Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Clauww
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Hij wilt niet updaten

Bij de vorige update al had ik dit probleem. Hij wilt 6.5.1 niet installeren. Hij gaf toen aan dat er een update beschiktbaar was, ik installeerde die, en daarn ging mijn broertje ermee klooien. Hij had het installatieding weggeklikt terwijl hij bezig was. Ik moest de computer opnieuw opstarten, dat deed ik. Hij gaf een update aan, ik deed hem weer, en hij had hem dus geüpdated naar versie 6.5.1 maar op de launcher staat nog versie 6.2.4. In het spel heb ik wel het haar bij mannen, herinneringen enzo, maar hij blijft die update aangeven. Ik heb hem duizenden keren opnieuw gedaan, maar het hielp niet. Ondertussen was er een nieuwew update voor het spel, maar hij bleef die oude aangeven. Ik besloot dus om een patch te zoeken en installeren, en toen kreeg ik dit: Afbeelding
Voor zover ik weet ben ik de enige met dit probleem. Ik weet echt niet wat ik ermee moet.

-Het is al gelukt, ik heb de Sims 3 Levensweg geinstalleerd, en toen werkte hij wel. Hier mag wel een slotje op.

Laatst gewijzigd door Clauww op za 20 aug 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

1 Thing
2 Do
3 Words
4 You
I Love you. ♥
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Hij wilt niet updaten

Heb je daarvoor gehad dat de uitbreidingspaketten en het basisspel, niet overeenkomen?
Als dit wel zo is, moet je het spel verwijderen waarmee je begon met met updaten en deze opnieuw installeren.

Maar wat je nu krijgt, daar weet ik geen antwoord op, sorry...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties