Dankjulliewel ♥
Ik doe het juist als ze wat jonger zijn al Gitte, want anders blijft het alsnog wat onduidelijk voor jullie.
Een wat kortere update dit keer, ook niet heel feestelijk, maar wel weer met een grote gebeurtenis.

Jill is opgegroeid tot een super schattig peutertje (alle vloeren zijn trouwens veranderd voor een mooier geheel)

Even knuffelen met oma

terwijl mama Jolien nog ligt te slapen

Maar dan…

komt er een einde aan het leven van Stella.

Natuurlijk is er weer veel schrik en verdriet

Voor Nino, die een enorm goede band met zijn ouders had, valt dit verlies erg zwaar

Ook de nieuwe hond heeft door wat er gaande is

arme Jolien… haar schoonmoeder, de oma van haar kindje sterft in het bijzijn van iedereen

Jonah komt snel terug naar huis en loopt verdrietig de trap op

Wederom pakt Nino een boek (geschreven door zijn moeder) om even in een andere wereld terecht te komen

Jonah en Jolien lukt het om in slaap te vallen
Nog even een mini terugblik op het leven van Stella (helaas ben ik veel foto’s van mijn oude computer kwijtgeraakt, dus de kiekjes van Stella’s echt jonge jaren moet ik jullie besparen)

In het begin van Stella’s simsleven poseerde ze geregeld voor de camera, met dit resultaat – waar ik nu al lang niet meer enthousiast over ben, want wat gebruikte ik lelijke downloads! -

‘Nona, hier komen!’

De alledaagse bezigheden

Stella’s nummer één (in de tijd dat ze nog vrijgezel was dan)

Want tijdens haar nachtelijke pogingen om beroemd te worden kwam ze die leuke politieagent wel héél vaak tegen

Het feestelijke Bridgeport
by night

En zo eindigde ze wel eens, samen met Nona, in het bed van Romeo Rake

Met Nino na de verhuizing naar hun strandhuis

En met diezelfde Nino na de verhuizing naar Roaring Heights

Stella heeft zich altijd keihard ingezet voor haar werk

En heeft terug kunnen kijken op een prachtige lijst met geschreven boeken

In korte tijd kwamen ook Jonah en Evy bij het liefdevolle gezin

Met de kinderen kon Stella altijd goed kletsen (en kibbelen)

Toen er gestopt werd met het huren van een butler, werd het huishouden Stella’s taak

Maar dat deed ze graag, voor zo’n leuke man als hoofd-kostwinner

Bij de bruiloft van dochter Lucie!

Hoewel Lucie heel zelfstandig was, hebben moeder en dochter altijd een goede band gehad en konden ze veel van elkaar leren

Als trotse moeder heeft ze de diploma-uitreikingen van al haar kinderen bijgewoond

En tot het einde van haar leven, deed ze braaf de klusjes en goede daden

Romeo en Stella konden elkaar hartstikke gelukkig maken, tot aan hun laatste dag samen

Zijn overlijden was een enorme klap voor Stella

Toch probeerde ze nog wat van haar leven te maken…

en naast het rouwen…

bleef ze van haar familie genieten en houden!
image hosting
Heel jammer dit, maar het zat er wel aan te komen. Volgende update zal de uitvaart plaatsvinden en daarna zullen Nino, Jonah en Jolien ook weer verdere stappen in hun levens kunnen nemen. Dat zullen jullie dan tegen die tijd natuurlijk weer terug zien in dit topic!
Laatst gewijzigd door Lieke op zo 28 dec 2014, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.