Al enige tijd was ik bezig met een dagboek. En eigenlijk nog vrij letterlijk ook, want het hoofdpersonage schrijft over haar belevenissen in haar dagboek.
De titel is Engels, het verhaal voorlopig nog in het Nederlands. Het kan zijn dat ik het vertaal en ook een Engelse versie publiceer.
Op dit moment zijn er 17 hoofdstukken gepubliceerd.
Dames, bedankt! Voorlopig maar in het Nederlands. Als het af is, ga ik het wel vertalen.
In the mean time (ja, ja, yes) heb ik een aantal foto's van downloads die ik eerder voor deze site heb gemaakt op het blog gezet. Met de link naar hier.
Eindelijk is mijn derde hoofdstuk af. Ik heb aardig wat zitten stoeien met de poses en de fogemitter (voor een plasje braaksel, dat ik uiteindelijk toch maar niet heb gebruikt) dus het duurde wat langer.
Hopelijk vinden jullie het leuk! Wat uitgebreider commentaar is ook welkom.
Extraatje: ik heb hoofdstuk 6 ook geupped . Ik had dit hoofdstuk al eerder geschreven en ook al pics gemaakt, vandaar. Verwacht niet dat ik in dit tempo blijf uploaden . Dat zal er wel niet inzitten, hoewel ik van de volgende hoofdstukken ook al een en ander klaar heb.
Nieuw hoofdstuk dat vragen oproept. (en dat is ook de bedoeling) Hopelijk vinden jullie hem leuk, ook al is het commentaar hier minimaal (ik bijt niet hoor )
Omdat hoofdstuk 8 erg lang is (en het is nu ook wel erg laat) splits ik hem in 2 delen.
Hier dus het eerste deel. Tweede deel komt morgen of overmorgen.
Zoals beloofd, hier dan het 2e deel van hoofdstuk 8. Het is nog niet zo spannend, ik weet het. Ook hoofdstuk 9 is al geschreven, maar ik zal nog eerst wat screens moeten maken. Hopelijk heeft het spel geen kuren....
Ik zal maar weer eens uppen. Gelukkig heb ik niet gepatched of Dierenbende, dus mijn spel zou nog moeten werken. Verhaal is er al wel, maar nu nog screens. Ik speel nl. met 4 of 5 Bijoux's in even zovele settings.
En Linsey: dank je wel.