Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 1 van 25

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 7 online

Afbeelding

Het is de bedoeling om elk uur een paar foto's te posten (weet je niet hoe dat moet? Klik hier!) om te laten zien dat je echt meedoet aan deze marathon.
Om te zorgen dat het Simsen niet saai wordt, posten AnsjJ2 en Nina af en toe een uitdaging. Let op, het is verstandig om niet mee te doen als je de marathon gaat spelen met een familie waar je al een tijdje mee aan het spelen bent! Ook raden we aan niet te cheaten (we kunnen het natuurlijk niet controleren, maar we vertrouwen jullie)! Dat heeft te maken met het soort uitdagingen. Als je graag wilt mag het natuurlijk, maar het is niet zo handig.
De opdrachten zullen makkelijke foto-opdrachten zijn die je, samen met de andere foto's uit dat uur, post in dit topic. Zet er wel bij dat het voor de uitdaging is, zodat wij alle inzendingen goed kunnen bekijken ;)

Het is dus niet verplicht om mee te doen aan deze uitdagingen, maar elke uitdaging krijgt een winnaar die een mooie banner van AnsjJ2 krijgt!

De uiteindelijke winnaar - degene die als langste kan Simsen - krijgt natuurlijk ook een banner :)

Lijkt het je wel wat om mee te doen met deze uitdagingen, zodat het Simsen niet saai wordt? Dan horen we graag of je meedoet. Je moet natuurlijk wel ingeschreven zijn in het marathontopic!

Deelnemers van De Sims 3 Marathon:

Inschrijvingen:

suspicious:3
Demikoeliejoelie
o0simsfreak0o
bartmans7
SimsBear
Melanie
Rita
Mar456
Anna
Freggel
maxilovesims
Maxime
Mikese
Refurb
cynderxxx
Imme
Simsesther
charissa134
Robbinn
Ikkest
Rickdeboy
p777b3
little devil
Deetui

Teamleden die mee doen:

AnsjJ2
Nina
Hiki
I_mJimmy
Snateraar

Met het inleveren graag er boven vermelden of je de uitdaging inlevert of het verhaal!

Lijst van uitdagingen:
Uitdaging 1: Bouw een huis!
Uitdaging 2: De Perfecte familie!
Uitdaging 3: Adopteer een dier!
Uitdaging 4: Hoe rijk is jouw Simsfamilie?
Uitdaging 5: Jouw mooiste Sim!
Uitdaging 6: Een droomreis naar het buitenland!
Uitdaging 7: Grootste stamboom
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Uitdaging één:

Bouw een huis!

Als beginnende Sim is het leven niet goedkoop. Stroom, gas, water en de kabel moeten betaald worden. De basisbehoeften in je leven heb je nodig, maar natuurlijk begint dat bij een huis (nouja, eigenlijk eerst met kleren). Je hebt niet al te veel geld als je als Sim net een stukje land hebt gekocht. Bouw dus een klein, fatsoenlijk huisje voor je Sim met het geld wat je hebt. Dat betekent: niet cheaten! Maak een paar foto's (van de binnen-en buitenkant) van het door jou gebouwde huis!

Als je in Bridgeport start: Koop het goedkoopste appartement en probeer deze zo goedkoop mogelijk in te richten.

Als je al met een familie speelt: Laat het bestaande huis van jouw Sim(s) zien! Geef ons een rondleiding (d.m.v. foto's of een video) van jouw fantastische woning. Knap het huis hier en daar een beetje op en laat geen wasgoed op de grond slingeren!

INLEVEREN OM 12:00!
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Welkom bij huishouden Batsbak!
~het huis~

Afbeelding
Hè jongoh! Ik ben barry, wie zijde gij?
Nou, hup loop dat huis in mongol!

Afbeelding
Hier is de {ruime} zithoek -.-

Afbeelding
En dear is mijn keuken en tafel pour dos ofzo...

Afbeelding
M`n sleap kamer

Afbeelding

En mijn badkamer Jonghuhh!

Nu m`n huis ut verkete mongol!

{Sorry voor het taalbruik, Barry is niet echt beleeft :P}
Afbeelding
<3 verliefd <3
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Voor de eerste uitdaging!
Afbeelding
Afbeelding
Bijna het hele huis is ingericht op de basis van schilderijen. Mijn 'hoofdsim' heeft een eigen stijl in schilderen en daarvan hangen een aantal schilderijen in de kamers.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Haha, ik zie nu dat ik wel veel verschillende stijlen heb gebruikt in verschillende kamers. Nouja, ik heb gewoon een huis in Appaloosa Plains telkens iets groter gemaakt. Ik doe een 100 babys challange.
Ik cheat alleen 15000 simdollar als er sims het huis uit moeten. De rest van het geld heb ik zelf verdient.
Afbeelding
p777b3
Snackventer Snackventer

Uitdaging 1:
Welkom op bezoek bij de familie Lindenhorst! nouja... familie...

Afbeelding
Dit is Casper in zijn, nog niet zo grote, woonkamer. Maar ach, als je net start maakt dat niet zoveel uit.

Afbeelding
Deze luxe starterswoning is voorzien van all-inclusive-keuken (((zelfs een koelkast :O)))

Afbeelding
Ook de badkamer (en beneden toilet) zijn gemaakt in natuurlijke bruin- en groentinten.

Afbeelding
En ook deze luxueuze slaapkamer geeft rust door de aangename sfeer, en het feit dat je doodop bent na een lange dag werken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

P.S. DIT ALLES WAS ONDER DE 16.000 :thumbsup

Laatst gewijzigd door p777b3 op wo 28 dec 2011, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mn eerste Caption Contest gewonnen! :D
Imme
Teamlid Teamlid

De eerste uitdaging

Ik had gister al een huisje gebouwd. Ik denk dat ik ongeveer à 6000 toen had gecheat :sweatdrop

Afbeelding
De buitenkant. Ik word de hele tijd gestalkt door die ijscowagen xD
Je ziet m'n sim gitaar spelen. Hij woont nu nog alleen.
Afbeelding
Overzicht.

Afbeelding
Keuken.

Afbeelding
Woonkamer en bureauhoekje.

Afbeelding
Superkleine kinderkamer. Ook al zijn er nu nog geen kinderen, je weet maar nooit!

Afbeelding
De grote slaapkamer.

Afbeelding
Badkamer.
Nina

Na 1 uur spelen:

Afbeelding

Dit is mijn familie, familie Rijck! Misschien herken je ze nog van mijn dagboek, de Adoptacy, maar daar ben ik mee gestopt ;) Iedereen is ondertussen wel opgegroeid en er zijn meer kinderen bijgekomen, dus ik stel iedereen even aan je voor :D

De achterste rij:
- Milou Rijck: De oprichster van de Adoptacy, ondertussen al oudere en overgrootoma!
- Rose Rijck: Haar dochter die verder is gegaan met de Adoptacy. Ze heeft 3 kinderen geadopteerd.
- Fien Rijck: De oudste dochter van Rose. Ze heeft als beroep ruiter en is pas getrouwd.
- Tame Rijck: De man van Fien, hij is in zijn vrije tijd schrijver en werkt op kantoor.
- Gijs Rijck (op schoot bij Fien): Het zoontje van Fien en Tame, net geadopteerd. Hij is alweer generatie 4!

Daarvoor:
- Laura Rijck: De tweede dochter van Rose. Ze ziet er lief uit, maar ze heeft als eigenschap vals.
- Manuel Rijck: Zoon van Rose. Hij is erg artistiek.

Daarvoor:
- Pochi Rijck: Het hondje van de hele familie.
- Seppe Rijck: Het hondje wat Milou heeft geadopteerd, daarom noemt iedereen het ook haar hondje.

Helemaal achteraan:
- Prince Rijck, het mooie paard van Fien die ze heeft gekregen van haar moeder en oma.

Zo, nu kennen jullie de familie Rijck tot nu toe! Nog wat foto's:

Afbeelding

Het huis waar de familie Rijck leeft.

Afbeelding

Fien die met Prince een ritje maakt.

Afbeelding

Milou die haar kleinkind voorleest.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Afbeelding
Dit is Charlotte Hart. Ze woont in Bridgeport en is daar om dat ze de wereld wil inspireren. Hoe? Dat weet ze nog niet. Ze weet dat er overal camera's zijn in Bridgeport, van talkshows tot grote filmstudio's, dus misschien probeert ze het in die wereld. een andere optie is om de politiek in te stappen.
Afbeelding
Dit is haar appartementje. Klein, saai en vervelend.

(Zo heb ik volgens mij de eerste opdracht volbracht, maar vanaf wanneer mag het huis groter en zo?) :)
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Gert Olberts' huisje is niet zo vreselijk groot en ook niet al te luxe ingericht, maar hij moet het doen met wat hij heeft, ook al is dat niet veel!
Afbeelding
Afbeelding

Alle kamers zijn precies groot genoeg, mooi licht en redelijk minimalistisch en goedkoop ingericht.
Afbeelding

Ook het uitzicht is fantastisch. Vanaf de bank kan hij de paden en parken van Riverview makkelijk in de gaten houden!
Afbeelding
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
o0simsfreak0o

1e opdracht:
Afbeelding
de keuken

Afbeelding
de woonkamer, ongeveer

Afbeelding
de kattenhoek

Afbeelding
de slaapkamer van het stelletje, er is geen 2-persoonsbed omdat ik het geld aan boeken had verspild en ik dacht dat er al bedden stonden ;3

Afbeelding
de slaapkamer van de moeder

Afbeelding
overzicht 1e verdieping

Afbeelding
overzicht begane grond

Afbeelding
het huis van de voorkant

de familie:
Afbeelding
dit is Bom Park

Afbeelding