ik heb een laptop en speel dus daarop Sims 3.
Ik heb 2.20 Ghz, en vroeg me af of dat weinig is.
Want, er staat dat je 2.4 Ghz moet hebben, dat heb ik dus niet.

xkus
10 berichten • Pagina 1 van 1
Hikari-desu schreef:ik ben het met Bakie eens. Is je spel erg langzaam? Want misschien is dat het dan.
Bakie schreef:Dat het lichter is kan zowel aan de instellingen van je computer liggen als aan het filmpje zelf.
Die kan best met een bewerkingsprogramma een tintje lichter zijn gemaakt.
Trouwens, heb je Xp of Vista/Windows7? Want bij Xp hoef je maar 2.0 Ghz te hebben.
(Ik heb zelf 3.16 Ghz...als ik op de goede plek kijk in ieder geval..maar denk het wel)
Dit kun je volgens mij ook nergens instellen, en De Sims 3 is al lichter dan normaal. (in vergelijking met de belichting van je beeldscherm zelf.)love stoned schreef:Bakie schreef:Dat het lichter is kan zowel aan de instellingen van je computer liggen als aan het filmpje zelf.
Die kan best met een bewerkingsprogramma een tintje lichter zijn gemaakt.
Trouwens, heb je Xp of Vista/Windows7? Want bij Xp hoef je maar 2.0 Ghz te hebben.
(Ik heb zelf 3.16 Ghz...als ik op de goede plek kijk in ieder geval..maar denk het wel)
Hai,![]()
Ja dat kan, inderdaad..
Ik heb Windows Vista, en heb 2.20 Ghz.
het spel is gewoon snel, alleen een beetje 'donker' zeg maar.
Bij dat filmpje ziet het er echt licht, echter uit.
xx
die van mij is 2.40 Ghz, heb het op internet opgezochtlove stoned schreef:Hikari-desu schreef:ik ben het met Bakie eens. Is je spel erg langzaam? Want misschien is dat het dan.
Hmm, nee.
Hij is gewoon snel.![]()
Alleen, als ik naar deze video kijk van De sims 3;
http://www.youtube.com/watch?v=q4Lbu1bWJB8
Dan zie je het beeld zo licht, en de straten en zo.
Dus, ik twijfelde over mijn videokaart.![]()
Hoeveel heb jij?
xxx
Hikari-desu schreef:die van mij is 2.40 Ghz, heb het op internet opgezochtlove stoned schreef:Hikari-desu schreef:ik ben het met Bakie eens. Is je spel erg langzaam? Want misschien is dat het dan.
Hmm, nee.
Hij is gewoon snel.![]()
Alleen, als ik naar deze video kijk van De sims 3;
http://www.youtube.com/watch?v=q4Lbu1bWJB8
Dan zie je het beeld zo licht, en de straten en zo.
Dus, ik twijfelde over mijn videokaart.![]()
Hoeveel heb jij?
xxx