Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 126 van 137

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Mag ik voor mijn profielwerkstuk in het babbelhoek gedeelte een topic openen voor mijn enquete? Het gaat pver social media, het is om een algemeen overzicht te krijgen enzo en alles blijft anoniem. Ik kan namelijk wel wat "jongere" mensen gebruiken, veel mensen boven de 30 hebben 'm al ingevuld, dus vandaar. En hoe meer mensen 'm invullen, hoe beter namelijk.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Het is een link naar een enquetesite, dus dan gewoon wat aanmaken bij mijn sites? (daar zakt hij namelijk niet zo snel weg enzo :sweatdrop)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen aan de moderators

Kunnen jullie mijn berichtje in het wat wil je kwijt topic verwideren? Het ging om een misverstand.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Vragen aan de moderators

Willen jullie mijn screentopic (link in banner) verplaatsen naar het screens forum ? Ik had het indertijd bij creaties geplaatst om een of andere reden, maar het is er nu al een heel lang tijdje en het is toch meer een screentopic.


V bedankt!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 28 sep 2014, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Vragen aan de moderators

dit zie ik nu pas.. maar telkens als je gewoon op de home site van simsnieuws bent staat helemaal bovenaan:
"er zijn 14 gebruikers online" maar dat is helemaal niet zo, ik ben nu de enigste.. xD is dat een fout?
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Vragen aan de moderators

Hallo Moderators,

Willen jullie mijn topic verplaatsen die in het screens gedeelte staat naar het dagboek gedeelte?
Het is meer een dagboek aan het worden dan random screens. Of hoort dit nog ergens anders thuis?

Hieronder staat de link.

viewtopic.php?f=23&t=15579

Alvast bedankt! :D

Groetjes, SimsMeid
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Vragen aan de moderators

Ollie.2000 schreef:dit zie ik nu pas.. maar telkens als je gewoon op de home site van simsnieuws bent staat helemaal bovenaan:
"er zijn 14 gebruikers online" maar dat is helemaal niet zo, ik ben nu de enigste.. xD is dat een fout?

ik heb dit ook, ik vroeg me af hoe het komt maar nooit echt bij stilgestaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie