Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 50 van 55

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

HEt zelfde als julie drie voor mij. En ik heb op Etsy de jas voor mijn Bilbo costuum die ik op Elfia wil gaan dragen gevonden die ik wilde hebben. Hoef alleen nog een blouse, vest, sjaaltje en de oren. Dat laatste koop ik op Elfia pas.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Ik heb een 7,0 voor mijn profielwerkstuk-presentatie. Normaal ben ik echt vreselijk in presenteren.
En ik heb mijn wiskunde D-PTA opgehaald van een 2,1 naar een 5,9.

O ja, en ik heb vanmiddag mijn rijbewijs opgehaald. Ben vanmiddag een half uur wezen rijden met mijn vader ernaast. Voelt toch wel vet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^Ja, daar ben ik ook erg blij mee. Eindelijk lente. Ik heb het vest voor mijn Bilbokostuum gevonden bij C&A (herenafdeling) ook nog eens in mijn maat. Het vest hoeft mijn moeder alleen nog te bleken en in de goede kleur te verven en de knoop die ik in de Tolkienwinkel heb gekocht eraan zetten. En ik heb hobbitoren. Hoef ik alleen nog het sjaaltje, want de jas is in de maak.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Bedankt voor het bekijken van mijn Blogspot :P Dat is echt grappig ik kan gewoon zien waar mensen me vandaan halen, dus als iemand nu hier klikt op mijn "Blogspot" dat kan ik dat daar zien :P Niet precies wie maar wel waar je hebt geklikt :) En ik kan zien welke browser, pc of ipad gebruiken :P Niet echt zo intressant alleen wel grappig :P (Wees niet bang.. ik kan niet zien wie of waar je bent :P )

Vandaag van kwart voor 12 tot 5 voor 1 naar school geweest :P Heel veel uitval! Was bijna de moeite niet waard maarja :P En morgen van kwart over 8 tot kwart over 11, lekker chill :thumbup

Edit: Wow, veel smileys in dit bericht xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Zaterdag werd ik blij van mijn proefrijles en ik mag wss na mijn examens beginnen met lessen :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Vandaag voor 2 uur naar school, blijkt engels uit te vallen en omdat we toch niks konden doen bij wiskunde mochten we weg :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie