Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 11 (09/06)

Hoofdstuk 11

Afbeelding
We waren een gelukkige familie. Regelmatig kwam mijn moeder over de vloer, of tante Iz, zoals ze tegenwoordig genoemd werd. Dan bakten de dames taart terwijl ik met Damon ging gamen. Maar ook met zijn vieren hadden we de grootste lol. Sneeuwballengevechten waren de favoriet van Damon en wij wisten hem dan wel terug te pakken als hij ons voor de zoveelste keer naar buiten sleurde.

Afbeelding
Helaas was het voor deze knul alweer tijd om een jaartje ouder te worden. Hij zou nu naar de middelbare school gaan, gekke dingen doen met zijn vrienden en misschien wel een vriendin vinden. Maar eerst: Een knalfeest! De halve school hadden we zaterdag avond over de vloer. Ik had geen idee dat Damon zoveel mensen kende. Chelo, Angelina en ik hadden ons maar boven vermaakt, want we hoefden absoluut niet in die drukte te zijn.

Afbeelding
'Ben!' riep Chelo blij toen ze het huis kwam inlopen. 'Kijk wat ik in de post vond.' Ze gaf mij een blauw kaartje. Voorop stond in grote letters: Nelson. Ik opende het kaartje. Een glimlach verscheen op mijn gezicht.
'Tanner heeft een zoon gekregen, wat leuk!' riep ik uit.
'Als jij nou even wat kleren aan gaat trekken, kunnen we even langs,' zei Chelo. Ik rende direct naar boven. Niet alleen ik werd ouder.

Afbeelding
Terwijl Chelo en ik op kraamvisite waren, probeerde Damon de skatebaan bij het lentefestival uit. Hij had gehoopt indruk te kunnen maken op de meiden, al pakte dat niet zo best uit. Angelina, die hij meegenomen had, kwam bijna niet meer bij van het lachen toen Damon weer eens onderuit ging.
'Kom jij het dan eens proberen,' riep Damon naar haar. Hard schudde ze haar hoofd. Angelina wist zelf maar al te goed, dat ze er zelf ook niks van zou bakken.

Afbeelding
Tot mijn enorme verbazing, had Damon het toch voor elkaar gekregen een meisje aan de haak te slaan. Met een enorme glimlach stelde hij mij het meisje voor later die middag. Meteen liepen hij en Shirley door naar zijn kamer.
'Wat had hij nou bij zich?' grapte ik naar mijn vrouw.
'Volgens mij was het een vriendin,' reageerde ze verontwaardigd.
'Ze hebben al gezoend!' gilde Angelina van boven toen ze ons hoorde. Allebei schoten we in de lach.

Afbeelding
Angelina hield de twee sterk in de gaten. Die spioneerskills heeft ze overduidelijk van haar oma. Ook deze avond gluurde ze weer naar het koppel dat buiten afscheid van elkaar nam. Een afscheid van dertig minuten weliswaar, maar toch een afscheid. Onbewust was ik naast mijn dochter gaan staan en staarde naar het koppel.
'Sta niet zo te gluren jullie,' zei Chelo streng. Schijnheilig keken we achterom. 'Hup, Angelina, jij gaat naar bed en kom jij mij maar even helpen met de keuken schoonmaken, Ben.' Ik stak mijn tong naar haar uit.
'Laat die jongen nou toch,' zei ze waarna ze haar tong naar mij uitstak.
___________________________
Dankuwel voor alle reacties ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 11 (21/06)

Hoofdstuk 12

Afbeelding
Damon vond dat het tijd werd om zich als een volwassene te gaan gedragen. Voorzichtig was hij naar zijn moeder gegaan om te vragen of zij hem auto wilde leren rijden. Geen seconde had Chelo erover nagedacht of ze knikte al van ja. Ze vond het fantastisch dat haar zoon al zo groot werd. Ik weet alleen nog steeds niet of ik er al te blij mee ben, Damon is namelijk een ramp achter het stuur! Ik heb geluk dat hij mijn auto niet in de prak heeft gereden.

Afbeelding
Om bij te kunnen komen van het gestress over de rijlessen, had Chelo een prachtige dag georganiseerd voor mij. Het was tenslotte liefdesdag. 's Ochtends had ze een fantastisch ontbijt voor mij gemaakt. 's Middag zijn we gaan picknicken in het park waarna ik mijn beeldschone vrouw vroeg of ze met mij wilde dansen. Naar mate het kouder werd, drukten we dichter tegen elkaar aan. Het was zo fijn om even een dag voor onszelf te hebben en niet aan de kinderen te hoeven denken. Ik hield haar nog steviger vast. Wat was ik gelukkig.

Afbeelding
Terwijl Chelo en ik weg waren, had Damon zijn vriendinnetje uitgenodigd. Tot zijn grote teleurstelling kon ze niet komen omdat ze met haar ouders wegging. Dus in plaats daarvan had Damon zijn vriend Mick uitgenodigd om wat te gamen. Maar dat liep totaal anders dan Damon had gedacht. Mick was tijdens het gamen steeds dichter naar hem toegeschoven en had zelfs Damons hand vastgepakt toen ze naar het laadscherm van het spel staarden. Toch voelde het niet vreemd of ongemakkelijk. Tenminste, volgens Angelina leek Damon zich niet zo te voelen. Zelfs als je die meid aan een stoel in een donkere kamer zou vastbinden, zou ze achter alles komen. Ik moet daar echt iets aan gaan doen.

Afbeelding
Toen Chelo en ik thuiskwamen, lag Damon al op bed. Ik gluurde toch even naar binnen om te kijken of hij nog wakker was. Voornamelijk omdat ik net het hele verslag van Angelina had gehad over wat er die avond tussen Damon en Mick was gebeurd.
'Ben je nog wakker?' fluisterde ik vanuit de deuropening.
'Ja,' mompelde Damon. 'Pap, mag ik je iets vragen?'
'Natuurlijk.' Ik sloot de deur achter mij en ging naast het bed staan.
'Hoe weet je of je verliefd bent op iemand?'
'Och jongen, je moet naar je hart luisteren. Voel de vlinders in je buik en kies voor de persoon die het eerst in je opkomt als je aan iemand moet denken.'
'Dankje, pap.' De jongen glimlachte. Ik glimlachte terug. Hij werd echt volwassen.

Afbeelding
Damon was echter niet de enige die volwassen werd. Het was tijd voor Angelina's verjaardag. Heel vroeg stond ze al aan het eind van ons bed.
'Papa, mama, wakker worden! Waar is de taart? Zijn er slingers opgehangen?' ratelde Angelina. Kreunend kwamen we uit ons bed. Chelo en ik werden ook alweer een dagje ouder en dat vroeg opstaan werd steeds minder leuk. Als een gek rende Angelina de trap af en haalde de taart tevoorschijn.
'Kom jullie moeten voor mij zingen en dan blaas ik de kaarsjes uit!' riep ze. Er was geen stoppen aan dat kind, dus we zeiden ook maar niks over de combinatie van 7 uur 's ochtends en taart eten. Angelina groeide op tot een knappe tiener. En even stond ik erbij stil dat de pubertijd er nu ook aan zat te komen voor haar. Hier zullen we ons op moeten gaan voorbereiden...
_____________________________
Nog bedankt voor alle reacties! ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 13 (01/07)

Hoofdstuk 13

Afbeelding
Nu Angelina groot genoeg was om zelf te beslissen wat ze deed, deed ze ook wat ze zelf besloot. Ze was creatief, zeker. Maar of ze ook legaal bezig was, was een tweede. We hadden haar voor haar verjaardag geld geven zodat ze daar zelf iets leuk van kon kopen. De volgende dag na school was ze meteen naar de winkel gegaan om een set spuitbussen te halen. Dolenthousiast was ze thuis de grond gaan besmeuren met de felle kleuren. Maar hoelang duurt het nog voordat ze de wijde wereld intrekt met haar tekeningen?

Afbeelding
Damon had na veel nadenken eindelijk zijn beslissing genomen. Hij had Shirley gebeld om te vragen of ze kon komen. Toen de deurbel ging, vroeg Damon ons om even ergens anders heen te gaan zodat hij met haar kon praten.
'Hey, ik heb een nieuw spel. Zullen we hem meteen proberen?' zei Shirley toen Damon de deur opende. Ze liep meteen door naar de gameconsole en zette het spel aan. Damon plofte naast haar op de bank.
'Shirley...' begon hij. Ze reageerde niet want ze was te gefocust op het spel.
'Shirley, ik wil het uitmaken. Ik... Ik val op jongens,' stamelde Damon. Geschokt keek Shirley hem aan.
'Oh, ehm, okay. Ehm, zal ik maar gaan dan?' Damon knikte.

Afbeelding
Ondertussen had Moes een nieuw vriendje gevonden. De zwerfkat liep al langer in onze tuin rond en sliep bij Cobalt in de stal. Angelina had het ondervoede beestje al langer stiekem gevoerd en verzorgd en nu Moes het zo goed met de kat kon vinden, had ze mij en Chelo heel lief aangekeken of we ook deze zwerfkat niet konden adopteren. Chelo had er meteen mee ingestemd en ik wist dat ik daar niet tegen in zou kunnen. Dus bij deze, welkom bij de familie Marr!

Afbeelding
Damon was de hele dag al aan het stressen en om het minste werd hij boos. Zijn zus wilde graag de nieuwe kat aan hem laten zien, maar zodra Angelina haar mond maar opende, werd ze al afgesnauwd.
'Wat is er toch met jou,' zei Angelina geïrriteerd.
'Niks. Helemaal niks. Laat me nou maar met rust,' reageerde Damon terug. Maar wat er eigenlijk aan de hand was, werd duidelijk toen Mick bij ons voor de deur stond en Damon hem mee naar buiten nam. En nieuwsgierig als ze is, heeft Angelina het hele spektakel gevolgd.

Afbeelding
Lummeldag was eindelijk aangebroken! De kinderen hadden aan het begin van de week al afgesproken dat ze samen naar het strand zouden gaan. Angie had een kleurtje nodig en Damon wilde zijn nieuwe windsurfplank proberen. Chelo en ik hadden een zwembadfeestje bij vrienden. Het weer was prachtig en het beloofde een gezellig dag te worden voor ons allemaal.

Afbeelding
's Avonds hadden we met zijn vieren afgesproken bij het restaurantje om deze dag goed te eindigen. Ook was dit een van de laatste kansen die we hadden om met allebei onze kinderen uit eten te gaan voordat onze wegen zouden scheiden. Damon werd namelijk bijna volwassen en had net als Angelina al uitgebreide plannen om naar de universiteit te gaan. Aan het eind van de avond toastten we nog op de toekomst en alle mooie dingen die nog gaan gebeuren.
_____________________________
Dankjewel voor de reacties! ;D
Sorry dat de up zolang heeft geduurd maar ik had het druk met leren voor mijn toetsweek. Ik heb nu onofficieel vakantie dus dat betekent: SIMS ;D Ik zal zorgen dat er later deze week nog een up zal verschijnen (:

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op di 09 jul 2013, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 14 (09/07)

Hoofdstuk 14

Afbeelding
De tijd was nu echt aangebroken, Damon werd volwassen. Alle spullen voor het feest waren al twee weken binnen en Chelo had de hele dag in de keuken gestaan om het heerlijkste eten op tafel te zetten. Angelina was al heel lang bezig met versieringen maken voor dit feest, want alles moest er perfect uit zien, mede omdat ook haar verjaardag alvast gevierd werd. Toen het moment eindelijk daar was dat Damon volwassen zou worden, werd er door de familie hard gejoeld. En daar stond hij dan. Mijn eerste kind was nu officieel volwassen en klaar om zelf de wereld te gaan ontdekken.

Afbeelding
Angelina was al de hele dag het huis door aan het vliegen. Ze was enorm zenuwachtig voor het schoolfeest vanavond. Ze zou eigenlijk samen met Damon en Mick gaan, maar omdat Damon nu volwassen was, kon hij niet meer met haar mee (oeps ^^"). Ze had haar jurk al drie keer aangetrokken om te kijken of hij nog wel paste en ze had honderden verschillende kleuren oogschaduw geprobeerd. Om half 7 kwam ze dan eindelijk helemaal klaar en netjes de trap aflopen. Chelo stond met tranen in haar ogen naast mij. Toen hoorden we buiten de limo toeteren.
'Veel plezier, schat,' riep ik mijn beeldschone dochter nog na.

Afbeelding
Angelina had enorm genoten tijdens het schoolfeest. Ze was koningin van het bal geworden, ondanks haar vele blunders. Met een enorme glimlach kwam ze het huis inlopen en liet ons trots de kroon zien. Nadat ze het hele verhaal had verteld over die avond was ze snel naar bed gegaan want de volgende dag stond haar nog een feest te wachten. Ook voor mijn kleine meid was het tijd om op te groeien.
In een keer blies ze de kaarsjes uit terwijl wij met zijn drieën stonden te juichen. Daar stond ze dan, helemaal volgroeid en zo mooi. Damon liep meteen naar zijn grote, kleine zus. Terwijl ik naar de twee keek voelde ik mij zo enorm trots.

Afbeelding
Nu allebei de kinderen volwassen zijn, is het tijd om het dagboek door te geven. Ik had het hele gezin naar de woonkamer geroepen. Toen iedereen zat begon ik mijn verhaal.
'Zoals jullie allemaal weten is jullie oma, Gabriella Gade, een dagboek begonnen met het verhaal over haar familie. Deze heeft zij aan mij gegeven zodat ik verder kon met mijn verhaal. Nu is het zover dat een van jullie het van mij overneemt,' zei ik. Damon keek enigzins schuldig naar mij.
'Pap, ik wil het heel graag doen, maar ik kan geen kinderen krijgen met Mick.'
'Vind ik helemaal niet erg,' riep Angelina snel. 'Want ik wil het heel graag doen namelijk.'
'Fantatisch!' zei ik en gaf beide een knuffel. 'Ik zal zorgen dat hij vanavond helemaal klaar is om door jou overgenomen te worden, Angie.'
_____________________________
Bedankt voor alle reacties! Dit was dan de allerlaatste update van G2. Ik hoop dat jullie het leuk gevonden hebben en ik heb in ieder geval heel veel zin in G3!
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie