Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Dewaah!
Podium hulp Podium hulp

Het chaotische leven van Louise

Hoi allemaal!
Dit is mijn allereerste dagboek! Ik heb er superveel zin in om dit te maken! Ik ga heel erg mijn best doen maar het kan hier en daar nog fout gaan, alvast sorry!

-----------------------------------------------------------------------------------------
Inleiding:
Het gaat over een meisje genaamd Louise. Mijn vader , Nick, weet totaal niet hoe hij het huis moet opruimen dus vaak is het een rommel, en als vrienden aan mij vragen of we bij mij thuis kunnen gaan chillen dan zeg ik vaak nee, of ik bel mijn vader op om te vragen of hij het huis wilt gaan opruimen, want anders schaam ik me voor mijn eigen huis, ooh wat erg ! Ik heb ook een zusje genaamd Elise, ik ga vaak met haar om na schooltijd. Zij is ook al bijna groot ik droom vaak dat we samen gaan shoppen en lekker gaan eten in een bar

Afbeelding

Dit is mijn huis niet echt groot, ik moet mijn kamer delen met mijn vader en Elise. lekker knus. Ik dacht eerst dat we in een groot huis gingen wonen met 3 kamer's voor ons allemaal, ik heb dan een tweepersoonsbed en een eigen computer, mijn kast zit dan vol met splinter nieuwe kleding die ik net heb gekocht. Mijn muur heeft dan de kleur Violet en mijn vloer is dat spier wit ! Maar mijn droom spatte in 1 keer uit elkaar.

Afbeelding

Hier zie je mij, ik ben dat grote meisje, met lelijke kleding aan, met blond haar. naast mij staat mijn vader , Nick, en hij houd mijn kleine zusje vast. ik vind dat Elise prachtig haar heeft, zwart met bruine golven erin.

Afbeelding

Dezelfde avond kreeg ik ruzie met mijn vader, nou eigenlijk begon ik. 'Ik vind het belachelijk dat je ons hier dumpt, in dit lelijk huis, nou eigenlijk huisje. je weet toch dat Elise een normaal leven moet leiden ? of ben je helemaal dom !' Ik gaf mijn vader een zacht zetje. Wat was ik dom bezig ! hoe moet ik stoppen, wegrennen? Ja, dat doe ik! Ik wou net een stap zetten om te gaan rennen maar mijn vader houd me tegen 'Ik wist al dat je ging rennen dat deed je vroeger ook. Ik moet ook wennen aan dit kleine huisje, maar groter kon het niet. Dus het spijt me !' hij laat me los en ik ren weg. Ik heb helemaal niet gehoord wat hij zei.

Afbeelding

De volgende dag zit ik te spelen met Elise mijn vader zat alleen tv te kijken ik leer Elise een paar woordjes want als je jong bent en je leert snel Simlish dan kan je later nog mooier en cooler praten, zelf bedacht. Cool hè? 'Kijk Louise !' dat was Elise's eerste woordjes, mijn naam ! ik kon het nog steeds niet geloven en mijn vader stond te lachen en mijn glimlach ging meteen weg.

Afbeelding

Ik was even de was aan het doen en mijn vader komt eraan 'Ik wil het even met je uitpraten, want zo kan ik natuurlijk ook niet leven !' Ik zag tranen in zijn ogen ik kijk naar de wasmachine 'Nou, doe er dan wat aan' en ik liep weer naar binnen, waar ben ik mee bezig ?

Afbeelding

Later die avond komt mijn vader naar me toe 'Ik wil het graag met je goed maken, namelijk ik ga werk zoeken als Elise groot is want dan kan ik onder schooltijd gaan werken voor geld. Is dat goed genoeg?' Ik kijk even rond en ik denk even hoe het leven dan zou zijn 'Krijgen we dan een ander huis ?! groter, ieder zijn eigen kamer? VET !' We gingen samen op de bank zitten en we hebben wel 2 uur gepraat. Ik had steeds te gekke ideeën.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat dit een leuk verhaal is geworden. Ik hoop om zo snel mogelijk een nieuw stuk erbij kan zetten !

Laatst gewijzigd door Dewaah! op za 07 aug 2010, 22:27, 3 keer totaal gewijzigd.

Dewaah!
Podium hulp Podium hulp

Re: Het chaotische leven van Louise PART 2!

YES, EEN UPDATE !!! :applaus

Afbeelding

Eindelijk, mijn zusje is jarig. Om eerlijk te zijn verheug ik me meer op dat mijn vader gaat werken. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Straks taart en lekker feesten !
Mijn vader vertelde in de avond dat hij een vrouw ontmoet had en zij heet Elisabeth, Wat een naam ! ze kon langs komen of zo iets verder wist ik niet meer want ik was moe en ik had een slaaptablet in genomen

Afbeelding

Ik ging de volgende dag naar school en mijn vader ging werken, hij stapte de taxi in en de chauffeur maakte al gauw een praatje 'Goeie dag meneer, waar moet U naar toe ?'
'Naar mijn werk, gaardestraat 584' Moest hij toch gewoon weten !

Afbeelding

Toen mijn vader bij het huis was waar hij moest opknappen was hij al gauw druk bezig>
Hij moest een kamer veranderen, ik snap echt niet waarom de eigenaren van het huis niet zelf kunnen doen !

Afbeelding

De volgende dag kwam Elisabeth langs ik had al verwacht dat het zo'n tut was. Ze staarde me aan en begon me aan te vallen met woorden 'Hoi, ik ben Elisabeth. 'Uhm, Hoi !'
'mmm, wat moet ik van jouw denken? je kleding, WALGELIJK ! je gezicht is een enorm PUIST ! Je vader is nog knapper dan jij !' ik moest gewoon aan horen wat ze zei, als ze niet een kennis was en als ik alleen thuis was had ik haar nu al een klap gegeven !

Afbeelding

Ik kwam van school en ik zag meteen mijn vader met ELISABETH !!! Ik rende weg, hoe kan hij nou met zo'n stomme mens als zij ???

Afbeelding

Tijdens het rennen ging ik naar het strand, ik zag daar een jongen en ik maakte gauw een praatje mee, hij is best wel knap. Al gauw hadden we verkering.
Ik vroeg of we bij mij huis konden gaan chillen.

Afbeelding

Bij mij thuis raakte Lars, zo heet hij, aan de praat met mijn vader. ze konden wel iets van 2 uur doorgaan. maar we moesten eten en we namen afscheid. maar wel op een speciale manier. *ZOEN*

Afbeelding

Op zaterdag ging ik naar Lars toe. Ik gaf hem een knuffel, ik vroeg aan hem wat zijn achternaam was, Tut, Ik zag Elisabeth. 'Doei lars, ik moet gaan !'

Afbeelding

In de avond vroeg ik aan mijn vader voor de zekerheid wat de achternaam was van Elisabeth, ik was echt bang. Mijn vader keek naar mij 'Haar achternaam is Tut..!'
'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' gilde ik en ik rende weg, mijn vader wreef nog even over zijn oor.

Einde van part 2, Wat gaat Louise doen, niemand wilt familie zijn met Elisabeth Tut !!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie