Hee,
Dit is een erg vervelend probleem van mij: Als ik de patches na de WA patch installeer dan krijg ik allemaal rare strepen enzo door mijn buurt, strepen van grond/muur
Ik vroeg me af of iemand anders hetzelfde probleem heeft (waarschijnlijk niet) en hoe diegene het dan heeft opgelost.
Of is het misschien niet zo raar omdat mijn laptop niet echt een goede videokaart heeft?
Voor de patches doet mijn spel het wel ?
tessiegril schreef:waarschijnlijk ligt het aan je videokaart heb je het probleem ook als je de instellingen lager zet?
Ja het blijft...
Maar ik vind het best raar dat door een patch opeens mijn spel raar doet.
Zonder die patch kan ik op hoogste alles spelen etc. en met heb ik opeens strepen
Kun je misschien een schermafbeelding hier plaatsen, zodat iedereen kan zien wat voor soort strepen je bedoelt? Ik denk dat er dan misschien wel mensen zijn die zeggen 'dat heb ik ook'. Nu is het misschien niet helemaal duidelijk
Ik heb dit ook! Ligt trouwens niet aan het spel zelf,want het komt ook door andere spellen heen. Maar mij maakt het eigenlijk niet uit ik erger me er niet aan Hier is een screen :
Als je goed kijkt zie je de strepen..
Nee ik bedoel deze strepen, en daar word ik dus wel gek van .
Maar ik heb nu geen updates na WA geinstalleerd dus dit is een plaatje van toen die patches wel geinstalleerd waren.
Ik heb dit eerder gezien. Het licht aan je video kaart. Die patch dat je hebt geinstalleert is ook de boosdoener. Die patch zorgt ervoor dat je pc harder gaat draaien en dus teveel van de videokaart vraagt.
Misschien is WA opnieuw installeren de oplossing?
Galupy schreef:Nee ik bedoel deze strepen, en daar word ik dus wel gek van .
Maar ik heb nu geen updates na WA geinstalleerd dus dit is een plaatje van toen die patches wel geinstalleerd waren.
Installeer eerst die WA patches.
Sinds de laatste patch heb ik geen problemen. (behalve sims3packs installeren dan)
Als het dan nog niet werkt, opnieuw eropzetten!
Dit is duidelijk een videokaart probleem, zet je grafische instellingen in elk geval lager, als je nog even met deze kaart wil spelen, en een eventuele uitbreiding zal niet meer lukken met deze kaart.
Houdt er in ieder geval rekening mee dat je videokaart het plotseling helemaal niet meer zal doen,heb dit zelf ook gehad met een ander spel dat mijn kaart plotseling de geest gaf.
Hoop voor je dat hij het nog even volhoud maar aan de strepen op je screenshot te zien denk ik niet lang meer.