Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 12 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 71!binnenkort feestje deel 75!(zie deel

Hier is deel 72:

Afbeelding
Terwijl Lily en Jaden in de keuken zitten te 'kletsen' of beter gezegd brabbelen, zijn Emma en Jack in de eetkamer iets aan het bespreken."Jack, ik heb echt geen zin m de hele tijd op die 2 te moeten letten, kunnen we niet ergens naar toe gaan ofzo? Alsjeblieft?"
Afbeelding
"Oké...Die moeten toch in hun bed liggen."
Afbeelding
"Zullen we dan naar het strand gaan? Het is daar zo mooi als er een sneeuwtapijtje ligt"
Afbeelding
Op het strand
Weinig aan toe te voegen.
Afbeelding
"Jack..."Mompelt Emma."Ja?" Vraagt Jack"Ik heb zin om te zwemmen..." "Waar dat?" "In water..." "Ja, maar welk? De zwembaden zijn gesloten, het is 2 uur" "De zee..." "Ben je gek...? Het is ijskoud..."
"Alsjeblieeeeeeeeeeeft anders maak ik het uit!" "Oké..."
Afbeelding
"Zo koud is het niet!"
Afbeelding
"Ja-ja-jawel h-het is ij-ij-ijskoud"
Afbeelding
"Maar eenmaal je onder water bent, is er inderdaad nog maar 99% kans dat je bevriest" Merkt Jack op."Hé! Waarom zwem je zo snel!?" Roept Emma."Krijg je het warm(er) van!!!" Roept Jack terug.
Afbeelding
"Soms snap ik hem echt niet...Ik heb het altijd koud, maar dat zal wel komen doordat ik soort van dood ben." Denkt Emma.
Afbeelding
Een tijdje later gingen ze naar huis."Heb je het nu warm?"vraagt Emma "Ja..."Mompelt Jack "Ehh...Jack, het is het best als je je nu omdraait!" Waarschuwt Emma.
Afbeelding
"Waarom?"
Afbeelding
"Ohw...Waren jullie niet op een gratis vakantie ofzoiets?"
Afbeelding
"Wij beseffen wel dat jullie 2 alleen thuislaten met 2 peuters niet zo'n slim idee is." (nee, eigenlijk was mijn sims niet opgeslagen na ik de screens van deel 71 had gemaakt waardoor ze niet op vakantie waren)
Afbeelding
Even later
"Dat was écht hilarisch, heb je hun gezicht gezien?"
Afbeelding
"Ja haha, een hele week afwassen, yey....Gaan we gaan slapen? Het is laat, of beter gezegd vroeg. Maar dan alweer laat omdat het zelfs al licht is buiten."
Afbeelding
Afbeelding
"WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!"

:fluit
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 72

Hier is deel 73:

Afbeelding
"Zij is het!" Denkt een roodharige vrouw, die aan haar ogen te zien een vampier is. Ze staan recht en stapt op een helemaal en shock Emma af...
Afbeelding
(Sorry voor dat stuk herinneringding)
...Om haar snel vast te grijpen."Mmmmm!!!" Emma probeert te praten, wat niet echt schijnt te lukken.
Afbeelding
"Stil zijn! Ik ben toen ik een vleermuis was de hele tijd overal tegen gebotst, op het einde zelfs op de grond gevallen! Dus stil zijn en niet flippen!" Fluistert ze.
Afbeelding
Op hetzelfde moment komt Jack binnen "Waarom schreeuwde je Emma?" Vroeg hij.
Afbeelding
De vrouw draait zich om en slaagt Jack tot hij bewusteloos is "Weg jij!" Roept ze nog snel.
Afbeelding
"Hé, wat is er met jou?"
Afbeelding
"Die...Di-ie men-mensen, wat heb je met hen gedaan?"
Afbeelding
"Dat zijn onze overburen! Hoe komen ze hier terecht? En waarom hangen ze vol met bloed?""
Afbeelding
"Och ja...Ze vonden een vleermuis die af en toe in iets mensachtig veranderd en een huis probeert binnen te geraken nogal verdacht en dreigden de politie te bellen...Ik heb ze gebeten en meegenomen voor als ik nog wat dorst had..."Zei ze."Wie ben jij?"
Afbeelding
"Sorry dat ik me nog niet heb voorgesteld, Jessica Goodricke is de naam."
Afbeelding
"Goodricke? Ben jij dan familie van me?"
Afbeelding
"Als jij bent wie ik denk dat je bent, ben ik je tante, die het werk van haar overleden broertje komt verderzetten!"
Afbeelding
"Hoe bedoel je?"
Afbeelding
"Je vriendje en zijn familie gaan dood, en jij gaat me daarbij helpen!"

Dachten jullie nu écht dat ik na Bryan's dood niks meer met hem zou doen? De Goodricke's zullen voor eeuwig blijven bestaan! :twisted
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 73

Hier is deel 74, en ik zeg het nu al, deel 75 wordt spannend!

Wat gebeurde er in deel 73?
Emma maakte kennis met haar tante Jessica, een vampier en de oudere zus van Bryan. Die het plannetje van haar broer graag wil verderzetten...

Afbeelding
Emma was geschokt door wat Jessica zei en zei zacht:" Be-bedoel je da-dat ik ze moe-moet vermoor-moorden? Maar dat wil ik helemaal niet!"
Afbeelding
"Het kan me niet schelen wat jij wilt! Ik wil alleen maar dat je meewerkt!"
Afbeelding
"Maar...Maar het is mijn familie!"
Afbeelding
"Helemaal niet! Je bent een Goodricke Emma, een Goodricke!"
Afbeelding
"Als ik volwassen ben trouw ik met Jack en dan ben ik een Doyleh!"
Afbeelding
"Je kan niet trouwen met een weerwolf, je bent een vampier!" En toen kwam er een groene gloed uit haar ogen en begon ze Emma licht te hypnotiseren.
Afbeelding
"Wat gebeurd er? Waarom krijg ik zoveel zin in bloed? Wat is er aan de hand?" Emma begon zich allemaal vragen te stellen.
Afbeelding
"Je hebt gelijk."
Afbeelding
Emma en Jessica gaan naar beneden, juist als ze de kamer uit zijn wordt jack wakker.
"Wat is er gebeurd? Ik kan me van de laatste 10 minuten niks meer herinneren..." Ik wil ejuuuuuuuuuuiiiiit!!!!! Ik wil ejuuuuuuuuiiiiii!!!!"Dat is Lily...Natuurlijk, George is gaan werken en ma is naar de winkel...Maar Lara?"
Afbeelding
Ondertussen heeft Emma de gelijkvloers bereikt."Hier ben je Lara."
Afbeelding
"Klopt, maar dat zal niet meer voor lang zijn, ik heb daarnet Lily de hele buurt bij mekaar horen krijsen!"
Afbeelding
"Je ruikt lekker, naar bloed!"
Afbeelding
"Bedankt, denk ik."
Afbeelding
"Bedankt? Het is een groot compliment in mijn geval!" Zei ze terwijl ze haar tanden eens goed liet zien.
Afbeelding
"Wat is er met je !?"
Afbeelding
"Laat derest maar aan mij over kleintje!"
Afbeelding
"Wie ben jij?"
Afbeelding
"Jessica Goodricke, aangenaam!"
"Aaahhww!!" En ze viel neer op de grond.
Afbeelding
"En mijn broertje maar plannen verzinnen...Hij is altijd al zo idioot geweest!" Dacht ze (als je mee wilt beslissen of dat jij en de andere lezers meer te weten komen over 'de Goodrickes' stem dan bij de poll!)"Kom je Emma?"
Afbeelding
"Ja..."
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 74

Hier is deel 75, de volgende delen, en de delen daarna, en die daarna, zullen trouwens langer worden, dat betekent dat er minder vaak een nieuw deel komt. Een tip van iemand.

Afbeelding
"Zo, je kan uit bedje! Je zal wel blij zijn als je morgen jarig bent? Dan hoef je niet meer zo te krijsen als je uit bed wilt. Waar is Lara trouwens?" Zei hij tegen Lily
Afbeelding
"Mama leert beneden domme broer van mij lopen. Maar ik heb haar horen schreeuwen!" Zei ze alsof er niks aan de hand is, Jack zette haar op de grond neer en ging naar beneden.
Afbeelding
Ondertussen, in de eetkamer."En, bevalt het bloed je?" Vroeg Jessica."Natuurlijk! En ik had het al gedronken hoor, voor ik Jack ontmoette. Je was net op tijd, of hij had me zelfs overtuigd me te onvampieren! Kan je het je voorstellen, een idioot van een weerwolf dit zegt wat ik moet doen?" Zei ze lachend "Nee, weerwolven zijn altijd de natuurlijke vijand van de vampier geweest, ik ben blij dat je dat beseft!"
Afbeelding
Ondertussen is Jack beneden geraakt en ziet hij zijn zus op de grond liggen"Lara? Wat is er gebeurd?" Vraagt hij zich af.
Afbeelding
En dan hoe ze 'rennen' precies echte wolven!!! Hahaha!!"Hé, ik hoor gepraat in de keuken. Het lijkt wel Emma...En die andere stem die herken ik vaag..."
Afbeelding
"Heb jij nu bloed in je handen?"Schrok hij zich dood.
"Oh, jij, de hond van de familie."
Afbeelding
"En ja, ik had een pakje bloed vast. Maar Jessica boodt het me aan...Jessica die weg is, zotezien."
Afbeelding
"Wat is er met jou? Je doet zo vreemd, en die opmerking van daarnet, die was ook niet zo vriendelijk, en je zou nooit bloed drinken...En dan nog Lara die halfdood op de grond ligt, en die Jessica waar je het over hebt..."En hij praatte door door.
Afbeelding
"Weet je wat het is? Ik ben gewoon een vampier, dat is het! Ik heb nooit van je gehouden Jack, het was gewoon omdat Lara me niet buiten zo smijten als ze te weten kwam dat we helemaal geen familie zijn, een voorbeeldig meisje proberen te zijn en een relatie beginnen met een domme hond als jij!"Schreeuwde ze luid zodat heel de buurt het kon horen.
Afbeelding
Niet veel daarna liep ze naar buiten, om 9 uur 's avonds.
Afbeelding
"Heeft Emma dat nu echt allemaal gezegd? Ben ik zeker niet meer bewusteloos en is dit geen nachtmerrie?"
Afbeelding
Enkele seconden later loopt hij, ondertussen al huilend, Annie's kamer binnen."Hoi ma..."
Afbeelding
"Je klinkt niet echt blij jongen, wat is er? Heeft Emma het uitgemaakt?"
Afbeelding
"Soort van...En niet alleen dat, ze stond me ook volop te beledigen en zei dat ze me nooit leuk heeft gevonden...Ik vraag me echt af waarom ze zo doet, want ja dat kan wel hard aankomen, gezegd door iemand die ik ten huwelijk wou vragen, op onze 18e verjaardag."
Afbeelding
"Jack, het is je eerste vriendin! Maar ik snap wat je bedoeld, Ze doet inderdaad wel erg raar ja...Waarom komen mijn kinderen eigenlijk altijd naar mij voor liefdesadvies? Ik heb helemaal niet veel ervaring op dat vlak...Dit doet me denken aan Lara, die toen ze even oud als jou was kwam aangelopen met een verhaaltje dat George dood zou zijn(het was uiteindelijk zo, zie omstreeks deel 25)Jij was toen nog een baby, het is normaal als je dat niet meer weet."
Afbeelding
Jack gaat gaan zitten en begint aan Emma te denken."Waarom? Waarom doet ze toch zo? Waar is ze?" Waren de enige vragen die in zijn hoofd spookten.
Afbeelding
En iedereen die af en toe met een weerwolf speelt die weet dat als ze ongelukkig zijn ze in de wolfachtige versie veranderen...
Afbeelding
En hij 'rent' naar het park in de hoop daar Emma te vinden.
Afbeelding
"Emma! Hier ben je! Waarom deed je daarnet zo?"
Afbeelding
"Ik ben een vampier Jack, een vampier! Een bijna volwassen vampier die haar eigen weg wilt inslaan, al de tijd dat je van me hield was onnozele tijdverspilling, dus, wil je me nu met rust laten?"(in mijn spel worden Jack en Emma over ongeveer 9 simdagen jongvolwassen)
Afbeelding
"Bye!"
Afbeelding
Ondertussen is Lara wakker geworden."Ik voel me niet zo goed...Even een warm bad nemen. Jaden, ik zal tegen oma zeggen dat ze je in bed moet leggen."
Afbeelding
Juist als zijn vrouw in bad ligt komt rond middernacht George nadat hij de trap is opgestrompeld hun kamer binnen.(hij is na zijn werk in een of andere café blijven hangen met collega's ;) ) Daar vindt hij een verrassing."Wie ben jij?" Zegt hij met een verbaasde blik.
Afbeelding
"Hey George, ik ben Jessica"
Afbeelding
"Zo, jij bent dus George, ik had je minder knap verwacht...Maar je bent natuurlijk een Goodricke, en dat verklaart veel."
Afbeelding
"Wat doe jij hier?"George vindt het geflirt van Jessica niet zo leuk."Oh, maar ik wil je alleen maar bijten hoor!"
Afbeelding
Jessica pakt George terug vast en...Tja."Ik kan je rijkdom geven, een leven...Je hoort een vampier te zijn, net zoals ik er een ben. Maar je hebt dat opgegeven voor een saai leven met een vrouw en kinderen..."Jessica kent uit 200 jaar ervaring al wat trucjes."Maar ik ben geen vampier..." Bevestigd George"Maar daar kan ik wel voor zorgen hoor."
Afbeelding
En van het een komt het ander.
Afbeelding
En juist op dat moment komt Lara de kamer binnen, slechte timing...

Zal Emma nog terugkeren en kan Jack haar vergeven voor de beledigingen die ze hem gaf? Kan Lara George's misstap vergeven? En blijft er niks over van de beet van Jessica? Hoe zal de dubbele verjaardag van Justin(wordt tiener) en Lily (wordt kind) verlopen, die wel erg op het verkeerde moment valt? Dat ontdekken jullie in deel 76!

v Jij bent echt de enige die nog regelmatig reageert :(

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 29 apr 2014, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 75!!!

Hier is deel 76; alvast mijn excuses voor het vele leeswerk…(dit zouden normaal 4 delen zijn ofzo)

Afbeelding
Boiingk”Lara?” Lara viel flauw, George stapt meteen uit bed en gaat naar haar toe. ”Oh ja, Lara…Je vrouw. Hopelijk is het niet al te erg” Zeg Jessica sarcastisch terwijl ze met haar ogen rolt.
Afbeelding
“Ze voelt ijskoud aan…Jessica, wat heb je met haar gedaan voor dat ik je hier vond?” Zegt hij terwijl zijn ogen op een halfdode Lara gericht zijn. ”Gebeten…En misschien eens goed doorgebeten, maar wees gerust, ze is niet al haar bloed kwijt hoor!”
Afbeelding
George pakte Lara op en stond recht “Hé! Wat doe je?” Zei Jessica boos “Haar naar het ziekenhuis brengen, natuurlijk! Ze is mijn vrouw Jessica, knoop dat goed in je oren en verdwijn.”(in zijn ondergoed…Bij vriestemperaturen naar de andere kant van de stad, ik ben blij dat mijn sims niet beroemd zijn in hun stad, anders had de paparazzi een paar mooie foto’s xD)
Afbeelding
De volgende ochtend, George is die nacht met Lara naar het ziekenhuis geweest. Hij heeft natuurlijk niet alles verteld, waaronder dat ze gebeten is door een vampier. Want wie gaat hem dan geloven? “Ik voel me zo slap…Wat is er gisteren toch allemaal gebeurd?” Vroeg ze.
Afbeelding
“Je bent een paar keer flauwgevallen, je bent zelfs een tijdje bewusteloos geweest. Ik had je naar het ziekenhuis gebracht, de dokter zegt dat je goed moet rusten” Antwoordde George ”Bewusteloos? Oh…Dat verklaart waarschijnlijk waarom ik een gat en mijn geheugen heb”
Afbeelding
“Ik voel me ook wat misselijk…Ik betwijfel of de taart van straks wel zo’n goed idee is!”
Afbeelding
“Moet ik je anders wat opfleuren? Kom op, 2 van onze kinderen verjaren straks…Ik denk niet dat ze het leuk zullen vinden als mama er ze ziek bijloopt” Zei hij met een knipoog :fluit
Afbeelding
“Laat me los! Ik weet het weer allemaal, die Jessica, die vampier, ze beet me…En daarna betrapte ik jullie in bed!”
Afbeelding
“Maar dat betekende niks! Ik meen het! Ik was wat zat en ze deed zo lief en…/”
Afbeelding
“En wat? Het was alleen maar voor de seks zeker? Iets waar jullie juist nog niet aan bezig waren toen ik binnenkwam…”Zei ze boos.
Afbeelding
“Maar ik meen het schat…Ik heb echt spijt, ik meen het. En zij zoende mij…”Hij probeerde naar excuses te zoeken.
Afbeelding
“Je wou het eerst niet eens vertellen…”
Afbeelding
“Maar dat doe ik nu toch wel? Ik hou van je…We kennen elkaar al bijna 17 jaar maar ik ben je nog lang niet beu!”
Afbeelding
“Excuses aanvaardt…Maar dat is omdat ik geen zin hem in ruzie, en als je nog één keer in de armen van een andere vrouw zie, dan doe ik jou en haar wat, ik heb nog altijd dat pistool…” Zei ze lachend
Afbeelding
“Echt waar?” Vroeg George “Ja, en dan schiet ik jullie allebei dood!” xD
Afbeelding
“Ik weet niet zeker of ik jouw excuses dan ga aanvaarden hoor!” En hij zoende haar.
Afbeelding
Ondertussen, in Jack’s kamer. ”Zucht…Waar zou Emma nu toch zitten? Ook al houdt zij niet van mij, ik wel nog steeds van haar…Gewoon niet aan denken…”Maar dat doet hij dus wel.
Afbeelding
Een halfuurtje later heeft iedereen zich in de keuken verzameld voor de dubbele verjaardag! Eerst is het de beurt aan Justin, iedereen zit te klappen enzo…
Afbeelding
…Behalve Lara, wiens huid plots wat groenig geworden is…
Afbeelding
(I know, zijn haar is lichter geworden, komt door het kapsel. Ik kan trouwens zeggen dat hij erg goed op zijn mama lijkt, behalve zijn huidskleur is die van George) Justin ziet hoe zijn moeder naar buiten loopt en vraagt zich af waarom ”Ma, wat is er? Je bent plots zo bleek” Roept hij.
Afbeelding
George ziet ook hoe zijn vrouw plots van plan is om een stapje in de wereld te zetten juist als 2 van hun kinderen jarig zijn en houd haar tegen ”Naar waar ga je schat?”
Afbeelding
“Zie je het dan niet? Ik ben een vampier…Die domme Jessica heeft eens goed doorgebeten, hoe gaan we dat overleven?” Vraagt ze bezorgd.
Afbeelding
“Doe even positief, we hebben nog een hele dag om na te denken, en we vinden wel een oplossing. Kom Lily, we gaan je verjaardag vieren!” En de woorden van Lara kijken vergeten ”Laten we hopen dat we een oplossing vinden!” En ze sluit eventjes haar ogen, die niet zo goed tegen het felle licht van de lampen in de keuken kunnen.
Afbeelding
Ik denk dat ze haar mama er maar eng vindt uitzien met die bleke huid en die lichtgevende ogen. Ik vind trouwens dat ze best goed op George lijkt.
Afbeelding
Annie ziet dat haar dochter er als een vampier uitziet en loopt naar haar toe. ”Liefje, wat is er met je? Hoe komt het dat je een vampier bent?”
Afbeelding
“Je hebt het goed gezien…Tot vannacht was hier een vrouw in huis, een vampier…En de zus van Bryan. Zij heeft me gebeten, wat moet ik nu doen?”
Afbeelding
“Ik zou naar het wetenschapslab gaan om een anti-vampier drankje, hopelijk hebben ze het er. Dat heb ik een dikke 33 jaar geleden ook gedaan.”
Afbeelding
Het gesprek wordt onderbroken als er plots politie voor de deur staat en de agente naar Lara vraagt “Schat, er is een poltieagente! Ze wil je spreken, het gaat over Emma.”
Afbeelding
“Ehh…Hallo. U wilt me spreken?” Zei ze, ondertussen houd Annie het gesprek in de gaten. Als Lara de agente maar niet bijt…
Afbeelding
“Inderdaad, het gaat over een zekere Emma Goodricke. U bent toch verantwoordelijk voor haar?”
Afbeelding

“Klopt…Ik heb haar vandaag enkel nog niet gezien. Is ze misschien ergens gevonden?” Ze heeft duidelijk helemaal niet door wat er aan de hand is.
Afbeelding
“Typisch, een tiener die aan haar familie wijsmaakt dat ze een onschuldig meisje is. Nee, ze heeft al het O-positief bloed uit het ziekenhuis gestolen en ze is naar de haven gevlucht, daar heeft ze de boot genomen, waar ze niet heeft voor betaald, en nu ziet ze waarschijnlijk op volle zee en gaat ze richting het noorden. We hebben onze collega’s uit alle steden ten noorden van Isla Paradiso(en dat zijn ze bijna allemaal) al gewaarschuwd! Naar het schijnt durft ze de mensen wel eens te bijten.” En toen stond Lara haar met grote ogen aan te staren.
Afbeelding
“Wil jij nu zeggen dat Emma een gemene, gevaarlijke dievegge is?”
Afbeelding
“Ze heeft gelijk Lara, Emma is vannacht weggelopen. Nadat ze me mislukte hond had genoemd.”
Afbeelding
“Ohw…Jullie doen jullie werk zeer goed. Ga nu maar weg.”
Afbeelding
“Nu weet ik het!” Zegt de agente plots. ”Jij bent de dochter van die vrouw die haar eigen man had vermoord! Een vriendin van mijn moeder heeft nog bij de politie van Moonlight Falls gewerkt! Die vrouw zou nu eind de 50 moeten zijn”(Zie deel 26, vanaf screen 17…Ik verwijs de laatste tijd vaak naar delen rond deel 25)
Afbeelding
“WAT?! U wilt toch niet zeggen dat mijn familie helemaal uit misdadigers bestaat?” Roept ze gechoqueerd en boos
Afbeelding
“Helemaal niet…Maar u bent erg bleek, en uw tanden…En ogen! Is er soms een nieuwe drug op de markt? Zo ja, dan ben ik genoodzaakt u mee te nemen. En wil je het adres geven van de dealer? Mijn voorraad is op!” :lol
Afbeelding
“Nu is het genoeg…”
Afbeelding
Ze greep haar arm vast en beet.
Afbeelding
Daarna liep de nog net niet bewusteloze agente snel weg. Annie, die het gesprek van op een paar meter afstand heeft gevolgd, stapt met een boos gezicht richting haar dochter “Ben je gek?!?! Ze kon dood zijn! Ga nu naar het wetenschapslab en haal dat drankje, of…/…”
Afbeelding
“Of wat? Ik ben een volwassen vrouw en kies wat ik doe, en de gedachte dat ik nooit oud wordt zoals jij vind ik wel leuk.” Stoute Lara :angry

Hoe gaat dat aflopen? Ik weet het echt niet (A)
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: De Doyleh's:Deel 76!!!

Gelukkig zijn ze nog bij elkaar! :D

Hopelijk komt het ook weer goed tussen Jack en Emma. Zo lief een weerwolf en een vampier. ;)

En hopelijk komt Lara er net als haar moeder achter dat het toch niet zo leuk is om een vampier te zijn. :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 76!!!

Hier is deel 77:


Afbeelding
“W-wil je een vampier blijven?” Vroeg Annie bang.
Afbeelding
“Ja! En nu niet zeggen dat je het niet wilt!” Schreeuwde Lara.
Afbeelding
“Spreek zo niet tegen me! Je kan dan wel 33 jaar zijn, ik ben nog steeds je moeder!”
Afbeelding
“Ik geef het op… Ik ga even de stad om wat te shoppen, ik ben dat paars en roos wat beu.”
Afbeelding
(door een of andere reden heeft mijn spel zelf haar make-up wat veranderd, dat verklaart waarom haar gezicht veel bleker is dan derest van haar huid)
“Ik ben terug thuis, wat gaan we eten? Ik hoop iets bloederig, daar heb ik zin in.” En ze liep gewoon verder alsof er helemaal totaal niks aan de hand is.
Afbeelding
Ondertussen zitten Justin en Lily TV te kijken, dat verstoord wordt door het beeld van hun vampiristische moeder die voorbij wandelt “Wat is er met mama?” Vraagt Lily aan haar grote broer. ”Geen idee, misschien een vroege midlifecrisis?” Antwoordt Justin.( dat stukje haar is van George)
Afbeelding
Op ongeveer hetzelfde moment zit Annie in de tuin darts te spelen.”Hmmm…Er moet een manier zijn om Lara terug normaal te maken, ik heb het vampier zijn al eens meegemaakt, en daar heb ik erg veel spijt van…Ik kan…Nee, dan is ze woedend…Of toch wel!” Ze legde de pijltjes neer, stapte in de auto richting de haven om naar het wetenschapseiland te gaan.
Afbeelding
“Zo, en nu hopen dat het werkt…Lief dat de verkoper het in een flesje van olie wou doen,dat maakt het me een stuk makkelijker als Lara plots de keuken binnenkomt” En ze goot wat van het drankje over de salade.
Afbeelding
Niet veel daarna was ze klaar en riep ze: “Eten!!!”De enige die niet meteen aan kwam lopen, is Jaden. Maar die waggelt eerder dan lopen.
Afbeelding
“Er zit een raar smaakje in de salade, is dat soms bloed? Heb je het speciaal voor mij gedaan?” Vroeg Lara aan haar moeder.
Afbeelding
“Ehh…Nee…Ja, ja natuurlijk!” Twijfelde ze ”Zou het niet werken vermengt in eten?” Vroeg ze zich daarna af.
Afbeelding
“Waarom doet ze plots zo vriendelijk? Ach ja…Ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd, bedenken hoe ik George ga bijten, bijvoorbeeld.”
Afbeelding
Derest van de dag gaat zonder al te veel gebeurtenissen voorbij, het is 22 uur 's avonds en Lara en George liggen in bed. "Schat, wat dacht je van een vierde kind?" Vroeg Lara aan George.
Afbeelding
"Wil je niet eerst wachten totdat je geen vampier meer bent? Misschien heeft Jessica je niet zo diep gebeten en is het maar tijdelijk! En Lily en Justin doen niks anders dan zagen dat ze allemaal een eigen kamer willen..." Antwoordt George, die van alles verzint om nee te kunnen zeggen(als ex-vampier...) "Waarom zouden we?" Vraagt ze terug.
Afbeelding
En ze beginnen te zoenen.
Afbeelding
Net voor ze onder dekens kruipen stapt Lara uit bed "Wacht, ik voel me wat raar." Zegt ze"Oké." Zegt George terug.
Afbeelding
Net voor ze goed beseft wat er aan de hand is, verschijnt er een rode gloed met vleermuizen rond haar...
Afbeelding
Ze staat wat versuft rond te kijken en zegt met een trillende stem:"Wa-wat gebeurde er?"
Afbeelding
George springt uit bed en zoent haar van enthousiasme "Je bent geen vampier meer!" Roept hij luid.
Afbeelding
"Geen vampier meer? Maar...Hoe...Ma...Het eten..." En de puzzelstukjes zitten in elkaar.
Afbeelding
"Ma!!!!!" Riep ze.
Afbeelding
Annie stapt uit bed en gaat naar haar dochter toe "Waarom zou ze me plots roepen?" Vraagt ze zich af.
Afbeelding
Annie is nog maar juist de kamer van haar dochter en schoonzoon binnen of Lara is al meteen boos op haar " Je hebt van dat anti-vampierspul in mijn eten gedaan hè?" Vroeg ze boos.
Afbeelding
"Klopt...Maar ik wil je alleen maar helpen lieverd! Ik zou je nooit iets kwaad doen!"
Afbeelding
"Al 33 jaar lang ben ik de perfecte dochter voor je, de meeste mensen wonen op mijn leeftijd niet eens meer bij hun ouders! Ik doe één keer eens iets dat je niet leuk vindt, iets dat ik als volwassen vrouw helemaal zelf mag kiezen, en je verpest het!"
Afbeelding
"Maar liefje, ik wou/..." En ze werd onderbroken.
Afbeelding
"Me helpen zeker? Daar is het te laat voor! Ik ga samen met George en kinderen verhuizen...Naar Hidden Springs!"...Tja...

Even voor de duidelijkheid: Annie is daar zwanger geworden van Lara en ze weet niet wie haar vader is....Hoe zal dat aflopen?
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De Doyleh's:Deel 77!!!

Hier is het keicooleamazingspannende deel 78:

Afbeelding
Enkele dagen gingen voorbij, Lara en Annie praatten al enkele dagen niet tegen elkaar. Ondertussen was hun verhuizing bevestigd, nadat George de koffers in de auto had gedropt en de gps had geïnstalleerd, was het écht tijd om te vertrekken.
Afbeelding
"Ik ga het hier toch wel missen" Zegt George opeens.
Afbeelding
Ondertussen nemen de kinderen nog wat afscheid van hun oma en ehh...Halfnonkel :- "Kom Jaden, we gaan nog ven dag zeggen tegen nonkel Jack en oma!" Zegt Justin terwijl hij zijn broertje oppakt.
Afbeelding
"Hmm...Dit is het dan...Over 2 minuten zit ik in de auto, op weg naar Hidden Springs! Waar is oma?"
Afbeelding
"In de keuken...Maar ik denk het niet zo'n goed idee is als je naar haar toegaat, ze is momenteel niet zo gelukkig, integendeel..."
Afbeelding
"Wil je tegen haar zeggen dat we weg zijn?"
Afbeelding
"Oké..."
Afbeelding
Justin doet de deur open en gaat naar buiten...Hmmm...Toch wel raar, mijn simmie's hebben 40 delen in deze stad gewoond :cry: En ik ga Annie en Jack niet laten vallen hoor...Ik heb nog een paar leuke ideetjes...Maar zeg niks :twisted: Oké, waar waren we? Ah ja, toen ze haar zoon naar buiten zag komen zei Lara:"Start de auto maar al schat, Justin en Jaden zijn er." (niet op letten dat het daar vol ligt met sneeuw, het is de 2e dag van de lente)
Afbeelding
Terwijl Lara, George en hun nageslacht in de auto stappen, komt Jack de keuken binnenlopen."Ze zijn weg ma...Justin heeft nog speciaal naar je gevraagd, trouwens."
Afbeelding
"Het is een lieve jongen...Maar, wat dacht je ervan als we ook verhuizen? Het huis is nu toch veel te groot!"Zei ze enthousiast "Oké!" Antwoordt Jack nog enthousiaster.
Afbeelding
En daar gaan ze dan...Nadat ze naar de haven zijn gereden, pakken ze taxiboot, richting Hidden Springs...
Afbeelding
Enkele uren later, de auto is stilgevallen..."Serieus, vergeten te tanken? Typisch jij! En natuurlijk belanden we weer in the middle of nowhere!"
Afbeelding
"Sorry schat, ik dacht dat we genoeg benzine hadden...We zouden er al lang moeten zijn, en jij ging de gps in de gaten houden..."
Afbeelding
"En natuurlijk steek je het weer op mij! Ja, ik moest de gps wat in de gaten houden, maar ik denk je nu toch wel intelligent genoeg bent omdat zelf te kunnen doen!"
Afbeelding
"Schat, rustig...Laten we eerst uitzoeken waar we zijn..."
Afbeelding
(oh shit sorry voor de poseplayer, ik had echt niet door dat die er stond)
"Waar we zijn? We zijn in Moonlight Falls, onderweg een bordje gezien! En aangezien Moonlight Falls ten noorden ligt van Hidden Springs en Isla Paradiso ten zuiden en er onderweg niet echt obstakels zijn, hebben we een omweg gemaakt!" Heeft hij de hele ruzie soms afgeluisterd :hairsad:
Afbeelding
"Ik wist dat ik een afslag niet had gehoord op de gps! Dom van me!"
Afbeelding
"Ma, sommige mensen gokken je 20 terwijl je een zoon van 14 hebt, je kunt niet ook nog veel hersenen hebben hè..."
Afbeelding
"Kom eens iedereen, ik denk dat ons volgende probleem ook is opgelost...Daar staat een huis, wat oud weliswaar, maar het is een huis."
Afbeelding
Ze gaan naar het huis, dat er redelijk onbewoond uit ziet..."Goodricke staat er op het bordje...Vreemd..."
Afbeelding
"Ja, mijn familie heeft mee Moonlight Falls gesticht, heb ik je dat nog nooit verteld?"
Afbeelding
"Nee...Ik wil niet weten wie er zou wonen als het bewoond is..."
Afbeelding
"Zou er iemand wonen mama?"
Afbeelding
"Ik denk dat er een familie spoken woont.."
Afbeelding
"Ik wil het niet weten!" Lara stapt de trap af in de hoop dat ze haar volgen.(zien jullie ook precies iemand aan dat raam linksboven staan?)
Afbeelding
"Wacht...Ik moet jullie iets vertellen..." JESSICA GOODRICKE :scared

Hoe zal dit eindigen? En wat wilt ze vertellen?

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 16 mei 2014, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie