Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

mars-me
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Loopt steeds vast?

Mijn Sims doet dus heel raar, ik maak een familie, dan wil ik ze in een huis plaatsen, en dan loopt alles vast, behalve de muis, die kan ik nog wel leuk bewegen, maar ik kan nergens meer op klikken ofzo.
Dan doe ik Control Alt Delete en dan Taakbeheer, en dan staat er 'De Sims 3 is vast gelopen, wil je het programma afsluiten' (ofzoiets) en dan klik ik op OK en dan is alles dus weer weg.
En dat niet alleen als ik mensen in een huis wil plaatsen, maar steeds als ik een verandering wil aanbrengen zoals: een hond adopteren, verhuizen, kind naar kostschool sturen.
Dat soort dingen..

HEEL vervelend :bored
want als sinaasappels kunnen rennen en achterna gezeten worden door vliegende koeien, dan is het logisch dat Ernie met zijn badeend naar Japan vlucht om daar bij de paus te gaan wonen en te heersen over Cyprus.
24/7 Archangel! David Archuleta <3
mars-me
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Loopt steeds vast?

Ik heb nog 173 GB leeg, dus ik denk het wel.
Maar mn laptop doet inderdaad wel vaker raar de laatste tijd, gaat ie bij YouTube 6 in een filmpje zeggen dat er een fout op is getreden en dat soort dingen..
want als sinaasappels kunnen rennen en achterna gezeten worden door vliegende koeien, dan is het logisch dat Ernie met zijn badeend naar Japan vlucht om daar bij de paus te gaan wonen en te heersen over Cyprus.
24/7 Archangel! David Archuleta <3
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Loopt steeds vast?

Ik heb het ook, alleen sluit hij niet af. Heel irritant, zeker met die marathon :S

Edit: Probleem opgelost, harde schijf was vol :$
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties