hallo
ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen?
ik heb de sims 3 opnieuw geinstalleerd daarna wereldavonturen ik heb alle updates geinstalleerd het spel is helemaal up to date.
als ik hem opstart is er nog niets aan de hand maar zodra hij gaat laden naar de stad valt hij helemaal uit naar het bureaublad..ik heb windows 7 en mijn pc voldoet aan de systeemeisen.
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
alvast bedankt
wereldavonturen valt uit
10 berichten • Pagina 1 van 1
Kyta
Re: wereldavonturen valt uit
probeer het eens zonder up-date te doen.. en kijk dan of ie het wel doet..

nee dat werkt niet dat heb ik daarvoor al geprobeerd..ik heb hem al een aantal keren opnieuw geinstalleerd!
ik probeer nu mijn videokaart te updaten misschien helpt dat als die er zijn
ik probeer nu mijn videokaart te updaten misschien helpt dat als die er zijn
Installeer het spel opnieuw dan moet het werken

topic verplaatst naar tech deel
Heb ik nu ook last van... Update de sims 3 eindelijk... Krijg ik dit probleem... Weet iemand een oplossing aub??
Ik heb het ook alleen als ik op vakantie ben. Heeft iemand een oplossing?

helaas niet, mensen die op Windows 7 draaien controleer je drivers en instelling in-game qua hoeveel hij mag gebruiken of gebruikt, haal ook even updates binnen via de updater voor de mensen die dat nog niet hebben gedaan in windows.
Ik heb vista en alles is up to date. Het is zwaar irritant het is alleen op vakantie verder niet!
ik heb precies zo'n probleem,
telkens als ik aan het spelen ben, loopt die op een gegeven moment vast, en gaat hij terug naar het bureaublad,(crasht dus)
ik heb de 2 spellen orgineel, heb het met en zonder update geprobeerd,
iemand misschien een tip?
telkens als ik aan het spelen ben, loopt die op een gegeven moment vast, en gaat hij terug naar het bureaublad,(crasht dus)
ik heb de 2 spellen orgineel, heb het met en zonder update geprobeerd,
iemand misschien een tip?