwam van achter de muur, Lily zag haar papa en kwam meteen naar hem toegerend. ’Papa!!! Wat doe jij hier?’ Riep ze enthousiast.
Afbeelding
Voor Elaira besefte wat er aan de hand was, kwam Lily naar haar toe gelopen. ‘Dat is mijn papa!’ Zei ze met de gedachte dat Elaira dat helemaal niet wist. ‘Dat weet ik, waarom denk je dat ik jou heb meegenomen? Om hem hierheen te lokken natuurlijk!’
Afbeelding
Elaira duwde Lily opzij en gaat naar George toe. ‘En nu tussen ons!’ Schreeuwde ze. ‘Wat ga je dan doen? Wil je me dan ook ontvoeren en vermoorden zoals je domme zus wou?’
Afbeelding
‘We moeten nu eenmaal… Heeft Aurelia je dat niet gezegd toen je een kindje met haar maakte? Een kind dat nu 14 is…’
Afbeelding
En dat kind kwam juist naar buiten gelopen, perfecte timing…Best wel toevallig.’ Ehh…Hallo papa.’ Zei ze stil.
Afbeelding
‘Jij bent dus Jenneyha…Ehh…’ En daarna wordt er niet veel meer gezegd.
Afbeelding
Elaira verbrak de stilte door plots een pistool boven te halen. Jenneyha zag in de spiegel haar tante staan met een pistool, op haar gericht!’ Tante…Wa-wat doe-doe je?’ stotterde ze bang. ‘Wat denk je? Ik mag je beide ouders niet, dus waarom zou ik jou wel leuk vinden? Bijna was het me gelukt, 14 jaar geleden… Totdat mijn stomme zusje en jouw ondertussen dode moeder roet in het eten kwam strooien, waar ze niet goed vanaf is gekomen… Jenneyha, je bent een fee…En de dochter van de eigenlijke feeënprins, en een feeënprinses, alhoewel iedereen weet dat ze natuurlijk totaal geen adellijk bloed heeft…De perfecte koningin, kortom. Spijtig genoeg is dat nu ook weer niet de bedoeling… Iedereen weet dat je een groot geheim hebt Jenneyha, en dat geheim, dat is niet zo goed voor je. Je zou door allerlei gebeurtenissen in verband met dat geheim binnen de 5 jaar toch sterven, dus dan kan je dat beter nu al doen.’ Jenneyha wist meteen waar ze het over had. ’Alsjeblieft, doe het niet…Je gaat er spijt van krijgen.’ Smeekte ze.
Afbeelding
Ondertussen stonden Lily en Lara toe te kijken. ‘Mama, wat gebeurd er? Die vrouw leek me nog zo vriendelijk…’ ‘Dat is ze niet Lily, en er moet dringend ingegrepen worden…Of ik kan van zowel mijn man als mijn splinternieuwe stiefdochter over enkele minuten zeggen dat ze dood zijn…’ Lara kon het niet langer aanzien en kroop over het kapotte muurtje, waarna ze Elaira voor ze het doorhad neersloeg.
Afbeelding
(ik wil knoetiee bedanken voor de skin die sinds kort al mijn sims hebben vanaf ik even naar sims creeëren ga… Zie Lily. Dan heb ik maar meteen de default versie’s gedownload van de skin die ik normaal gebruik)
Ze gingen terug naar buiten en stapten in de auto, spijtig genoeg kan Elaira niet eeuwig bewusteloos op de grond blijven liggen…’Lily…Ik denk dat het beter is als je niet met het feit dat je een fee bent te koop loopt…Het kan ons nog problemen geven’
Afbeelding
…Of toch wel? ‘Nooit je pistool laten vallen lieve tante van me…’

Zeg het als je computer crasht door het extreem lange deel.(5 volle pagina’s bij word)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 03 jul 2014, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: de Doyleh's: Deel 85( 30 juni/pg. 14)

Wat gebeurde er in deel 85? Lara wordt al snel ontslagen uit het ziekenhuis, in de auto verteld George haar dat Lily weg is, waarna Lara hem verteld van Elaira die waarschijnlijk Lily heeft ontvoerd. Ze rijden zo snel mogelijk naar huis om het adres van Jenneyha, Elaira’s nichtje die bij haar woont, te vragen aan Justin. Die weet het niet maar uiteindelijk komen ze aan haar adres en ze gaan erheen, in tussentijd verteld George Lara dat Jenneyha zijn dochter is. Daar doen ze een ontdekking: Lily is wel degelijk een fee! Nadien volgt er een ontmoeting tussen George en Jenneyha, maar dat wordt verstoord als Elaira Jenneyha, haar nichtje, wil doodschieten! Lara slaagt Elaira neer en ze gaan snel naar huis, maar wat ze niet door hebben is dat Jenneyha als zij weg zijn haar tante doodgeschiet….

Hier is deel 86:

4 maand later
Wat is er ondertussen allemaal gebeurd? Wel, Jack is 18 geworden en is verhuist naar Bridgeport, Lara is begonnen en geëindigd met de opnames van de film waar ze in meespeelt, ze hebben niks meer van Jenneyha gehoord maar dat vergeten ze snel, zeker nu ze in Roaring Heigts zitten voor de filmpremière van Lara’s film! Waar ze dan ook maar een leuke vakantie hebben aangeknoopt.
Afbeelding
Jack woont in een appartementje in Bridgeport dat hij is aan het verbouwen(dus niet opletten als het er niet uit ziet ik heb alleen nog maar wat meubels veranderd) Het is een gewone ochtend, hij haalt de krant…Niks speciaal dus.
Afbeelding
Maar wat hij daarna in diezelfde krant leest, is minder normaal:
De laatste tijd verdwijnen er veel mensen, vooral ’s nachts. Sommige beweren dat het door een vampierenbende komt, die we al gewend zijn in deze stad. Maar deze keer is het anders, Ze bijten iedereen die ze tegen komen in hun nachtelijke uitstapjes. Hun leidster zou een jonge vrouw zijn, met de naam Emma…Haar achternaam weten we niet. We verzoeken iedereen s nachts niet alleen buiten te komen als u niet in een van ‘hen’ wilt veranderen. Er volgt nog een korte beschrijving van hoe hun leidster, die volgens sommigen de naam Emma heeft, eruit zou zien….
Jack staarde naar het artikel, zou het echt Emma zijn? De Emma waar hij zoveel van hield op de middelbare school? De Emma die hem daarna in de kou liet staan…(letterlijk, het was aan het sneeuwen)
Afbeelding
Ongeveer op hetzelfde moment, aan de andere kant van Simsania, is het andere deel van de familie aan het rondlopen in het centrum van Roaring Heights. ‘Heb ik al gezegd hoe mooi het hier is?’ Zei George terwijl hij probeert te lachen naar de paparazzi die het op hen blijkt gemunt te hebben. ‘Mama, wanneer gaan we naar de boulevard?’ Vraagt Jaden aan Lara. ’Daar zijn we naartoe aan het gaan!’ Antwoordde Lara.
Afbeelding
Plots kwam er een bekende hun kant opgelopen.
Afbeelding
Lara loopt meteen naar hem toe. ‘Hé! Bent u niet Dr. Jones? Uit het ziekenhuis van Hidden Springs?’ Vraagt ze aan de man. ’Ja, klopt.’ ‘Wat doet u hier?’
Afbeelding
‘Ik werk hier, u speelt toch de hoofdrol in die nieuwe dramafilm? Ik heb het gelezen in Simstar’
Afbeelding
‘Ik schep niet graag op met het feit dat de paparazzi me overal achtervolgt, maar dat is inderdaad zo en vanavond is de première.’
Afbeelding
Als ze uitgepraat zijn stappen ze gewoon verder. Plots draait de dokter zich om en rent hen achterna. ‘Mv. Doyleh, noemt uw moeder pertoeval Annie?’
Afbeelding
Lara draait zich terug om en antwoordt op zijn vraag. ‘Ehh…Ja, Annie Doyleh noemde ze…Noemde. Waarom soms?’ ‘Ehh…Ik ken haar van vroeger en je gezicht lijkt op dat van haar.’
Afbeelding
Na nog even stappen komen ze bij de Boulevard. ‘Kom we gaan in de achtbaan Justin!!!!’ Roept Jaden enthousiast. ‘Gaan jullie maar…Lily en papa gaan in de andere…Het is hier bijna even warm in de zomer als in Isla Paradiso in de herfst….’
Afbeelding
(Zien jullie ook dat er iets niet klopt met het vasthouden van dat ding?)
Iedereen vind het leuk in de achtbaan… ‘Papa doe je armen omhoog dit is superleeeeuuuuuuuuuukkkk!!!!’ Schreeuwde Lily. ‘Nee, dit is supereeeeeeennnggg!!!!!!’
Afbeelding
Terwijl iedereen geniet van de achtbaan zit Lara helemaal in haar gedachten verzonken op een bankje. ‘Zou hij mijn moeder kennen van vroeger? Een oud vriendje ofzo? Nee…Ze heeft me verteld dat ze op de middelbare school nooit een vriendje had…Maar wie is hij dan, die Louis Jones?’
Afbeelding
Lara is zo hard aan het nadenken dat ze niet eens het gejuich van Lily en het gekrijs van George hoort…
Afbeelding
…Die soms bangelijk veel op elkaar lijken.
Afbeelding
Als iedereen uit de achtbanen is gaan ze even naar het maak zelf je hotdogs-restaurantje. ‘Justin, waarom ben je al de hele tijd zo stil?’ Vraagt Lara aan hem. ‘Gewoon…Ik heb het gevoel dat iemand me in de gaten houdt…Maar dat is waarschijnlijk wel niet zo.’
Afbeelding
‘Waarom denk je dat? De vorige keer dat iemand van ons in de gaten werd gehouden was het uiteindelijk een gestoorde fee.’ Zei Lara. Ondertussen houd er inderdaad iemand hem in de gaten…
Afbeelding
’s Avonds, rond 6 uur vertrekken Lara en George naar de filmpremière, Lara zei Justin dat hij op Lily en Jaden moest passen maar hij heeft waarschijnlijk niet eens geluisterd.
Afbeelding
‘Wat moeten we toch aanvangen met die jongen…’
Afbeelding
Ter compensatie dat dingen zeggen tegen Justin weinig succes heeft is de filmpremière een groot succes, en als ster van de avond is Lara’s acteercarrière eindelijk begonnen.
Afbeelding
Ondertussen krijgt Justin een sms’je….Van Jenneyha.
Morgenochtend, 9 uur, parking bij het strand. Afgesproken?
Veel meer stond er niet in. ‘Dat is raar, een sms’je van Jenneyha…’ En de persoon van die middag houdt hem nog steeds in de gaten ’Nu hopen dat hij er is…’
Afbeelding
‘Eerst horen we maanden niks van haar en dan ben ik de eerste die ze contacteert…En al dat geheimzinnig gedoe…’
(ik vind Justin wel staan met die bril)
Afbeelding
‘Nog even en je snapt alles Justin….En ik kan alles ergens kwijt…’

Ik ga weer enkele dingen op een rij zetten: (uit ervaring weet ik dat jullie alleen maar de dingen op het einde van delen onthouden)
-Jenneyha, die vol schrammen zit, wil iets zeggen tegen Justin…En hebben jullie ook gezien dat ze geen vleugels meer had??????
-In Bridgeport wordt er gesproken over een jonge vampier genaamd Emma, en Jack leest daarover in de krant…Over EMMA.
-Een of andere man kent Annie van vroeger, maar wat? Waar? Wie? En nog wat vraagwoordvraagwoorden….(of hoe noemt dat? En dan te bedenken dat ik het een maand geleden nog zag bij nederlands xD )

Hebben jullie enkele vragen om in jullie reacties te verwerken ;)
Gast0698

Re: de Doyleh's: Deel 86( 5 juli/pg. 14)

daar gaat ie dan: ik vind het echt een super super leuk dagboek en je bent ook goed in schrijven en het is een top verhaal en dat huis is super leuk gemaakt en die sims zijn ook super mooi echt heel leuk en een super leuk verhaal erbij verzonnen! jij hebt echt talent! en je maakt altijd super super lange verhalen achter elkaar en dat is super super goed en cool dat je dat zo lang kan volhouden!

en ik heb gestemd
gitte2001

Knoetiee schreef:daar gaat ie dan: ik vind het echt een super super leuk dagboek en je bent ook goed in schrijven en het is een top verhaal en dat huis is super leuk gemaakt en die sims zijn ook super mooi echt heel leuk en een super leuk verhaal erbij verzonnen! jij hebt echt talent! en je maakt altijd super super lange verhalen achter elkaar en dat is super super goed en cool dat je dat zo lang kan volhouden!

en ik heb gestemd
Ooohhh!!!!! Zo lief! Ookal heb je superveel super gebruikt om het langer te doen lijken! :fluit
gitte2001

Wat gebeurde er in deel 86? Jack leest in de krant een artikel over een vampierbende, geleid door een jonge vrouw die Emma zou heten. Jack moet al meteen aan dé Emma denken van toen hij nog enkele jaren jonger was. Ondertussen zitten Lara, George, Justin, Lily en Jaden in Roaring Heights voor de filmpremière van Lara’s film. Daar hebben ze een leuke dag , maar Justin heeft al de hele dag het gevoel dat hij achtervolgt wordt, als hij ’s avonds een smsje krijgt van Jenneyha, zijn zogezegde halfzus waarvan ze al maanden niks gehoord hebben, beginnen de puzzelstukjes langzaamaan in elkaar te vallen…En dan is er nog de vreemde dr. Jones, Die Annie, Lara’s moeder, nog kent van vroeger…

Hier is deel 87:
Afbeelding
Jack was naar een bar gegaan waar Emma ’s avonds zou rondhangen…En het was inderdaad zo, er liep een vrouw rond die sprekend op Emma van vroeger lijkt. ‘Zou zij het nu zijn? Ze lijkt er zo goed op…Ik moet haar echt spreken…’Dacht Jack terwijl hij naar haar zat te kijken.
Afbeelding
Plots stond ze recht.’ Wacht nog even met dat drankje’ Zei ze tegen de barvrouw.
Afbeelding
tralalala…
Afbeelding
‘Ik denk dat ik hier weg ben voor vanavond…’ bedacht ze zich terwijl ze naar buiten liep.
Afbeelding
‘Hallo Emma….’
Afbeelding
‘Ja-Jack? Wat doe jij hier?’
Afbeelding
‘Ik zag een artikel in de krant en…Wat is er met je gebeurd? Je bent zo veranderd…’
Afbeelding
‘Ik ben niet veranderd…Zoals ik nu ben was ik voor ik jou ontmoette, ik ben gelukkig nu. Vergeet me gewoon…’
Afbeelding
Emma gaf Jack de kans niet om nog iets te zeggen, ze draaide zich om en liep weg. ‘Emma wacht! We moeten praten!’ Riep hij. ‘We zijn uitgepraat Jack, laat me met rust!’
Afbeelding
‘Alsjeblieft, geef me nog een kans…’Serieus, tegen deze ogen kan ze toch geen nee zeggen?
Afbeelding
‘Kom op Jack, snap het nu toch.Ik ben een vampier, jij een weerwolf! Mijn vader heeft de familie van de jouwe vermoord…Dat was anders toen we tieners waren, maar nu kan het gewoon niets tussen ons worden…’
Afbeelding
‘Dat weet je niet als je het niet probeert…’ En hij zoende haar…
Afbeelding
…Dat ze niet zo erg vond ‘Je weet toch dat je zo’n kamer eerst moet huren hè?’ ‘Ja…Maar de deur is niet op slot dus…’
Afbeelding
Weinig aan toe te voegen.
Roaring Heights, 8u 49
Afbeelding
Afbeelding
Het was bijna 9 uur, Justin was de afspraak met Jenneyha niet vergeten. Terwijl iedereen nog was aan het slapen ging hij stil naar buiten en hield hij een taxi tegen, die hem naar de parking bij de Boulevard bracht.
Afbeelding
Eenmaal daar, was er niemand te bekennen. ‘Dit is hopelijk geen domme grap ofzo…’Dacht Justin terwijl hij over de parking liep.
Afbeelding
Enkele minuten later kwam Jenneyha met tranen van geluk aangerend.’Justin! Ik ben zo blij dat je er bent!’ Riep ze.
Afbeelding
Justin begon meteen een heleboel vragen te stellen. ‘Jenneyha! Hoe zie jij eruit? En waar was je al die tijd?’
Afbeelding
‘Laat me gewoon alles uitleggen…Ten eerste, ik noem niet Jenneyha, maar Ashley…En ik werk, of eerder werkte, voor de MSGDVSO, Mega Super Geheime Dienst Van Simsania en Omgeving.’
Afbeelding
Justin wist even niet wat hij moest zeggen…’Ge…Geheime dienst? Hoe..?’
Afbeelding
‘Zoals ik al zei: laat me alles uitleggen! Wel eh…’ Jenneyha stopte even met praten en slikte even. ‘Het begon allemaal een dikke 14 jaar geleden….Ik was toen nog een baby, ik verbleef even bij mijn oma omdat mijn ouders een avondje weg waren…’
Afbeelding
…Een avond die niet goed afliep. Mijn vader raakte de controle over het stuur kwijt en ze vielen in een ravijn, ze waren allebei op slag dood…Een klein detail… Ze werkten allebei voor de MSGDVSO. De eerste jaren van mijn bestaan, toen ik bij mijn oma woonde, was dit redelijk onbelangrijk. Maar toen ik 5 jaar oud was, kwamen plots 2 medewerkers van de MSGDVSO ons huis binnengevallen en ze schoten zomaar mijn oma dood, waarna ze mij meenamen…Ik snapte er niks van…
Afbeelding
…Maar als snel werd alles duidelijk, ze hadden me nodig voor één van hun plannen. Ze wisten af van de toestand in het feeënrijk, van dat de familie van jouw vader van de troon was gestoten enzo…De valse feeënkoningin had enkele dochters, die ze erop uit stuurde om jouw vader, de eigenlijk rechtmatige troonopvolger, te ontvoeren, één slaagde daar bijna in: Aurelia. Maar zij stierf…Gelukkig. Ik moest de zogezegde dochter van Aurelia spelen, en dus de zogezegde dochter van jouw vader. Ik moest infiltreren bij de valse feeënfamilie om zo de troon misschien te kunnen krijgen, als afstammeling van de valse en de échte familie, Iedereen moest dat geloven en mocht dus niet van het plan afweten, maar Elaira, mijn zogezegde tante waar ik bij woonde, kwam het te weten. Ik schoot haar dood nog voor de MSGDVSO het te weten kwam dat zij het wist.
Afbeelding
Maar die wisten het al, dat zij het wist, en dus moet ik uit de weg geruimd worden…Ik ben tenslotte de oorzaak van dat hun plannen zijn mislukt! Maar ik kon nog net ontsnappen, en ik ben al enkele maanden op de vlucht. Plots dacht ik aan jou…Help me alsjeblieft…Jij en je ouders moeten me helpen
Afbeelding
‘Waarom wij?’ Justin snapte er even niks van, eerst heeft hij een onbekende magische halfzus en ineens is ze een 14-jarige ex-geheimagent? ‘Jullie zijn de enigen die me kunnen helpen..Ik heb geen familie meer…Jullie moeten me echt helpen…’Langzaamaan viel er een traan(hé! Dat rijmt!) over haar wang. ’Oké…Ik moet het allemaal nog wat verwerken…Wacht, jij ben niet mijn halfzus?’
Afbeelding
‘Inderdaad…Waarom vraag je dat?’
Afbeelding

‘Daarom!’
Afbeelding
Maar nog voor ze goed beseffen wat er zojuist is gebeurd verschijnt er een pistool voor hun neus…’Blijf staan!’

Dit was deel 87! En vraagje, zeg eens eerlijk, wat kan er hier beter aan? Iemand Tips? Het is mijn 7e verhaal ofzo maar iemand tips?

edit:na je dit hebt gelezen zou ik het suuuuuuperleuk vinden als je ook reageert.
Margothieke
Mest analist Mest analist

Re: de Doyleh's: Deel 87(12 juli/pg 14)

Ik vind het een heel erg leuk dagboek, maar meningen verschillen.
Waar heb je eigenlijk het liefste dat ik reageer hier of op SF? Want ik vind het zo irritant om bij beide te reageren, maar ik doe het maar omdat jij graag reacties hebt.

Edit: Ik snap niet waarom je je eigen dagboek aan het afkraken bent, je krijgt hier zo veel positieve reacties op en het enige waar jij naar kijkt is die een of twee negatieve reacties. Mijn moeder heeft me altijd geleerd om naar positieve commentaar of kritiek te kijken en als je negatieve commentaar of kritiek krijgt kijken of er iets uit te leren valt en zo niet, dan haal je je schouders op en ga je door.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie