Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

LieToMe
Podium hulp Podium hulp

Let's get excited, you're all invited! *Hoofdstuk Wienanda*

Zes internet vriendinnen mogen hun intrek nemen in 1 van de meeste luxueuze huizen in Zweden. Ze worden er een jaar opgesloten en mogen er alleen uitkomen om te werken of om begeleidt te worden naar de supermarkt of andere locaties. Daarbij worden ze 24/7 gevolgd door camera's voor het Zweedse programma 'Let's get excited, you're all invited.' Er zijn geen regels in het huis, behalve dat een deelnemer het spel ten alle tijde mag verlaten. Kijkers thuis kunnen elke week stemmen op de deelnemer die zij het sympathiekst vinden. De uiteindelijke winnaar krijgt anderhalf miljoen euro.

KLIK

Verhaal is gebaseerd op mensen die ik op een andere site heb leren kennen. Ze staan er allemaal in, plus ikzelf ^^ Ik heb geprobeerd ze zo realistisch na te maken, maar sommige dingetjes worden nog wel gewijzigd. (zoals favorieten eten enzo).

Laatst gewijzigd door LieToMe op ma 13 jun 2011, 20:35, 5 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
LieToMe
Podium hulp Podium hulp

Re: Let's get excited, you're all invited! *Hoofdstuk L & C*

Hoofdstuk 1 is af, nu had ik een ideetje.
Voor het televisieprogramma mogen de kijkers elke week stemmen wie de leukste is. Aangezien ik dat niet zelf wil bepalen, dacht ik dat jullie misschien konden stemmen op wie tot nu toe het leukste personage is. En wie aan het eind van het verhaal de meeste punten heeft, is dan de winnaar. (: Dus als je wilt stemmen ben ik je forever dankbaar ;D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie