Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Laadprobleem sims 3 + Wereldavonturen

Oké, begrijp dat mijn "probleem" dus net even anders is dan bij de meeste gebruikers van de Sims 3 (+ WA). Vandaar een nieuw kopje. Mocht dit niet correct zijn, dan graag een tegenbericht.

Ik heb dus geen installatie problemen, maar (groot) laadprobleem!!.
Goed....Ik ben benieuwt of er ook mensen zijn met onderstaande:

Ik heb zowel van de basegame als van WA de legale versie. Bij mij loopt het spel vast in het laadscherm :sad . Al van alles geprobeerd, opnieuw installeren (2x) na echt alles van de computer gegooid te hebben wat ook maar met de sims 3 te maken had tot aan het uitschakelen van virusscanners aan toe. Wacht nu op een e-mailtje van EA met hopelijk een oplossing. Ze hebben me zelfs gevraagd om alle gegevens van m'n computer op te sturen, maar ik betwijfel of het aan m'n systeem ligt :huh , is net een nieuwe laptop.

Tevens heb ik van iemand op het forum van de sims 3 begrepen dat er hoogstwaarschijnlijk een update aan zit te komen voor al ons hopenlozen :unsure , bij wie het spel geeneens wil laden...zucht...nou afwachten dan maar.

Ga nu weer verder met m'n simmies uit sims 2, die zijn er tenminste altijd voor me :wink

Laatst gewijzigd door Spiderlady op do 03 dec 2009, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyta

Re: Laadprobleem sims 3 + Wereldavonturen

Het is heel vervelend dat het spel het niet doet, bij somige .. ik kan me voorstellen dat je weer met sims2 verder gaat... :wink

Heb je toevallig ook downloads gebruikt met sims3 zelf, dus voor je wa instaleerde..? het kan zijn dat je het monkey programma nog geinstaleerd hebt staan en dat je die nog niet hebt weg gehaald, ook moet je bij C: de map "Programdata" weghalen en bij programfiles Electronic arts..en dat moet je handmatig doen.. :wink dat kan een oorzaak zijn dat je het niet meer, of goed geinstaleerd kan krijgen..

heel vervelend voor je.. :sad
Xelles
Beheerder Beheerder

Ik kon mijn spel eerst ook niet opstarten, maar dat kwam door de awesome mod die ik had. Maar ik begrijp dat jij alle downloads enzo weggehaald heb dus daar kan het niet aan liggen.

Volgens mij heb je ook al hopeloos veel Sims 3 en WA opnieuw geinstalleerd, dus denk dat de enige manier nu even is het wachten op een nieuwe patch :unsure
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

@triple X: mijn basegame crasht inderdaad en dan floep ik weer terug naar m'n desktop.
Na het installeren van basegame en WA, incl. patches, loopt het spel vast.... beiden dus :angry

@kyta: Yup, had veel mods, heb deze incl. de monkey tool verwijderd, zelfs in regedit zitten wroeten....is dit hetzelfde als C:?, heb hier echt geen kaas van gegeten :tongue
Ben bang dat ik toch iets essentieels ergens heb laten zitten, maar wat :confused
Ben overigens al weer helemaal verslaafd aan S2 :P Heb net een groente/fruitwinkel geopend hahaha!!

@Xelles, zie hier boven, heb inderdaad alles weggehaald, in ieder geval dat denk ik toch...
Ben benieuwt of er überhaupt nog een patch aan zit te komen om dit mega probleem op te lossen. We zullen wel zien.
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Tuurlijk komt er een patch: de vraag is alleen wanneer.
Patch nummer 1 – released op 25 Juni 2009
^^ dit is de release datum van de eerste patch voor Sims 3: 3 weken na de release dus.

Dus hopelijk voor de kerst 1 voor WA? :crying
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties