Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik een aantal dingen gedownload (ik download wel vaker). Ook had ik de tips op http://simlicious.nl/2009/06/10/tips-om ... -werkenpc/ gevolgd (het installeren van de Game Booster en een ram.vbe bestand aanmaken). Sinds dat moment hapert mijn spel. 1 seconde doet hij normaal, dan staat hij 1 seconde stil, dan doet hij weer 1 seconde normaal, enz. Dat terwijl de tips mijn spel juist sneller zouden moeten laten verlopen.
Ik heb de Game Booster en het ram.vbe bestand weer verwijderd, alle downloads die ik die dag had gedownload verwijderd en m.b.v. het Sims3Dashboard alle foute downloads verwijderd.
Het heeft echter niet geholpen, mijn spel hapert nog steeds. Dit is zeer irritant, weet iemand misschien wat ik kan doen om mijn spel weer normaal te laten verlopen?
Alvast bedankt!
Haperen
5 berichten • Pagina 1 van 1

Re: Haperen
het zou kunnen dat je grafische kaart die ene download niet aankon, en heb je m niet goed weggehaald. 
Ik heb geen idee hoe je dat ding dan compleet weg zou kunnen halen, misschien dat iemand anders dit weet?

Ik heb geen idee hoe je dat ding dan compleet weg zou kunnen halen, misschien dat iemand anders dit weet?

Mss gewoon dat ene verwijderen?
En de kwaliteit lager zetten?
Je downloads verwijderen?
Heb ik al gedaan.Simmielove schreef:Mss gewoon dat ene verwijderen?
Ik verwijder niet al mijn downloads want die had ik ook al voordat hij begon te haperen. Maar de foute downloads heb ik dus wel verwijderd.

ik heb er nu ook last van, eerst dacht ik dat dat het gewoon er aan lag omdat ik te lang speelde of zo, maar nu start ik hem ook en hij loopt meteen vast.. ;9, ik heb geen idee welke downloads het zijn, en of het er überhaupt aan ligt, maar toen had ik er niet eens zo veel bij.. ;9
EDIT: waarschijnlijk weet ik waarom hij begint te haperen, de back-ups, ik heb voor proef even alle back-ups van saves verwijdert, en toen deed ie het !! maar toen er weer een back-up kwam, (denk ik) begon ie weer te haperen.. ;9 Zou dat de reden kunnen zijn??
EDIT: waarschijnlijk weet ik waarom hij begint te haperen, de back-ups, ik heb voor proef even alle back-ups van saves verwijdert, en toen deed ie het !! maar toen er weer een back-up kwam, (denk ik) begon ie weer te haperen.. ;9 Zou dat de reden kunnen zijn??