Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dagboek van de maand Maart 2012

Het nieuwe dagboek wat deze maand in het zonnetje staat, is nog een vrij nieuw dagboek, maar nu al een succes! Het heeft een apart verhaal wat we nog niet veel hebben gezien hier. Het speelt zich af in Lunar Lakes, dus ik denk dat het nu niet meer moeilijk is om te raden.

Gefeliciteerd, ChanCake, met jouw dagboek Alienate 10G!

Afbeelding

Chancake maakt echt prachtige foto's en haar schrijfstijl is erg fijn om te lezen. De eerste generatie is inmiddels al klaar: Haryn Xila heeft haar grote liefde gevonden en samen hebben ze een kindje gekregen.

Als je het dagboek nog niet hebt gelezen, raad ik je dat zeker aan. En ChanCake, ga zo door!
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Dagboek van de maand Maart 2012

Omg :O

Whoa.. had het niet eens door eerst! :O Pas toen ik de berichtjes op me dagboek ging checken! :laugh

Dank jullie wel! Mijn eerste dagboek en nu al dagboek van de maand! <3_<3
Ik zal zo snel mogelijk een update plaatsen vandaag! Nog eventjes een uurtje werken en dan druk tikken! :sweatdrop Zou niet willen dat ik vandaag geen update plaats als mijn dagboek van de maand is!

Jullie zijn awesome! :D en dankje<3
Afbeelding
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Dagboek van de maand Maart 2012

^I know. ^^ Maar het geeft me wel echt een goed gevoel. Ik had nooit echt eerder een verhaal gedeeld met iemand; laat staan een community. Om dan te weten dat het dagboek zo'n succes is, doet mij erg veel deugd. :laugh

Nogmaals, Thanks all!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie