Ik zit idd nog niet zo lang op deze site en ik ontwikkel mijn schrijfstijl ook nog een beetje, dus please don't judge me? Haha

____________________________________________________________________________________
Proloog
Ik begin allereest met de familiestichter.. MacKenzie. MacKenzie White. Ik zal op het begin waarschijnlijk een beetje vage gesprekjes met haar voeren maar daar moet je maar niet op letten x]
Anyway, MacKenzie is Jongvolwassene en ze ziet er zo uit:

Erg typisch. Haar eigenschappen zijn, als ik het goed zeg,
- Overenthousiast (Dit is ook de familie-eigenschap)
- Houd van Buiten
- Geboren Kok
- Goed gevoel voor Humor
- En nog iets, ik ben 't effe kwijt x]
Goed, MacKenzie. Ze had een vage jeugd. Haar ouders waren JobHoppers, dus verhuisde ze ongeveer elk halfjaar naar een andere stad. Vreselijk vond ze het. Nooit een vast huis, vaak was het gewoon een huurhuis of zelfs een kleine flat. MacKenzie was dan ook de enige dochter van Henk en Rietje White. (Sorry geen namen inspi

(Buitenkant)

(Binnenkant, ik was het fornuis vergeten x])
Ze wil haar hele leven hier blijven wonen, en gaat ervoor zorgen dat haar kinderen, grootkinderen, overgrootkinderen ( etc.. etc..) dat ook doen. Zo bedacht ze dat haar familie nog wel eens kon uitgroeien tot iets groots. MacKenzie zelf wil graag een beroemde Kok worden en gaat hier heel erg haar best voor doen.. Maar vergeet vooral de mannenjacht niet!
____________________________________________________________________________________
Okee, dat was zo'n beetje de proloog

Waarschijnlijk komt hoofdstuk 1 van Gen1 vanavond of morgen, ik moet nog even kijken.. Maar alvast bedankt voor het aanklikken van mijn topic!

xxx Iris
Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Laatst gewijzigd door SimsLuvx op ma 28 nov 2011, 16:13, 5 keer totaal gewijzigd.